Twórczość DSomina
-
-
- Posty: 10
- Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 14:51
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Płeć:
Twórczość DSomina
Nowe postacie, karty i pomysły do DO.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24020
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Wiesz... u nas trochę trzeba poczekać. O 16:04 to wielu nas właśnie z pracy wychodziło, a poza tem my głównie jesteśmy o MiMie i pochodnych. DO też, ale mniej.
Anyway, ja ostatni raz w DO grałem ze półtora roku temu, więc za dużo nie pamiętam. Z pierwszego punktu raczej byłbym zrobił: "Rozpoczynasz grę posiadając kartę umiejętności...", która by aktywowana była za zero punktów, a na której wszystkie zalesione obszary byłyby wymienione.
Gra jest przeciwko sobie, więc nie bardzo rozumiem, po co jest pomaganie innym graczom (jak ich leczenie albo aura).
Trzeciej zdolności opisać nie mogę, bo nie pamiętam, jakie wartości mają wrogowie. Aczkolwiek może powinna była być możliwość leczenia tych stworów? I ile naraz takich możesz mieć? Pamiętam, iż w zasadach było i 1 chowańcu, ale czy to jest traktowane jako chowaniec?
Anyway, ja ostatni raz w DO grałem ze półtora roku temu, więc za dużo nie pamiętam. Z pierwszego punktu raczej byłbym zrobił: "Rozpoczynasz grę posiadając kartę umiejętności...", która by aktywowana była za zero punktów, a na której wszystkie zalesione obszary byłyby wymienione.
Gra jest przeciwko sobie, więc nie bardzo rozumiem, po co jest pomaganie innym graczom (jak ich leczenie albo aura).
Trzeciej zdolności opisać nie mogę, bo nie pamiętam, jakie wartości mają wrogowie. Aczkolwiek może powinna była być możliwość leczenia tych stworów? I ile naraz takich możesz mieć? Pamiętam, iż w zasadach było i 1 chowańcu, ale czy to jest traktowane jako chowaniec?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 10
- Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 14:51
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Płeć:
Dzięki za poradę . Postać nie jest jeszcze dopracowana w 100%-ach, ponieważ chciałem ją dopiero wypróbować w grze. Co do tego pomagania innym graczom w DO to pomyslałem sobie, że motyw współprawcy, chociaż w jakimś stopniu
mogłby być ciekawy. Np. wspolna walka z wrogiem z karty, gdzie on miałby podwyższone parametry no i nagroda bylaby większa . Nie przedłużając, dziekuje za poprawkę i pozdrawiam.
mogłby być ciekawy. Np. wspolna walka z wrogiem z karty, gdzie on miałby podwyższone parametry no i nagroda bylaby większa . Nie przedłużając, dziekuje za poprawkę i pozdrawiam.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24020
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Poza tym, że tekst umiejętności III poziomu jest nieprzejrzysty, to postać bardzo ciekawa, czekamy na więcej.
Nie zgodzę się z "przedmówcą" - nie uważam, że potrzebne są zasady, które dawały by bonusy Druidowi za współpracę. Zauważ Nemomonie, że postać może leczyć siebie, pomaganie innym postaciom to dodatek. Taka umiejętność może przydać się, jeśli postać chce rozgrywać innych graczy przeciwko sobie. Jeśli miałbym więc się do czegoś przyczepić, to tego, że użycie takiej umiejętności na innej postaci powinno być tańsze, albo np. za 2 uleczenia innego gracza może uleczyć siebie...
Nie zgodzę się z "przedmówcą" - nie uważam, że potrzebne są zasady, które dawały by bonusy Druidowi za współpracę. Zauważ Nemomonie, że postać może leczyć siebie, pomaganie innym postaciom to dodatek. Taka umiejętność może przydać się, jeśli postać chce rozgrywać innych graczy przeciwko sobie. Jeśli miałbym więc się do czegoś przyczepić, to tego, że użycie takiej umiejętności na innej postaci powinno być tańsze, albo np. za 2 uleczenia innego gracza może uleczyć siebie...
