Promo Poszukiwacze w magazynie Mephisto
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23876
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
A więc Przyjaciel Velhart zaczął dalej pracować i tym razem zapodał nam Dżinna (a w zasadzie, to Djinna).
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: N
Start: Las
1. Rozpoczyna grę z 1 Zakleciem
2. Nie musi rzucać kością na Skałach oraz w Lesie. Jeżeli jednak rzuci, to musi zaakceptować rezultat.
3. Nie traci Życia na Pustyni
4. Gdy wygra walkę z innym Poszukiwaczem, może mu zabrać Życie, 1 sztukę złota, 1 Przedmiot lub 1 Przyjaciela.
5. Może łączyć trofea, które są zamieniane na punkty Siły, z trofeami, które są zamieniane na punkty Mocy, podczas wymiany trofeów i otrzymać albo 1 żeton Siły lub Mocy.
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: N
Start: Las
1. Rozpoczyna grę z 1 Zakleciem
2. Nie musi rzucać kością na Skałach oraz w Lesie. Jeżeli jednak rzuci, to musi zaakceptować rezultat.
3. Nie traci Życia na Pustyni
4. Gdy wygra walkę z innym Poszukiwaczem, może mu zabrać Życie, 1 sztukę złota, 1 Przedmiot lub 1 Przyjaciela.
5. Może łączyć trofea, które są zamieniane na punkty Siły, z trofeami, które są zamieniane na punkty Mocy, podczas wymiany trofeów i otrzymać albo 1 żeton Siły lub Mocy.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23876
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23876
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Wśród ryczących fal, poprzez chmury i deszcz płynie wielki galeon, poganiany przez Śmieeeerć....
Żołnierz Fortuny
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 6
Char: N
Start: Miasto
1. Możesz wydawać punkty Losu, aby zmusić innego Poszukiwacza lub istotę do powtórzenia rzutu.
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz spróbować własnego szczęścia i sprawdzić, komu los bardziej sprzyja. Obydwaj rzucacie 1 kością i do wyniku dodajecie własną Moc. Jeżeli twój rezultat jest wyższy, otrzymujesz 1 punkt Losu. Jeżeli przeciwnika, możesz wybrać stratę 1 punktu Losu lub 1 punktu Życia.
3. Przed każdym rzutem kością, możesz podjąć się ryzyka. Gdy wyrzucisz parzysty wynik, jest on zwiększany o 1. Jeżeli wyrzucisz nieparzysty, jest on zmniejszany o 1.
4. Możesz wymieniać swoje trofea na punkty Losu. Każde trofeum jest wart 1 punkt Losu.
5. Za każdym razem, gdy masz możliwość rzucenia kością, musisz to zrobić.
6. Jesteś zawsze Neutralny - ignoruj wszelkie polecenia zmiany Charakteru.
Żołnierz Fortuny
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 6
Char: N
Start: Miasto
1. Możesz wydawać punkty Losu, aby zmusić innego Poszukiwacza lub istotę do powtórzenia rzutu.
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz spróbować własnego szczęścia i sprawdzić, komu los bardziej sprzyja. Obydwaj rzucacie 1 kością i do wyniku dodajecie własną Moc. Jeżeli twój rezultat jest wyższy, otrzymujesz 1 punkt Losu. Jeżeli przeciwnika, możesz wybrać stratę 1 punktu Losu lub 1 punktu Życia.
3. Przed każdym rzutem kością, możesz podjąć się ryzyka. Gdy wyrzucisz parzysty wynik, jest on zwiększany o 1. Jeżeli wyrzucisz nieparzysty, jest on zmniejszany o 1.
4. Możesz wymieniać swoje trofea na punkty Losu. Każde trofeum jest wart 1 punkt Losu.
5. Za każdym razem, gdy masz możliwość rzucenia kością, musisz to zrobić.
6. Jesteś zawsze Neutralny - ignoruj wszelkie polecenia zmiany Charakteru.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23876
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23876
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Kurtyzana
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Char: N
Start: Miasto
1. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz go uwieść. Poszukiwacz traci swą następną turę oraz wedle własnego wyboru: 1 sztukę złota lub 1 Przedmiot.
