Strona 7 z 10

: sobota 18 kwie 2009, 10:51
autor: Hellhound
Kufir pisze:Ale od kiedy to takie zaklęcie działa na przeciwników "z planszy" ?
Czyli, wilkołaka w wewnętrznej krainie czy Demona z otchłani też można tak zabić ? Chyba to jakieś nieporozumienie ;)
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale jeśli działa na nie takie zaklęcie jak Unieruchomienie, to czemu takie ma nie działać? To są normalni wrogowie, tylko nie można ich wymieniać na trofea, ani zabić. Mi się więc wydaje, że wszystko jest w porządku.

: sobota 18 kwie 2009, 10:53
autor: Kufir
Na przeciwników z wewnętrznej krainy nie działają żadne zaklęcia, podejrzewam że z końcowym Bossem z Podziemi powinno to wyglądać podobnie.
Walka z Władcą Ciemności podlega normalnym regułą walki, z wyjątkiem tego że nie można mu się wymknąć, i tylko poszukiwacz może walczyć z Władcą Ciemności; Przyjaciele, Zaklęcia i przedmioty nie mogą walczyć w zastępstwie poszukiwacza.

Czyli rozumiem iż mogą oni dodawać nam nasze punkty do siły/mocy ale po prostu nie mogą walczyć zamiast nas np. Wskrzeszony potwór Ghula, zwierze minstrela itp. Tak?

: sobota 18 kwie 2009, 11:19
autor: Hellhound
Dokładnie. Nie ma wystawiania smoka zniewolonego Laską władzy, Robota bojowego itp. Swoją drogą Robot to chyba jedyny przedmiot, który może za nas walczyć? Jeśli tak to może to wskazówka, że wyjdzie WKO :)

: sobota 18 kwie 2009, 11:33
autor: Kufir
Akurat mój Minstrel, Ghul czy Twoja laska władzy to zły przykład, bo zniewolone istoty w ten sposób NIE walczą zamiast nas tylko dodają nam swoją siłę do swojej. Więc można ich użyć. Mam tylko nadzieję że Hellhound dobrze przetłumaczyłeś ten urywek bo inne słowo dużo by tutaj zmieniło :)

Nie możemy używać np. Przyzwań potworów/zwierząt z Zaklęć itp.

: sobota 18 kwie 2009, 11:52
autor: Hellhound
Kufir pisze:Mam tylko nadzieję że Hellhound dobrze przetłumaczyłeś ten urywek bo inne słowo dużo by tutaj zmieniło
Instrukcja pisze:only characters may attack the Lord of Darkness; Followers, Spells, or Objects cannot fight in a character’s place.
only - tylko
characters - poszukiwacze
may - móc
attack - atak
the Lord of Darkness - Władca Ciemności
Followers - przyjaciele
Spells - zaklęcia
or - lub
Objects - przedmioty
cannot - nie można
fight - walka
in - w
a charakter’s - poszukiwacza
place - miejsce

No mi się wydaje, że dobrze przetłumaczyłem :)

: sobota 18 kwie 2009, 12:04
autor: Rogo
Kufir, widzę, że już sam zauważyłeś, że te jednak nie tak łatwo przez podziemia wejść na Koronę Władzy.
Jak ma się 15 Siły (czyli już sporo - przez Wewnętrzną Krainę można śmiało iść) to jest tylko 1/36 szans, że się uda od razu na Koronie Władzy wylądować (czyli mniej niż w starych podziemiach), a i jest też ryzyko porażki (1/12) lub remisu (1/12). No ale na zachętę są te nagrody :)

: sobota 18 kwie 2009, 19:00
autor: Mały Nemo
Heh, Hellhound, lekko złośliwy byłeś z tym dosłownym tłumaczeniem IMO... Ale ja nie o tym, z wieści dobrych wiemy, że release Dungeona będzie w ten wtorek, 21 Kwietnia.

: sobota 18 kwie 2009, 19:12
autor: Hellhound
Złośliwy? Nie, właśnie raczej właśnie dobry humor miałem.

