Ankieta o T5 od Nomad Games
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24088
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Ankieta o T5 od Nomad Games
Nomad Games wypuściło kolejną ankietę, tym razem pytając się nas, co byśmy zmienili w grze lub dodali. Co nam się podoba, a co nie. Wypełnić ją można tutaj: https://forms.gle/CWW7yKeFdMwGTvf39
Ponadto mała prośba ode mnie. Obecnie gra ma mieszane/negatywne recenzje i w moim odczuciu są one wyjątkowo niesprawiedliwe (np. oczekiwać, że cena gry będzie taka sama lub nawet niższa od innej gry wydanej 11 lat temu, lub że w ogóle będzie ona dawana za darmo jest w moim odczuciu głupie). Dlatego, jeśli jeszcze nie napisaliście recenzji gry (lub napisaliście negatywną), możecie napisać jej pozytywną recenzję?
Ponadto mała prośba ode mnie. Obecnie gra ma mieszane/negatywne recenzje i w moim odczuciu są one wyjątkowo niesprawiedliwe (np. oczekiwać, że cena gry będzie taka sama lub nawet niższa od innej gry wydanej 11 lat temu, lub że w ogóle będzie ona dawana za darmo jest w moim odczuciu głupie). Dlatego, jeśli jeszcze nie napisaliście recenzji gry (lub napisaliście negatywną), możecie napisać jej pozytywną recenzję?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 1088
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Ankieta o T5 od Nomad Games
Ja chyba dałem kciuka w górę. W ankiecie za wiele nie mogłem powiedzieć bo mam około 5h na liczniku w piątą cyfrową edycję. Ale na pewno mogli by zrewidować rzucanie zaklęć. Interface do tego jest daleki od ideału.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24088
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Ankieta o T5 od Nomad Games
A w jaki sposob bys zmienil? Pytam serio. Co Ci w obecnym systemie nie odpowiada? To jest wlasnie idealny czas na zmiany, bo gra dopiero co wyszla.the MackaN pisze: ↑środa 27 lis 2024, 14:33 Ale na pewno mogli by zrewidować rzucanie zaklęć. Interface do tego jest daleki od ideału.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Maletz
-
- Posty: 964
- Rejestracja: sobota 01 lip 2017, 13:16
- Płeć:
Re: Ankieta o T5 od Nomad Games
A to zmienili coś w stosunku do 4 edycji?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24088
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Ankieta o T5 od Nomad Games
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 1088
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Ankieta o T5 od Nomad Games
Przede wszystkim AI nie musi wyczekiwać tych sekund na rzucanie zaklęć... Przecież mogła by to robić natychmiast. Podobnie odpalanie przedmiotów i zdolności... Po drugie, zamiast systemu "O masz teraz 3 sekundy na zrobienie czegoś" albo "Przy pierwszej okazji możliwej użyj tego", gdzie często pierwsza możliwa okazja nie jest najlepsza, powinien być przycisk STOP REAGUJĘ! Wtedy gra się pauzuje i możesz wybrać zdolności których chcesz użyć na spokojnie lub czarów. Aktywacja tego STOP REGAUJĘ było by tylko możliwe jeśli w danym momencie mógłbyś zareagować. Gra nie powinna sztucznie czekać... Zanim się w ogóle przeklinasz do menu zaklęć i zdecydujesz które chcesz użyć to 3 sekundy to za mało, natomiast ustawianie czasu dłuższego jest bez sensu. Powinieneś móc jako gracz LUDZKI zatrzymać na chwilę grę kiedy ci wolno, mieć na to malutkie okno jeden skrót klawiaturowy przejrzeć opcje i zdecydować reagować lub nie. Gra która czeka ciągle x sekund albo za długo albo za krótko jest bez sensu. Ale na pierwszy ogień zrobił bym system przygotowania czarów/zdolności. Kiedy nastąpi pierwsza możliwa okazja powinieneś potwierdzić czy chcesz rzucać czar a nie robić z automatu...
Zrobił bym też taki system, że jak najedziesz na kartę to na ekranie widzisz dokładnie kartę, jak w życiu. W sensie coś podobnego co zastosowali w Unmatched cyfrowym. Masz rękę kart, jak najedziesz na kartę którą masz to jakby ci się przybliża. Widzisz kartę dokładnie ale jednocześnie nie wstrzymujesz gry i widzisz co się dzieje. Możesz wtedy chwycić daną kartę (LPM) i rzucić (Ruchem myszy) przed siebie i puścić, w celu rzucenia jej, aktywowania. Takie coś powinno być w Talismanie. Bardziej dynamiczny interface, nieprzerwywajćy flow rozgrywki.
