Na kartach tych napisane jest:
"Co więcej, ani Torba, ani żaden z Przedmiotów znajdujących się w Torbie nie może zostać Ci odebrany za pomocą jakieśkolwiek specjalnej zdolności Poszukiwacza lub zaklęcia. Jeśli stracisz Torbę, stracisz też trzymane w niej Przedmioty"
Z kolei w oficjalnym FAQu napisane jest, że:
"Na ukrytą kieszeń lub Przedmiot znajdujący się w niej wpływają Trąba powietrzna oraz Zaklęcia Podmuchu wiatru, Strzaskania i Transmutacji."
Moim zdaniem jest to trochę zagmatwane, chociaż wiem co autor miał an myśli. Wyżej wymienione czary nie sprawiają, że Przedmiot zmienia właściciela.
Z kolei kolejna odpowiedź w FAQu mówi, że:
"Jeśli Poszukiwacz straci Ukrytą kieszeń, musi porzucić na obecnym obszarze wszystkie (wybrane przez niego) Przedmioty których nie będzie mógł unieść."
Przecież ten tekst przeczy temu co jest napisane na karcie. I co w takim razie z Trąbą powietrzną i Podmuchem wiatru? Ja to od początku interpretowałem tak, że rzucamy kością jedynie za Kieszeń lub Torbę a wszystkie Przedmioty w niej schowane lecą razem z nią.
PS. Już wiem w czym tkwi problem. Na karcie Ukrytej kieszeni nie ma dopisku: "Jeśli stracisz KIeszeń, stracisz też trzymane w niej Przedmioty", który odnosi się tylko do Bezdennej torby. Oznacza to, że Bezdenna torba jest bardzo słabym przedmiotem. Jeśli ktoś użyje zaklęcia Strzaskania stracimy Torbę oraz wszystko co się w niej znajdowało.
			
			
									
									Ukryta kieszeń, bezdenna torba itp.
Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
			- 
				rkBrain [Autor tematu]
 - Rzezimieszek

 - 
				

 - Posty: 72
 - Rejestracja: środa 03 lip 2013, 20:00
 - Lokalizacja: Warszawwa
 - Płeć:
 
Ukryta kieszeń, bezdenna torba itp.
Na kartach tych napisane jest:
"Co więcej, ani Torba, ani żaden z Przedmiotów znajdujących się w Torbie nie może zostać Ci odebrany za pomocą jakieśkolwiek specjalnej zdolności Poszukiwacza lub zaklęcia. Jeśli stracisz Torbę, stracisz też trzymane w niej Przedmioty"
Z kolei w oficjalnym FAQu napisane jest, że:
"Na ukrytą kieszeń lub Przedmiot znajdujący się w niej wpływają Trąba powietrzna oraz Zaklęcia Podmuchu wiatru, Strzaskania i Transmutacji."
Moim zdaniem jest to trochę zagmatwane, chociaż wiem co autor miał an myśli. Wyżej wymienione czary nie sprawiają, że Przedmiot zmienia właściciela.
Z kolei kolejna odpowiedź w FAQu mówi, że:
"Jeśli Poszukiwacz straci Ukrytą kieszeń, musi porzucić na obecnym obszarze wszystkie (wybrane przez niego) Przedmioty których nie będzie mógł unieść."
Przecież ten tekst przeczy temu co jest napisane na karcie. I co w takim razie z Trąbą powietrzną i Podmuchem wiatru? Ja to od początku interpretowałem tak, że rzucamy kością jedynie za Kieszeń lub Torbę a wszystkie Przedmioty w niej schowane lecą razem z nią.
PS. Już wiem w czym tkwi problem. Na karcie Ukrytej kieszeni nie ma dopisku: "Jeśli stracisz KIeszeń, stracisz też trzymane w niej Przedmioty", który odnosi się tylko do Bezdennej torby. Oznacza to, że Bezdenna torba jest bardzo słabym przedmiotem. Jeśli ktoś użyje zaklęcia Strzaskania stracimy Torbę oraz wszystko co się w niej znajdowało.
						"Co więcej, ani Torba, ani żaden z Przedmiotów znajdujących się w Torbie nie może zostać Ci odebrany za pomocą jakieśkolwiek specjalnej zdolności Poszukiwacza lub zaklęcia. Jeśli stracisz Torbę, stracisz też trzymane w niej Przedmioty"
Z kolei w oficjalnym FAQu napisane jest, że:
"Na ukrytą kieszeń lub Przedmiot znajdujący się w niej wpływają Trąba powietrzna oraz Zaklęcia Podmuchu wiatru, Strzaskania i Transmutacji."
Moim zdaniem jest to trochę zagmatwane, chociaż wiem co autor miał an myśli. Wyżej wymienione czary nie sprawiają, że Przedmiot zmienia właściciela.
Z kolei kolejna odpowiedź w FAQu mówi, że:
"Jeśli Poszukiwacz straci Ukrytą kieszeń, musi porzucić na obecnym obszarze wszystkie (wybrane przez niego) Przedmioty których nie będzie mógł unieść."
Przecież ten tekst przeczy temu co jest napisane na karcie. I co w takim razie z Trąbą powietrzną i Podmuchem wiatru? Ja to od początku interpretowałem tak, że rzucamy kością jedynie za Kieszeń lub Torbę a wszystkie Przedmioty w niej schowane lecą razem z nią.
PS. Już wiem w czym tkwi problem. Na karcie Ukrytej kieszeni nie ma dopisku: "Jeśli stracisz KIeszeń, stracisz też trzymane w niej Przedmioty", który odnosi się tylko do Bezdennej torby. Oznacza to, że Bezdenna torba jest bardzo słabym przedmiotem. Jeśli ktoś użyje zaklęcia Strzaskania stracimy Torbę oraz wszystko co się w niej znajdowało.
Wróć do „[TMiM] Kwestia Zasad”
			
				Przejdź do
				
			
		
			
			
	
	- Talisman 5. Edycja [T5]
 - ↳ [T5] Dział Ogólny
 - ↳ [T5] Kwestia Zasad
 - Talisman - Magia i Miecz [TMiM]
 - ↳ [TMiM] Dział Ogólny
 - ↳ [TMiM] Kwestia Zasad
 - Magia i Miecz [MiM]
 - ↳ [MiM] Dział Ogólny
 - ↳ [MiM] Kwestia Zasad
 - Magiczny Miecz [MM]
 - ↳ [MM] Dział Ogólny
 - ↳ [MM] Kwestia Zasad
 - Neuroshima Hex [NH]
 - ↳ [NH] Dział Ogólny
 - ↳ NeuroshimaHex.pl
 - Różne
 - ↳ Regulamin, Ogłoszenia, Konkursy, Turnieje i Zjazdy
 - ↳ Inne Gry
 - ↳ Relic
 - ↳ Ratusz Arkham
 - ↳ Schron Zero
 - ↳ Runebound
 - ↳ Terraformacja Marsa
 - ↳ Gry cyfrowe