[MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
[MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Witam serdecznie Jestem nowym użytkownikiem. Postanowiłem wrócić po wielu ,wielu latach do Magicznego Miecza. Mam dodatek Gród i Labirynt magów. Pytanie dotyczy kart zdarzeń. Na waszej stronie jest podana ilość kart zdarzeń przypisana do danej mapy .W sensie ile kart zdarzeń powienien zawierać zestaw np. Gród. Czy jeśli gram póki co w podstawę to mogę użyć wszystkich kart zdarzeń z tych 3 map czy do podstawy są jakieś konkretne ? I jeśli tak to skąd mam wiedzieć które konkretnie karty są do magicznego miecza które do Grodu itd? pewnie śmieszne pytanie ale wole nie zrobić babola już na początku .Pozdrawiam wszystkich
"I always tell the truth, even when I lie"
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13322
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
W magicznym mieczu jaki w starej magii i miecz nie ma oznaczenia z którego dodatku pochodzi dana karta.
Możesz spokojnie używać tych z dodatków w grze podstawowej, ale lepiej przed tym przeczytaj ich opis i sprawdź czy nie odnoszą się na przykład do obszarów na planszach z danych dodatków wtedy lepiej je wykluczyć.
Możesz spokojnie używać tych z dodatków w grze podstawowej, ale lepiej przed tym przeczytaj ich opis i sprawdź czy nie odnoszą się na przykład do obszarów na planszach z danych dodatków wtedy lepiej je wykluczyć.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Ok .Dzięki wielkie za odpowiedź. Nie żegnam się bo czasami jeszcze pewnie o coś zapytam bo ta gra wydaje się dosyć skomplikowana .Śledzę Wasze forum, dyskusje i robicie mega robotę
"I always tell the truth, even when I lie"
- JollyRoger
-
- Posty: 460
- Rejestracja: środa 01 maja 2019, 20:45
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Tutaj niestety nie mogę się zgodzić gdyż każda karta w MiMie ma napisane na koszulce czy pochodzi z MIASTO, PODZIEMIA itd. Jeśli tak samo jest w MM, grałem dawno temu tylko raz, to wiadomo jak karta skąd jest.
"Jak Palladyn szlachetnie, mieczem złączę lub zetnę"
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13322
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Kolega pytał o karty Zdarzeń aka Przygód - one nie mają oznaczeń skąd pochodzą.JollyRoger pisze: ↑sobota 06 lip 2024, 16:08 Tutaj niestety nie mogę się zgodzić gdyż każda karta w MiMie ma napisane na koszulce czy pochodzi z MIASTO, PODZIEMIA itd
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- JollyRoger
-
- Posty: 460
- Rejestracja: środa 01 maja 2019, 20:45
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Mea culpa
"Jak Palladyn szlachetnie, mieczem złączę lub zetnę"
- Zaberish
-
- Posty: 391
- Rejestracja: sobota 13 lip 2013, 00:17
- Płeć:
- Kontakt:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Na mojej stronie jeszcze pełnego wpisu z zawartością pudełka "Magicznego Miecza" nie ma - pojawi się już niebawem (mam nadzieję ).Tony666 pisze: ↑sobota 06 lip 2024, 12:26 Witam serdecznie Jestem nowym użytkownikiem. Postanowiłem wrócić po wielu ,wielu latach do Magicznego Miecza. Mam dodatek Gród i Labirynt magów. Pytanie dotyczy kart zdarzeń. Na waszej stronie jest podana ilość kart zdarzeń przypisana do danej mapy .W sensie ile kart zdarzeń powienien zawierać zestaw np. Gród. Czy jeśli gram póki co w podstawę to mogę użyć wszystkich kart zdarzeń z tych 3 map czy do podstawy są jakieś konkretne ? I jeśli tak to skąd mam wiedzieć które konkretnie karty są do magicznego miecza które do Grodu itd? pewnie śmieszne pytanie ale wole nie zrobić babola już na początku .Pozdrawiam wszystkich
Niemniej jednak mam już pełny spis poszczególnych kart z podstawki.
