Do tego można podzielić pojazdy na klasy:
- opancerzony ("pasywna/darmowa zdolność" coś jak zbroja)
- uzbrojony ("pasywna/darmowa zdolność" coś jak broń)
- transportowy ("pasywna/darmowa zdolność" coś jak muł)
- itp
Ewentualnie każdy pojazd bazowo taki sam (goły) z możliwością dokupienia ulepszeń (ograniczona liczba slotów, np. 2) w warsztacie:
- opancerzenie
- broń
- większe zbiorniki paliwa
- przyczepka
- nitro
- itp.
Tutaj można było by również wprowadzić "ładunki" tak aby wymusić ruch w interesie.
W warsztacie / na stacji dodatkowo możliwość:
- oddania starego sprzętu za powiedzmy połowę ceny (?)
- uzupełnienie ładunków (naprawa) jakiegoś ulepszenia
- itp
W ten sposób można było by zrezygnować z paliwa lub zmniejszyć jego znaczenie. Przykładowo "ekstra" paliwo było by czymś w rodzaju losu ale do:
- modyfikowania ruchu
- wymykania się
- itp
Także ten tego ... pomysłów jest kilka (niektóre może mniej udane / przemyślane ... ale zawsze to coś)
