Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
elessar
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 11
Rejestracja: niedziela 24 sty 2021, 17:33
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: elessar »

No właśnie nie, gdyż Polana Faerie jest Miejscem o numerze spotkania 1.
http://www.talismanwiki.com/Faerie_Glade
Po przeczytaniu angielskiego opisu karty, nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie o które nie zapytałem a mieliśmy sporo wątpliwości podczas ostatniej gry.
"The fae inhabit this place, inviting you to join in their mad and merry dance. When encountered, draw 1 Woodland Card and add it to this space".
Chodzi o pola, które nakazują wylosować np. 2 karty a znajduje się tak już polana ferie, oraz np. jakiś wróg z talii lasu. Czy w takim przypadku kartę lasu należy umieścić na polanie ferie i nie wpłynie na limit kart na tym polu i wylosować dodatkowo jeszcze jedną kartę przygody ? A być może polana, oraz karta lasu już są traktowane jako 2 karty na polu i nic się już więcej nie losuje ?



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5720
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 34

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Rogo »

elessar pisze: poniedziałek 25 sty 2021, 19:37
No właśnie nie, gdyż Polana Faerie jest Miejscem o numerze spotkania 1.
http://www.talismanwiki.com/Faerie_Glade
Po przeczytaniu angielskiego opisu karty, nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie o które nie zapytałem a mieliśmy sporo wątpliwości podczas ostatniej gry.
"The fae inhabit this place, inviting you to join in their mad and merry dance. When encountered, draw 1 Woodland Card and add it to this space".
Chodzi o pola, które nakazują wylosować np. 2 karty a znajduje się tak już polana ferie, oraz np. jakiś wróg z talii lasu. Czy w takim przypadku kartę lasu należy umieścić na polanie ferie i nie wpłynie na limit kart na tym polu i wylosować dodatkowo jeszcze jedną kartę przygody ? A być może polana, oraz karta lasu już są traktowane jako 2 karty na polu i nic się już więcej nie losuje ?
Najpierw dobierasz karty do limitu, a następnie badając Polanę dobierasz kartę Lasu. Jeśli karta Lasu zostanie (bo np. będzie miejscem), to limit kart będzie osiągnięty, jednak każdorazowo, badając Polanę, będzie dociągać się kolejną kartę Lasu.

Dodano po 2 minutach 50 sekundach:
Pepe pisze: poniedziałek 25 sty 2021, 19:16
Czy po przejściu z krainy zewnętrznej do środkowej i pokonaniu strażnika wykonuje polecenie na polu na którym się zatrzymałem? Przykładowo poruszam się z obszaru mostu na obszar tajemnych wrót. Walczę ze strażnikiem, a następnie moja tura się kończy czy mogę od razu spróbować wyważyć wrota?
Tu nie ma instrukcji. Jak dla mnie można. Ruch "trwa" więc w teorii taki combos jest dozwolony. Ale tutaj niech inni się wypowiedzą.
Oczywiście możliwość wyważenia wrót tylko wtedy kiedy został jeszcze ruch, żeby przejść na równiny grozy.
Instrukcja, strona 17: Przejście pomiędzy Krainą Zewnętrzną i Środkową. Na stronie 18 jest nawet przykład, więc nie będę się rozpisywał :)


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
Pepe
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: niedziela 27 gru 2020, 15:53

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Pepe »

Zgadza się. Mój błąd. Edytowałem pierwotny post, żeby od razu w jednym miejscu była odpowiedź na przyszłość.



elessar
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 11
Rejestracja: niedziela 24 sty 2021, 17:33
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: elessar »

Najpierw dobierasz karty do limitu, a następnie badając Polanę dobierasz kartę Lasu. Jeśli karta Lasu zostanie (bo np. będzie miejscem), to limit kart będzie osiągnięty, jednak każdorazowo, badając Polanę, będzie dociągać się kolejną kartę Lasu.
Ok, ale czy poszukiwacz/e, którzy mają wyjątkowe "szczęście" w losowaniu nie doprowadzą do jakieś "anomalii w matriksie" :) ? Bo jeśli gracze będą stawać na takiej polanie ferie często i losować karty Lasu może się zdarzyć, że na 1 polu będzie np. 5 kart miejsc.



