Strona 1 z 2

MiMa nie lubię za...

: sobota 13 gru 2003, 19:35
autor: SeeM
pomyślałem, że skoro mały ruch na forum to musi być jakaś kanciasta gierka :wink: w magii mi mieczu drażniły niedorobione postacie, to najgorzej zrobiona część - gdyby nie świetne grafiki byłyby nijakie, bez wyrazu i zupelnie bez klimatu
no tyle na poczekaniu (pewnie jeszcze coś dopiszę), jakieś propozycje?

: niedziela 14 gru 2003, 18:39
autor: Gamekeeper
No coz ten dzial jest raczej przeznaczony dla zasad, ale odpowiem
Gra MiM to swietna ale nie idelana ma pare niedociagniec moim skromnym zdaniem gra idealna no moze nie w calosci ale bliska idealowi powstalaby gdyby tworzona byla przy wspoludziale paruset graczy i testerow wtedy zblizylaby sie moze do idealu

: środa 24 gru 2003, 00:49
autor: Rege
Przydałoby sie zbalansować niektore postacie zeby okazły sie grywalne np. taki troll czy zulus (bida bida bida ) kto chce czymś takim grać ??

Pare przydatnych rzeczy: Ustawić maksymalny pułap siły , mocy do np 12 i to załatwia sprawe z jakimś tam królem smoków czy demonem z nadprzestrzeni kiedy napotykamy sie na niego mająć 36 siły i 24 mocy.

Niektóre dodatki są zbyt trudne dla graczy np Jaskinia do której w sumie nie opłaca sie wchodzić ( ale klimacik jest moim zdaniem nieziemski )

: środa 24 gru 2003, 01:38
autor: Johnnny
a ja nie lubie MiM za to, że jak gra toczy sie juz jakiś czas to główna plansza tonie pod zwałami kart które tam leżą, masy niepotrzebnych przedmiotów, miejsc, nieznajomych czy czasami wrogów... :)

pozatym wszystko jest jaknajbardziej ok tak długo jak sie gracze żreć o zasady nie zaczynają...

: środa 24 gru 2003, 02:04
autor: Juri
Mi nie podobaja sie niektore postaci, taki ninja, zulus czy inny, pies burek nie pasuja i psuja troszke klimat. No ale niektorym moga sie podobac.

: środa 24 gru 2003, 15:21
autor: borkmi
Ja uważam, ze najbardziej do klimatu nie pasuje Kosmiczna Otchłań. Jak w świecie MiM moze znaleźć się np. Pancerz Bojowy. Podzczas moich rozgrywek plansza kosmiczna Otchłań nie jest używana.

: środa 24 gru 2003, 18:17
autor: Juri
Prosilbym o odsprzedaz w/w dodatku, jezeli z niego nie korzystasz. Sadze, ze dogadalibysmy sie. Moj numer GG to 3751732, a e-mail jurifr@wp.pl. Preferuje GG.

: czwartek 25 gru 2003, 12:47
autor: borkmi
Nie podoba mi się, ale nie mam zamiaru go sprzedawać. Mimo wszystko to klasyka, a może kiedys mi się odwidzi.

Doswiadczenie

: wtorek 30 gru 2003, 00:47
autor: Nayer
Uwazam, ze wada "Magii i Miecza" jest nie rozwiazana kwestia doswiadczenia. Tzn. 1 punkt sily za 7 punktow zabitych wrogow to w pewnych przypadkach za wysoki lub za niski poziom (na poczatku jest ciezko zabic wroga o sile/mocy 7, a potem to pestka). Limit ten powinien wzrastat nielioniowo, tzn. im bardziej rozwinieta postac, tym wiecej wrogow musi zabic, aby uzyskac punkt sily. Niestety wszystko i tak psuja miejsca typu "fontanna madrosci" lub swiatynie, gdzie mozna bez przerwy pakowac postac. Rozwiazano ten problem dopiero w trzeciej edycji wprowadzajac dodatkowa ceche obok mocy i sily: doswiadczenie...

: niedziela 04 sty 2004, 01:39
autor: eli
A czy mozna spytac jak funkcjonuje owo doswiadczenie?
A moze ma ktos pomysl na wprowadzenie nieliniowy limit zabitych wrogow potrzebnych do zdobycia punktu sily? Czy przy kazdym wzroscie sily o 1 limit ten powiekszac o 1, 2 czy wiecej?

