Rzut ataku dwiema kośćmi

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Piter444 [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: wtorek 12 sty 2021, 16:15

Rzut ataku dwiema kośćmi

Post autor: Piter444 »

Witam,

Mam pytanie czy co do przedmiotu Kiścień opis: "Podczas walki możesz rzucić 2 kośćmi i zsumować wynik aby określić swój rzut ataku" Czy to tyczy się tylko walki na siłę czy także do walki na moc?
Na karcie jest napisane aby określić swój rzut ataku w przypadku walki na moc to także jest rzut ataku jeśli dobrze rozumiem.

To samo tyczy sie postaci "łowcy smoków" w tej postaci także sie rzuca dwiema kośćmi aby określić swój rzut ataku obu walk czy tylko na siłe?

Pozdrawiam



Nieuhwytny
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 696
Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
Płeć:

Re: Rzut ataku dwiema kośćmi

Post autor: Nieuhwytny »

Jeśli jest napisane "walka" - dotyczy to Siły
Jeśli jest napisane "walka psychiczna" - dotyczy to Mocy.
Jeśli jest napisane "jakiejkolwiek walki" - dotyczy to zarówno Siły jak i Mocy.
Kiścień dotyczy tylko "walki".



Piter444 [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: wtorek 12 sty 2021, 16:15

Re: Rzut ataku dwiema kośćmi

Post autor: Piter444 »

ok super Dziekuje :)



ODPOWIEDZ