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz przypochlebić się 1 z jego Przyjaciół, który go opuści i przyłączy się do ciebie.
3. Po kupieniu czegokolwiek od Nieznajomego, możesz próbować zamieszać tak sytuację, aby nie zapłacić za zakupioną rzecz. Rzuć 1 kością, jeżeli wypadnie 5 lub 6 - udało ci się i nie musisz płacić.
4. Podczas badania Nieznajomego, który oferuje coś jedynie Poszukiwaczom o konkretnym Charakterze, możesz próbować wywrzeć na nim wrażenie, że jesteś odpowiednią osobą. Rzuć 1 kością:
1-2)* Nieznajomy reaguje tak, jakbyś miał nieodpowiedni Charakter
3-4) Nic się nie dzieje
5-6) Nieznajomy reaguje tak, jakbyś miał odpowiedni Charakter.
* Karta nie przewiduje opcji dla wyrzucenia 2 oczek, jednakże można uznać, że pierwszy efekt również ma zastosowanie po wyrzuceniu 2.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23876
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Czy ja wiem, czy takie potężne.. Jedyne potężne jej zdolności, to "Zamiast atakować..", ale wtedy otrzymuje jedynie wybranego przez siebie Przyjaciela. W innych przypadkach atakowany gracz wybiera, czy wciśnie jej 1 SZ, czy jakiś bezużyteczny Przedmiot. Dwie dalsze zdolności będą nieczęsto używane, bowiem kart Nieznajomych od Charakteru zdaje się jest w sumie 5. Podobnie z kartami Nieznajomych, którzy handlują - ich zdaje się jest 3 sztuki.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
Wcale nie taki przegięty ten Poszukiwacz. Może okradać Poszukiwaczy zamiast walczyć z nimi. Reszta to już drobnostki, więc ogólnie jest taki akurat.
Jednak Nemo byłbym za tym, żeby opcja nic się nie dzieje przypadała na wyniki 2-4.
W obecnej sytuacji jest po równo, co w praktyce oznacza, że jest średnia w tym robieniu wrażenia.
Jednak Nemo byłbym za tym, żeby opcja nic się nie dzieje przypadała na wyniki 2-4.
W obecnej sytuacji jest po równo, co w praktyce oznacza, że jest średnia w tym robieniu wrażenia.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23876
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Nie no, w obecnej sytuacji ryzyko niepowodzenia jest na 1-4, to, że zareaguje jakbyś miał nieodpowiedni Charakter w praktyce oznacza, że zignorował nas (przykład z Wróżką). W oryginalnym MiMie, czy TMIMie nie ma kart, które dają coś jednemu Charakterowi i coś przeciwnego drugiemu. Takie karty wyszły tylko jako fanmade (Ty zresztą zdaje się robiłeś takie, więc mnie rozumiesz). Tak czy inaczej, dwie ostatnie zdolności są słabe. Reszta w zasadzie też.Artownik pisze:Jednak Nemo byłbym za tym, żeby opcja nic się nie dzieje przypadała na wyniki 2-4.
W obecnej sytuacji jest po równo, co w praktyce oznacza, że jest średnia w tym robieniu wrażenia.
Ano, zdecydowanie gorzej. Kurtyzana nie ma żadnych zdolności, prócz kradzieży Przyjaciół, co by jej cokolwiek wymiernego dawało. Co z tego, że może atakować innych Poszukiwaczy inaczej, skoro za każdy taki atak otrzyma bezużyteczną 1 SZ?7Tristan pisze:Porównaj tego poszukiwacza z innymi z TMiMa (z podstawki, podziemi, czy żniwiarza) i jak na ich tle wypada? Zdecydowanie lepiej.
-
-
- Posty: 83
- Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 39
Zwłaszcza z takim złodziejem, co? Który co prawda może skonkretyzować rzecz którą chce ,ale ma mniejsze pole manewru. Kurtyzana zamiast przedmiotów może kraść przyjaciół, dodatkowo zamiast przyjaciela może wziąć wybrany przez przeciwnika przedmiot lub 1 SZ, (w zależności od sytuacji w jakiej zastanie poszukiwacza może swobodnie operować swoimi zdolnościami). Jeżeli to według Ciebie jest zdecydowanie gorzej to... No cóż.Nemomon pisze:
Ano, zdecydowanie gorzej. Kurtyzana nie ma żadnych zdolności, prócz kradzieży Przyjaciół, co by jej cokolwiek wymiernego dawało. Co z tego, że może atakować innych Poszukiwaczy inaczej, skoro za każdy taki atak otrzyma bezużyteczną 1 SZ?
