Schron Zero
-
-
- Posty: 12
- Rejestracja: niedziela 04 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Re: Post-apo MiM
Zbugowała Ci się mocno jedna karta
"Gyrotcopter"
Ekwipunek i przedmioty - razem chyba 3 takie karty i na wszystkich występują błędy
W następnej turze możesz przelecieć do następnej strefy. Naprzeciw miejscaa z którego wyruszyłeś.
bez względu na to czy użyjesz go czy nie - tracisz ten Pojazd.
Gyrocoptera nie można nieść
Poprawniej językowo powinno być: W następnej turze możesz przelecieć do sąsiedniej strefy naprzeciw miejsca, z którego wyruszyłeś.
Bez względu na to czy go użyjesz czy nie - tracisz ten pojazd. Gyrocoptera nie można nieść
Gyrotcopter czy gyrocopter bo jest rozbieżność w nazwie w nagłówku.
A może zamiast "bez względu na to czy użyjesz go czy nie - tracisz ten Pojazd." zrobić "Zostanie tutaj do pierwszego użycia. Gyrocopter jest jednorazowy i nie można go nieść.
Lub coś podobnego. Bo chodziło o jednorazowość czy tylko o to, że zostaje w danych polach jego znalezienia/wykonania? Trochę go szkoda tracić od razu bez wykorzystania, ale z drugiej strony podnosi to trudność gry.
"Gyrotcopter"
Ekwipunek i przedmioty - razem chyba 3 takie karty i na wszystkich występują błędy
W następnej turze możesz przelecieć do następnej strefy. Naprzeciw miejscaa z którego wyruszyłeś.
bez względu na to czy użyjesz go czy nie - tracisz ten Pojazd.
Gyrocoptera nie można nieść
Poprawniej językowo powinno być: W następnej turze możesz przelecieć do sąsiedniej strefy naprzeciw miejsca, z którego wyruszyłeś.
Bez względu na to czy go użyjesz czy nie - tracisz ten pojazd. Gyrocoptera nie można nieść
Gyrotcopter czy gyrocopter bo jest rozbieżność w nazwie w nagłówku.
A może zamiast "bez względu na to czy użyjesz go czy nie - tracisz ten Pojazd." zrobić "Zostanie tutaj do pierwszego użycia. Gyrocopter jest jednorazowy i nie można go nieść.
Lub coś podobnego. Bo chodziło o jednorazowość czy tylko o to, że zostaje w danych polach jego znalezienia/wykonania? Trochę go szkoda tracić od razu bez wykorzystania, ale z drugiej strony podnosi to trudność gry.
Life's a pice of shit, when you look at it
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
GYROCOPTER - to tak jak karta tratwy, faktycznie i literówka do poprawy. jako że w schronie jest tylko 1 gyro <a nie 4 jak w talizmanie> może zrobić żeby nie znikał.?
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6314
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6314
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Post-apo MiM
Masz literówkę, przedmio
Nie śledzę tego wątku za bardzo więc nie wiem czy w Twojej wersji są Miejsca (karty) i miejsca (obszary na planszy). Potencjalnie myląca terminologia.
Nie śledzę tego wątku za bardzo więc nie wiem czy w Twojej wersji są Miejsca (karty) i miejsca (obszary na planszy). Potencjalnie myląca terminologia.
What a view.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
Bludgeon powiększ miniaturę, jest dobrze.Bludgeon pisze:Masz literówkę, przedmio
i tak są Miejsca karty i miejsca jako obszar. będę musiał zwrócić na to większą uwagę.
-
-
- Posty: 12
- Rejestracja: niedziela 04 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Re: Post-apo MiM
Czy karty z folderu przedmioty i zdarzenia się pokrywają? Bo wg instrukcji kart zdarzeń powinno być, ekwipunku 28 a o kartach przedmiotów nie ma mowy - czyli pewnie jest to folder roboczy?
Life's a pice of shit, when you look at it
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
Ekwipunek to osobne przedmioty do kupienia. Inny revers.A w zdarzeniach zielony revers ,są pojedyncze przedmioty do znalezienia stąd zdublowanie niektorych.
-
-
- Posty: 12
- Rejestracja: niedziela 04 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Re: Post-apo MiM
Tak, wiem ale na dysku chomikuj masz przedmioty, ekwipunek i zdarzenia. I te zdarzenia i przedmioty się dublują.
