Strona 1 z 1
Żniwiarz Wilkołak w Magii i Mieczu
: piątek 29 mar 2013, 11:48
autor: Rocy7
Nie mam TMiM mam za to Magie i Miecz opartą o wersje Shumy Chiałbym wiedzieć na ile są istotne różnice między TMiM i MiM.
Wiem że w TMiM mamy np. los ale ogólnie wydaje mi się ze zasady są dość zbliżone, więc zastanawiam się czy teoretycznie dałoby się grać w MiM z użyciem Żniwiarza lub Wilkołaka?
: piątek 29 mar 2013, 11:50
autor: szpadyzorek10
Myślę, że tak. Sam mam zamiar zagrać w TMiM z dodatkami z MiM. Jeśli są jakieś różnice większe czy mniejsze to można się dogadać z graczami.
: piątek 29 mar 2013, 12:33
autor: Krzysiek
Żniwiarza do MiM już importował np. Gieferg, uważam że z dobrym efektem.
A Wilkołak co prawda ssie :razz: , ale jeśli ktoś koniecznie chce go użyć to też nie powinno być problemu z przeniesieniem.
Edit: Znaczy, istnieje już MiMowa wersja Żniwiarza. Bo TMiMowej tez mozna rzecz jasna użyc.
: piątek 29 mar 2013, 12:51
autor: Rocy7
Krzysiek pisze:Żniwiarza do MiM już importował np. Gieferg
jakoś nigdzie nie widziałem na forum tego dodatku ale może kiepsko szukam.
: sobota 30 mar 2013, 08:14
autor: blazius
U nas (TMiM) grasuje taki wilkołak. Proszę o opinie.
Kiedy Wilkołak trafi na obszar zajmowany przez twojego Poszukiwacza lub kiedy twój Poszukiwacz znajdzie się na obszarze zajmowanym przez niego, musisz rzucić trzema kośćmi:
3-6) tracisz życie i ponownie spotykasz Wilkołaka
7-8) Wilkołak atakuje ciebie z siłą 8, jeśli zwyciężysz otrzymujesz trzy zaklęcia
9) Wilkołak atakuje ciebie z siłą 6, jeśli zwyciężysz otrzymujesz dwa zaklęcia
10) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, tracisz wszystkie trofea
11) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, tracisz wszystkie zaklęcia, które przejmuje Czarownik i zanosi do swojej Jaskini
12) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, po czym ten teleportuje się na obszar zajmowany przez wybranego poszukiwacza w tej samej Krainie, który natychmiast musi odbyć z nim spotkanie
13-14) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, ale na koniec trzeciej przypadkowo odnajdujesz Latający dywan (Skarb) i możesz odzyskać życie lub los do wartości początkowej
15-18), ) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, twoje przedmioty, przyjaciół i złoto Wilkołak zanosi Czarnemu Rycerzowi
rozkład prawdopodobieństwa w 3K6, na 8 wierszy:
3-6 - 20/216 - 9,25%
7-8 - 36/216 - 16,67%
9 - 25/216 - 11,57%
10 - 27/216 - 12,5%
11 - 27/216 - 12,5%
12 - 25/216 - 11,57%
13-14 - 36/216 - 16,67%
15-18 - 20/216 - 9,25%
: sobota 30 mar 2013, 08:36
autor: Rogo
blazius pisze:rozkład prawdopodobieństwa w 3K6, na 8 wierszy:
3-6 - 20/216 - 9,25%
7-8 - 26/216 - 12,03%
9 - 25/216 - 11,57%
10 - 27/216 - 12,5%
11 - 27/216 - 12,5%
12 - 25/216 - 11,57%
13-14 - 26/216 - 12,03%
15-18 - 20/216 - 9,25%
Jako osoba wyczulona na matematyczne brednie chciałem zauważyć,że Twoje prawdopodobieństwa sumują się do 196/216
Dla wyników 7-8 oraz 13-14 p-stwo wynosi 36/216 = 1/6 = 16,67% (w zaokrągleniu do 0,01%)
: sobota 30 mar 2013, 09:09
autor: blazius
Prawdopodobieństwa wziąłem z jakiegoś forum graczy gier strategicznych. Dzięki poprawiłem.
Teraz lista wilkołaka będzie wymagała pewnie korekty.
Dopowiadam:
Latający dywan i postać Wilkołaka / poszukiwacza jest w dodatku Przestworza. Dywan jest u nas zasadniczo Skarbem.
Dywanem lata się przez trzy tury po krainie, także to rodzaj koła ratunkowego dla ukąszonego o ile jego dobytek będzie jeszcze leżał tam gdzie spotkał wilkołaka.
Chciałem uruchomić Czarnego Rycerza i więcej zaklęć.