Nie wspomniałem jeszcze o uciążliwym efekcie przy odebraniu 1sz lub przedmiotu - stracie tury przez przeciwnika...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23876
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Owszem, aczkolwiek każdy z Poszukiwaczy rozpoczyna grę przynajmniej z 1 SZ. Karty, które zabierają nasze SZ bez względu na naszą wolę są zdaje się dwie: Złoto Głupców oraz Zbójnicy, nie przypominam sobie innej, która by powodowała stratę SZ. kart dających SZ za to jest sporo, przykład z Frostmarch, który daje nam 15 + 2k6 złota w sumie, czyli minimalnie 17 SZ a maxymalnie 27. Owszem, mogą zdarzać się sytuacje, gdy tego złota brakuje, ale nie są one aż tak dramatyczne, z reguły brakuje większej ilości złota, nie tylko tej 1 czy 2 sztuk.
[ Dodano: Nie Sty 17, 2010 2:32 pm ]
[ Dodano: Nie Sty 17, 2010 2:34 pm ]
[ Dodano: Nie Sty 17, 2010 2:32 pm ]
Złodziej przynajmniej kradnie co chce, nie kradnie tego, co mu inny gracz wciśnie, więc summa summarum Złodziej więcej ciekawszych rzeczy nakradnie, niźli Kurtyzana w darowiźnie otrzyma. Jak to ma mniejsze pole manewru zresztą? Chodzi Ci o to, że może kraść wszystko prócz Przyjaciół? Tyle, że w TMIMie mało jest takich ciekawych Przyjaciół i nawet Frostmarch, który daje nam 6, takowych nie wnosi. Poza tem, nie wiem jak u was w grach, ale u mnie ich liczba na Poszukiwacza, to max 3 - nieczęsto się zdarza by ktoś miał ich więcej naraz.7Tristan pisze:Zwłaszcza z takim złodziejem, co? Który co prawda może skonkretyzować rzecz którą chce ,ale ma mniejsze pole manewru.
A zobacz, taki Dżinn niby musi wygrać walkę, by zabrać 1 Przyjaciela, to wiadomo, że nie zaatakuje jeżeli nie ma pewności wygranej (wtedy wyciągnie kartę i ma o wiele większą szansę na otrzymanie czegoś ciekawszego niźli po zaatakowaniu Poszukiwacza), a dodatkowo może łączyć trofea, rodem z Trzeciej Edycji Talismanu, dzięki czemu będzie mógł rosnąć w Siłę ile wlezie, a całkowicie zignoruje promowanie w Moc, bo i niewiele Poszukiwaczy tym atakuje, a więc będzie miał w większości przypadków automatyczną wygraną, jeżeli oczywiście zaatakuje.7Tristan pisze:Kurtyzana zamiast przedmiotów może kraść przyjaciół, dodatkowo zamiast przyjaciela może wziąć wybrany przez przeciwnika przedmiot lub 1 SZ,
[ Dodano: Nie Sty 17, 2010 2:34 pm ]
I tylko tyle jest dobrego z tej zdolności, że przeciwnik traci turę. Tyle, że jak mam wybór pociągnąć kartę, albo zmusić Poszukiwacza do straty tury, to wybiorę ciągnięcie karty, bo ta ma szansę uczynić mnie mocniejszym.7Tristan pisze:Nie wspomniałem jeszcze o uciążliwym efekcie przy odebraniu 1sz lub przedmiotu - stracie tury przez przeciwnika...