Poniżej lista Kart Zdarzeń - mam nadzieję, że Ci się przyda:
Kart Zdarzeń jest łącznie 165 i są to:
– 20 x Spotkanie (Burza siedmiu słońc, Danina, Godzina duchów, Kometa, Magiczna tablica, Mgła, Południca, Posłańcy bogów, Przesilenie, Sabat czarownic, Słup ognia, Straż, Turniej rycerski, Układ planet, Zaćmienie słońc, Zaklęta ścieżka, Zaraza, Zasadzka, Zatrute zioła, Zły duch)
– 22 x Wróg-Miecz (Cyklop, Czarna hybryda, Czerwona hybryda, Fomoraig, Hadron (x2), Lewiatan, Łoś (x2), Niedźwiedź, Nobbin (x2), Przybysz z Krainy Cieni, Smok, Sobowtór, Śnieżne monstrum, Trójgłowy smok, Wędrowiec, Wilk, Wilkołak (x2), Złoczyńca)
– 10 x Wróg-Magia (Demon, Duch Ciemności, Duch zagłady, Książę demonów (x2), Upiór (x2), Wampir, Widmo, Zjawa)
– 17 x Nieznajomy (Cudotwórca, Czarodziej, Dziki rumak, Dobre bóstwo, Eremita, Jednorożec, Koszmar, Król lasu, Kuglarz, Mędrzec, Półbóg, Sztukmistrz, Urocza diablica, Wielkolud, Wróżka, Zaklinacz czasu, Złodziej dobroczyńca)
– 20 x Przyjaciel (Alchemik, Chochlik, Elflin, Giermek, Gnom, Krzyżowiec, Księżniczka, Najemnik, Opiekun (x2), Pasterz, Poszukiwacz przygód, Przewodnik (x2), Przewoźnika*, Rusałka, Rycerz, Strzyga, Tragarz, Władca)
– 38 x Przedmiot (1 Sztuka Złota (x15), 2 Sztuki Złota (x3), Bojowy rumak, Diament królów, Gliniana tabliczka, Hełm, Kij i sznur, Koń, Latarnia, Łódź, Magiczny manuskrypt, Miecz (x2), Muł, Rękawice, Sztylet, Tajemna sakwa, Tajemnicza szkatuła, Tarcza, Wierzchowiec, Zaprzęg, Zbroja)
– 25 x Przedmiot Magiczny (Arondight, Czarodziejska kość, Eliksir siły, Excalibur, Jabłko natchnienia, Kryształ losu, Kryształ magów, Magiczna sakwa, Magiczny miecz (x2), Miecz Chaosu, Owoc Jarzębiny Wiedzy, Pierścień mocy, Relikwiarz, Różdżka przeznaczenia, Róźdżka zaklęć, Srebrna strzała, Święty Graal, Święta włócznia, Talizman ognia, Talizman powietrza, Tarcza boga Tolimana (x2), Topór Światła i Ciemności, Zwierciadło zniszczenia)
– 13 x Miejsce (Drzewo życia, Grota, Jezioro magiczne, Kapliczka Nemed, Kapliczka Tolimana, Labirynt, Nieznana świątynia, Sidh, Skalne wrota, Spalona ziemia, Tajemne przejście, Targowisko, Zaklęte źródło)
* Taka nazwa jest na karcie, choć poprawnie powinno być "Przewoźnik".
Pozdrawiam,
Zaberish
Pudełko z grami - największa w sieci baza informacji o starych grach planszowych
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Zaberish dziękuje Ci dobry człowieku
"I always tell the truth, even when I lie"
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
A jak to jest z przedmiotami... Rozumiem ,że przedmiot ( z kart zdarzeń ) to jest rzecz którą mogę zamienić na złoto u lichwiarza i takich przedmiotów mogę mieć 4 szt ( chyba, że mam tragarza itd. ) zgadza się? Natomiast czy przedmiot z kart WYPOSAŻENIE wlicza się do tych 4 przedmiotów czy jest traktowany osobno? i czy przedmiot z kart WYPOSAŻENIE mogę też zamienić u lichwiarza na złoto? Czy przedmiot magiczny z kart zdarzeń też mogę zamienić u lichwiarza na złoto? Pytam o to bo jest zaklęcie KAMIEŃ FILOZOFICZNY który pozwala zamienić dowolną liczbę przedmiotów w złoto ale pytanie które przedmioty moge w to złoto zamienić czy przedmioty z kart zdarzeń czy z wyposażenia czy jedne i drugie? i ostatnie pytanie czy jeśli mam miecz z kart zdarzeń ( 1 pkt miecza) i sztylet z wyposażenia (1 pkt ) to przy walce dodaje te dwa punkty czy nie można tego dodawać?bo teoretycznie mogę mieć np.dwa miecze i sztylet to wtedy dodaje 3 pkt miecza przy walce? mam nadzieje ze nic nie pokręciłem dzięki z góry za odpowiedź
"I always tell the truth, even when I lie"
- Rogo
-
- Posty: 6403
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Przedmiot to przedmiot - nie ważne z jakiej talii. Magiczny przedmiot to też przedmiot. A więc wszystkie wliczają się do limitu, wszystkie mogą zostać wymienione na złoto u lichwiarza i w/w zaklęciem.
