[MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Ok dzięki za info. Muszę to przemyśleć bo kwestia jest lekko dyskusyjna.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"I always tell the truth, even when I lie"
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13402
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Masz o góry opisane wróg Bestia.
Odszukaj w talii jakieś typowe zwierzę i sprawdź co ma o góry
Odszukaj w talii jakieś typowe zwierzę i sprawdź co ma o góry
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
więc chyba jednak mogę zabrać wilkołaka? Bo to też bestia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"I always tell the truth, even when I lie"
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13402
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Widocznie technicznie tak, (taka od nieścisłość nie pierwsza nie ostatnia)
Ja bym i tak upierał się że Wilkołak to nie zwierzę. No ale nie grasz zemną
Ja bym i tak upierał się że Wilkołak to nie zwierzę. No ale nie grasz zemną
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Ok dzięki za opinie. Ciekawa sprawa z tym wilkołakiem. 
"I always tell the truth, even when I lie"
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Czy będąc na kamiennym moście i po przegranej walce z monstrum albo z bestia ( jesli wylosuje walke na miecz ) mogę się bronić za punkty życia tarczą,hełmem ?w sensie czymś co mam do obrony?Czy te przedmioty na moście nie działają i jak przegrywam to odrazu trace życie?
"I always tell the truth, even when I lie"
-
-
- Posty: 10
- Rejestracja: wtorek 23 maja 2017, 22:45
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
1. To odrębne pole od Magicznych Wrót. Strażnikowi należy zapłacić lub oddać punkt życia i tyle w temacie. Nie należy tam chodzić bez potrzeby.Tony666 pisze: ↑środa 10 lip 2024, 11:22 Witam Szanownych kolegów ekspertówKilka pytań bo albo jest za gorąco i nie ogarniam albo ta gra mnie przerasta momentami ;P
1. Jest pole Strażnik Magicznych wrót . Jeśli mu zapłacę 1 szt złota to przechodzę na magiczne wrota i rzucam tam kostką? Czy to pole polega na tym, że płacę i zostaje tam po prostu?
2. Czy na polu Twierdza strzegąca dróg musze rzucać kostką czy mogę tam po prostu stanąć i nic nie robić?
3. Pole Przeprawa jeśli nie płacę to wracam na obszar z którego zacząłem ruch i jeśli jest opcja Wyciągnij kartę to ponownie ją ciągnę ?Albo jeśli wracam na pole gdzie jest np.karta Magiczne Jezioro to ponownie z tego jeziora biore sobie punkt Magii? czy wracam ale już nic nie robię? Jeśli zapłacę to rozumiem, że stoje dalej na polu Przeprawa i ruch przechodzi na kolejną osobe?
4.Jest taka karta Sobowtór z którą walczę .Ona ma tyle punktów ile Ja ale licze te punkty z podstawy czy wliczając dodatki?W sensie mam 5 miecza w podstawie ale mam w przedmiotach miecz (+ pkt 1 miecza) to sobowtór ma 5 miecza ,a ja mam łącznie 6 pkt ? Nie kumam tego.
5.Odnośnie Pułapki na moście : od sumy rzutu 3 kostkami odejmuje swoją podstawowe punkty miecza ( te z którymi zaczynałem gre ) i żeby przejśc dalej wynik musi wynosić 1. czy to jest jedyna opcja żeby przejść dalej? Bo wydaje mi się to trudne do osiągnięcia ,a jeśli się nie uda to rzucam kostką gdzie musze się przenieść np. Osada i dla każdego przedmiotu lub przyjaciela rzucam kostką 1 lub 2 na kostkę ratuje dany przedmiot albo przyjaciela inna wartość powoduje ,że to tracę. Dobrze to rozumiem?
6.Karta Czółno - jeśli z niej nie korzystam bo nie ide do grodu to karte zostawiam na tym polu czy odkładam na stos użytych kart?Tak samo karta Znak Jastrzebia - jeśli nie składam ofiaryto ta karta zostaje na planszy czy odkładam jako zużyte karty?