: środa 17 mar 2004, 22:19
autor: ambar0
0. Zbalansowanie Poszukiwaczy - podstawka
1. Brak spójności logicznej - dodatek "W Kosmicznej Otchłani"
2. Zabawa ala chinczyk - dodatek "Podziemia"
3. Postacie Poszukiwaczy - dodatek "Miasto"
4. Kosmiczny poziom trudności, zbalansowanie Poszukiwaczy - dodatek "Jasknia"
5. Kompletne zdestabilizowanie balansu gry, utrudniające grę Poszukiwaczom z podstawki - dodatek "Smoki"
6. Kompletny brak znaczenia pieniądza - podstawka +wszystkie dodatki, bez "Miasta"

: czwartek 18 mar 2004, 02:05
autor: Gamekeeper
ambar0 pisze:0. Zbalansowanie Poszukiwaczy - podstawka
1. Brak spójności logicznej - dodatek "W Kosmicznej Otchłani"
2. Zabawa ala chinczyk - dodatek "Podziemia"
3. Postacie Poszukiwaczy - dodatek "Miasto"
4. Kosmiczny poziom trudności, zbalansowanie Poszukiwaczy - dodatek "Jasknia"
5. Kompletne zdestabilizowanie balansu gry, utrudniające grę Poszukiwaczom z podstawki - dodatek "Smoki"
6. Kompletny brak znaczenia pieniądza - podstawka +wszystkie dodatki, bez "Miasta"
1 . Zgadza sie popieram
2 . J.W.
3 . Wg mnie wprowadzono urozmaicenie pozatym ten dodatek jest najlepszy z posrod innych.
4 . Trudnosc byla niezbedna po wyjsciu poprzednich dodatkow.
5 . Nie tak calkiem choc w duzej mierze masz racje, ale czasem brak go w najpotrzebniejszej sytuacji.

: niedziela 21 mar 2004, 20:59
autor: ambar0
admin pisze: 3 . Wg mnie wprowadzono urozmaicenie pozatym ten dodatek jest najlepszy z posrod innych.
Nie chodzi mi o całość "Miasta", a tylko o bohaterów
admin pisze: 4 . Trudnosc byla niezbedna po wyjsciu poprzednich dodatkow.
Robi grę na jednym poziomie, i później w dodatkach używa się zaskakujących pomysłów (patrz "Miasto"), albo brutalnej siły (patrz poziom trudności w "Jaskini"). O ile dobrze pamiętam, ludzie, z którymi grałem, omijali "Jaskinię" szerokim łukiem - mały zysk, duże ryzyko. Lepiej było póść do "Miasta", albo trafić do "Kosmicznej Otchłani"...
admin pisze: 5 . Nie tak calkiem choc w duzej mierze masz racje, ale czasem brak go w najpotrzebniejszej sytuacji.
Zapewne chodzi o punkt 6. No cóż, poza "Miastem" pieniądzem w ilościach większych od 10MZ są bezwartościowe (co można z tym zrobić?).

: poniedziałek 22 mar 2004, 00:36
autor: Juri
Przychylam sie do komentarza do wypowiedzi nr 5, i w MM i w MiMie cash przydaje sie tylko w miescie/grodzie, ale moze ma to podniescreazlizm ?? jezeli tak to pewnie sie udalo, ale wplynelo ujemnie na grywalnosc :(

: poniedziałek 04 paź 2004, 15:30
autor: Optimus
Na początku gdy każdy zaczyna z paroma punktami magi i miecza gra jest ciekawa ,jednak w momencie kiedy każdy ma kilkanście punktów statystyk gra staje się trochę monotonna. W tej grze sporo też zależy od szczęścia. Ktoś trafi na dobre przedmioty, rzuci trafnie kostką i szybko może zakończyć rozgrywkę jako zwycięzca.

