Strona 13 z 15

Re: Post-apo MiM

: czwartek 08 gru 2016, 12:04
autor: Wilhorn
Zbugowała Ci się mocno jedna karta :)

"Gyrotcopter"

Ekwipunek i przedmioty - razem chyba 3 takie karty i na wszystkich występują błędy

W następnej turze możesz przelecieć do następnej strefy. Naprzeciw miejscaa z którego wyruszyłeś.
bez względu na to czy użyjesz go czy nie - tracisz ten Pojazd.
Gyrocoptera nie można nieść

Poprawniej językowo powinno być: W następnej turze możesz przelecieć do sąsiedniej strefy naprzeciw miejsca, z którego wyruszyłeś.
Bez względu na to czy go użyjesz czy nie - tracisz ten pojazd. Gyrocoptera nie można nieść

Gyrotcopter czy gyrocopter bo jest rozbieżność w nazwie w nagłówku.
A może zamiast "bez względu na to czy użyjesz go czy nie - tracisz ten Pojazd." zrobić "Zostanie tutaj do pierwszego użycia. Gyrocopter jest jednorazowy i nie można go nieść.

Lub coś podobnego. Bo chodziło o jednorazowość czy tylko o to, że zostaje w danych polach jego znalezienia/wykonania? Trochę go szkoda tracić od razu bez wykorzystania, ale z drugiej strony podnosi to trudność gry.

Re: Post-apo MiM

: czwartek 08 gru 2016, 13:12
autor: armisch
GYROCOPTER - to tak jak karta tratwy, faktycznie i literówka do poprawy. jako że w schronie jest tylko 1 gyro <a nie 4 jak w talizmanie> może zrobić żeby nie znikał.?

Re: Post-apo MiM

: czwartek 08 gru 2016, 15:10
autor: Bludgeon
A nie powinien być Żyrokopter?

Re: Post-apo MiM

: czwartek 08 gru 2016, 15:41
autor: armisch
porawki

Obrazek,Obrazek lub Obrazek

Re: Post-apo MiM

: czwartek 08 gru 2016, 15:55
autor: Bludgeon
Masz literówkę, przedmio

Nie śledzę tego wątku za bardzo więc nie wiem czy w Twojej wersji są Miejsca (karty) i miejsca (obszary na planszy). Potencjalnie myląca terminologia.

Re: Post-apo MiM

: czwartek 08 gru 2016, 16:47
autor: armisch
Bludgeon pisze:Masz literówkę, przedmio
Bludgeon powiększ miniaturę, jest dobrze.



i tak są Miejsca karty i miejsca jako obszar. będę musiał zwrócić na to większą uwagę.

Re: Post-apo MiM

: czwartek 08 gru 2016, 19:25
autor: Wilhorn
Czy karty z folderu przedmioty i zdarzenia się pokrywają? Bo wg instrukcji kart zdarzeń powinno być, ekwipunku 28 a o kartach przedmiotów nie ma mowy - czyli pewnie jest to folder roboczy?

Re: Post-apo MiM

: czwartek 08 gru 2016, 20:40
autor: armisch
Ekwipunek to osobne przedmioty do kupienia. Inny revers.A w zdarzeniach zielony revers ,są pojedyncze przedmioty do znalezienia stąd zdublowanie niektorych.

Re: Post-apo MiM

: czwartek 08 gru 2016, 22:48
autor: Wilhorn
Tak, wiem ale na dysku chomikuj masz przedmioty, ekwipunek i zdarzenia. I te zdarzenia i przedmioty się dublują.

Edit:

INSTRUKCJA

Jeszcze niedokończona ale można znaleźć kilka oboczności.

ELEMENTY

1. Żetony małe i duże dla Siły, Życia i Mocy- po 8 dużych i po 32 małych stożków
a) W folderach są tylko kwadratowe na razie i nie ma stożków.
b) Mocy - chyba powinno być intel(igencji)

2. 4 karty talizmanów - 4 karty dostępu

3. 4 karty ropuch - 4 karty zombie (są chyba 3 w dołączonych plikach)

4. 30 sztuk złota - chyba amunicji?

5. 6 sześciościennych - pamiętam czasy kiedy w grach było ciężko o jedną a tu taki wypas :P

ZDARZENIA

1) Czasami karty opisane są jako przygody czasami zdarzenia.