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 39
Nemo to tak jakby tłumaczyć ,że zdolność kradzieży złodzieja jest beznadziejna bo oprócz kilku wyjątków żaden z Poszukiwaczy nie ma na starcie przedmiotów.Nemomon pisze:Owszem, aczkolwiek każdy z Poszukiwaczy rozpoczyna grę przynajmniej z 1 SZ. Karty, które zabierają nasze SZ bez względu na naszą wolę są zdaje się dwie: Złoto Głupców oraz Zbójnicy, nie przypominam sobie innej, która by powodowała stratę SZ. kart dających SZ za to jest sporo, przykład z Frostmarch, który daje nam 15 + 2k6 złota w sumie, czyli minimalnie 17 SZ a maxymalnie 27. Owszem, mogą zdarzać się sytuacje, gdy tego złota brakuje, ale nie są one aż tak dramatyczne, z reguły brakuje większej ilości złota, nie tylko tej 1 czy 2 sztuk.
Złoto się wydaje, a ta jedna sztuka złota przepada i to szybko. Grając zwłaszcza przy podstawce + żniwiarz złota jest jak na lekarstwo i zawsze go brakuje, dopiero w zaawansowanym etapie gry gdy myśli się już o zdobyciu KW nie stanowi ono problemu.
Ps co do straty tury - chyba ,że przeciwnik akurat ma gołą koronę salomona ,albo jeszcze inny fajny przedmiot, to wtedy też pociągniesz kartę? A jeżeli nie ma to może ma jakiegoś fajnego przyjaciela, a jeżeli nie ma to pociągnę kartę. Za każdym razem kiedy staniesz na polu zajmowanym przez innego poszukiwacza masz kilka opcji do wyboru i to jest kozackie, bo pojedyńczo te zdolności byłyby słabe ,ale umieszczone na jednej karcie dają duże pole manewru.
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
Niby racja z tym co mówisz Tristan. Tyle że:
1) wcale nie tak często dochodzi do konfrontacji pomiędzy Poszukiwaczami;
2) łażenie za kimś tylko po to żeby coś wyciągnąć mija się nieco z celem - bo w ten sposób omijamy możliwości walki / przypakowania się.
Sprzęt zawsze łatwo stracić.
Istnieją duuużo potężniejsi Poszukiwacze, wpływający na walkę, poruszanie się, także majstrujący przy pomocy Zaklęć.
Nie wyobrażam sobie żeby ktoś notorycznie polował nią na innych Poszukiwaczy.
1) wcale nie tak często dochodzi do konfrontacji pomiędzy Poszukiwaczami;
2) łażenie za kimś tylko po to żeby coś wyciągnąć mija się nieco z celem - bo w ten sposób omijamy możliwości walki / przypakowania się.
Sprzęt zawsze łatwo stracić.
Istnieją duuużo potężniejsi Poszukiwacze, wpływający na walkę, poruszanie się, także majstrujący przy pomocy Zaklęć.
Nie wyobrażam sobie żeby ktoś notorycznie polował nią na innych Poszukiwaczy.
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Może przy tym bajerowaniu Nieznajomego dodać jeszcze opcję np. przy wyniku 1-2:
"Nieznajomy przyłapał cię na próbie kradzieży, musisz zapłacić podwójnie albo bierzesz list gończy."
Fakt, póki co nie ma jeszcze miasta więc nie mamy listów gończych ale co szkodzi zrobić 'mieszczucha' na zapas
Co do odbierania przedmiotów, moim zdaniem nie ma tu przesady. Taka np. Wiedźma mogła omamić Poszukiwacza i o ile pamiętam wyrwać dowolny przedmiot, tutaj nie ma takiej opcji. Poza tym gracz może jeszcze wybrać mieszek zamiast Talizmanu czy innego dobrego przedmiotu.
"Nieznajomy przyłapał cię na próbie kradzieży, musisz zapłacić podwójnie albo bierzesz list gończy."
