Duch w Maszynie - 2 Startery
: niedziela 04 mar 2012, 18:25
http://www.mirrorcreator.com/files/SZX0 ... .rar_links
Pandemię ogarnęła wojna. Z podziemnych korytarzy świat zalała fala demonów, wraz z ich spaczonymi sługami. Ostatni sojusz ludzi, elfów i krasnoludów stanął do nierównej walki, szybko zostaliśmy zdziesiątkowani przez demoniczne moce. W krytycznym momencie niedobitki sojuszu sięgnęły po broń ostateczną. Nakierowywane elficką magią pociski zniszczenia wypaczyły świat. Za ogromną cenę udało się przystopować inwazję demonów. Setki lat temu nasz świat został zniszczony. Teraz ponownie budzi się do życia. A wraz z nim nasz odwieczny wróg.
Witaj czytelniku
Duch w Maszynie to planszowy rpg, w którym przyjdzie ci prowadzić postać przemierzającą zniszczone podczas wojny pustkowia Pandemii....
Kilka słów o systemie:
Gra opiera się w całości na elementach drukowanych, takich jak plansze, żetony oraz karty, jedyne czego ci nie udostępnię to k10, którymi rzuca się tu raczej w większych ilościach.
Świat to zniszczona przez wojnę planeta, na której żyją rozwinięte technologicznie i nastawione bojowo do wszelkiego zła Krasnoludy, Elficcy szamani, parający się magią i sztuką przetrwania, oraz niemagiczni ludzie, mistrzowie kamuflażu, oraz oszustw, wykorzystujący prastare krasnoludzkie wynalazki z przed wojny. W tych starterach przybliżamy wam postać Ezekiela Mastertona - człowieka Rewolwerowca oraz Hafnira Swordsvensona - krasnoludzkiego Młotodzierżcy. Zapraszam zresztą do ściągania pliku oraz komentowania co jeszcze należałoby poprawić. Zawartość również jest niewielka, gdyż jest to na razie2 startery, umożliwiający samotne zapoznanie się z z systemem, lub rozgrywkę z przyjacielem. Optymalna rozgrywka ( również w ilości kart i żetonów) będzie zakładać przynajmniej 2-3 startery, w przygotowaniu jest elfia szamanka, oraz Przygoda, która również będzie determinować tematycznie swoje karty i żetony.
Czyli czego ogólnie od was oczekuję:
1. Przeczytania całości bo to nie boli
2. Wszelkich sugestii
3. Jeżeli w którymś miejscu popełniliśmy błąd to również warto zwrócić na to uwagę
edit: Rewolwerowiec troche zmodyfikowany, poprawiono parę błędów.
edit: Kolejne poprawki w kartach 08.03
Pandemię ogarnęła wojna. Z podziemnych korytarzy świat zalała fala demonów, wraz z ich spaczonymi sługami. Ostatni sojusz ludzi, elfów i krasnoludów stanął do nierównej walki, szybko zostaliśmy zdziesiątkowani przez demoniczne moce. W krytycznym momencie niedobitki sojuszu sięgnęły po broń ostateczną. Nakierowywane elficką magią pociski zniszczenia wypaczyły świat. Za ogromną cenę udało się przystopować inwazję demonów. Setki lat temu nasz świat został zniszczony. Teraz ponownie budzi się do życia. A wraz z nim nasz odwieczny wróg.
Witaj czytelniku
Duch w Maszynie to planszowy rpg, w którym przyjdzie ci prowadzić postać przemierzającą zniszczone podczas wojny pustkowia Pandemii....
Kilka słów o systemie:
Gra opiera się w całości na elementach drukowanych, takich jak plansze, żetony oraz karty, jedyne czego ci nie udostępnię to k10, którymi rzuca się tu raczej w większych ilościach.
Świat to zniszczona przez wojnę planeta, na której żyją rozwinięte technologicznie i nastawione bojowo do wszelkiego zła Krasnoludy, Elficcy szamani, parający się magią i sztuką przetrwania, oraz niemagiczni ludzie, mistrzowie kamuflażu, oraz oszustw, wykorzystujący prastare krasnoludzkie wynalazki z przed wojny. W tych starterach przybliżamy wam postać Ezekiela Mastertona - człowieka Rewolwerowca oraz Hafnira Swordsvensona - krasnoludzkiego Młotodzierżcy. Zapraszam zresztą do ściągania pliku oraz komentowania co jeszcze należałoby poprawić. Zawartość również jest niewielka, gdyż jest to na razie2 startery, umożliwiający samotne zapoznanie się z z systemem, lub rozgrywkę z przyjacielem. Optymalna rozgrywka ( również w ilości kart i żetonów) będzie zakładać przynajmniej 2-3 startery, w przygotowaniu jest elfia szamanka, oraz Przygoda, która również będzie determinować tematycznie swoje karty i żetony.
Czyli czego ogólnie od was oczekuję:
1. Przeczytania całości bo to nie boli
2. Wszelkich sugestii
3. Jeżeli w którymś miejscu popełniliśmy błąd to również warto zwrócić na to uwagę
edit: Rewolwerowiec troche zmodyfikowany, poprawiono parę błędów.
edit: Kolejne poprawki w kartach 08.03