W walce możesz korzystać tylko z jednej broni, na pewno jest na to zapisek w instrukcji, chyba że masz odpowiednią zdolność, która pozwala na korzystanie z dwóch. Na trzy to Ci rąk zabraknie
W walce możesz korzystać tylko z jednej broni, na pewno jest na to zapisek w instrukcji, chyba że masz odpowiednią zdolność, która pozwala na korzystanie z dwóch. Na trzy to Ci rąk zabraknie
Ja nawet nie mam Talismana.
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Dzięki Kolego Póki co jestem jak dziecko we mgle z ta grą ale z Waszą pomocą to ogarnę A przyjaciół mogę mieć dowolną ilość?Rogo pisze: ↑poniedziałek 08 lip 2024, 14:48 Przedmiot to przedmiot - nie ważne z jakiej talii. Magiczny przedmiot to też przedmiot. A więc wszystkie wliczają się do limitu, wszystkie mogą zostać wymienione na złoto u lichwiarza i w/w zaklęciem.
W walce możesz korzystać tylko z jednej broni, na pewno jest na to zapisek w instrukcji, chyba że masz odpowiednią zdolność, która pozwala na korzystanie z dwóch. Na trzy to Ci rąk zabraknie
"I always tell the truth, even when I lie"
- Rogo
-
- Posty: 6403
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Z tego co mi wiadomo, to Magiczny Miecz jest kalką 1:1 zasad z Magii i Miecza, więc tak, przyjaciół możesz mieć dowolną ilość.
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24088
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Chcesz wpaść do nas na zjazd do Wrocławia na koniec miesiąca?Tony666 pisze: ↑poniedziałek 08 lip 2024, 15:23Dzięki Kolego Póki co jestem jak dziecko we mgle z ta grą ale z Waszą pomocą to ogarnę A przyjaciół mogę mieć dowolną ilość?Rogo pisze: ↑poniedziałek 08 lip 2024, 14:48 Przedmiot to przedmiot - nie ważne z jakiej talii. Magiczny przedmiot to też przedmiot. A więc wszystkie wliczają się do limitu, wszystkie mogą zostać wymienione na złoto u lichwiarza i w/w zaklęciem.
W walce możesz korzystać tylko z jednej broni, na pewno jest na to zapisek w instrukcji, chyba że masz odpowiednią zdolność, która pozwala na korzystanie z dwóch. Na trzy to Ci rąk zabraknie
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
A którego dokładnie jest ten zjazd? Bo musiałbym sobie wolne załatwić w pracy ale propozycja bardzo interesująca Przy okazji bym się podszkolił w MM
"I always tell the truth, even when I lie"
- Rogo
-
- Posty: 6403
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
25-28 lipca:
viewtopic.php?t=10169
viewtopic.php?t=10169
Ja nawet nie mam Talismana.
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Kurde pracuje piątek ,sobota ;/ Może z kimś się zamienię aczkolwiek szanse małe.
"I always tell the truth, even when I lie"
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Witam Szanownych kolegów ekspertów Kilka pytań bo albo jest za gorąco i nie ogarniam albo ta gra mnie przerasta momentami ;P
1. Jest pole Strażnik Magicznych wrót . Jeśli mu zapłacę 1 szt złota to przechodzę na magiczne wrota i rzucam tam kostką? Czy to pole polega na tym, że płacę i zostaje tam po prostu?