Edit:
INSTRUKCJA
Jeszcze niedokończona ale można znaleźć kilka oboczności.
ELEMENTY
1. Żetony małe i duże dla Siły, Życia i Mocy- po 8 dużych i po 32 małych stożków
a) W folderach są tylko kwadratowe na razie i nie ma stożków.
b) Mocy - chyba powinno być intel(igencji)
2. 4 karty talizmanów - 4 karty dostępu
3. 4 karty ropuch - 4 karty zombie (są chyba 3 w dołączonych plikach)
4. 30 sztuk złota - chyba amunicji?
5. 6 sześciościennych - pamiętam czasy kiedy w grach było ciężko o jedną a tu taki wypas
ZDARZENIA
1) Czasami karty opisane są jako przygody czasami zdarzenia.
2) Który rewers do kart przygód? Jest żółty i zielony w folderze zdarzenia
3) Karta zdarzenia i przedmiotów = Francuz - jest nadal "zbudować gyrocopter" - warto zmienić na żyrokopter.
4) W kartach niektórych kartach Żyrokopter (wysłałeś 3 rodzaje) jest w nagłówku taka nazwa a w tekście opisu już Gyrocopter. Jest też w nich inna czcionka - grubsza i jaśniejsza niż pozostałe karty.
5) Tak się zastanawiam czy kartę dostępu powinno dać się znaleźć w zdarzeniach czy tylko po wykonaniu misji.
6) Karta Symbiont - literówka "Dopóki nie uwolnisz..."
7) Karta Sezon na Tornada - literówka "...wszyscy, niezależnie od Krainy, ..."
8) Karta Kwaśne deszcze - czy postacie w schronie też tracą życie? Chyba nie powinni jeśli schron jest szczelny Grywam w MiM i tam zazwyczaj z takich instrukcji wyklucza się osoby znajdujące się na kamiennym moście.
9) Karta Ogromny Skorpion 3x - literówka "W tych rejonach..." Hmmm poluje na wszystko i wszystkich? A jeśli wylosuje się tutaj kartę innego wroga?
10) Karty Nabój - podwójne "m" w Amunicji
DODATKOWE
1) wybuchowe obroże - to jest alternatywne zakończenie gry? Nie znalazłem w instrukcji albo kartach zdarzeń wzmianki o nim jak je uruchomić, Czy czekają na dodatek toxic tak jak toksyczna mgła?
TECHY
1) Działo E.M.P - zjedzona literka "...musi odrzucić..."
2) Emiter EMP (już bez kropek jak w dziale?) - literówki dwie "...używać ....korzystać..."
3) Pole siłowe - literówka "użyć"
4) Psyho - literówka "użyć"
5) Powtarzają się naprzemiennie nazwy kart "przygody" i "zdarzeń". Warto by się zdecydować na jedno nazewnictwo mimo, że wiadomo o co chodzi
6) Karty Stealth Boy 3x - literówka "Poszukiwaczom"
PLANSZA v 1.1
1) Hala treningowa - literówki "musisz walczyć" "wpadłeś w pułapkę"
2) Miasto Nora - jakie nazewnictwo ostatecznie - inteligencji czy intel?
3) ????? - do grafiki pasowałaby może nazwa Toksyczne/Radioaktywne Bagno (gejzer)?
4) Metro - trochę dziwne, że za wyprowadzenie z metra przez stalkera otrzymuje się 1 pkt siły - raczej powinno się tracić inteligencję nie bardzo rozumiem podstawę, że za wyprowadzenie przez kogoś zyskujemy punkty Wiem, że to skróty myślowe ale może "w wyniku eksploracji zyskujesz..."
5) Arena - literówka "strony mostu"
6) Ruiny Miasta obok Areny i Złomowiska - mało zrujnowane
7) Złomowisko - literówka - "Dobry....Życia"
8) Atomówka - EMP czy E.M.P.
9) Autostrada - literówka - "Jeśli" lub "jeżeli"
10) Wrota schronu - literówka "Jeżeli suma...."
11) Fabryka - zarzut jak w Metrze
12) Właz techniczny - żadnych kar za niepozostanie w schronie?
