Strona 1 z 1

Generałowie Fido

: poniedziałek 26 lip 2010, 21:13
autor: Kaktus+
Kolejna wizyta na forum Orbitala i kolejny ciekawy materiał udało mi się znaleźć. Projekt nosi nazwę generałowie i z informacji, które znalazłem, nie został ukończony. Moim zdaniem prezentuje się wyśmienicie i wręcz przeciwnie, nadaje się do gry.
Niestety uciekł mi gdzieś link do tego wątku na forum i nie pamiętam autora, za co przepraszam.

Generałowie to nic innego jak po 1 dodatkowym żetonie dla każdej z armii wchodzących w skład podstawki, których możemy dobrać w dowolnym momencie, zamiast zwykłego żetonu.
Każdy z Generałów posiada własne, unikalne zdolności, które mają wspomóc naszą dzielną armię w zmaganiach z przeciwnikiem.

Wygląda to tak:

BORGO: Obrazek HEGEMONIA: Obrazek

MOLOCH: Obrazek POSTERUNEK: Obrazek

Grafiki prezentują się doskonale, pomysł również świetny. Pozostaje jedynie sprawdzić go w praktyce i ewentualnie doszlifować.

W paczce oprócz zaprezentowanych żetonów znajduje się również sklecona przeze mnie na prędce instrukcja z bezpośredniego postu autora.

http://www.sendspace.com/file/zw5kp6

: poniedziałek 26 lip 2010, 21:45
autor: HunteR
Koncepcja fajna choć na pewno wymaga dopracowania tak żeby jeden z generałów nie dawał miażdżącej przewagi podczas gdy drugi byłby do du...szy :wink:

Jeśli zaś chodzi o autora, ja ten pomysł pierwszy raz widział tutaj -> CLICK i zakładam że niejaki fido jest autorem choć ręki sobie obciąć nie dam.

: poniedziałek 26 lip 2010, 22:08
autor: Kaktus+
Zgadza się HunteR, dokładnie o ten temat mi chodziło.

Zauważ, że każdy z Generałów posiada i dodaje to coś, co konkretnym armiom brakowało. Moloch dostaje obrót jednostek, Posterunek pancerz i odepchnięcie, Hegemonia dostaje roszadę i gausa, najsłabszy niestety jest Borgo i nad nim należałoby pomyśleć.
Na prawdę podoba mi się ten pomysł i postaram się go w wolnej chwili pociągnąć.