- abubu
-
- Posty: 6131
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
-
-
- Posty: 10
- Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 14:51
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Płeć:
Druid - wersja poprawiona
Dzięki wszystkim z porady związane z moją postacią : )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
-
- Posty: 10
- Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 14:51
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Płeć:
Nowa postać - Krasnolud
Moja nowa postać do DO
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
-
- Posty: 46
- Rejestracja: piątek 28 lis 2008, 10:39
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 46
- Rejestracja: piątek 28 lis 2008, 10:39
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Kontakt:
Moje uwagi - choć trzebaby i tak przetestować postać by stwierdzić czy są słuszne czy nie
Druid
Tresura - jest to bardzo mocna umiejętność, wręcz potężna. W zasadzie otrzymujemy przedmiot-zwierzę kóre może nam dodawać kilkanaście siły. Takiego przedmiotu-zwierzę praktycznie nie da się zniszczyć, gdyż Druid może leczyć je + jest odporne na zaklęcia. Nawet gdy przypadkiem zwierzę zostanie zniszczone przez jakieś losowe zdarzenie, to w dość łatwy sposób możemy wytresować sobie nowego potworka
mam kilka propozycji, które warto by przetestować dotyczących umiejętności tresura:
- zostawić tak jak jest - tylko wprowadzić ograniczenie w korzystaniu ze zwierzęcia np.: tylko raz na rundę albo koszt użycia zwierzęcia w walce to np 1 PU (bądź 1 PU np na 2 walki) albo trzeba poświęcić 1 PE i tym podobne.
- nie wiem czy odporność na zaklęcia to dobry pomysł, trzeba by zagrać kilka razy bez tej odporności
- wprowadzić opcję strzelania do zwierzęcia na mapie - i możliwość wybicia go w ten sposób
Umiejętność leczenie:
leczenie kosztem 1 magii i PU to bardzo nieopłacalny zabieg i raczej nikt z tego nie będzie korzystał. Jedynie koszt leczenie zwierzęcia z umiejętności Tresura jest ok. Leczenie postaci ograniczyłbym do kosztu 1 PU oraz w opisie umiejętności dokładnie określij w jakiej odległości można leczyć inne postacie.
Likantropia: bardzo fajne - trzeba by sprawdzić w działaniu czy będzie się opłacało korzystać - może dodałbym tutaj, że podczas przemiany mamy np bonus do siły + 5 oraz zmniejszenie magii o 3 punkty. Zrobiłbym, że ta umiejętność kosztuje 0 PU. Jeżeli gracze będą ciągle z niej korzystać bo będzie się bardzo opłacało - wtedy bym wprowadził ograniczenie, że koszt użycia to 1 PU.
Dodatkowo można przetestować ograniczenie, że podczas przemiany nie mozna korzystać z zaklęć.
Krasnoluda opiszę później.
Druid
Tresura - jest to bardzo mocna umiejętność, wręcz potężna. W zasadzie otrzymujemy przedmiot-zwierzę kóre może nam dodawać kilkanaście siły. Takiego przedmiotu-zwierzę praktycznie nie da się zniszczyć, gdyż Druid może leczyć je + jest odporne na zaklęcia. Nawet gdy przypadkiem zwierzę zostanie zniszczone przez jakieś losowe zdarzenie, to w dość łatwy sposób możemy wytresować sobie nowego potworka
mam kilka propozycji, które warto by przetestować dotyczących umiejętności tresura:
- zostawić tak jak jest - tylko wprowadzić ograniczenie w korzystaniu ze zwierzęcia np.: tylko raz na rundę albo koszt użycia zwierzęcia w walce to np 1 PU (bądź 1 PU np na 2 walki) albo trzeba poświęcić 1 PE i tym podobne.
- nie wiem czy odporność na zaklęcia to dobry pomysł, trzeba by zagrać kilka razy bez tej odporności
- wprowadzić opcję strzelania do zwierzęcia na mapie - i możliwość wybicia go w ten sposób
Umiejętność leczenie:
leczenie kosztem 1 magii i PU to bardzo nieopłacalny zabieg i raczej nikt z tego nie będzie korzystał. Jedynie koszt leczenie zwierzęcia z umiejętności Tresura jest ok. Leczenie postaci ograniczyłbym do kosztu 1 PU oraz w opisie umiejętności dokładnie określij w jakiej odległości można leczyć inne postacie.
Likantropia: bardzo fajne - trzeba by sprawdzić w działaniu czy będzie się opłacało korzystać - może dodałbym tutaj, że podczas przemiany mamy np bonus do siły + 5 oraz zmniejszenie magii o 3 punkty. Zrobiłbym, że ta umiejętność kosztuje 0 PU. Jeżeli gracze będą ciągle z niej korzystać bo będzie się bardzo opłacało - wtedy bym wprowadził ograniczenie, że koszt użycia to 1 PU.
Dodatkowo można przetestować ograniczenie, że podczas przemiany nie mozna korzystać z zaklęć.
Krasnoluda opiszę później.