: piątek 18 mar 2005, 14:06
autor: Fej Wong
Dla mnie MiM ma tylko jednego małego minusa:
NIENAWIDZĘ jak się pożądnie gra rozkręci to potem jest tyyyyyyyyyyyyyyle kart do skłądania że hoho.
Nielubię jej składać.
Cała reszta jest poprostu cooooool :D

: środa 18 maja 2005, 17:31
autor: kanibal
Wprawdzie jestem nowicjuszem na tej stronie i moje wypowiedzi i opinie są zbyt ostre i na wyrost ale kolejny raz krytykyjąc stwierdzam że temat "nie lubię M i M za" puje to forum oczywiśce rozumiem i też mam drobne zastrzeżenia jeżeli chodzi o zasady i wogóle ale mi sie nie podobai jest bez sensu :?
Przepraszam jak kogoś obraziłem

: środa 18 maja 2005, 19:03
autor: Anonim
kanibal
Wprawdzie jestem nowicjuszem na tej stronie i moje wypowiedzi i opinie są zbyt ostre i na wyrost
Fainie że to załważyłeś bo na razie pokazujesz się od tej najgorszej strony.
Co ci się w tym temacje nie podoba? Dobrze że on jest bo świadczy o tym że forumowicze nie są zaślepieni grą i widzą jej wady. Jedynie do tytułu można się doczepić, bo raczej wszyscy lubią MiM. Lepiej by brzmiało np. Co ci się nie podoba w MiM.

: środa 18 maja 2005, 20:42
autor: mutombo
Anonim pisze: Fainie że to załważyłeś bo na razie pokazujesz się od tej najgorszej strony.
Co ci się w tym temacje nie podoba? Dobrze że on jest bo świadczy o tym że forumowicze nie są zaślepieni grą i widzą jej wady. Jedynie do tytułu można się doczepić, bo raczej wszyscy lubią MiM. Lepiej by brzmiało np. Co ci się nie podoba w MiM.
Ja sie do tych słow przypisuje...niema gier idealnych
for kanibal - Zastanów sie co ty na tym forum robisz człowieku...jak ci sie niepodoba to spadaj a nie smiecic forum swoimi zbędnymi postami :?

: czwartek 19 maja 2005, 08:57
autor: Raleen
kanibal pisze:Wprawdzie jestem nowicjuszem na tej stronie i moje wypowiedzi i opinie są zbyt ostre i na wyrost ale kolejny raz krytykyjąc stwierdzam że temat "nie lubię M i M za" puje to forum oczywiśce rozumiem i też mam drobne zastrzeżenia jeżeli chodzi o zasady i wogóle ale mi sie nie podobai jest bez sensu :?
Przepraszam jak kogoś obraziłem
Twoje opinie nie są zbyt ostre tylko są po prostu bezsensowne, by nie powiedzieć dosadniej. Dlatego wcale się nie obrażam.

: piątek 20 maja 2005, 01:38
autor: ambar0
No cóż, MiM ma WADY, a takżę BŁĘDY w przekładzie na j. polski (to akurat wina Sfery). Ten temat miał być próbą zarysowania problemów, z którymi miała się zmierzyć Nasza społeczność w dziale MiM 1.5.

: poniedziałek 30 maja 2005, 22:00
autor: kanibal
Jezu Ludzie co wy tacy nerwowi napisałem co myślę a już jakiś MEN każe mi stąd spadać .Wrzućcie sobie na luz

: poniedziałek 30 maja 2005, 22:08
autor: mutombo
mutombo pisze: (..)
for kanibal - Zastanów sie co ty na tym forum robisz człowieku...jak ci sie niepodoba to spadaj a nie smiecic forum swoimi zbędnymi postami :?
"Jak CI SIE NIEPODOBA TO SPADAJ" rozni sie od zdania "spadaj z tąd"
Takie trudne?

: wtorek 31 maja 2005, 20:39
autor: skwaru
jedna sprawa:

Wedłu mnie po zmianie chrakteru ze złego na dobry lub odwrotnie, powinny zmieniac się niektóre zdolności lub nie powienny być używane.

Ciemny elf
Charater: Zły

"1. Możesz wysysać siły życiowe ze swych Przyjaciół. Jesli to zrobisz, odłóż Kartę Przyjaciela i dodaj sobie jeden punkt Wytrzymałości."

Myśle że jak Ciemny elf zmienia charakter (na dobry) to raczej wysysanie sił życiwych nie pasuje do dobrego poszukiwacza.

lub

Walkiria
Charakter: Dobry

"1.Jesteś zawsze bezpieczna na Cmentarzu - nie musisz tam rzucać kostką."

Walkiria, gdy staje się zła, 1 zdolność powinna zmieniać się na:
Jesteś zawsze bezpieczna w Kapliczce....."

: wtorek 31 maja 2005, 21:34
autor: mutombo
Niewiem.Może i masz racje ale nie wnikam w to:)