Strona 1 z 1
: niedziela 27 cze 2010, 17:02
autor: HunteR
AG? Czyżby coś HEXowego? To o czym wspominałeś kiedyś?

: niedziela 27 cze 2010, 18:48
autor: MichallusTG
: niedziela 27 cze 2010, 18:56
autor: Kaktus+
Zapowiada się interesująco. Czekamy na więcej informacji.
: niedziela 27 cze 2010, 18:58
autor: MichallusTG
No nie, ja postuję screena, a ty już strzelasz o tym temat.
Owszem, by nie robić niepotrzebnego bałaganu.
Kaktus+
: sobota 03 lip 2010, 23:18
autor: Kaktus+
Kiedy podzielisz się z Nami tym cudem, nad którym tak ostro pracujesz? /zdrajca
: niedziela 04 lip 2010, 19:08
autor: MichallusTG
Jak skończę. :roll:
: niedziela 04 lip 2010, 19:54
autor: Kaktus+
Przedstaw pokrótce co ten Almanach ma zawierać, przykładowe taktyki, porady dla początkujących graczy?
: niedziela 04 lip 2010, 20:22
autor: MichallusTG
Z idei Almanach to jedyny podręcznik, jakiego będziesz potrzebował do Heksa. Wszystkie zasady i oficjalne faki, armie oficjalne i fanowskie, taktyki do armii, gigantyczny dział FAQ, gdzie będą opisane wszystkie paradoksy i zawiłości, z jakimi się do tej pory spotkałem.
: niedziela 04 lip 2010, 20:27
autor: Kaktus+
Na jakim etapie są prace? Powiem, że zaintrygowałeś mnie tym Almanachem. Czekam z niecierpliwością :mrgreen:
: niedziela 04 lip 2010, 20:33
autor: MichallusTG
Kaktus+ pisze:Na jakim etapie są prace?
Na oko 20-30% zrobione, szukam materiałów na więcej.
Jeżeli chcecie mi pomóc, piszcie taktyki do armii. Nie takie gigantyczne, jeden-dwa akapity, opisujące triki i sztuczki, których używacie, by odnieść daną armią zwycięstwo. Interesują mnie w tej chwili głównie oficjalne armie, zarówno z podstawki, jak i z dodatków, ale inne też nie zawadzą.
Niech lecą na PW.
: poniedziałek 05 lip 2010, 19:04
autor: SPIDIvonMARDER
Ale w creditsach umieścisz nicki z podziękowaniami?
![winking face ;]](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
: środa 07 lip 2010, 14:43
autor: MichallusTG
No pewnie. Każda taktyka dostaje też podpis twórcy pod spodem.

: poniedziałek 01 lis 2010, 09:46
autor: Kaktus+
Podczas wczorajszej gry pojawił się dylemat. Otóż, czy jednostkę będącą przejętą przez Agitatora bądź sztab można poruszyć? Niby nie, jednak miałem tak ustawiony sztab, obok drugiego agitatora i wykorzystałem ruch i moim zdaniem jednostkę takową mogę poruszyć, gdyż cały czas jest "przejęta". Poruszając się i obracając, przechodzi z jednego agitatora na drugiego.
Pytanie: czy nie jest nadinterpretacja z mojej strony i czy taki manewr jest możliwy?
: poniedziałek 01 lis 2010, 12:47
autor: Terk
Ja zawsze grałem tak, że ruszałem przejętymi jednostkami, nawet jeśli po ruchu przestawałem je kontrolować.
: poniedziałek 01 lis 2010, 12:55
autor: Kaktus+
Terk pisze: ruszałem przejętymi jednostkami, nawet jeśli po ruchu przestawałem je kontrolować.
Nie wiem właśnie czy jest to zgodne z zasadami. W instrukcji nie ma mowy w ogóle o poruszaniu jednostek, jest mowa jedynie o ich obracaniu. Odwracając kota ogonem, skoro nie jest zabronione, powinno być dozwolone... Dlatego mam dylemat, a Michallus pisał by zgłaszać wszelkie wątpliwości dotyczące gry, to wyjaśni w Almanachu Gracza
: poniedziałek 01 lis 2010, 15:56
autor: MichallusTG
Jeżeli jednostka należy do ciebie - a należy, jeżeli jest agitowana - to możesz na nią zagrywać żetony natychmiastowe, w tym żeton ruchu / korzystać z jej zdolności, czyli np. mobilności.
tl;dr tak, możesz ją poruszyć, nawet, jeśli po ruchu przestanie być agitowana.
: wtorek 02 lis 2010, 10:25
autor: Terk
No jest o obracaniu, że możesz obrócić jak przejmujesz. Nie możesz ruszyć jej zaraz po przejęciu. Ja mówiłem o ruszaniu za pomocą żetonu ruchu.