Strona 1 z 1

Inne warunki zwycięstwa w grze.

: sobota 03 lip 2010, 14:16
autor: Isztwan
Ciekawi mnie czy ktoś z was grał w MM stawiając sobie za cel coś innego niż zabicie Bestii i jak takie rozgrywki się sprawdzały. Nie mam tu na myśli oczywiście gry samodzielnej w oficjalne dodatki. Czy ktoś kombinował z zasadami gry tak, że np. ten kto pierwszy ubije 5 smoków wygra grę, albo kto pierwszy zdobędzie 30 Sztuk Złota itd.?

Ja spróbuję niedługo zagrać tak, że gracze będą mieli jakieś leśne Postacie (Elfy, Skrzaty itp.) i będą zaczynać w Pałacu Królowej Elfów. Wygra ten, który pierwszy zrobi 3 misje.

Może macie jakieś inne ciekawe pomysły na grę?

: sobota 03 lip 2010, 14:26
autor: Misiek
W Wielkanoc siedziałem nad testowaniem wszystkich możliwych Przedpól Piekieł w Magicznym Mieczu, a samo zakończenie było wzięte z MiMa, czyli zrezygnowałem z opisów KM i ZB, a w ich miejsce Karty PP i Korona Władzy. Wyszedł z tego zwyczajny MiM, z tym że nie podpasowała nam konwencja Przedpól.

W MM nie sprawdzały mi się Alternatywne Zakończenia. Z zainteresowaniem patrzę na te nowe z TMiMa, takia Królewska Bitwa, to już ciekawe spojrzenie na zakończenie gry.

Misje mogą być o różnym stopniu komplikacji i potrzebna jest jakaś reguła oceniająca postępy graczy. W Dragons Ordeal misje dają większego kopa niż zwykłe szwędanie się po planszy, ale cel gry jest wciąż ten sam dla wszystkich.

: sobota 03 lip 2010, 15:00
autor: Isztwan
Misiek pisze:W MM nie sprawdzały mi się Alternatywne Zakończenia. Z zainteresowaniem patrzę na te nowe z TMiMa, takia Królewska Bitwa, to już ciekawe spojrzenie na zakończenie gry.
Ja właściwie z nimi nie gram. A tych z TMiM jeszcze nie widziałem nawet; potem poszukam.

: wtorek 06 lip 2010, 14:34
autor: Gieferg
W MM nie sprawdzały mi się Alternatywne Zakończenia.
Rzuć okiem na zestaw z mojego dodatku "Korona Władzy". Niektóre z tamtejszych zakończeń zmieniają cel rozgrywki, jedno sprawia że celem staje się...zabicie potęznej bestii :mrgreen:, inne włącza tryb Deathmatch bo gracze muszą się nawzajem wykończyć (ewentualnie znaleźć Koronę Władzy w kartach artefaktów), jeszcze inne zmienia położenie obszaru z którego można zakończyć grę a jego położenie określa się losowo (o jeszcze jednym związanym z profesją inspirowaną postacią Isztwana nie wspominam :P).

Co do Misji - po ukończeniu Wybrzeża, czyli nie wiem kiedy, jako mój ostatni dodatek mam zamiar coś w tym stylu zrobić. Przypomina mi sie tu obcy, gdzie gracz prowadzący marines zwycięzał po wykonaniu określonej uprzednio ilości misji, nic nie stoi na przeszkodzie by tak grać w MiMa/MM, z tym tylko, że misje takie powinny być zaprojektowane tak, by sie do tego nadawały.

: niedziela 18 lip 2010, 17:15
autor: Razenroth
Witam wszystkich
Bardzo ciekawym alternatywnym zakończeniem gry jest gra w jednocześnie podstawkę+Jaskinię, gdzie celem jest zdobycie kryształu, wówczas gra się staje dużo trudniejsza. W grę wchodzi jeszcze klasyczny deathmatch.