13) Hala treningowa - literówki 4x "Musisz walczyć.....śmiercionośnych płat(???) - pułapek?" "...wpadłeś w pułapkę"
14) Są chyba 3 pola o nazwie Toxic - może by je jakoś urozmaicić? Nie są to miejsca obecnie radiooaktywne bo nie traci się na nich życia jak na Radioaktywnych strefach ale zwiększają moc wrogów, z którymi się mierzy tam. Więc mogli oni zostać zmutowani dawniej i do tego można by nawiązać nazwami.
Np.
Ten obrazek z drzewami - np. obumarły las?
Ten z kamieniami - toksyczne wzgórze?
Ten bez znaków szczególnych - skażona równina?
itp.
Jak mówiłem niesamowicie się wciągnąłem w klimat jeszcze nie grając stąd tyle uwag, bo chciałbym żeby gra jak najszybciej doczekała się ukończenia
Edit:
INSTRUKCJA
Jeszcze niedokończona ale można znaleźć kilka oboczności.
ELEMENTY
1. Żetony małe i duże dla Siły, Życia i Mocy- po 8 dużych i po 32 małych stożków
a) W folderach są tylko kwadratowe na razie i nie ma stożków.
b) Mocy - chyba powinno być intel(igencji)
2. 4 karty talizmanów - 4 karty dostępu
3. 4 karty ropuch - 4 karty zombie (są chyba 3 w dołączonych plikach)
4. 30 sztuk złota - chyba amunicji?
5. 6 sześciościennych - pamiętam czasy kiedy w grach było ciężko o jedną a tu taki wypas
ZDARZENIA
1) Czasami karty opisane są jako przygody czasami zdarzenia.
2) Który rewers do kart przygód? Jest żółty i zielony w folderze zdarzenia
3) Karta zdarzenia i przedmiotów = Francuz - jest nadal "zbudować gyrocopter" - warto zmienić na żyrokopter.
4) W kartach niektórych kartach Żyrokopter (wysłałeś 3 rodzaje) jest w nagłówku taka nazwa a w tekście opisu już Gyrocopter. Jest też w nich inna czcionka - grubsza i jaśniejsza niż pozostałe karty.
5) Tak się zastanawiam czy kartę dostępu powinno dać się znaleźć w zdarzeniach czy tylko po wykonaniu misji.
6) Karta Symbiont - literówka "Dopóki nie uwolnisz..."
7) Karta Sezon na Tornada - literówka "...wszyscy, niezależnie od Krainy, ..."
8) Karta Kwaśne deszcze - czy postacie w schronie też tracą życie? Chyba nie powinni jeśli schron jest szczelny Grywam w MiM i tam zazwyczaj z takich instrukcji wyklucza się osoby znajdujące się na kamiennym moście.
9) Karta Ogromny Skorpion 3x - literówka "W tych rejonach..." Hmmm poluje na wszystko i wszystkich? A jeśli wylosuje się tutaj kartę innego wroga?
10) Karty Nabój - podwójne "m" w Amunicji
DODATKOWE
1) wybuchowe obroże - to jest alternatywne zakończenie gry? Nie znalazłem w instrukcji albo kartach zdarzeń wzmianki o nim jak je uruchomić, Czy czekają na dodatek toxic tak jak toksyczna mgła?
TECHY
1) Działo E.M.P - zjedzona literka "...musi odrzucić..."
2) Emiter EMP (już bez kropek jak w dziale?) - literówki dwie "...używać ....korzystać..."
3) Pole siłowe - literówka "użyć"
4) Psyho - literówka "użyć"
5) Powtarzają się naprzemiennie nazwy kart "przygody" i "zdarzeń". Warto by się zdecydować na jedno nazewnictwo mimo, że wiadomo o co chodzi
6) Karty Stealth Boy 3x - literówka "Poszukiwaczom"
PLANSZA v 1.1
1) Hala treningowa - literówki "musisz walczyć" "wpadłeś w pułapkę"
2) Miasto Nora - jakie nazewnictwo ostatecznie - inteligencji czy intel?
3) ????? - do grafiki pasowałaby może nazwa Toksyczne/Radioaktywne Bagno (gejzer)?