Ze swojej strony chciałem jeszcze dodać, że instrukcja od Dungeon wspomina o czterech regionach, więc wiemy że na 100% będą cztery dodatki w kształcie rogów. W sumie żadna nowość, ale chociaż mamy oficjalne potwierdzenie. Jednak jak to będą przeplatać dodatkami bez plansz to chyba wieki to zabierze. Ciekawe czy każdy z regionów będzie zdominowany przez jakiegoś bossa? Chyba nie, bo wtedy trzeba by w mieście królowi dołożyć :)

Druga rzecz to to, że karty z dodatków będą specjalnie oznaczone. Nie będzie już więc dyskusji czy jakiś przedmiot był z takiego czy innego dodatku. Jak dla mnie fajna sprawa.

: sobota 18 kwie 2009, 19:44
autor: Mały Nemo
Hellhound pisze: Chyba nie, bo wtedy trzeba by w mieście królowi dołożyć :)
Cóż, o ile będzie Miasto... Niby któryś zdaje się przedwczoraj podał wesołą nowinę, iż FFG wyda stare dodatki, jak i nowe. Znając ich recycling, to sam mogę sobie kilka palców za to dać na ucięcie. Sam Lord of Darkness i tak jest z Trzeciej Edycji, więc prawdopodobnie spotkamy kilku starych nowych znajomych jak Wraith Lord czy Eagle King.

: sobota 18 kwie 2009, 19:49
autor: Hellhound
Ja nie znam zbyt dobrze III edycji. Mógłbyś przybliżyć mi te postaci? Bo brzmi to ciekawie.

: sobota 18 kwie 2009, 20:12
autor: Bludgeon
Hellhound pisze:Ze swojej strony chciałem jeszcze dodać, że instrukcja od Dungeon wspomina o czterech regionach, więc wiemy że na 100% będą cztery dodatki w kształcie rogów.
Taa, a chwilę potem wymienia te regiony: inner-middle-outer-dungeon czyli kraina wewnętrzna, środkowa, zewnętrzna i podziemia.
Z 4 dodatkami miałbyś (oby będziesz miał :) ) 7 regionów.

: sobota 18 kwie 2009, 20:13
autor: Mały Nemo

: sobota 18 kwie 2009, 22:24
autor: Rogo
Ale ich napewno pozmieniają - taki lamer król smoków, przeciwko któremu wybviera się siłę lub moc a wygrana walka oznacza wygraną grę - o nie nie :P ziomki po 6 siły / mocy za talizman - też lamerstwo - chyba nie pójdą na łatwiznę, co nie? :O :P

: sobota 18 kwie 2009, 22:29
autor: Mały Nemo
Cóż, widziałeś jak zmienili LoD podwoili mu parametry oraz dali karty Skarbu.

: niedziela 19 kwie 2009, 01:12
autor: Hellhound
Bludgeon pisze:
Hellhound pisze:Ze swojej strony chciałem jeszcze dodać, że instrukcja od Dungeon wspomina o czterech regionach, więc wiemy że na 100% będą cztery dodatki w kształcie rogów.
Taa, a chwilę potem wymienia te regiony: inner-middle-outer-dungeon czyli kraina wewnętrzna, środkowa, zewnętrzna i podziemia.
Z 4 dodatkami miałbyś (oby będziesz miał :) ) 7 regionów.
Ja kierowałem się tym opisem:
Instrukcja pisze:Surrounding the land of Talisman are four great kingdoms known as Regions. Each Region offers great opportunities, as well as terrible dangers, for adventurers brave enough to enter them. This expansion allows you to enter one of these extraordinary areas – the Dungeon Region ruled by the dreaded Lord of Darkness.
Land of Talisman to według mnie plansza z podstawki (no bo chyba nie Korona Władzy), ale masz rację. Krainy wewnętrzna, środkowa i zewnętrzna też są tłumaczone jako "Region".

: poniedziałek 20 kwie 2009, 21:09
autor: Snake
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidn=515

Reguły Dungeona :) (Trzeba kliknąć na obrazek z pudełka, otworzy się plik PDF)

: poniedziałek 20 kwie 2009, 21:39
autor: Mały Nemo
LOL, jakiś czas mnie tutaj nie było, myślałem, że ktoś już zapodał linka do Rules... (widać się myliłem)

: poniedziałek 20 kwie 2009, 22:22
autor: Ajwer
też mi się wydaje że link gdzieś mi tu mignął...

: środa 22 kwie 2009, 08:25
autor: ernin
Znalazłem nowe grafiki do Podziemi.
Prawdopodobnie niektóre już były.