7. Przy obronie jeśli mam hełm i tarcze to mogę się bronić tylko jedną rzeczą czy dwoma?
8.Przyjaciel RYCERZ (miecz3/magia 3 ) na tej karcie jest napisane ,że będzie walczył w każdej walce za mnie czyli jeśli rycerz przegra to nadal go mam czy przejmuje go osoba która wygrała i może dodać jego punkty miecza do pkt innych pokonanych wrogów i jeśli uzbiera 7 pkt we wrogach to wymienia te punkty na jeden punkt miecza?
9.Karta Południca - jedynym sposobem jej zostawienia jest przeprawa przez trzęsawiska lub lodowy las. Gdzie są te pole na podstawie MM? czy to są jakieś dodatki?
10. Karta Pan trzęsawisk - podobna kwestia jak z południcą. Nie kumam gdzie jest to pole Trzęsawiska O co chodzi z ta kartą ?jak ją rozumieć?
Sporo tego. Jestem Świeżakiem w branży MMmam nadzieje, że ktoś łaskawy się znajdzie i wytłumaczy mi to jak krowie na rowie.
![]()
2. Nie ma przymusu rzucania kostką na tym polu, więc można tam stanąć i nic nie robić.
3. Tak, właśnie na tym to polega. Jeśli wraca się na pole z poprzedniej tury po nieuiszczeniu zapłaty przewoźnikowi, to należy rozpatrzeć to pole jeszcze raz. Mogą to być Magiczne Wrota, z których ponownie można skorzystać lub silny wróg z którym ponownie trzeba stoczyć walkę.
4. Sobowtór, to sobowtór, jest taki jak Ty ze wszystkimi przedmiotami i przyjaciółmi. O wyniku walki rozstrzyga rzut kostką.
5. Od wyrzuconej trzema kostkami sumy oczek należy odjąć swój miecz lub magię w zależności czy postać znajduje się na pułapce czy magicznej pułapce. Tylko wynik 0 lub wynik ujemy powoduje, że gracz pozostaje na tym samym miejscu. Wynik większy od zera powoduje, że postać zostaje strącona z kamiennego mostu. Czyli wynik 1 jest wynikiem niekorzystnym (aczkolwiek najmniej niekorzystnym z możliwych) i powoduje przesunięcie postaci z pola "pułapka/magiczna pułapka" na pole "wejście na most", co oznacza, że w kolejnej turze postać znów musi rzucać trzema kostkami, ponieważ ponownie wkroczy na "pułapkę/magiczną pułapkę". Nie jest to pole trudne, pod warunkiem, że ma się odpowiednio wysokie parametry magii i miecza.
6. -
7. Oczywiście dwoma lub nawet trzema, jeśli masz jeszcze zbroję. Ale jeśli przypadkowo masz akurat trzy zbroje to oczywiście do obrony używasz tylko jednej.
8. Lodowy Las i Trzęsawiska to pasy, które okalają kręgi Magicznego Świata. Przeprawa przez nie oznacza wypełnienie instrukcji na Uroczysku lub w Przełęczy Wichrów i przejście między okręgami lub też zwykłe przejście między kręgami w Lesie Błędnych Ogni i w Dolinie Czaszek.
10. Trzęsawiska to zielony pas, oddzielający dolny kręg od środkowego i można go przekroczyć pomiędzy polami Uroczysko i Las Błędnych Ogni. Zaklęcie Pan Trzęsawisk daje możliwość przekroczenie Trzęsawisk w dowolnym miejscu i bez rzucania kostkami.
Dodano po 6 minutach 52 sekundach:
Nie ma przecież takiego zwierzęcia Wilkołak.
Dodano po 2 minutach 6 sekundach:
Monstrum tak, Bestia nie. Jest ujęte w instrukcji, że przed utratą dwóch punktów życia po przegranej walce z Bestią, nie może uchronić żaden przedmiot.Tony666 pisze: ↑piątek 30 sie 2024, 14:17 Czy będąc na kamiennym moście i po przegranej walce z monstrum albo z bestia ( jesli wylosuje walke na miecz ) mogę się bronić za punkty życia tarczą,hełmem ?w sensie czymś co mam do obrony?Czy te przedmioty na moście nie działają i jak przegrywam to odrazu trace życie?