2) Który rewers do kart przygód? Jest żółty i zielony w folderze zdarzenia

3) Karta zdarzenia i przedmiotów = Francuz - jest nadal "zbudować gyrocopter" - warto zmienić na żyrokopter.

4) W kartach niektórych kartach Żyrokopter (wysłałeś 3 rodzaje) jest w nagłówku taka nazwa a w tekście opisu już Gyrocopter. Jest też w nich inna czcionka - grubsza i jaśniejsza niż pozostałe karty.

5) Tak się zastanawiam czy kartę dostępu powinno dać się znaleźć w zdarzeniach czy tylko po wykonaniu misji.

6) Karta Symbiont - literówka "Dopóki nie uwolnisz..."

7) Karta Sezon na Tornada - literówka "...wszyscy, niezależnie od Krainy, ..."

8) Karta Kwaśne deszcze - czy postacie w schronie też tracą życie? Chyba nie powinni jeśli schron jest szczelny :) Grywam w MiM i tam zazwyczaj z takich instrukcji wyklucza się osoby znajdujące się na kamiennym moście.

9) Karta Ogromny Skorpion 3x - literówka "W tych rejonach..." Hmmm poluje na wszystko i wszystkich? A jeśli wylosuje się tutaj kartę innego wroga? :)

10) Karty Nabój - podwójne "m" w Amunicji

DODATKOWE

1) wybuchowe obroże - to jest alternatywne zakończenie gry? Nie znalazłem w instrukcji albo kartach zdarzeń wzmianki o nim jak je uruchomić, Czy czekają na dodatek toxic tak jak toksyczna mgła?

TECHY

1) Działo E.M.P - zjedzona literka "...musi odrzucić..."

2) Emiter EMP (już bez kropek jak w dziale?) - literówki dwie "...używać ....korzystać..."

3) Pole siłowe - literówka "użyć"

4) Psyho - literówka "użyć"

5) Powtarzają się naprzemiennie nazwy kart "przygody" i "zdarzeń". Warto by się zdecydować na jedno nazewnictwo mimo, że wiadomo o co chodzi :)

6) Karty Stealth Boy 3x - literówka "Poszukiwaczom"


PLANSZA v 1.1

1) Hala treningowa - literówki "musisz walczyć" "wpadłeś w pułapkę"

2) Miasto Nora - jakie nazewnictwo ostatecznie - inteligencji czy intel?

3) ????? - :) do grafiki pasowałaby może nazwa Toksyczne/Radioaktywne Bagno (gejzer)?

4) Metro - trochę dziwne, że za wyprowadzenie z metra przez stalkera otrzymuje się 1 pkt siły - raczej powinno się tracić inteligencję :) nie bardzo rozumiem podstawę, że za wyprowadzenie przez kogoś zyskujemy punkty :) Wiem, że to skróty myślowe ale może "w wyniku eksploracji zyskujesz..."

5) Arena - literówka "strony mostu"

6) Ruiny Miasta obok Areny i Złomowiska - mało zrujnowane :D

7) Złomowisko - literówka - "Dobry....Życia"

8) Atomówka - EMP czy E.M.P.

9) Autostrada - literówka - "Jeśli" lub "jeżeli"

10) Wrota schronu - literówka "Jeżeli suma...."

11) Fabryka - zarzut jak w Metrze

12) Właz techniczny - żadnych kar za niepozostanie w schronie?

13) Hala treningowa - literówki 4x "Musisz walczyć.....śmiercionośnych płat(???) - pułapek?" "...wpadłeś w pułapkę"

14) Są chyba 3 pola o nazwie Toxic - może by je jakoś urozmaicić? Nie są to miejsca obecnie radiooaktywne bo nie traci się na nich życia jak na Radioaktywnych strefach ale zwiększają moc wrogów, z którymi się mierzy tam. Więc mogli oni zostać zmutowani dawniej i do tego można by nawiązać nazwami.
Np.
Ten obrazek z drzewami - np. obumarły las?
Ten z kamieniami - toksyczne wzgórze?
Ten bez znaków szczególnych - skażona równina?
itp.