Czemu mam klikać na karty? Chce najechać i ją widzieć, potem odsunąć kursor i jej nie widzieć.
Talizman jest w tej chwili podzielony na wyraźnie widoczne fazy, który nasłuchuje w kilku miejscach co się dzieje. Powinien być niezależny od rozgrywki. Lecieć na osobnym wątku i powinieneś móc reagować w trakcie rozgrywki na to co się dzieje dynamicznie z minimalną ilością kliknięć.
System automatycznej reakcji powinien być rozbudowany, chciałbym móc ustawić warunki co ma się wydarzyć żeby czar był auto rzucony. Mogę polować na jakiś przedmiot zawładnięciem. Mogę chcieć rzucić zmylenie kierunku tylko jak ktoś będzie siedział w Oazie przy okazji modyfikując jego rzut do 1... itp...
Zrobił bym też taki system, że jak najedziesz na kartę to na ekranie widzisz dokładnie kartę, jak w życiu. W sensie coś podobnego co zastosowali w Unmatched cyfrowym. Masz rękę kart, jak najedziesz na kartę którą masz to jakby ci się przybliża. Widzisz kartę dokładnie ale jednocześnie nie wstrzymujesz gry i widzisz co się dzieje. Możesz wtedy chwycić daną kartę (LPM) i rzucić (Ruchem myszy) przed siebie i puścić, w celu rzucenia jej, aktywowania. Takie coś powinno być w Talismanie. Bardziej dynamiczny interface, nieprzerwywajćy flow rozgrywki.
Czemu mam klikać na karty? Chce najechać i ją widzieć, potem odsunąć kursor i jej nie widzieć.
Talizman jest w tej chwili podzielony na wyraźnie widoczne fazy, który nasłuchuje w kilku miejscach co się dzieje. Powinien być niezależny od rozgrywki. Lecieć na osobnym wątku i powinieneś móc reagować w trakcie rozgrywki na to co się dzieje dynamicznie z minimalną ilością kliknięć.
System automatycznej reakcji powinien być rozbudowany, chciałbym móc ustawić warunki co ma się wydarzyć żeby czar był auto rzucony. Mogę polować na jakiś przedmiot zawładnięciem. Mogę chcieć rzucić zmylenie kierunku tylko jak ktoś będzie siedział w Oazie przy okazji modyfikując jego rzut do 1... itp...
- husar
-
- Posty: 2297
- Rejestracja: wtorek 11 gru 2018, 22:41
- Lokalizacja: Piaseczno
- Płeć:
- Wiek: 47
Re: Ankieta o T5 od Nomad Games
to ankieta dla tych co mają już grę?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24088
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Ankieta o T5 od Nomad Games
Dla kazdego, ale posiadanie gry jest na plus
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 4267
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
Re: Ankieta o T5 od Nomad Games
O kurczę, nie mam wersji cyfrowej i nie grałem w nią, ale byłem zawsze przekonany, że w ten sposób ona działa.the MackaN pisze: ↑piątek 29 lis 2024, 16:16 Zrobił bym też taki system, że jak najedziesz na kartę to na ekranie widzisz dokładnie kartę, jak w życiu. W sensie coś podobnego co zastosowali w Unmatched cyfrowym. Masz rękę kart, jak najedziesz na kartę którą masz to jakby ci się przybliża. Widzisz kartę dokładnie ale jednocześnie nie wstrzymujesz gry i widzisz co się dzieje. Możesz wtedy chwycić daną kartę (LPM) i rzucić (Ruchem myszy) przed siebie i puścić, w celu rzucenia jej, aktywowania. Takie coś powinno być w Talismanie. Bardziej dynamiczny interface, nieprzerwywajćy flow rozgrywki.
Czemu mam klikać na karty? Chce najechać i ją widzieć, potem odsunąć kursor i jej nie widzieć.
Talizman jest w tej chwili podzielony na wyraźnie widoczne fazy, który nasłuchuje w kilku miejscach co się dzieje. Powinien być niezależny od rozgrywki. Lecieć na osobnym wątku i powinieneś móc reagować w trakcie rozgrywki na to co się dzieje dynamicznie z minimalną ilością kliknięć.
System automatycznej reakcji powinien być rozbudowany, chciałbym móc ustawić warunki co ma się wydarzyć żeby czar był auto rzucony. Mogę polować na jakiś przedmiot zawładnięciem. Mogę chcieć rzucić zmylenie kierunku tylko jak ktoś będzie siedział w Oazie przy okazji modyfikując jego rzut do 1... itp...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24088
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Ankieta o T5 od Nomad Games
Mam w końcu chwilę czasu, więc mogę się odnieść.
