Autorska gra taktyczno - bitewna do pobrania za darmo

Wszelkie inne gry.
ODPOWIEDZ
Odokar [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 13
Rejestracja: wtorek 13 mar 2012, 12:24
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Autorska gra taktyczno - bitewna do pobrania za darmo

Post autor: Odokar »

Obrazek
Swego czas lat temu wiele popełniłem grzech i zrobiłem swoją prostą autorską grę bitewno - taktyczną
Jeśli ktoś jest zainteresowany jej pobraniem i graniem :-) to zapraszam na stronę
Gra do pobrania za darmo >>
Instrukcja gry >>

Coś więcej o grze:

Akcja gry dzieje się pomiędzy armiami dwóch rywalizujących o dominację księstw. Są to księstwa Askonów i Hasbergów. Gra „Bitwa o fortecę Verdox” jest pierwszym tytułem z serii gier taktycznych A&H rozgrywanych w różnych warunkach terenowych i z udziałem różnych rodzajów wojsk. W serii ukażą się jeszcze takie bitwy jak:

„Bitwa o fortecę Verdox” - gra taktyczna.
„Bitwa o przeprawę na rzece Rolin” - gra taktyczna.
„Bitwa w lesie Tersborskim” - gra taktyczna.
„Bitwa na polach Kastori” - gra taktyczna.
„Bitwa w górach Orlinu” - gra taktyczna.
„Bitwa o miasto Bartinum” - gra taktyczna.

Oraz spinająca wszystko w całość

„Kampania Habundzka” - gra strategiczna.

W poszczególnych bitwach oprócz standardowych jednostek takich jak:

Piechota.
Strzelcy.
Piechota.
Artyleria.
Strzelcy konni.

Będą dochodzić nowe jednostki takie jak:

Artyleria konna.
Pospolite ruszenie.
Grenadierzy.
Saperzy.
Moździerze.
Kozły hiszpańskie.
Wozy.


Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Post autor: poooq »

Instrukcja pisze:Wymagania
– 1 kostka sześciokątna;
Z tabel wnioskuję, że chodziło o kostkę sześciościenną, która ma 8 kątów. Różnica niewielka, ale rzuca się w oczy.


FALLEN
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 54
Rejestracja: sobota 05 lis 2011, 10:08
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: FALLEN »

Czesc. moglbym zrobic ladna mape do twojej gry?


Awatar użytkownika
Terk
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 229
Rejestracja: czwartek 02 lip 2009, 15:16
Lokalizacja: Krosno // Kraków
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Terk »

poooq pisze:
Instrukcja pisze:Wymagania
– 1 kostka sześciokątna;
Z tabel wnioskuję, że chodziło o kostkę sześciościenną, która ma 8 kątów. Różnica niewielka, ale rzuca się w oczy.
8 ma rogów, kąty mają jedynie płaskie figury, więc można mówić o 24 kątach, jeśli mówimy o kątach ścian, ewentualnie 8 kątów bryłowych (gdzie uproszczenie kąt=kat bryłowy jest niesamowicie błędne).


Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Post autor: poooq »

Tak to jest z wymądrzaniem się: wcześniej czy później ktoś ci da pstryka w nos. Dzięki za wyjaśnienie i sprostowanie.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6213
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

Poprzednio sobie darowałem, bo uznałęm, że to zbędny spam, ale teraz, jak widzę co Terk wypisuje, to na nowo boli mnie głowa...
Wierzchołki, panowie, to się zwie wierzchołkami. wielościany mają: ściany, krawędzie, wierzchołki. Kąty też można we wielościanach pomierzyć, ale tu już jest pełna dowolność - kąty między ścianami, kąty między krawędziami, kąty między wysokością a krawędzią itd. (tak więc błędnym jest stwierdzenie, że kąty mają jedynie figury płaskie).
A rogi to mają np. bawoły.


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Post autor: poooq »

ja pisze:Tak to jest z wymądrzaniem się: wcześniej czy później ktoś ci da pstryka w nos. Dzięki za wyjaśnienie i sprostowanie.


ODPOWIEDZ