RELIC ogłoszony!!
- RONIN
-
- Posty: 45
- Rejestracja: niedziela 17 mar 2013, 12:24
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 38
Jak znam gry ze stajni FFG to pewnie pojawi się jeszcze całe stado dodatków które takie 'pseudo' niedoróbki będą poprawiać.Bludgeon pisze:Też tak myślałem dopóki się nie dowiedziałem że gracze nie mogą walczyć między sobą. Z gry którą byłem gotowy kupić moje zainteresowanie spadło nagle do poziomu ok. 20%.RONIN pisze:Zapowiada się naprawdę dobrze...
Podobno będzie w przyszłości dodatek który doda PvP, i zamierzam na niego poczekać zanim zdecyduję się kupić Relic.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24245
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Mnie się wydaje, iż jednak wciąż nie jest wystarczająco dużo wiadomo o samej grze, by ją tak oceniać. Może brak PvP jest jakoś rozwiązany? Może specjalnie nie ma PvP. Czy ktoś wcześniej znał zdolności wszystkich Poszukiwaczy? Wcześniej, zanim zapodałem linka? Czy ktoś z was zna wszystkie scenariusze z Relic? Skoro więc jeszcze wiedza o Relic jest niepełna, starałbym się aż tak krytycznie do tego nie podchodzić. Zwłaszcza, iż jakiś jeden czy drugi osioł zakwiczał, iż brakuje mu PvP i nic więcej nie dodał.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
Nie widzę problemu. To że nie ma opisanych walk pomiędzy graczami, nie oznacza, że nie można ich wprowadzić na standardowych - MiMowych zasadach.
Tylko oczywiście tutaj sytuacja wygląda inaczej.
Normalnie były dwa atrybuty - Siła i Moc, z czego atakować na Moc mogli tylko wybrani. Tutaj są aż trzy atrybuty i ograniczeń nie ma. Tak więc bardzo często ktoś będzie zawsze miał przewagę nad inną osobą w jakiejś statystyce.
Przyglądałem się grze uważnie i myślę, że naprawili bardzo wiele niedociągnięć zarówno MiM jak i TMiM. Tak naprawdę jedyną rzeczą, której nie udało im się rozwiązać, jest właśnie PvP.
Powód jest jednak banalny, bo tego elementu gry się zrewolucjonizować po prostu nie da.
Tylko oczywiście tutaj sytuacja wygląda inaczej.
Normalnie były dwa atrybuty - Siła i Moc, z czego atakować na Moc mogli tylko wybrani. Tutaj są aż trzy atrybuty i ograniczeń nie ma. Tak więc bardzo często ktoś będzie zawsze miał przewagę nad inną osobą w jakiejś statystyce.
Przyglądałem się grze uważnie i myślę, że naprawili bardzo wiele niedociągnięć zarówno MiM jak i TMiM. Tak naprawdę jedyną rzeczą, której nie udało im się rozwiązać, jest właśnie PvP.
Powód jest jednak banalny, bo tego elementu gry się zrewolucjonizować po prostu nie da.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6315
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Nie, nawet nie pamiętam tej postaci z MiM.Rebelix pisze:Więc Tobie pewnie też brakuje barbarzyńcy w TMiM z jego zdolnością pozwalającą naklepać komuś 2 razy w ciągu jednej tury. Mina przegranego w tej sytuacji - bezcenna.
Tego jestem pewien, dlatego nie skreślam wcale tej gry. Ale gołej podstawki na 100% nie kupię.Jak znam gry ze stajni FFG to pewnie pojawi się jeszcze całe stado dodatków które takie 'pseudo' niedoróbki będą poprawiać.
Oceniam ją po przeczytaniu instrukcji i pierwszych opiniach które są w sieci. Czego mi jeszcze potrzeba. Przecież jej nie kupię żeby ocenić czy chcę ją kupić :mrgreen:Mnie się wydaje, iż jednak wciąż nie jest wystarczająco dużo wiadomo o samej grze, by ją tak oceniać.
Ostatnio zmieniony sobota 06 kwie 2013, 09:17 przez Bludgeon, łącznie zmieniany 1 raz.
What a view.
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
Coś tam się daPowód jest jednak banalny, bo tego elementu gry się zrewolucjonizować po prostu nie da.
Można by też dodać więcej rodzajów kości np. takich jak w Descencie czy Gears of War gdzie oprócz standardowych trafień/obrony oraz typowo Talismanowych cyferek byłyby też różne dopałki.
A jeszcze lepiej połączyć to wszystko dzięki czemu nadal pozostawałaby lekka niepewność związana z dużą losowością rzutów, ale mielibyśmy większy wpływ na walkę, bo do kostek dorzucałoby się nie tylko wartość danej statystyki, ale też różnego rodzaju karty, a i na samych rzutach mogłyby się pojawić różne efekty.
