Strona 2 z 2

: wtorek 03 lut 2009, 16:38
autor: Mały Nemo
Hellhound pisze:- Gandalf
MiM: Nieznajomy
MM: Przyjaciel
Czekaj, ja mam tak: Przyjaciel 4 Przyjaciel.

a Ty masz dosłownie Neznajomy 4 Nieznajomy?
Hellhound pisze: - Magiczna kusza
MiM: Dodajesz 2 do siły
MM: Dodajesz 1 do miecza
Meh Magiczna Kusza daje +1 so Siły.
Hellhound pisze:- Podziemna oaza
MiM: Odzyskujesz startową ilość Wytrzymałości
MM: Odzyskujesz 2 pkt. Wytrzymałości
W mym MiMie też jest, że odzyskujemy 2 WT.
Hellhound pisze:MiM: Znajdujesz 6 mz
MM: Znajdujesz 4 szz
Jak ta karta się nazywa?

Co do Ogniska, to skan jest tutaj.

Tak właściwie, mógłbyś zeskanować wsio swoje karty do Jaskini? Już widać różnice między pierwszą a drugą edycją Jaskini w MiMie.

: wtorek 03 lut 2009, 16:56
autor: Hellhound
Wybacz.

Gandalf - nieścisłość, już poprawiłem
Magiczna Kusza - pokręciłem, już poprawiłem
Podziemna oaza - pokręciłem, już poprawiłem
Karta nazywa się Skrzynia, już poprawiłem
Ognisko - chodziło mi że nie ma jej w spisie kart do MM

Moja Jaskinia to też II edycja.

: wtorek 03 lut 2009, 17:00
autor: Mały Nemo
;)

: wtorek 03 lut 2009, 17:32
autor: Misiek
MM

LEGIONISTA Zabłąkany żołnierz wędrujący po tym Kręgu okazuje się doskonałym wojownikiem gwarantującym ci zwycięstwo w walce (prócz Demonów) bez konieczności przystępowania do niej z twojej strony. Legionista zostaje twoim Przyjacielem na 3 tury, potem odchodzi. Odłóż jego Kartę.

JASKINIOWIEC Spotykasz mieszkańca Jaskini. Jeżeli twój całkowity Miecz jest większy od 6, z łatwością zmuszasz go do wskazania kierunku wędrówki i dzięki uzyskanym informacjom zyskujesz dodatkowo 2 ruchy. W przypadku mniejszego Miecza próby te kończą się fiaskiem. Odłóż jego Kartę.

ABONID MIECZ 7 Olbrzymia jaskiniowa małpa atakuje wszystkie słabsze od niej Postacie. W przypadku napotkania równych sobie punktami Miecza lub silniejszych - umyka. Przesuń wówczas jej Kartę na odległość 4 Obszarów w dowolnym kierunku.


MiM

LEGIONISTA Zabłąkany Rzymianin wędrujący po tej Krainie okazuje się doskonałym wojownikiem, gwarantującym Ci zwycięstwo w walce wręcz z innymi Poszukiwaczami i istotami (poza Potworami) bez konieczności rozstrzygania starcia.

JASKINIOWIEC Spotykasz tajemniczą postać od dawna zamieszkującą Jaskinię. Jeżeli Twoja całkowita Moc jest większa od 6, z łatwością nawiązujesz z nią kontakt i dzięki uzyskanym informacjom zyskujesz dwa dodatkowe ruchy. W przypadku mniejszej Mocy próby nawiązania dialogu z Nieznajomym kończą się fiaskiem. Odłóż jego Kartę.

ABONID SIŁA 7 Olbrzymia jaskiniowa małpa atakuje wszystkich słabszych od niej Poszukiwaczy. W przypadku napotkania równych sobie Siłą, bądź silniejszych - umyka. Przesuń wówczas tę Kartę na odległość do czterech Obszarów w dowolnym kierunku.


W Jaskini z MM nie ma Nauczyciela, Płaza, wszystkie Karty to Zdarzenia i Jaskinii (nie ma odpowiednika kart Podziemi) Wiking ma inne zdolności niż jedo odpowiednik w MiM. Jest opowiadanie którego w MiM brak.

