Strona 9 z 10

: piątek 08 maja 2009, 12:25
autor: Velius
Tak dokladnie,w Wargamer zakupilem.150zl i ale za takie pachnace opakowanie to warto bylo.Juz jutro siadamy z kumplami do gry i testujemy

: piątek 08 maja 2009, 15:17
autor: Mały Nemo
Ja wczoraj grałem zaraz po zakupie. W sumie przetestowaliśmy wsio nowych Poszukiwaczy. Kolega ani razu nie był w Podziemiach, ja Zawadiaką na rumpał poszedłem i spędziłem dwie tury oraz tuż przed zakończeniem gry (dzisiaj kolega mature dalej pisał, więc nie mieliśmy czasu nie wiadomo ile by dalej grać) wskoczyłem na jedną turę. Ale trza przyznać, że Dark Denizens jest super kartą.

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 3:15 pm ]
Mały rzucik:

http://www.sendspace.com/file/bt3964

: piątek 08 maja 2009, 16:31
autor: Hellhound
Hunchback (przyjaciel):
You must discard the Hunchback when you exit the Dungeon.
Musisz odłożyć tą kartę po wyjściu z Podziemii.

No dobra, a co jak będąc na planszy głównej przejmę go Mesmeryzmem? Wynika z tego, że mogę go mieć cały czas aż do momentu kiedy wejdę i wyjdę z Podziemii, a karta bardzo dobra. Wiem, że to absurd... no ale co Wy na to?

: piątek 08 maja 2009, 16:45
autor: Mały Nemo
Teoretycznie masz rację, aczkolwiek są dwie opcje, mianowicie takie, iż nie można go mieć na planszy głównej, więc nie można rzucić na niego Mesmeryzmu. Później się głębiej zastanowię.

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 5:59 pm ]
No więc dobra, po wstępnym zastanowieniu wychodzi, iż faktycznie, musimy wejść i wyjść z Podziemi, by stracić Igora. Gdy przejmiemy go za pomocą Mesmeryzmu, czy też wyciągniemy za pomocą Dark Denizens, możemy zatrzymać i będzie miał taki sam efekt, jaki ma teraz.

: piątek 08 maja 2009, 19:49
autor: Kufir
Dzięki za skany, generalnie bez rewelacji.
Piszecie że macie już ten dodatek, pograjcie dłużej i powiedzcie czy faktycznie opłaca się wchodzić do tych podziemi.

: piątek 08 maja 2009, 19:59
autor: Mały Nemo
Przeciwnicy są silni, w przeciwieństwie do paru Zaklęć, tutaj karty, które oddziałują na Pancerz i Broń działają również na Magiczne Przedmioty. Ogólnie są 3 karty "tylko-Dobry-Charakter" oraz 2 karty "tylko-Zły-Charakter". Przedmioty są znośne, tych paru Przyjaciół także, a co najważniejsze może i jest od pytona kart (prawie 130), to 4/5 z nich nie blokują obszarów (pomijając Wrogów, ale tych można pokonać). Ogólnie dodatek zrobiony tak, by poexpić się, ewentualnie zginąć, jak za szybko się wskoczy. Są też karty, które zabierają 2 Życia naraz, więc jakieś ryzyko jest. Powiem szczerze, że po przeczytaniu tych kart mi się one podobają. Zobaczymy, jak w testingu. Jeden na FFG powiedział, że gra w house-Rule, iż na Zamku za 7MZ można kupić losowy Skarb, ale tylko jeden raz. Jak grałem z tą zasadą, to doprowadziło to do wściekłego wyścigu do Zamku (oraz zamiany Talismana na złoto by mieć go więcej XD).

: piątek 08 maja 2009, 20:04
autor: yt1300
ja dzisiaj kupiłem w rebelu. i zdążyłem zagrać 2 partyjki z kolegą. oczywiście losowaliśmy tylko postaci z dodatku ;]. a generalnie po wejściu do dungeona, jeżeli wchodzisz z atrybutami, powiedzmy, po 5 siły i mocy i do tego jakiś mieczyk, czy pierścień, to wychodzi się mając po nawet 5 punktów więcej. w skrócie, jest niebezpiecznie, ale kilka dobrych rzutów w czasie walki i naprawdę wychodzi się dobrze przygotowanym do szturmu na koronę władzy.

: sobota 09 maja 2009, 18:46
autor: Kufir
Takie małe pytanie.

W instrukcji podziemi ponoć pisze iż karty podziemi traktuje się tak samo jak karty przygód.
Czyli leżące na planszy karty podziemi można zniszczyć zaklęciem, można odrzucić jedna kartę i wziąć drugą przy użyciu kuli jasnowidzenia z kart przygód itp, zgadza się ?

: sobota 09 maja 2009, 19:13
autor: Mały Nemo
We wszystkich przyszłych dodatkach jeżeli będziemy mieli do czynienia z jakimś typem kart, to zawsze będzie napisane, iż tymi kartami są Adventure Cards. Jednakże, cokolwiek się tyczy tych Adventure Cards, to także się tyczy i innych kart jak Purchase Cards, czy Dungeon Cards. Innymi słowy tak, możesz użyć Zaklęcia "Zniszczenie" na karty Podziemi, jak również możesz użyć zdolności Wróżki (czy też Kuli Jasnowidzenia) w stosunku do kart Podziemi.

: niedziela 24 maja 2009, 23:05
autor: Kufir
Na zamieszczonych skanach widać tylko 1 kartę przygód, jakie są pozostałe ?