Jak mówiłem niesamowicie się wciągnąłem w klimat jeszcze nie grając stąd tyle uwag, bo chciałbym żeby gra jak najszybciej doczekała się ukończenia :)

Re: Post-apo MiM

: piątek 09 gru 2016, 00:35
autor: armisch
można powiedzieć ze z nieba mi spadłeś. błędów jest sporo i sukcesywnie je poprawiam ale nie mam tyle czasu co wcześniej. wiec powoli to idzie.

instrukcja jest w trakcie uzupełniania.

wybuchowe obrożne to bardziej gra opcjonalna niż zakończenie. dotyczy dodatku toxic.

przygody rewers zielony , ekwipunek rewers żółty.

kwestie czcionek ich odcieni to sadze ze jest to do zaakceptowania w końcu to postapo i nie musi być od linijki. jest też opcja ale długotrwała, przemielić wszystkie karty przez strange eon do tworzenia kart. Andy jest w trakcie tworzenia pluginu i chciał bym to zrobić ale zarazie nie mam tyle czasu.

schron ogólnie powinien chronić przed większością negatywnych skutków. widziałem autorski dodatek gdzie w wewnętrznej krainie<czyli schronie> losuje się zdarzenia zamiast tych standardowych to też fajna opcja na przyszłość.

Re: Post-apo MiM

: piątek 09 gru 2016, 00:52
autor: Wilhorn
Czasami swoich błędów się nie widzi :) Ja lubię pisać zdania o długości kilku linijek, bez żadnych znaków interpunkcyjnych. Ostatecznie są one niezrozumiałe kompletnie.
Jak ktoś znajdzie łatwiej poprawić.

Czcionki można przemilczeć prawda ale tylko ta jedna karta się wyróżnia obecnie :)

Dopisałem we wcześniejszym poście wszystkie uwagi jakie znalazłem jeszcze w techach i planszy.

Rewers skrzyni dla kart ekwipunku jest świetny. Żółte kółko można zostawić na jakiś inny dodatek. Może pokusisz się kiedyś o stworzenie miasta Nora?

Re: Post-apo MiM

: piątek 09 gru 2016, 01:03
autor: armisch
a ty nie chciał byś się pobawić w strange eon ?
wszystko wtedy by się ujednoliciło.

wydruk próbny w kolorze jeden błąd ze opisy nie były w krzywych i nie są tak czytelne jak bym chciał. stad na próbę ta jaśniejsza czcionka.

pola toxic są jak pola runy wszystkie maja te same nazwę . i tez myślałem czy nie dodać w toxic skażenia i utraty życia a już na przyszłość to czy nie zrobić punktów radiacji i w efekcie losowanie kart mutacji takich z bonusem i karami :D

Re: Post-apo MiM

: piątek 09 gru 2016, 01:12
autor: armisch
co do dodatków to metro jest w trakcie zbierania grafik i szkiców i pomysłów w zeszycie. czyli na rok 2017
i dodatek nuklearna zima ale to odległy temat może 2018 ;)

Re: Post-apo MiM

: piątek 09 gru 2016, 01:17
autor: armisch
Wilhorn pisze:
4) Metro - trochę dziwne, że za wyprowadzenie z metra przez stalkera otrzymuje się 1 pkt siły - raczej powinno się tracić inteligencję :) nie bardzo rozumiem podstawę, że za wyprowadzenie przez kogoś zyskujemy punkty :) Wiem, że to skróty myślowe ale może "w wyniku eksploracji zyskujesz..."
tu trzymalem sie podstawki tam tez za wyprowadzenie dostaje się siłę ... nie wiem dlaczego :D

Re: Post-apo MiM

: piątek 09 gru 2016, 01:37
autor: Wilhorn
Metro - nie grałem w MiM więc nie wiedziałem.

SE3 pobrałem i zainstalowałem. Jak na razie niewiele z niego wywnioskowałem :)

Do talismana są gotowce graficzne - szablony. Rozumiem, ze trzeba by sporządzić nowe szablony dla Schronu czy moim zadaniem byłoby tylko przepisywanie tekstów do nich i wrzucanie grafik?