To jest czas dla Ciebie. Jak AI rzuca Zaklęcie, to musisz mieć czas, żeby zareagować i np. rzucić Rozproszenie Magii. Gdyby nie było tych sekund, to nie miałbyś możliwości zareagować.the MackaN pisze: ↑piątek 29 lis 2024, 16:16 Przede wszystkim AI nie musi wyczekiwać tych sekund na rzucanie zaklęć... Przecież mogła by to robić natychmiast. Podobnie odpalanie przedmiotów i zdolności...
Być może to mogłoby być lepiej rozwiązane, ale zauważ też, że np. w gracz sieciowych mogłoby być to nadużywane. Nie wiem, czy grasz w gry karciane w sieci; ja gram i wiem, że są gracze (dosyć sporo ich), którzy zanim w ogóle cokolwiek zrobią, to czekają ze 20 sekund, aż sam nie poddasz gry. Gdy zauważą, że nie masz zamiaru poddawać gry, to zaczynają normalnie grać i w zależności od gracza albo wtedy już normalnie grają, albo też grają tak wolno, jak tylko się da. Możesz co prawda ich zgłosić za long play, ale czy ktoś w ogóle sprawdza też zgłoszenia i na nie reaguje... I teraz pomyśl sobie w Talismanie (w którym gracze w połowie gry opuszczają grę, bo wyrzucili dwa razy 1 pod rząd) system, który pozwala każdemu z osobna zatrzymać grę na X sekund, to by to całkowicie rozwaliło multiplayer.the MackaN pisze: ↑piątek 29 lis 2024, 16:16 o drugie, zamiast systemu "O masz teraz 3 sekundy na zrobienie czegoś" albo "Przy pierwszej okazji możliwej użyj tego", gdzie często pierwsza możliwa okazja nie jest najlepsza, powinien być przycisk STOP REAGUJĘ! Wtedy gra się pauzuje i możesz wybrać zdolności których chcesz użyć na spokojnie lub czarów. Aktywacja tego STOP REGAUJĘ było by tylko możliwe jeśli w danym momencie mógłbyś zareagować.
W 4. Edycji było ustawienie pozwalające trzymać daną zakładkę zawsze aktywną. W T5 zdaje się zostało to usunięte, ale wspomnę Nomadom, aby to przywrócili, bo sam z tego korzystałem.the MackaN pisze: ↑piątek 29 lis 2024, 16:16 Zanim się w ogóle przeklinasz do menu zaklęć i zdecydujesz które chcesz użyć to 3 sekundy to za mało, natomiast ustawianie czasu dłuższego jest bez sensu.
Raczej wątpię, aby to dodali, ale zasugeruję Nomadom. Jednakże widzę tu pewien problem i jedynym rozwiązaniem byłoby to, że możesz kliknąć (PPM, a nie LPM, bo ten do zbyt dużej liczby rzeczy jest używany) jedynie karty, które migną Ci w zakładce kart do użycia.the MackaN pisze: ↑piątek 29 lis 2024, 16:16 Zrobił bym też taki system, że jak najedziesz na kartę to na ekranie widzisz dokładnie kartę, jak w życiu. W sensie coś podobnego co zastosowali w Unmatched cyfrowym. Masz rękę kart, jak najedziesz na kartę którą masz to jakby ci się przybliża. Widzisz kartę dokładnie ale jednocześnie nie wstrzymujesz gry i widzisz co się dzieje. Możesz wtedy chwycić daną kartę (LPM) i rzucić (Ruchem myszy) przed siebie i puścić, w celu rzucenia jej, aktywowania. Takie coś powinno być w Talismanie. Bardziej dynamiczny interface, nieprzerwywajćy flow rozgrywki.
Czemu mam klikać na karty? Chce najechać i ją widzieć, potem odsunąć kursor i jej nie widzieć.
Tylko pytanie, jak myślisz, ilu graczy (prócz Ciebie) by z tego skorzystało? Ze trzech? Nikt nie lubi zbyt wielkiego komplikowania prostych rzeczy. Już pomijam fakt, ile czasu podczas gry by się traciło, aby gracz mógł sobie ustawić swoje własne parametry używania kart. A teraz pytanie, ile czasu by Nomadom zajęło stworzenie takiego systemu? Osobiście więc akurat na coś takiego bym się nie nastawiał .the MackaN pisze: ↑piątek 29 lis 2024, 16:16 System automatycznej reakcji powinien być rozbudowany, chciałbym móc ustawić warunki co ma się wydarzyć żeby czar był auto rzucony. Mogę polować na jakiś przedmiot zawładnięciem. Mogę chcieć rzucić zmylenie kierunku tylko jak ktoś będzie siedział w Oazie przy okazji modyfikując jego rzut do 1... itp...
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!