-
-
- Posty: 10
- Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 14:51
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Płeć:
Wielkie dzięki!! Wszystkie uwagi przemyślę i na pewno wprowadzę. W dodatku znalazłem jeszcze błąd i dodałem profity z umiejętności II Poziomu Druida: Wsparcie. Za użycie jej na innym graczu, dostaje się 2 PD, podobnie zresztą jak w przypadku Leczenia
Zabieram grę na ferie i przetestuję z moją paczką czy to działa Pozdrawiam Dominik
Zabieram grę na ferie i przetestuję z moją paczką czy to działa Pozdrawiam Dominik
-
-
- Posty: 46
- Rejestracja: piątek 28 lis 2008, 10:39
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Kontakt:
Teraz postaram się opisać krasnoluda! Choć na początek może dać imię postaci z jakimś pseudonimem dla budowania klimatu?
Toporek - zmieniłbym nazwę, bo jak na toporek do rąbania drewna jest zbyt pakerny. Bo broń +3 do siły kiedy używa się tarczy jest całkiem niezły i może zmienić nazwę na jakąs klimatyczą np Toporek "Tarczomistrza" czy coś w tym stylu? Parametry samego przedmiotu wg mnie są bardzo ok.
Runa lecznicza
Też bardzo udany przewdmiot. Trzeba tylko sprawdzić go praktyce. Bo ciągłe leczenie innych postaci, może zaburzyć równowagę gry. Może wrowadzić, że możesz uleczyć siebie albo inna postać. Jeżeli uleczysz inna postać to sam tracisz 1 PE ale zyskujesz 2 PD?
Trzebaby przetestować te warianty!
Czas zemsty - dodałbym, że jak pokonasz stwora z tej umiejętności zyskujesz 1 siły
Rzut Toporem - jakby zrobić że ten toporek to przedmiot magiczny to by była bardzo fajna umiejętność. Bo w przypadku gdy krasnolud walczy na magię to jego broń jest bezużyteczna - jednak gdy nią rzuci np w demona to ma on -2 magii. Bardzo fajne.
Magia runiczna - ok
Trzelec wyborowy - tutaj wg mnie niepasuje ta umiejętność - może przy rzucaniu wszelkiego rodzajami przedmiotami, które mają taką opcję (jak np topór) dać +5 zręczności. A niedotyczy to broni dystansowych jak łuk, proca itd? Wtedy toporkowi można dodać opcję, że można nim rzucać - jako atak dystansowy? Wtedy byłoby lepiej
Jeszcze raz gratuluję pomysłów i zaangażowania. Uważam, że po dopracowaniu będą to bardzo grywalne postaci. Mam nadzieję, że pomogłem.
Pozdrawiam
Toporek - zmieniłbym nazwę, bo jak na toporek do rąbania drewna jest zbyt pakerny. Bo broń +3 do siły kiedy używa się tarczy jest całkiem niezły i może zmienić nazwę na jakąs klimatyczą np Toporek "Tarczomistrza" czy coś w tym stylu? Parametry samego przedmiotu wg mnie są bardzo ok.
Runa lecznicza
Też bardzo udany przewdmiot. Trzeba tylko sprawdzić go praktyce. Bo ciągłe leczenie innych postaci, może zaburzyć równowagę gry. Może wrowadzić, że możesz uleczyć siebie albo inna postać. Jeżeli uleczysz inna postać to sam tracisz 1 PE ale zyskujesz 2 PD?
Trzebaby przetestować te warianty!
Czas zemsty - dodałbym, że jak pokonasz stwora z tej umiejętności zyskujesz 1 siły
Rzut Toporem - jakby zrobić że ten toporek to przedmiot magiczny to by była bardzo fajna umiejętność. Bo w przypadku gdy krasnolud walczy na magię to jego broń jest bezużyteczna - jednak gdy nią rzuci np w demona to ma on -2 magii. Bardzo fajne.
Magia runiczna - ok
Trzelec wyborowy - tutaj wg mnie niepasuje ta umiejętność - może przy rzucaniu wszelkiego rodzajami przedmiotami, które mają taką opcję (jak np topór) dać +5 zręczności. A niedotyczy to broni dystansowych jak łuk, proca itd? Wtedy toporkowi można dodać opcję, że można nim rzucać - jako atak dystansowy? Wtedy byłoby lepiej
Jeszcze raz gratuluję pomysłów i zaangażowania. Uważam, że po dopracowaniu będą to bardzo grywalne postaci. Mam nadzieję, że pomogłem.
Pozdrawiam
-
-
-
Spis dodatków autora:
• Atuty Charakteru - Posty: 106
- Rejestracja: sobota 09 mar 2013, 00:58
- Lokalizacja: Miasto
- Płeć: