Singleplayer - zasady
: wtorek 23 lut 2010, 15:55
Oficjalne zasady do gry Singleplayer w tłumaczeniu Krionaha:
ZASADY DLA POJEDYNCZEGO GRACZA
Cel: Aby wygrać, musisz wykonać 3 Zadania i powrócić do Wejścia.
Z Talii Kart Przygody usuń wszystkie karty Przesunięcia i Wypaczenia oraz inne, które wymagają większej ilości graczy. Rozdziel Karty Przygody na Talię Chwały (Dary Losu i Skarby) i Talię Groźby (Nieszczęścia i Spotkania). Wylosuj 3 zadania i połóż je odkryte przed sobą.
Za każdym razem, kiedy wchodzisz na kolejny obszar, otrzymujesz tylko punkty Chwały. Ponadto rzucasz tyloma kostkami, ile wynosi wartość Groźby tej karty Mapy. Za każdą kostkę, na której wypadło tyle samo lub mniej oczek w porównaniu do Groźby obszaru, odkrywasz jedną kartę z Talii Groźby. Nieszczęścia traktuj jako „zagrane”, a potwory jako „atakujące”. Najpierw rozpatrz Nieszczęścia. Te, które wpływają na konkretne stwory lub pułapki pozostają odkryte tak długo, jak odpowiednie stwory lub pułapki nie zostaną zagrane. Po zakończeniu walki wszystkie potwory są odrzucane. Dla utrudnienia, podczas kroku Hordy, umieść w niej żywe potwory o największym koszcie Groźby. (Horda nadal ma limit 3 potworów). W każdej turze, w której dobierasz potwora z Talii Groźby, razem z nim atakują stwory z Hordy.
Dla kart, które posiadają koszt # Groźby, użyj wartości punktowej obszaru, na którym się znajduje Twój bohater. Dla utrudnienia dodaj do tej liczby wynik jednego rzutu kostką.
Za każdego pokonanego potwora możesz natychmiast dobrać 1 kartę z Talii Chwały. Na końcu twojej tury (Faza Dobierania) możesz dobrać 1 kartę. Trwałe Skarby możesz zagrywać tylko podczas kroku Nagradzania, po zakończonej walce. Trwałe Dary Losu możesz zagrywać tylko wtedy, gdy jesteś na obszarze Wejścia. Karty Natychmiastowe oraz te, które są zagrywane podczas Reakcji nie maja takich ograniczeń.
1. Faza Przywracania
2. Faza Władcy Lochu
a) rzut na losowe spotkania
b) Walka (rozstrzygana normalnie)
3. Faza Budowy
4. Faza Bohatera (wykonujesz akcje normanie)
5. Dobieranie (1 karta z Talii Chwały)
__________________________________________________________________________
Czy ktoś z Was grał już w te zasady? Może znacie dobre modyfikacje, zwiekszające przyjemność z gry samemu?
Osobiście gram z zasadą, że Karty Mapy można dokładać tylko do obszaru na którym stoi bohater. Jeśli Karty nie można dołożyć to odkładamy ją na spód talii i losujemy w zamian inną. Jeśli żadnej Karty Mapy nie można dołożyć, musimy bohaterem przejść w inne miejsce i tam spróbować.
ZASADY DLA POJEDYNCZEGO GRACZA
Cel: Aby wygrać, musisz wykonać 3 Zadania i powrócić do Wejścia.
Z Talii Kart Przygody usuń wszystkie karty Przesunięcia i Wypaczenia oraz inne, które wymagają większej ilości graczy. Rozdziel Karty Przygody na Talię Chwały (Dary Losu i Skarby) i Talię Groźby (Nieszczęścia i Spotkania). Wylosuj 3 zadania i połóż je odkryte przed sobą.
Za każdym razem, kiedy wchodzisz na kolejny obszar, otrzymujesz tylko punkty Chwały. Ponadto rzucasz tyloma kostkami, ile wynosi wartość Groźby tej karty Mapy. Za każdą kostkę, na której wypadło tyle samo lub mniej oczek w porównaniu do Groźby obszaru, odkrywasz jedną kartę z Talii Groźby. Nieszczęścia traktuj jako „zagrane”, a potwory jako „atakujące”. Najpierw rozpatrz Nieszczęścia. Te, które wpływają na konkretne stwory lub pułapki pozostają odkryte tak długo, jak odpowiednie stwory lub pułapki nie zostaną zagrane. Po zakończeniu walki wszystkie potwory są odrzucane. Dla utrudnienia, podczas kroku Hordy, umieść w niej żywe potwory o największym koszcie Groźby. (Horda nadal ma limit 3 potworów). W każdej turze, w której dobierasz potwora z Talii Groźby, razem z nim atakują stwory z Hordy.
Dla kart, które posiadają koszt # Groźby, użyj wartości punktowej obszaru, na którym się znajduje Twój bohater. Dla utrudnienia dodaj do tej liczby wynik jednego rzutu kostką.
Za każdego pokonanego potwora możesz natychmiast dobrać 1 kartę z Talii Chwały. Na końcu twojej tury (Faza Dobierania) możesz dobrać 1 kartę. Trwałe Skarby możesz zagrywać tylko podczas kroku Nagradzania, po zakończonej walce. Trwałe Dary Losu możesz zagrywać tylko wtedy, gdy jesteś na obszarze Wejścia. Karty Natychmiastowe oraz te, które są zagrywane podczas Reakcji nie maja takich ograniczeń.
1. Faza Przywracania
2. Faza Władcy Lochu
a) rzut na losowe spotkania
b) Walka (rozstrzygana normalnie)
3. Faza Budowy
4. Faza Bohatera (wykonujesz akcje normanie)
5. Dobieranie (1 karta z Talii Chwały)
__________________________________________________________________________
Czy ktoś z Was grał już w te zasady? Może znacie dobre modyfikacje, zwiekszające przyjemność z gry samemu?
Osobiście gram z zasadą, że Karty Mapy można dokładać tylko do obszaru na którym stoi bohater. Jeśli Karty nie można dołożyć to odkładamy ją na spód talii i losujemy w zamian inną. Jeśli żadnej Karty Mapy nie można dołożyć, musimy bohaterem przejść w inne miejsce i tam spróbować.