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5720
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 34

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Rogo »

elessar pisze: poniedziałek 25 sty 2021, 20:12
Najpierw dobierasz karty do limitu, a następnie badając Polanę dobierasz kartę Lasu. Jeśli karta Lasu zostanie (bo np. będzie miejscem), to limit kart będzie osiągnięty, jednak każdorazowo, badając Polanę, będzie dociągać się kolejną kartę Lasu.
Ok, ale czy poszukiwacz/e, którzy mają wyjątkowe "szczęście" w losowaniu nie doprowadzą do jakieś "anomalii w matriksie" :) ? Bo jeśli gracze będą stawać na takiej polanie ferie często i losować karty Lasu może się zdarzyć, że na 1 polu będzie np. 5 kart miejsc.
Czy jest gdziekolwiek napisane, żeby tę kartę później odrzucić? Że może być tylko jedna karta Lasu na tym obszarze? Cokolwiek wprowadzającego limit? Nie. Badając kartę, wykonujesz jej instrukcję, która nakazuje dobrać kartę Lasu, po prostu.


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6081
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Bludgeon »

elessar pisze: poniedziałek 25 sty 2021, 20:12 Ok, ale czy poszukiwacz/e, którzy mają wyjątkowe "szczęście" w losowaniu nie doprowadzą do jakieś "anomalii w matriksie" :)
Pozwolę sobie zacytować Czernobyl. "Po co się martwić czymś, co się nie wydarzy?"


What a view.

Awatar użytkownika
Kewis21
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 344
Rejestracja: czwartek 15 sie 2019, 15:38
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Kewis21 »

Ja mam nie tyle pytanie, co wątpliwość. Jakiś czas temu zniszczyłem troche grę i głowy moich współgraczy, którzy itak uważają że postać kleryka jest dla mnie zbanowana.
Zdolność kleryka mówi
''Możesz odrzucić 1 punk Losu, aby zapobiec utracie swoich punktów Życia lub uchronić swojego Przyjaciela przed śmiercią. Możesz to zrobić tylko raz na turę.''

Jako że kleryk posiada sporo Mocy podstawowej obrałem strategię zdobycia rumaka, który pragne zauważyć, pochodzi z tego dodatku.
Oprócz zdolności, rumak daje nam także ograniczenie.
''Jeśli podczas jakiejkolwiek walki stracisz chociaż 1 punkt Życia, musisz odrzucić rumaka.''

Kiedy przegrałem walkę z jakimś dość potężnym Wrogiem, z dumą oznajmiłem że odrzucam 1 punkt Losu, wiec nie trace Życia, a co za tym idzie, nie trace rórównież rumaka. Miny reszty graczy i dyskusja na temat bezcenna.
Mam rację, czy mam rację? 😁



Nieuhwytny
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 696
Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Nieuhwytny »

Kewis21 pisze: wtorek 26 sty 2021, 08:01 obrałem strategię zdobycia rumaka,
dobra strategia



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5720
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 34

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Rogo »

Kewis21 pisze: wtorek 26 sty 2021, 08:01 ''Jeśli podczas jakiejkolwiek walki stracisz chociaż 1 punkt Życia, musisz odrzucić rumaka.''

Kiedy przegrałem walkę z jakimś dość potężnym Wrogiem, z dumą oznajmiłem że odrzucam 1 punkt Losu, wiec nie trace Życia, a co za tym idzie, nie trace rórównież rumaka.
Grałeś dokładnie tak, jak jest zapisane, czyli oczywiście, że masz rację :)


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
Kewis21
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 344
Rejestracja: czwartek 15 sie 2019, 15:38
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Kewis21 »

Nieuhwytny pisze: wtorek 26 sty 2021, 08:24
Kewis21 pisze: wtorek 26 sty 2021, 08:01 obrałem strategię zdobycia rumaka,
dobra strategia
Dziękuję bardzo. Tobie @Rogo też za odpowiedź.
Zaczołem mieć wątpliwości czy tylko Pancerz może mnie uchronić przed stratą Życia i rumaczka czy to też. 😊



Lathspell
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 78
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 16:12
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Lathspell »

elessar pisze: poniedziałek 25 sty 2021, 20:12 Ok, ale czy poszukiwacz/e, którzy mają wyjątkowe "szczęście" w losowaniu nie doprowadzą do jakieś "anomalii w matriksie" :) ? Bo jeśli gracze będą stawać na takiej polanie ferie często i losować karty Lasu może się zdarzyć, że na 1 polu będzie np. 5 kart miejsc.
Kolego, to jeszcze nic. W dodatku Krainy Ognia jest karta, bodajże Miejsce, która nakazuje losowanie i rozpatrzenie 3 kart Przygód za każdym razem, kiedy trafisz na ten obszar. Jeśli wylosujesz tę kartę w początkowej fazie gry, gdzie większość Wrogów jest trudna do zabicia, to po kilku odwiedzinach obszar zmienia się w sporych rozmiarów stos złota i Magicznych Przedmiotów pilnowany przez najeżoną kolcami, zębami i ektoplazmą hordę Smoków, Duchów i Potworów - ale nawet wtedy nie jest to jeszcze anomalia w matriksie. Anomalia jest wtedy, gdy jedną z losowanych kart będzie karta, która nakazuje losować kolejne karty (np. właśnie Polana Faerie) lub gdy któryś z Poszukiwaczy zostanie na tym obszarze zamieniony w Ropuchę lub po prostu wyłoży się na Wrogach, zasypując obszar caaałym swoim dobytkiem ^^