Niestety o ile znalazłem czas na przejrzenie gry i wypisanie uwag, to co najmniej do końca lutego jestem ugotowany projektami - wszystkie na wczoraj więc nie dam rady do tego czasu się zagłębić w obsługę i wykonanie :/

Re: Post-apo MiM

: piątek 09 gru 2016, 01:49
autor: armisch
Z czasem mam podobnie czyli jego brak, wiec to temat na przyszłość . szablony do schronu są gotowe prawie wszyskie Andy ciągle nad nimi pracuje

Metro to coś jak podziemia w talizmanie

Re: Post-apo MiM

: piątek 09 gru 2016, 09:24
autor: AndO3131
Jeśli chodzi o szablony, większość jest gotowa do pobrania z dropboxa (sugeruję wersję 2.4). Ja pracuję teraz nad kartami Poszukiwaczy.

Próbka figurek do podstawki Schronu.

Re: Post-apo MiM

: piątek 09 gru 2016, 15:01
autor: Wilhorn
Pobrałem - roboty jest mnóstwo z ładowniem grafik etc. Nie wiem dlaczego nie wyświetlają się numery kolejności kart po prawej? nie są zaimportowane? Chyba powinny być w grafice karty.

Wiem, że w T:MiM są te białe ramki dookoła ale to straszna niedoróbka wydawców. Takie ładne grafiki w fajnych ramkach powinny zajmować całą kartę bez białego tła i karty wrzucane przez armisch-a są zdecydowanie ładniejsze przez zajmowanie całego pola niż te generowane w SE3. Da się to jakoś rozciągnąć w SE3?

Re: Post-apo MiM

: piątek 09 gru 2016, 16:47
autor: AndO3131
Wilhorn pisze:Pobrałem - roboty jest mnóstwo z ładowniem grafik etc. Nie wiem dlaczego nie wyświetlają się numery kolejności kart po prawej? nie są zaimportowane? Chyba powinny być w grafice karty.
Ten plugin pozwala tworzyć zarówno karty 2-ej, jak i 4-ej edycji, jednak z kart 4-ej edycji są tylko szablony armisha. W nich numer jest tylko na kartach talii przygody i ekwipunku.
Wilhorn pisze:Wiem, że w T:MiM są te białe ramki dookoła ale to straszna niedoróbka wydawców. Takie ładne grafiki w fajnych ramkach powinny zajmować całą kartę bez białego tła i karty wrzucane przez armisch-a są zdecydowanie ładniejsze przez zajmowanie całego pola niż te generowane w SE3. Da się to jakoś rozciągnąć w SE3?
To wymaga zmian w szablonach pluginu. Przygotowałem je w oparciu o arkusz przedstawiony przez armisha, gdzie karty posiadają białą ramkę.

Re: Post-apo MiM

: piątek 09 gru 2016, 17:38
autor: armisch
białe ramki może nie wyglądają super i zabierają miejsce grafice ale są jak najbardziej przydatne przy własnoręcznym produkowaniu kart.

może AndO3131 mógłbyś przerobić je na czarną ramkę? albo zmniejszyć o polowe . ja jestem otwarty na propozycje.

wydrukowanie schronu w czarno-białym i kolorowym wyglądzie przyniosło niestety wiele poprawek :( oprócz tych które wyłapał Wilhorn , wyłapałem też ja zgrzyty w mechanice. dochodzi ujednolicenie w nazewnictwie ... i cięgle niektóre grafiki bym poprawił.

Re: Post-apo MiM

: czwartek 15 gru 2016, 23:31
autor: armisch
unboxing :P prototype.

Obrazek

Re: Post-apo MiM

: niedziela 18 gru 2016, 16:05
autor: stave
Fajnie sie prezentuje =D>

Re: Post-apo MiM

: niedziela 18 gru 2016, 16:40
autor: armisch
dzięki Steve.

na chomiku jest poprawiana <jeszcze nie do końca> instrukcja do Schronu.

Każde wyłapane błędy będą mile widziane <oprócz tych w ramkach tam będą grafiki>

Re: Post-apo MiM

: niedziela 18 gru 2016, 17:42
autor: stave
Nie omieszkam ściągnąć i poczytać.

Re: Post-apo MiM

: sobota 31 gru 2016, 19:45
autor: armisch
Happy New Year !!!..................................Happy New Year !!!.......................................... Happy New Year !!!...................................

Obrazek