Zarówno Descent jak i Gears of War to gry od FFG więc jeśli dodatek do Relica ma wprowadzić opcję PvP to niewykluczone, że pojawią się w nim rozwiązania z tychże gier. Oczywiście to tylko takie moje gdybanie
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6315
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Gadaliśmy o tym przy okazji dragon balla. Bez problemu można taki system zaadoptować do innych wersji mim.HunteR pisze:Coś tam się da Można by dorzuć karty ataku, które działałyby na podobnej zasadzie jak zaklęcia w Talismanie tj. wpływają na wynik starcia, ale są tajne więc o ile ktoś nie ma odpowiedniej zdolności lub przedmiotu pozwalających na podglądanie tych kart, nie wiadomo byłoby czym nas przeciwnik zaskoczy
What a view.
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
Tak
Pytanie tylko czy FFG będzie chciało to jakoś rozbudować, bo to że się da to jest fakt. Myślę jednak że skoro w wersji podstawowej zrezygnowali z PvP i planują to wprowadzić w dodatku to mają w planie coś więcej niż tylko dopisek w instrukcji "Teraz po spotkaniu innego poszukiwacza możesz go zaatakować używając wybranej cechy." 
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6315
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
Hmm :-k
Nie bardzo rozumiem co tu się dzieje. Powód dla którego nie ma PvP wydaje mi się w miarę prosty.
Wprowadzić MiMowe PvP nie problem.
Natomiast zarówno karty ataku jak i dodatkowe kości nie sięgają sedna problemu.
Plansza czy to w MiM, czy TMiM czy Relic jest duża. Prowadzenie PvP w warunkach losowego ruchu jest po prostu chaotyczne.
Ten element gry jest krótko mówiąc słaby - taka specyfika gry.
Nie bardzo rozumiem co tu się dzieje. Powód dla którego nie ma PvP wydaje mi się w miarę prosty.
Wprowadzić MiMowe PvP nie problem.
Natomiast zarówno karty ataku jak i dodatkowe kości nie sięgają sedna problemu.
Plansza czy to w MiM, czy TMiM czy Relic jest duża. Prowadzenie PvP w warunkach losowego ruchu jest po prostu chaotyczne.
Ten element gry jest krótko mówiąc słaby - taka specyfika gry.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24245
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Ażeby rozruszać dział, tutaj grafika:
1) Fabius Bila, autorstwa Andrea Uderzo: http://andreauderzo.deviantart.com/art/ ... e-42895644
2) Corruptisa, autorstwa Christophera Burdetta: http://christopherburdett.deviantart.co ... -255853772
3) Tech Priest, autorstwa Andrea Uderzo: http://andreauderzo.deviantart.com/art/ ... t-42893318
4) Dire Avenger, autorstwa Andrea Uderzo: http://andreauderzo.deviantart.com/art/ ... s-42895148
5) Kairos, autorstwa Mike'a Lim: http://daarken.com/ffg/gmguide.jpg
6) Enemy Beyond, autorstwa Jasona Juta: http://www.deviantart.com/art/Black-Cru ... -265714890
1) Fabius Bila, autorstwa Andrea Uderzo: http://andreauderzo.deviantart.com/art/ ... e-42895644
2) Corruptisa, autorstwa Christophera Burdetta: http://christopherburdett.deviantart.co ... -255853772
3) Tech Priest, autorstwa Andrea Uderzo: http://andreauderzo.deviantart.com/art/ ... t-42893318
4) Dire Avenger, autorstwa Andrea Uderzo: http://andreauderzo.deviantart.com/art/ ... s-42895148
5) Kairos, autorstwa Mike'a Lim: http://daarken.com/ffg/gmguide.jpg
6) Enemy Beyond, autorstwa Jasona Juta: http://www.deviantart.com/art/Black-Cru ... -265714890
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Wrony brzydkie, eldarzy - stylówa ala 2-3 edycja, techpriest całkiem ok, Fabius - fajniutki. Stavagardowi Ponuremu powinien się spodobać :?Nemomon pisze:5) Kairos, autorstwa Mike'a Lim: http://daarken.com/ffg/gmguide.jpg
6) Enemy Beyond, autorstwa Jasona Juta: http://www.deviantart.com...entch-265714890
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
Mnie podobają się dwie postacie: pierwsza mój IDOL czyli Erebus :mrgreen: (jest zaraz pierwszy z lewej przy grafikach jakie się wyświetlają po prawej stronie) a Fabius także supcio - standardowo Chaos rządzi :mrgreen:
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24245
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
Wiesz kairos to inna bajeczka - ale fakt supcio jak oczywiście CHAOS standardzik :mrgreen:
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24245
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24245
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
A więc instrukcja PL do tejże gry dostępna jest tutaj: http://galakta.pl/rozkazy-imperatora/
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!