: wtorek 03 lut 2009, 18:10
autor: Machete
Karty Płazura nie ma w MM.
W MiMie też nie ma karty o takiej nazwie :P

Jaskiniowiec jakoś nie przypominam sobie żeby w MiMie dawał jakieś dodatkowe ruchy.

: wtorek 03 lut 2009, 18:31
autor: Katiusha
Machete pisze:Jaskiniowiec jakoś nie przypominam sobie żeby w MiMie dawał jakieś dodatkowe ruchy.
Jeśli masz Moc większą od 6 nawiązujesz kontakt z Jaskiniowcem i dzięki uzyskanym informacjom zyskujesz dwa dodatkowe ruchy.

Obrazek

I jest Płaszczon, a nie Płazur tyle, że w MiMie i MM są inne grafiki jego.

: wtorek 03 lut 2009, 18:32
autor: Rogo
Bo MAchete ma Moc 5 i nie nawiązał z nim kontaktu :mrgreen:

Wybaczcie, nie mogłem się powstrzymać :D

: wtorek 03 lut 2009, 18:39
autor: stave
Wiesz Machete to, ze nie ma Karty Płazura w MiM to ja o tym wiem, wydawało mi się jednak iz w MM jest ta Karta - jeśli faktycznie jej tam nie ma to musze sprawdzić instrukcję i jeszcze raz obadać tę kwestię bo cos mi nadal mówi, ze z tym czymś było coś nie tak.

: wtorek 03 lut 2009, 18:57
autor: Katiusha
stave, nawet Google nie wie co to Płazur... ;)

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=p%C ... =&aq=f&oq=

Przez Ł wpisałam.

: wtorek 03 lut 2009, 19:32
autor: Hellhound
A jednak się znalazł
Obrazek

: wtorek 03 lut 2009, 19:55
autor: Mały Nemo
.... i odejmuje 2 od swej skuteczności w każdej walce (także magicznej), dopóki nie odwiedzi Medyka w Grodzie.

: wtorek 03 lut 2009, 20:03
autor: Machete
Katiusha pisze:
Machete pisze:Jaskiniowiec jakoś nie przypominam sobie żeby w MiMie dawał jakieś dodatkowe ruchy.
Jeśli masz Moc większą od 6 nawiązujesz kontakt z Jaskiniowcem i dzięki uzyskanym informacjom zyskujesz dwa dodatkowe ruchy.

[url=http://img172.imageshack.us/img172/9717 ... bw6.th.jpg]Obrazek[/URL]

I jest Płaszczon, a nie Płazur tyle, że w MiMie i MM są inne grafiki jego.

popieprzyło mi sie widać z jakąs inną kartą (która dorpwoadza do Magicznego Kryształu albo pozwala czegoś tam unikac, sam już nie pamiętam co to dokładnie było).

Co do Płaszczona - Płaszczon oczywiście jest ale o Płazurze to w życiu nie słyszałem.

: wtorek 03 lut 2009, 21:13
autor: stave
taaa fajny ten Płazur..... :mrgreen: ale oka nadal nie wiem czemu w mej główce się to ubzdurało - jak znajde odpowiedź to dam znać - co złego to nie ja 8-[

: poniedziałek 23 lut 2009, 17:42
autor: Hellhound
stave pisze:nigdzie nie pisałem że plansza z 1 edycji była na tekturce
Właśnie dostałem 1 edycję Jaskini (samą planszę) i... jednak jest na twardym papierze! Nie na takim jak podstawka 1 ed, ale coś jak by Podziemia 1 ed. Czy u Was też tak jest?

: poniedziałek 23 lut 2009, 19:11
autor: Valdi
Tak, mam obydwie Jaskinie i ta 1ed jaskini (jasnoniebieska, z bombelkami) na grubość pierwszej edycji podziemi (tej zeszytowej), lub też jak kto woli porównać miej więcej grubość kart.
2ed. Jaskini ma plansze taką samą jak Miasto.

: niedziela 01 mar 2009, 18:20
autor: Hellhound
Jako, że tematy o innych grach planszowych są chyba rzadziej czytane napiszę więc jeszcze raz - chyba właśnie dokonałem przełomowego odkrycia w historii wydawnictwa "Sfera" :) Zainteresowanych odsyłam do tematu
Lista gier polskich firm (m.in. Encore, czy Sfera) i mojego posta tam.