4) Metro - trochę dziwne, że za wyprowadzenie z metra przez stalkera otrzymuje się 1 pkt siły - raczej powinno się tracić inteligencję nie bardzo rozumiem podstawę, że za wyprowadzenie przez kogoś zyskujemy punkty Wiem, że to skróty myślowe ale może "w wyniku eksploracji zyskujesz..."
5) Arena - literówka "strony mostu"
6) Ruiny Miasta obok Areny i Złomowiska - mało zrujnowane
7) Złomowisko - literówka - "Dobry....Życia"
8) Atomówka - EMP czy E.M.P.
9) Autostrada - literówka - "Jeśli" lub "jeżeli"
10) Wrota schronu - literówka "Jeżeli suma...."
11) Fabryka - zarzut jak w Metrze
12) Właz techniczny - żadnych kar za niepozostanie w schronie?
13) Hala treningowa - literówki 4x "Musisz walczyć.....śmiercionośnych płat(???) - pułapek?" "...wpadłeś w pułapkę"
14) Są chyba 3 pola o nazwie Toxic - może by je jakoś urozmaicić? Nie są to miejsca obecnie radiooaktywne bo nie traci się na nich życia jak na Radioaktywnych strefach ale zwiększają moc wrogów, z którymi się mierzy tam. Więc mogli oni zostać zmutowani dawniej i do tego można by nawiązać nazwami.
Np.
Ten obrazek z drzewami - np. obumarły las?
Ten z kamieniami - toksyczne wzgórze?
Ten bez znaków szczególnych - skażona równina?
itp.
Jak mówiłem niesamowicie się wciągnąłem w klimat jeszcze nie grając stąd tyle uwag, bo chciałbym żeby gra jak najszybciej doczekała się ukończenia
Ostatnio zmieniony piątek 09 gru 2016, 00:53 przez Wilhorn, łącznie zmieniany 3 razy.
Life's a pice of shit, when you look at it
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
można powiedzieć ze z nieba mi spadłeś. błędów jest sporo i sukcesywnie je poprawiam ale nie mam tyle czasu co wcześniej. wiec powoli to idzie.
instrukcja jest w trakcie uzupełniania.
wybuchowe obrożne to bardziej gra opcjonalna niż zakończenie. dotyczy dodatku toxic.
przygody rewers zielony , ekwipunek rewers żółty.
kwestie czcionek ich odcieni to sadze ze jest to do zaakceptowania w końcu to postapo i nie musi być od linijki. jest też opcja ale długotrwała, przemielić wszystkie karty przez strange eon do tworzenia kart. Andy jest w trakcie tworzenia pluginu i chciał bym to zrobić ale zarazie nie mam tyle czasu.
schron ogólnie powinien chronić przed większością negatywnych skutków. widziałem autorski dodatek gdzie w wewnętrznej krainie<czyli schronie> losuje się zdarzenia zamiast tych standardowych to też fajna opcja na przyszłość.
instrukcja jest w trakcie uzupełniania.
wybuchowe obrożne to bardziej gra opcjonalna niż zakończenie. dotyczy dodatku toxic.
przygody rewers zielony , ekwipunek rewers żółty.
kwestie czcionek ich odcieni to sadze ze jest to do zaakceptowania w końcu to postapo i nie musi być od linijki. jest też opcja ale długotrwała, przemielić wszystkie karty przez strange eon do tworzenia kart. Andy jest w trakcie tworzenia pluginu i chciał bym to zrobić ale zarazie nie mam tyle czasu.
schron ogólnie powinien chronić przed większością negatywnych skutków. widziałem autorski dodatek gdzie w wewnętrznej krainie<czyli schronie> losuje się zdarzenia zamiast tych standardowych to też fajna opcja na przyszłość.
-
-
- Posty: 12
- Rejestracja: niedziela 04 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Re: Post-apo MiM
Czasami swoich błędów się nie widzi Ja lubię pisać zdania o długości kilku linijek, bez żadnych znaków interpunkcyjnych. Ostatecznie są one niezrozumiałe kompletnie.
Jak ktoś znajdzie łatwiej poprawić.
Czcionki można przemilczeć prawda ale tylko ta jedna karta się wyróżnia obecnie
Dopisałem we wcześniejszym poście wszystkie uwagi jakie znalazłem jeszcze w techach i planszy.