Miałem już jedną-dwie gry, gdzie stosik ułożonych na jednym obszarze kart (wprawdzie zalaminowanych, co zwiększa ich grubość, a w tym przypadku wysokość) był wyższy od figurki Poszukiwacza ;)



Awatar użytkownika
fallenmk
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Miecze Czarnoksiężnika
Poszukiwacze z DnD
Powrót Kruczej Wiedźmy
Purpurowy Czerw
Pułapki w Podziemiach
Posty: 1648
Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: fallenmk »

Dlatego też przydają się karty czyszczące plansze. Przy ostatniej mojej grze kilka takich wyczyściło Krainy Wschodu, a niedługo później na głównej Ragnarok też zrobił porządek.



Awatar użytkownika
orzel456
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 60
Rejestracja: czwartek 14 sty 2021, 22:12
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: orzel456 »

fallenmk pisze: wtorek 26 sty 2021, 14:08 Dlatego też przydają się karty czyszczące plansze. Przy ostatniej mojej grze kilka takich wyczyściło Krainy Wschodu, a niedługo później na głównej Ragnarok też zrobił porządek.
Pamiętam jak grałem ze smokami, górami, podziemiami i miastem i nagle ktoś wylosował chyba kartę pożogi z talii varthaxa - poprawcie mnie jeżeli źle mówie. Ile kart było do zbierania( Varthax był smoczym królem) ':)



Budowniczy Mostów
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
Legendarne Przedmioty
Ląd Na Horyzoncie!
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 2650
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Budowniczy Mostów »

Lathspell pisze: czwartek 21 sty 2021, 16:51 Smocza Amazonka może zatrzymać pokonanego Smoka jako Przyjaciela (a nie trofeum) - ten nawias sugeruje, że Amazonka musi mieć możliwość zabrania Smoka jako trofeum, aby alternatywnie móc go dosiąść, co w tym przypadku nie ma miejsca.
Nawias, jak to nawias – jest narzędziem do zadań specjalnych. On nie sugeruje, że Amazonka musi mieć możliwość zabrania Smoka jako trofeum, tylko doprecyzowuje, że jeśli pokonałeś i zostały zwłoki Wroga, to nawet wtedy stają się Przyjacielem :) Czyli @Xan może zabrać Drakolicza jako Przyjaciela, niezależnie od ilości stożków Życia na jego karcie, bo pokonanie dokonało się.


elessar
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 11
Rejestracja: niedziela 24 sty 2021, 17:33
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: elessar »

Jeszcze jedno pytanie odnośnie karty "Horda Nieumarłych"
Wróg-nieumarły siła 5 opis:
Kiedy wylosujesz Hordę nieumarłych, każdy poszukiwacz musi umieścić na tym obszarze wszystkie trofea z cechą siła.
Tutaj małe wątpliwości nastały podczas ostatniej gry, ponieważ jeden gracz uważał, że walczy tylko z Hordą siła 5 a po walce zabiera wszystkie trofea. Natomiast inny, że trzeba walczyć dodatkowo z każdy wrogiem pozostawionym jako trofeum.



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22392
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Mały Nemo »

elessar pisze: czwartek 25 lut 2021, 19:09 Natomiast inny, że trzeba walczyć dodatkowo z każdy wrogiem pozostawionym jako trofeum.
Ten inny miał rację. Co więcej, te "trofea", które są teraz Wrogami, walczą wspólnie z hordą nieumarłych. Wyjątkiem są trofea z Siłą i Mocą naraz, gdyż te co prawda też się kładzie na obszarze, ale ich nr spotkania wynosi 1, więc ich się już nie bada.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

elessar
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 11
Rejestracja: niedziela 24 sty 2021, 17:33
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: elessar »

@ Mały Nemo dzięki za wyjaśnienie.



Kociki5
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: niedziela 14 lut 2021, 16:20
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Kociki5 »

Witam

1. Mam pytanie jak to jest z kartami miejsc gdzie nie jest wyszczególnione, ze zostają na tym obszarze do końca rozgrywki? Po rozpatrzeniu się je odrzuca czy zostają już do końca?

2. I z dodatku Kraina Ognia karta Jaskinia cudów na tej karcie kładę 3 karty przygód i rozpatrzą je odrazu czy po jednej? Czy dokładam tam karty jak się skończą lub odkładam ta kartę jak nie ma na niej więcej kart?

