Strona 1 z 1
					
				Pytania odnośnie wewnętrzjej i środkowej krainy.
				: środa 11 sty 2012, 15:44
				autor: szymonjedrzejcz
				Jeśli jest się np. W krypcie to wtedy sumuje się moc razem z przyjacielami i przedmiotami? Aha i na Przeklętej Polanie dodaje się do mocy / siły przyjaciół?[/u]
			 
			
					
				
				: środa 11 sty 2012, 15:51
				autor: Mały Nemo
				Na oba tak. Polecam przeczytaj raz jeszcze instrukcję, bo tak jest to dokładnie wyjaśnione 

.
 
			
					
				
				: środa 11 sty 2012, 15:51
				autor: Baltar
				Tak, ale tylko z tymi, które na to pozwalają. Np. Miecz dodaje 1 do twojej siły, ale tylko w walce.
			 
			
					
				
				: piątek 03 lut 2012, 14:49
				autor: DonKilero
				Witam. Odnośnie również krain zewnętrznej i wewnętrznej, ruch opisany jest, że można poruszać się w każdym kierunku. Pytanie czy raz wybrany kierunek obowiązuje już w tej krainie do końca czy co tura mogę iść raz w lewo raz w prawo?
			 
			
					
				
				: piątek 03 lut 2012, 15:01
				autor: Baltar
				DonKilero pisze:Witam. Odnośnie również krain zewnętrznej i wewnętrznej, ruch opisany jest, że można poruszać się w każdym kierunku. Pytanie czy raz wybrany kierunek obowiązuje już w tej krainie do końca czy co tura mogę iść raz w lewo raz w prawo?
W instrukcji jest o odwrocie. Jeśli się na niego zdecydujesz to musisz dreptać, aż dojdziesz na Równiny Grozy.
 
			
					
				
				: piątek 03 lut 2012, 15:11
				autor: DonKilero
				Czyli jak zdecyduję się na starcie iść w kierunku wskazówek zegara to każdą turę wykonuję w tym samym kierunku aż do Równiny Grozy? That's right? tak łopatlogicznie 

 
			
					
				
				: piątek 03 lut 2012, 15:13
				autor: Mały Nemo
				DonKilero pisze:Czyli jak zdecyduję się na starcie iść w kierunku wskazówek zegara to każdą turę wykonuję w tym samym kierunku aż do Równiny Grozy? That's right? tak łopatlogicznie 

 
W Wewnętrznej - tak. Albo idziesz w kierunku Korony Władzy i dochodzisz do niej, albo w międzyczasie decydujesz się zawrócić i musisz zawrócić do Równin Grozy, zanim znów zdecydujesz się iść na Koronę Władzy.
W pozostałych Krainach sam decydujesz jak się poruszasz.
 
			
					
				
				: piątek 03 lut 2012, 15:15
				autor: DonKilero
				Chodzi mi o zewnętrzną i środkową. Czyli jedną turę np. 3 obszary idę w prawo a przy następnej turze np 5 obszarów mogę się cofnąć tak? Przepraszam z góry za takie szczególstwo.
			 
			
					
				
				: piątek 03 lut 2012, 15:18
				autor: Mały Nemo
				Tak, w Zewnętrznej i Środkowej poruszasz się jak chcesz - raz w lewo, a raz w prawo, a potem znów w prawo. Jedynie ruch w Krainie Wewnętrznej jest obwarowany oddzielnymi zasadami. Niemniej w czasie danego ruchu w Krainach Zewnętrznej oraz Środkowej nie możesz zmienić kierunku ruchu, za wyjątkiem sytuacji, w której przechodzisz z jednej Krainy do drugiej.