Rewers skrzyni dla kart ekwipunku jest świetny. Żółte kółko można zostawić na jakiś inny dodatek. Może pokusisz się kiedyś o stworzenie miasta Nora?
Jak ktoś znajdzie łatwiej poprawić.
Czcionki można przemilczeć prawda ale tylko ta jedna karta się wyróżnia obecnie
Dopisałem we wcześniejszym poście wszystkie uwagi jakie znalazłem jeszcze w techach i planszy.
Rewers skrzyni dla kart ekwipunku jest świetny. Żółte kółko można zostawić na jakiś inny dodatek. Może pokusisz się kiedyś o stworzenie miasta Nora?
Life's a pice of shit, when you look at it
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
a ty nie chciał byś się pobawić w strange eon ?
wszystko wtedy by się ujednoliciło.
wydruk próbny w kolorze jeden błąd ze opisy nie były w krzywych i nie są tak czytelne jak bym chciał. stad na próbę ta jaśniejsza czcionka.
pola toxic są jak pola runy wszystkie maja te same nazwę . i tez myślałem czy nie dodać w toxic skażenia i utraty życia a już na przyszłość to czy nie zrobić punktów radiacji i w efekcie losowanie kart mutacji takich z bonusem i karami
wszystko wtedy by się ujednoliciło.
wydruk próbny w kolorze jeden błąd ze opisy nie były w krzywych i nie są tak czytelne jak bym chciał. stad na próbę ta jaśniejsza czcionka.
pola toxic są jak pola runy wszystkie maja te same nazwę . i tez myślałem czy nie dodać w toxic skażenia i utraty życia a już na przyszłość to czy nie zrobić punktów radiacji i w efekcie losowanie kart mutacji takich z bonusem i karami
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
co do dodatków to metro jest w trakcie zbierania grafik i szkiców i pomysłów w zeszycie. czyli na rok 2017
i dodatek nuklearna zima ale to odległy temat może 2018
i dodatek nuklearna zima ale to odległy temat może 2018
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
tu trzymalem sie podstawki tam tez za wyprowadzenie dostaje się siłę ... nie wiem dlaczegoWilhorn pisze:
4) Metro - trochę dziwne, że za wyprowadzenie z metra przez stalkera otrzymuje się 1 pkt siły - raczej powinno się tracić inteligencję nie bardzo rozumiem podstawę, że za wyprowadzenie przez kogoś zyskujemy punkty Wiem, że to skróty myślowe ale może "w wyniku eksploracji zyskujesz..."
-
-
- Posty: 12
- Rejestracja: niedziela 04 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Re: Post-apo MiM
Metro - nie grałem w MiM więc nie wiedziałem.
SE3 pobrałem i zainstalowałem. Jak na razie niewiele z niego wywnioskowałem
Do talismana są gotowce graficzne - szablony. Rozumiem, ze trzeba by sporządzić nowe szablony dla Schronu czy moim zadaniem byłoby tylko przepisywanie tekstów do nich i wrzucanie grafik?
Niestety o ile znalazłem czas na przejrzenie gry i wypisanie uwag, to co najmniej do końca lutego jestem ugotowany projektami - wszystkie na wczoraj więc nie dam rady do tego czasu się zagłębić w obsługę i wykonanie
SE3 pobrałem i zainstalowałem. Jak na razie niewiele z niego wywnioskowałem
Do talismana są gotowce graficzne - szablony. Rozumiem, ze trzeba by sporządzić nowe szablony dla Schronu czy moim zadaniem byłoby tylko przepisywanie tekstów do nich i wrzucanie grafik?
Niestety o ile znalazłem czas na przejrzenie gry i wypisanie uwag, to co najmniej do końca lutego jestem ugotowany projektami - wszystkie na wczoraj więc nie dam rady do tego czasu się zagłębić w obsługę i wykonanie
Life's a pice of shit, when you look at it
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
Z czasem mam podobnie czyli jego brak, wiec to temat na przyszłość . szablony do schronu są gotowe prawie wszyskie Andy ciągle nad nimi pracuje
Metro to coś jak podziemia w talizmanie
Metro to coś jak podziemia w talizmanie
-
-
- Posty: 55
- Rejestracja: poniedziałek 25 maja 2015, 10:54
- Lokalizacja: Białystok
- Płeć:
Re: Post-apo MiM
Jeśli chodzi o szablony, większość jest gotowa do pobrania z dropboxa (sugeruję wersję 2.4). Ja pracuję teraz nad kartami Poszukiwaczy.
