Kłótnie, czyli kolejne pytania od.. Mortressa
: wtorek 29 mar 2011, 18:43
Cześć, dawno mnie tu nie było.
Kupiłem 2 dodatki: Żniwiarz i Góry.
Dużo sprzeczności było, a więc jedziemy:
1. Czy pancerze działają również na walkę psychiczną?
2. Czy jeśli wylosujemy alternatywną kartę "Wszyscy przeciw wszystkim" i gracz, który jako pierwszy stanął na koronie, zremisuje z drugim, to co zrobić? Napisane jest, że "Ci sami Poszukiwacze natychmiast walczą ponownie", ale nie jest sprecyzowane jasno, czy znowu ten sam atakuje tego samego, czy może role się odwracają?
3. Czy na Równinach Grozy trzeba przeczekać jedną turę?
4. Czy można nie brać Arnkella? A jeśli trzeba, a nie ma się miejsca?
5. To samo co wyżej, tylko że z magnetytem.
6. Czy czarownica musi próbować omamić lub walczyć z drugim poszukiwaczem, aby zabrać przyjaciela? To samo z wampirzycą (tylko, że nie może omamiać).
7. Czy wampirzyca może od razu odzyskać punkty losu i życia na cmentarzu?
Narazie zapomniałem reszty pytań.
Pozdrawiam
Kupiłem 2 dodatki: Żniwiarz i Góry.
Dużo sprzeczności było, a więc jedziemy:
1. Czy pancerze działają również na walkę psychiczną?
2. Czy jeśli wylosujemy alternatywną kartę "Wszyscy przeciw wszystkim" i gracz, który jako pierwszy stanął na koronie, zremisuje z drugim, to co zrobić? Napisane jest, że "Ci sami Poszukiwacze natychmiast walczą ponownie", ale nie jest sprecyzowane jasno, czy znowu ten sam atakuje tego samego, czy może role się odwracają?
3. Czy na Równinach Grozy trzeba przeczekać jedną turę?
4. Czy można nie brać Arnkella? A jeśli trzeba, a nie ma się miejsca?
5. To samo co wyżej, tylko że z magnetytem.
6. Czy czarownica musi próbować omamić lub walczyć z drugim poszukiwaczem, aby zabrać przyjaciela? To samo z wampirzycą (tylko, że nie może omamiać).
7. Czy wampirzyca może od razu odzyskać punkty losu i życia na cmentarzu?
Narazie zapomniałem reszty pytań.
Pozdrawiam