2. Czy na polu Twierdza strzegąca dróg musze rzucać kostką czy mogę tam po prostu stanąć i nic nie robić?
3. Pole Przeprawa jeśli nie płacę to wracam na obszar z którego zacząłem ruch i jeśli jest opcja Wyciągnij kartę to ponownie ją ciągnę ?Albo jeśli wracam na pole gdzie jest np.karta Magiczne Jezioro to ponownie z tego jeziora biore sobie punkt Magii? czy wracam ale już nic nie robię? Jeśli zapłacę to rozumiem, że stoje dalej na polu Przeprawa i ruch przechodzi na kolejną osobe?
4.Jest taka karta Sobowtór z którą walczę .Ona ma tyle punktów ile Ja ale licze te punkty z podstawy czy wliczając dodatki?W sensie mam 5 miecza w podstawie ale mam w przedmiotach miecz (+ pkt 1 miecza) to sobowtór ma 5 miecza ,a ja mam łącznie 6 pkt ? Nie kumam tego.
5.Odnośnie Pułapki na moście : od sumy rzutu 3 kostkami odejmuje swoją podstawowe punkty miecza ( te z którymi zaczynałem gre ) i żeby przejśc dalej wynik musi wynosić 1. czy to jest jedyna opcja żeby przejść dalej? Bo wydaje mi się to trudne do osiągnięcia ,a jeśli się nie uda to rzucam kostką gdzie musze się przenieść np. Osada i dla każdego przedmiotu lub przyjaciela rzucam kostką 1 lub 2 na kostkę ratuje dany przedmiot albo przyjaciela inna wartość powoduje ,że to tracę. Dobrze to rozumiem?
6.Karta Czółno - jeśli z niej nie korzystam bo nie ide do grodu to karte zostawiam na tym polu czy odkładam na stos użytych kart?Tak samo karta Znak Jastrzebia - jeśli nie składam ofiaryto ta karta zostaje na planszy czy odkładam jako zużyte karty?
7. Przy obronie jeśli mam hełm i tarcze to mogę się bronić tylko jedną rzeczą czy dwoma?
8.Przyjaciel RYCERZ (miecz3/magia 3 ) na tej karcie jest napisane ,że będzie walczył w każdej walce za mnie czyli jeśli rycerz przegra to nadal go mam czy przejmuje go osoba która wygrała i może dodać jego punkty miecza do pkt innych pokonanych wrogów i jeśli uzbiera 7 pkt we wrogach to wymienia te punkty na jeden punkt miecza?
9.Karta Południca - jedynym sposobem jej zostawienia jest przeprawa przez trzęsawiska lub lodowy las. Gdzie są te pole na podstawie MM? czy to są jakieś dodatki?
10. Karta Pan trzęsawisk - podobna kwestia jak z południcą. Nie kumam gdzie jest to pole Trzęsawiska O co chodzi z ta kartą ?jak ją rozumieć?
Sporo tego. Jestem Świeżakiem w branży MM mam nadzieje, że ktoś łaskawy się znajdzie i wytłumaczy mi to jak krowie na rowie.
1. Jest pole Strażnik Magicznych wrót . Jeśli mu zapłacę 1 szt złota to przechodzę na magiczne wrota i rzucam tam kostką? Czy to pole polega na tym, że płacę i zostaje tam po prostu?
2. Czy na polu Twierdza strzegąca dróg musze rzucać kostką czy mogę tam po prostu stanąć i nic nie robić?
3. Pole Przeprawa jeśli nie płacę to wracam na obszar z którego zacząłem ruch i jeśli jest opcja Wyciągnij kartę to ponownie ją ciągnę ?Albo jeśli wracam na pole gdzie jest np.karta Magiczne Jezioro to ponownie z tego jeziora biore sobie punkt Magii? czy wracam ale już nic nie robię? Jeśli zapłacę to rozumiem, że stoje dalej na polu Przeprawa i ruch przechodzi na kolejną osobe?
4.Jest taka karta Sobowtór z którą walczę .Ona ma tyle punktów ile Ja ale licze te punkty z podstawy czy wliczając dodatki?W sensie mam 5 miecza w podstawie ale mam w przedmiotach miecz (+ pkt 1 miecza) to sobowtór ma 5 miecza ,a ja mam łącznie 6 pkt ? Nie kumam tego.