: niedziela 24 maja 2009, 23:44
autor: Mały Nemo
Kufir pisze:Na zamieszczonych skanach widać tylko 1 kartę przygód, jakie są pozostałe ?
Aktualnie, to ja widzę tam 3:

Dark Denizens
Burrow Worm
Dungeon Door.

Reszta to, Trap Door oraz Rune Gate. Występują one również jako karty Dungeon, więc ich nie skanowałem. Full lista kart znajduje się tutaj.

: niedziela 24 maja 2009, 23:49
autor: Kufir
Dzięki za wyjaśnienie, już wszystko jasne! :)

: niedziela 02 sie 2009, 15:40
autor: Mały Nemo
D.W. pisze:Horror w Arkham: Czarny Faraon to początek listopada tak samo jak Magia i Miecz Podziemia.

: niedziela 02 sie 2009, 16:25
autor: Draugnimir
Początek listopada? Nie wiem dlaczego, ale zaskakująco wczesny mi się ten termin wydaje. :-p

: niedziela 02 sie 2009, 22:23
autor: Ajwer
pewnie przy dobrych wiatrach w okolicach Świąt:/

: niedziela 02 sie 2009, 22:51
autor: Artownik
Ajwer pisze:pewnie przy dobrych wiatrach w okolicach Świąt
Biorąc pod uwagę jak błyskawicznie się Żniwiarz u nas pojawił (znaczy się "pojawi"), to coś mi się zdaje, że to pobożne życzenia.
Czyli pewnie dobrych wiatrów nie będzie, raczej sztorm :biggrin:

(oby się tak nie stało oczywiście)

: czwartek 20 sie 2009, 22:14
autor: Kufir
Pozwolę sobie odrobinkę zboczyć z głównego wątku i spytam...

Czy nie sądzicie że wejście do podziemi przez Ruiny to kiepski pomysł?
Czy nie lepiej by się grało gdyby wejście do podziemi dopiero odkrywało się przez wylosowanie karty przygody "Wejście do Podziemi:, która to kara wydana jest chyba w 3 lub 4 kopiach.

Byc może takie zagranie dodawało by dodatkowego smaczku podczas gry?

: czwartek 20 sie 2009, 22:44
autor: Mały Nemo
Nie, w takim wypadku do Podziemi by się szło raz na 10 partii. Według mnie, to bardzo dobry pomysł, że się wchodzi poprzez Ruiny - dzięki temu dodatek przynajmniej jest używany.

: czwartek 20 sie 2009, 22:50
autor: Kufir
Masz już ten dodatek to powiedz po co tam się wchodzi i kiedy?
Po trofea, skarby ?
Jak to wygląda w praktyce i po co w takim wypadku, karty wejścia do Podziemi ?

: czwartek 20 sie 2009, 22:58
autor: Mały Nemo
Karty wejścia do Podziemi są dla zapychania obszarów planszy głównej, całkowicie one są niepotrzebne. A do Podziemi się idzie, by się wyexpić. Skarb się bierze przy okazji, głównie chodzi o expienie się.

: piątek 21 sie 2009, 10:37
autor: Kufir
No właśnie karty wejścia do podziemi są niepotrzebne w takim układzie.
Ile ich jest 4 ?

Jeśli tak to 4 wejścia na 200 kart przygód to wcale mało nie jest i jest duża szansa że wejście do podziemi z tych kart zostanie odnalezione w momencie gdy gdy będzie się jeszcze opłacało do nich wchodzić by zdobyć skarby i doświadczenie.

Nie wiem tylko jakie są wszystkie te karty i jak np. działa zapadnia.
Bo skoro przez zapadnie lądujemy w podziemiach i nagle chcielibyśmy z nich wyjść z wejscie jest nie odnalezione to co w tedy? Trzeba by się było zastanowić.

[ Dodano: Pon Wrz 21, 2009 11:27 pm ]
Ktoś byłby tak dobry i przetłumaczył dodatek na PL ?:)

: wtorek 29 wrz 2009, 15:43
autor: Melańczuk
Artownik pisze:
Ajwer pisze:pewnie przy dobrych wiatrach w okolicach Świąt
Biorąc pod uwagę jak błyskawicznie się Żniwiarz u nas pojawił (znaczy się "pojawi"), to coś mi się zdaje, że to pobożne życzenia.
Czyli pewnie dobrych wiatrów nie będzie, raczej sztorm :biggrin:

(oby się tak nie stało oczywiście)
Ja mimo wszystko nastawiałbym się na listopad ... w końcu pół roku od premiery w Stanach już minęło. Patrząc w jakim tempie są wydawane kolejne dodatki, spodziewałbym się spolszczonych Podziemi właśnie wtedy (choć i tak strasznie późno :P).

: wtorek 29 wrz 2009, 22:09
autor: Hellhound
Melańczuk pisze:Ja mimo wszystko nastawiałbym się na listopad.
A man can dream, a man can dream...

: wtorek 29 wrz 2009, 22:12
autor: Freeasy
Ja też jakoś w ten początek listopada nie wierzę. Jednak przykład Żniwiarza skłania mnie bardziej ku lutemu. Choć podobno teraz już wojsko na piratów z Somalii poluje więc może faktycznie będzie szybciej. Mam tylko nadzieję, że tłumaczenie polskiej wersji jakością będzie przypominało Żniwiarza a nie Horror w Arkham który niedawno nabyłem :-(

: wtorek 29 wrz 2009, 22:15
autor: Valdi
Freeasy pisze:jakością będzie przypominało Żniwiarza
Przypomina to mogę zapewnić ;) koledzy oto już zadbali :D