Zwiastun Jeźdźcy Apokalipsy pytania

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
glock81 [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: piątek 09 paź 2020, 10:04

Zwiastun Jeźdźcy Apokalipsy pytania

Post autor: glock81 »

Witam.
Mam pytanie odnośnie walki z jeźdźcami apokalipsy.Czy dodatkowy efekt po przegraniu walki z jeźdźcami odnosi się tylko do momentu w którym jeździec wchodzi do gry czy również ten efekt się aktywuje za każdym razem jeżeli jeździec również znajduje się już na planszy i poszukiwacz próbuje go pokonać i mu się nie udaje. W takim przypadku mając dużo punktów życia i talizman mogę celowo próbować wejść na kartę jeźdźca i nie mając za bardzo szans na zwycięstwo mogę spowodować utratę życia bądź przyjaciół u innych poszukiwaczy którzy np talizmanu nie mają a posiadają bardzo ciekawych przyjaciół lub mało życia.
Proszę o odpowiedź czy to prawidłowa interpretacja ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi .



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22392
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Re: Zwiastun Jeźdźcy Apokalipsy pytania

Post autor: Mały Nemo »

Nie mam textu karty przed soba, ale z tego, co pamietam, to za kazdym razem sie te efekty aktywuja.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Wicih
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 20
Rejestracja: piątek 01 maja 2020, 23:48
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 21

Re: Zwiastun Jeźdźcy Apokalipsy pytania

Post autor: Wicih »

Naczy chodzi o Zwiastun tak? Jeśli tak to jest dokładnie tak jak mówisz, efekty po walkach aktywują się niezależnie od tego czy karta pojawia się na polu w wyniku wejścia na nie poszukiwacza czy już tam była


"Kiedy wchodzisz na obszar z odkrytymi kartami Przygody, możesz odrzucić jedną z nich i wylosować w jej miejsce nową, którą musisz już rozpatrzyć."

ODPOWIEDZ