5.Odnośnie Pułapki na moście : od sumy rzutu 3 kostkami odejmuje swoją podstawowe punkty miecza ( te z którymi zaczynałem gre ) i żeby przejśc dalej wynik musi wynosić 1. czy to jest jedyna opcja żeby przejść dalej? Bo wydaje mi się to trudne do osiągnięcia ,a jeśli się nie uda to rzucam kostką gdzie musze się przenieść np. Osada i dla każdego przedmiotu lub przyjaciela rzucam kostką 1 lub 2 na kostkę ratuje dany przedmiot albo przyjaciela inna wartość powoduje ,że to tracę. Dobrze to rozumiem?
6.Karta Czółno - jeśli z niej nie korzystam bo nie ide do grodu to karte zostawiam na tym polu czy odkładam na stos użytych kart?Tak samo karta Znak Jastrzebia - jeśli nie składam ofiaryto ta karta zostaje na planszy czy odkładam jako zużyte karty?
7. Przy obronie jeśli mam hełm i tarcze to mogę się bronić tylko jedną rzeczą czy dwoma?
8.Przyjaciel RYCERZ (miecz3/magia 3 ) na tej karcie jest napisane ,że będzie walczył w każdej walce za mnie czyli jeśli rycerz przegra to nadal go mam czy przejmuje go osoba która wygrała i może dodać jego punkty miecza do pkt innych pokonanych wrogów i jeśli uzbiera 7 pkt we wrogach to wymienia te punkty na jeden punkt miecza?
9.Karta Południca - jedynym sposobem jej zostawienia jest przeprawa przez trzęsawiska lub lodowy las. Gdzie są te pole na podstawie MM? czy to są jakieś dodatki?
10. Karta Pan trzęsawisk - podobna kwestia jak z południcą. Nie kumam gdzie jest to pole Trzęsawiska O co chodzi z ta kartą ?jak ją rozumieć?
Sporo tego. Jestem Świeżakiem w branży MM mam nadzieje, że ktoś łaskawy się znajdzie i wytłumaczy mi to jak krowie na rowie.
"I always tell the truth, even when I lie"
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24088
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Temat przeniesiony.
Hey,
1. To była jedna z tych bezsensownych rzeczy w Magicznym Mieczu. Osobiście bym grał, że po zapłacie stoisz na obszarze, a w następnej turze przenosisz się na Magiczne Wrota.
2. Nie pamiętam treści obszaru, ale o ile tam nie ma "musisz rzucić kością" lub "rzuć kością", to możesz nie rzucać.
3. Za każdym razem jak wejdziesz na nowy obszar (w dowolny sposób), to musisz go ponownie zbadać. Jeśli na tym obszarze nie ma kart, a instrukcja wymaga wylosowania iluś kart, to je losujesz i badasz.
4. On ma całkowity taki sam Miecz lub Magię (nie pamiętam, czym walczy) jaką masz Ty. Tak więc o wyniku walki decyduje rzut kością i kto uzyskał wyższy wynik.
5. Odejmujesz swój całkowity Miecz (początkowy + żetony Miecza uzyskane np. z powodu wymiany pokonanych Wrogów na dodatkowe punkty + punkty, które dają posiadane przez Ciebie karty, które te punkty dają zawsze, a nie tylko w czasie walki). I tak, potem rzucasz kością, czy Ci się uda ocalić dobytek (tam, gdzie wylądujesz, choć karty bodaj są odrzucane, a nie kładzione na obszar, wiec to nie ma znaczenia, gdzie rzucasz).
6. Odkładasz.
7. Generalnie jest przyjęte, że tylko jedną taką kartą.
8. Jak rycerz przegra to ginie. On nie jest wrogiem, więc przeciwnik nie może go wziąć, aby potem wymienić na dodatkowe punkty Miecza.
9. i 10 Jak Valdi w innym temacie wspomniał, Trzęsawiska i Lodowy Las są tymi małymi kreskami, które oddzielają jeden krąg od drugiego. Nie pamiętam który jest który, ale to po planszy widać pas lodu, wiec jest to Lodowy Las, więc ten drugi to Trzęsawiska.
Hey,
1. To była jedna z tych bezsensownych rzeczy w Magicznym Mieczu. Osobiście bym grał, że po zapłacie stoisz na obszarze, a w następnej turze przenosisz się na Magiczne Wrota.
2. Nie pamiętam treści obszaru, ale o ile tam nie ma "musisz rzucić kością" lub "rzuć kością", to możesz nie rzucać.
3. Za każdym razem jak wejdziesz na nowy obszar (w dowolny sposób), to musisz go ponownie zbadać. Jeśli na tym obszarze nie ma kart, a instrukcja wymaga wylosowania iluś kart, to je losujesz i badasz.