3. Czy jak zaklęciem chciałbym zmienić jakieś miejsce a jest tam żeton spalonej ziemi czy ten żeton znika czy zostaje?

4. Czy żetonów spalonej ziemi może byz więcej niż jeden na jednym polu? Ile tracę życia jeśli jest więcej (o ile jest to możliwe) żetonów spalonej ziemi?



Awatar użytkownika
Maletz
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Posty: 473
Rejestracja: sobota 01 lip 2017, 13:16
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Maletz »

1. Zostają
2. Wrzuć opis karty
3. Żeton zostaje
4. Jeden żeton na obszar



Lathspell
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 78
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 16:12
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Lathspell »

Kociki5 pisze: niedziela 28 lut 2021, 20:432. I z dodatku Kraina Ognia karta Jaskinia cudów na tej karcie kładę 3 karty przygód i rozpatrzą je odrazu czy po jednej? Czy dokładam tam karty jak się skończą lub odkładam ta kartę jak nie ma na niej więcej kart?
Jaskinie cudów - Miejsce
A magical place filled with wealth beyond imagining and danger beyond comprehension.
When encountered, draw 3 Adventure cards and add them to this space.


Za każdym razem, kiedy trafiasz na obszar, na którym są Jaskinie cudów, standardowo rozpatrujesz karty w kolejności od 1 do 6. Jaskinie cudów mają 1, więc zwykle to je rozpatrujesz najpierw i wylosowujesz trzy dodatkowe karty z talii Przygód. Następnie rozpatrujesz wszystkie kolejne karty, które znajdują się na tym obszarze (łącznie z tymi, które właśnie dobrałeś dzięki Jaskiniom cudów) w kolejności od 1 do 6. Podkreślam - dzieje się tak za każdym razem, kiedy trafiasz na ten obszar, więc możliwe, że po kilku wizytach znajdować się tam będzie stosik np. 15 kart i ich liczba będzie cały czas rosła wraz z kolejnymi wizytami.



Budowniczy Mostów
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
Legendarne Przedmioty
Ląd Na Horyzoncie!
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 2650
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Budowniczy Mostów »

Lathspell pisze: poniedziałek 01 mar 2021, 00:29 dzieje się tak za każdym razem, kiedy trafiasz na ten obszar, więc możliwe, że po kilku wizytach znajdować się tam będzie stosik np. 15 kart i ich liczba będzie cały czas rosła wraz z kolejnymi wizytami.
true


Kociki5
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: niedziela 14 lut 2021, 16:20
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Kociki5 »

Dziękuję za odpowiedź.



Budowniczy Mostów
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
Legendarne Przedmioty
Ląd Na Horyzoncie!
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 2650
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Budowniczy Mostów »

Czy jak rzucił to Zaklęcie i zobaczył, co jest po drugiej stronie, to następnie przechodzi przez portal, czy decyduje, że nie przechodzi i wykonuje ruch kierując się gdzie indziej wedle swojej woli?
"Magiczny portal, Zaklęcie
Możesz rzucić to Zaklęcie na początku swojej tury, przed wykonaniem ruchu. Rzuć kością, aby sprawdzić, będzie prowadził Magiczny portal:
(tu wyniki)
Zamiast wykonywać normalny ruch, możesz przesunąć na ten obszar."


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5720
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 34

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Rogo »

Najpierw rzut za cel portalu, potem decyzja czy przechodzisz czy poruszasz się normalnie.


Ja nawet nie mam Talismana.

Lathspell
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 78
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 16:12
Płeć:

Re: Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Post autor: Lathspell »

Poszukiwacz posiada zadanie Czarownika, aby udać się do Gospody. Udaje się więc tam i wyrzuca 5 - Czarownik obiecuje teleportować cię do dowolnego miejsca w tej Krainie. To może być twój następny ruch. Ponieważ Poszukiwacz wypełnił zadanie, zostaje przeniesiony do Jaskini Czarownika, gdzie otrzymuje nagrodę i kończy swoją turę.

Pytanie: Czy podczas swojej następnej tury ten Poszukiwacz rzuca za ruch normalnie, czy też może skorzystać z teleportacji (a w przypadku, jeśli może - to w której krainie, środkowej czy zewnętrznej?)?

Edit: Ok, na pewno odpada opcja z Krainą Środkową, ponieważ:
A wizard offers to teleport you to an Outer Region space of your choice as your next move.
Pytanie dotyczy więc tylko tego, czy taki teleport jest możliwy mimo, że Poszukiwacz w międzyczasie i tak został wyteleportowany z Gospody.



ODPOWIEDZ