Cave Goblin
Obrazek

Wise man
Obrazek

Ogre
Obrazek

Nightmare
Obrazek

Magic Mirror
Obrazek

Lone Dwarf
Obrazek

Dungeon Master
Obrazek

Bronze Dragon
Obrazek

Giant Beetle
Obrazek

: środa 22 kwie 2009, 10:06
autor: Mały Nemo
Więc, pewnie większość z was już wie, ale Dungeon wczoraj oficjalnie został wydany przez FFG :)

: środa 22 kwie 2009, 15:21
autor: Nemezis85
Czyli za granicą mają już dwa dodatki a w Polsce nie ma ani jednego...

btw jest gdzieś wykaz kart albo zdolności poszukiwaczy z Podziemi??

: środa 22 kwie 2009, 16:02
autor: Mały Nemo
Cóż, teraz znikam na chwilę, ale później przedstawię zdolności wszystkich Poszukiwaczy. Dwu z nich już znamy, gdzieś się wałęsają po tym temacie, Amazonke, Gladiatora oraz Cyganke - później.

A co do release, to nic nie możemy poradzić, iż international partners zawsze mają pół roku poślizgu. Dotyczy to wszystkich innych krajów, nie tylko Polskę.

: środa 22 kwie 2009, 16:05
autor: Ajwer
ta polityka z poślizgiem półrocznym to jakaś kpina! z jakiej racji mamy być gorsi od Amerykanów?:/

: środa 22 kwie 2009, 18:02
autor: Mały Nemo
Cyganka:

S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Start: Las
Charakter: Dobry

1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem.
2. Za każdym razem, jak wyciągane jest Zdarzenie, Cyganka może zdecydować, że jest odporna na nie. Inni Poszukiwacze wciąż muszą je rozpatrzyć.
3. Kiedy inny Poszukiwacz kładzie Zaklęcie na stos kart odrzuconych, możesz je wziąć i zatrzymać, jeżeli Moc ci na to pozwala.

---------------------

[ Dodano: Sro Kwi 22, 2009 6:11 pm ]
Gladiator:

S: 4
M: 2
Ż: 5
L: 1
Start: Tawerna
Charakter: Zły

1. Rozpoczynasz grę z Hełmem.
2. Za każdym razem, jak używasz Pancerza do obrony przed stratą Życia, możesz dodać 1 do wyniku rzutu.
3. Trenujesz swych Przyjaciół, by pomagali ci w walce. Możesz użyć wszystkich, żadnego lub wybranych Przyjaciół w walce. Każdy z nich daje ci 1 punkt do skuteczności. Jeżeli przegrasz walkę, zwycięzca może dodatkowo zabić jednego z Przyjaciół, którzy walczyli z tobą, jako dodatkową nagrodę za pokonanie ciebie.

------------------------

[ Dodano: Sro Kwi 22, 2009 6:19 pm ]
Amazonka:

S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 3
Start: Wioska
Charakter: Neutralny

1. Możesz rzucać dwoma kośćmi za ruch i wybrać jeden z wyników.
2. Jeżeli przegrasz lub zremisujesz w walce, możesz zignorować jej rezultat i walczyć jeszcze raz. Wszystkie Zaklęcia, Przedmioty &c użyte w poprzedniej walce działają również i w tej. Wynik drugiej walki musisz już zaakceptować.

: środa 22 kwie 2009, 19:16
autor: Kufir
Dzięki za przetłumaczenie i od razu pytanie:

Gladiator:
3. Trenujesz swych Przyjaciół, by pomagali ci w walce. Możesz użyć wszystkich, żadnego lub wybranych Przyjaciół w walce. Każdy z nich daje ci 1 punkt do skuteczności. Jeżeli przegrasz walkę, zwycięzca może dodatkowo zabić jednego z Przyjaciół, którzy walczyli z tobą, jako dodatkową nagrodę za pokonanie ciebie.
Dawniej był jeszcze dopisek "za wyjątkiem tych którzy już dodają punkt do Twej siły ze względu na swą naturę", zapomnieli o tym napisać ? (Słowem, kolejny raz zjebali ???) czy po prostu teraz przykładowo taki jednorożec Gladiatorowi może dodawać aż 2 do siły ?