Próbka figurek do podstawki Schronu.
Próbka figurek do podstawki Schronu.
-
-
- Posty: 12
- Rejestracja: niedziela 04 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Re: Post-apo MiM
Pobrałem - roboty jest mnóstwo z ładowniem grafik etc. Nie wiem dlaczego nie wyświetlają się numery kolejności kart po prawej? nie są zaimportowane? Chyba powinny być w grafice karty.
Wiem, że w T:MiM są te białe ramki dookoła ale to straszna niedoróbka wydawców. Takie ładne grafiki w fajnych ramkach powinny zajmować całą kartę bez białego tła i karty wrzucane przez armisch-a są zdecydowanie ładniejsze przez zajmowanie całego pola niż te generowane w SE3. Da się to jakoś rozciągnąć w SE3?
Wiem, że w T:MiM są te białe ramki dookoła ale to straszna niedoróbka wydawców. Takie ładne grafiki w fajnych ramkach powinny zajmować całą kartę bez białego tła i karty wrzucane przez armisch-a są zdecydowanie ładniejsze przez zajmowanie całego pola niż te generowane w SE3. Da się to jakoś rozciągnąć w SE3?
Life's a pice of shit, when you look at it
-
-
- Posty: 55
- Rejestracja: poniedziałek 25 maja 2015, 10:54
- Lokalizacja: Białystok
- Płeć:
Re: Post-apo MiM
Ten plugin pozwala tworzyć zarówno karty 2-ej, jak i 4-ej edycji, jednak z kart 4-ej edycji są tylko szablony armisha. W nich numer jest tylko na kartach talii przygody i ekwipunku.Wilhorn pisze:Pobrałem - roboty jest mnóstwo z ładowniem grafik etc. Nie wiem dlaczego nie wyświetlają się numery kolejności kart po prawej? nie są zaimportowane? Chyba powinny być w grafice karty.
To wymaga zmian w szablonach pluginu. Przygotowałem je w oparciu o arkusz przedstawiony przez armisha, gdzie karty posiadają białą ramkę.Wilhorn pisze:Wiem, że w T:MiM są te białe ramki dookoła ale to straszna niedoróbka wydawców. Takie ładne grafiki w fajnych ramkach powinny zajmować całą kartę bez białego tła i karty wrzucane przez armisch-a są zdecydowanie ładniejsze przez zajmowanie całego pola niż te generowane w SE3. Da się to jakoś rozciągnąć w SE3?
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
białe ramki może nie wyglądają super i zabierają miejsce grafice ale są jak najbardziej przydatne przy własnoręcznym produkowaniu kart.
może AndO3131 mógłbyś przerobić je na czarną ramkę? albo zmniejszyć o polowe . ja jestem otwarty na propozycje.
wydrukowanie schronu w czarno-białym i kolorowym wyglądzie przyniosło niestety wiele poprawek oprócz tych które wyłapał Wilhorn , wyłapałem też ja zgrzyty w mechanice. dochodzi ujednolicenie w nazewnictwie ... i cięgle niektóre grafiki bym poprawił.
może AndO3131 mógłbyś przerobić je na czarną ramkę? albo zmniejszyć o polowe . ja jestem otwarty na propozycje.
wydrukowanie schronu w czarno-białym i kolorowym wyglądzie przyniosło niestety wiele poprawek oprócz tych które wyłapał Wilhorn , wyłapałem też ja zgrzyty w mechanice. dochodzi ujednolicenie w nazewnictwie ... i cięgle niektóre grafiki bym poprawił.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
Fajnie sie prezentuje >
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
dzięki Steve.
na chomiku jest poprawiana <jeszcze nie do końca> instrukcja do Schronu.
Każde wyłapane błędy będą mile widziane <oprócz tych w ramkach tam będą grafiki>
na chomiku jest poprawiana <jeszcze nie do końca> instrukcja do Schronu.
Każde wyłapane błędy będą mile widziane <oprócz tych w ramkach tam będą grafiki>
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
Nie omieszkam ściągnąć i poczytać.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt: