Podniebny Areszt
: środa 25 kwie 2012, 16:03
Witam, dawno się nie odzywałem, jednak ćwiczyłem, a za tydzień wezmę się do przelewania tego na brudno.
Chcę, a raczej piszę paragrafówkę. Nie będzie ona jakoś specjalnie długa i dobrej jakości, bo to będzie mój pierwszy "poważny" projekt. Zamiast owijać w bawełnę, przejdę do sedna:
Fabuła dzieje się w świecie steampunkowym, jednak poniekąd są elementy post-apokaliptyczne.
Gracz wciela się w więźnia, nie jest on słusznie jednak więźniem, zrobił coś złego dla teraźniejszego prawa, ale to zostaje niespodzianką. Gra będzie pisana w taki sposób, abym ja mógł troszkę lepiej i plastyczniej formować to wszystko, i aby bardziej wczuwało się w klimat. A ten sposób jest taki, że wszystko pisane jest jak pamiętnik. Dlaczego nazwa "Podniebny Areszt" ?
Ponieważ więzienie nie jest zwykłe. Jest nim wielki balon, kształtem przypominający "zeppelin" z numerem i przyczepionym na haku, masywnym, metalowym blokiem więziennym z małymi otworkami na kraty. Ten balon jest umieszczony bardzo wysoko, więc wyglądając przez otwór, widać chmury. Sam balon nie jest sam, są ich setki obok siebie. Więcej raczej nie mogę powiedzieć, oprócz tego, że bohaterowi uda się wyjść z celi, ale jest to pierwsze zdarzenie, jakby przez całą grę siedział w celi to by w końcu umarł
Ten projekt będzie pierwszą częścią serii, którą planuję zrobić.
I teraz coś co będzie charakterystyczne, i ogólne informacje na temat projektu:
- do poprawiania interpunkcji i składania zdań używam programu, znajomych i słownika
- gra będzie wydawana głównie w wersji elektronicznej. Dzięki temu można operować kolorami tła do nadania klimatu, i dodać dźwięki oraz muzykę, a także zrobić automatyczne liczniki które przeliczają pieniądze itp. Ale o wersji papierowej będzie można usłyszeć, jednak pierwszorzędną wersją jest elektroniczna.
- jeżeli wersja "demo" czyli rozdział testowy się sprawdzi, a ludzie będą chcieli, to zamierzam sprzedać grę za 10 zł, jednak nie dostanie się za pieniądze samej gry, będą dodatki ale nie ma co o tym myśleć przed dokończeniem projektu. Gra byłaby sprzedawana drogą elektroniczną.
- będzie posiadała ilustracje. Wszystkie rysuję ja i tylko ja, bo komu można ufać jak nie sobie
?
Co o tym myślicie ? Już od dłuższego czasu składam to do kupy, a zacznę grę kończyć, gdy przeczytam "ucieczkę przed mrokiem", ale nie przeczytam ani nie kupię, dopóki nie będę miał przykładowych stron xD
Z góry dziękuje za komentarze i szczere opinię
Chcę, a raczej piszę paragrafówkę. Nie będzie ona jakoś specjalnie długa i dobrej jakości, bo to będzie mój pierwszy "poważny" projekt. Zamiast owijać w bawełnę, przejdę do sedna:
Fabuła dzieje się w świecie steampunkowym, jednak poniekąd są elementy post-apokaliptyczne.
Gracz wciela się w więźnia, nie jest on słusznie jednak więźniem, zrobił coś złego dla teraźniejszego prawa, ale to zostaje niespodzianką. Gra będzie pisana w taki sposób, abym ja mógł troszkę lepiej i plastyczniej formować to wszystko, i aby bardziej wczuwało się w klimat. A ten sposób jest taki, że wszystko pisane jest jak pamiętnik. Dlaczego nazwa "Podniebny Areszt" ?
Ponieważ więzienie nie jest zwykłe. Jest nim wielki balon, kształtem przypominający "zeppelin" z numerem i przyczepionym na haku, masywnym, metalowym blokiem więziennym z małymi otworkami na kraty. Ten balon jest umieszczony bardzo wysoko, więc wyglądając przez otwór, widać chmury. Sam balon nie jest sam, są ich setki obok siebie. Więcej raczej nie mogę powiedzieć, oprócz tego, że bohaterowi uda się wyjść z celi, ale jest to pierwsze zdarzenie, jakby przez całą grę siedział w celi to by w końcu umarł
I teraz coś co będzie charakterystyczne, i ogólne informacje na temat projektu:
- do poprawiania interpunkcji i składania zdań używam programu, znajomych i słownika
- gra będzie wydawana głównie w wersji elektronicznej. Dzięki temu można operować kolorami tła do nadania klimatu, i dodać dźwięki oraz muzykę, a także zrobić automatyczne liczniki które przeliczają pieniądze itp. Ale o wersji papierowej będzie można usłyszeć, jednak pierwszorzędną wersją jest elektroniczna.
- jeżeli wersja "demo" czyli rozdział testowy się sprawdzi, a ludzie będą chcieli, to zamierzam sprzedać grę za 10 zł, jednak nie dostanie się za pieniądze samej gry, będą dodatki ale nie ma co o tym myśleć przed dokończeniem projektu. Gra byłaby sprzedawana drogą elektroniczną.
- będzie posiadała ilustracje. Wszystkie rysuję ja i tylko ja, bo komu można ufać jak nie sobie
Co o tym myślicie ? Już od dłuższego czasu składam to do kupy, a zacznę grę kończyć, gdy przeczytam "ucieczkę przed mrokiem", ale nie przeczytam ani nie kupię, dopóki nie będę miał przykładowych stron xD
Z góry dziękuje za komentarze i szczere opinię