4. On ma całkowity taki sam Miecz lub Magię (nie pamiętam, czym walczy) jaką masz Ty. Tak więc o wyniku walki decyduje rzut kością i kto uzyskał wyższy wynik.
5. Odejmujesz swój całkowity Miecz (początkowy + żetony Miecza uzyskane np. z powodu wymiany pokonanych Wrogów na dodatkowe punkty + punkty, które dają posiadane przez Ciebie karty, które te punkty dają zawsze, a nie tylko w czasie walki). I tak, potem rzucasz kością, czy Ci się uda ocalić dobytek (tam, gdzie wylądujesz, choć karty bodaj są odrzucane, a nie kładzione na obszar, wiec to nie ma znaczenia, gdzie rzucasz).
6. Odkładasz.
7. Generalnie jest przyjęte, że tylko jedną taką kartą.
8. Jak rycerz przegra to ginie. On nie jest wrogiem, więc przeciwnik nie może go wziąć, aby potem wymienić na dodatkowe punkty Miecza.
9. i 10 Jak Valdi w innym temacie wspomniał, Trzęsawiska i Lodowy Las są tymi małymi kreskami, które oddzielają jeden krąg od drugiego. Nie pamiętam który jest który, ale to po planszy widać pas lodu, wiec jest to Lodowy Las, więc ten drugi to Trzęsawiska.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Ok dziękuję Mały Nemo za odpowiedź. Już podstawy ogarniam dzięki Wam, a reszta wyjdzie w praniu. Piona i pozdrawiam serdecznie
"I always tell the truth, even when I lie"
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Postać Skrzat może oswoić napotkane zwierzę i to zwierzę będzie dodawać swoje punkty miecza w trakcie walki do pkt miecza skrzata. Wyciągnąłem wilkołaka miecz 10. Biorę go czy nie?
"I always tell the truth, even when I lie"
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13322
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
W MM chyba nie było rozróżnień na Zwierzę / Potwór etc. w typach kart, więc zacytuj kartę Wilkołaka.
Jeżeli
Karta sugeruje że to Zwierzę typu "Zaatakował Cię Wilkołak, Jeżeli pokonasz to Zwierzę." to wiadomo że to Zwierzę i go bierze.
Karta sugeruje że to np. Potwór typu "Zaatakował Cię straszliwy Potwór, Wilkołam ma 10 Miecza" to wiadomo że to nie jest Zwierzę i go nie bierze.
Karta w żaden sposób nie określa czym jest Wilkołak, to osobiście bym powiedział że go nie bierze, bo według mnie to Potwór, i nie przypomina np. Dzika.
Jeżeli
Karta sugeruje że to Zwierzę typu "Zaatakował Cię Wilkołak, Jeżeli pokonasz to Zwierzę." to wiadomo że to Zwierzę i go bierze.
Karta sugeruje że to np. Potwór typu "Zaatakował Cię straszliwy Potwór, Wilkołam ma 10 Miecza" to wiadomo że to nie jest Zwierzę i go nie bierze.
Karta w żaden sposób nie określa czym jest Wilkołak, to osobiście bym powiedział że go nie bierze, bo według mnie to Potwór, i nie przypomina np. Dzika.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Treść karty brzmi : potężny wilkołak sieje spustoszenie w tej okolicy. Pozostanie tu aż ktoś go pokona.
Nie ma nic o tym czy to zwierzę czy potwór. W nazwie jest wilk więc ja bym był bliższy opcji że go biorę bo to pochodna Wilka czyli zwierzęcia.
Nie ma nic o tym czy to zwierzę czy potwór. W nazwie jest wilk więc ja bym był bliższy opcji że go biorę bo to pochodna Wilka czyli zwierzęcia.
"I always tell the truth, even when I lie"
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13322
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Nie każde Słońce jest Słoniem, nie każdy Wilkołak jest Wilkiem.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Ale słońce i słoń podobne nie są a wilkołak wygląda jak wilk ok czyli nie bralbys go?
"I always tell the truth, even when I lie"
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13322
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: [MiM+MM] Magiczny miecz - Karty zdarzeń
Czy Wilk i Wilkołak są podobne czy nie to kwestia sporna.
Ja bym go nie brał.
Ja bym go nie brał.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.