Fakt, póki co nie ma jeszcze miasta więc nie mamy listów gończych ale co szkodzi zrobić 'mieszczucha' na zapas
Co do odbierania przedmiotów, moim zdaniem nie ma tu przesady. Taka np. Wiedźma mogła omamić Poszukiwacza i o ile pamiętam wyrwać dowolny przedmiot, tutaj nie ma takiej opcji. Poza tym gracz może jeszcze wybrać mieszek zamiast Talizmanu czy innego dobrego przedmiotu.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23876
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Nie, chodzi o częstotliwość występowania Przedmiotów oraz Przyjaciół oraz poziom ich "używalności". Przedmiotów jest o wiele więcej, taki Frostmarch przynosi nam ponad 21 Przedmiotów oraz jedynie 5 Przyjaciół, z czego ponad 10 z tych Przedmiotów są więcej warte niźli wszyscy ci Przyjaciele razem wzięci. Dlatego kradzież Przyjaciół ma marginalne znaczenie, bo nie ma niczego wartościowego do ukradzenia, z kolei kradzież dowolnego, wybranego przez nas Przedmiotu ma kolosalne znaczenie. Dlatego Złodziej ze swą 1 zdolnością jest o wiele lepszy od Kurtyzany, ktora ma ich 4, z czego dwie może użyje ze 2 razy w grze, a generalnie i tak jej nic nie dają, jedna czasem może się przydać, gdy Poszukiwacz będzie spłukany i będzie miał tylko pożądane Przedmioty oraz ta 1 z kradzieżą Przyjaciół, która czasem ewentualnie może się przydać.7Tristan pisze: Nemo to tak jakby tłumaczyć ,że zdolność kradzieży złodzieja jest beznadziejna bo oprócz kilku wyjątków żaden z Poszukiwaczy nie ma na starcie przedmiotów.
Ja analizuję to pod względem wszystkich oficjalnie ukazanych dodatków, nie tylko względem kombinacji jakichś wybranych. A im więcej dodatków, tym więcej złota jest w grze i tym szybciej się je otrzymuje. Podobnie z kradzieżą Przedmiotów przez Kurtyzanę, lepsze Przedmioty się otrzymuje z czasem, a przede wszystkim trza mieć miejsce, aby je gdzieś trzymać. Limit 4 przedmiotów jednak boli przez sporą część gry, a więc Kurtyzana nie będzie ryzykowała kradzieży czegokolwiek, jeżeli nie będzie miała miejsca, by to przyjąć. Kwestią sporną interpretacji zasad jest to, czy Kurtyzana może użyć tej zdolności, jeżeli nie ma miejsca, aby dany Przedmiot przyjąć (zasady zabraniają nam wykonania jakiegoś efektu, jeżeli nie możemy przyjąć rezultatu, a więc zabraniają nam np. rzucenia Zaklęcia Mesmeryzmu po to, aby ukradziony Przyjaciel pozostał zostawiony na planszy).7Tristan pisze:Złoto się wydaje, a ta jedna sztuka złota przepada i to szybko. Grając zwłaszcza przy podstawce + żniwiarz złota jest jak na lekarstwo i zawsze go brakuje, dopiero w zaawansowanym etapie gry gdy myśli się już o zdobyciu KW nie stanowi ono problemu.
To juz jest wchodzenie z detale, co by było, gdyby babcia miała wąsy. Ja mówię o generalnej sytuacji, nie o jakiś przypadkach, że jakimś cudem Poszukiwacz jest goły, prócz czegośtam.7Tristan pisze: Ps co do straty tury - chyba ,że przeciwnik akurat ma gołą koronę salomona ,albo jeszcze inny fajny przedmiot, to wtedy też pociągniesz kartę?
Owszem, tutaj jest element strategii, bo masz kilka opcji i musisz zdecydować się na którąś. Tyle, że wiele z tych opcji wiele nam nie dają, oczywiście patrząc przez pryzmat całości gry, nie jakiś konkretnych przypadków, a pociągnięcie karty zawsze nam coś konkretnego daje. Możemy wyciągnąć Wroga, który nas zabije, a możemy też wyciągnąć np. Runiczny Miecz. Tak czy inaczej wyciągamy coś, co na pewno wpłynie na nas inaczej, częstokroć nawet lepiej niźli kradzież.7Tristan pisze:Za każdym razem kiedy staniesz na polu zajmowanym przez innego poszukiwacza masz kilka opcji do wyboru i to jest kozackie, bo pojedyńczo te zdolności byłyby słabe ,ale umieszczone na jednej karcie dają duże pole manewru.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 39
Artowniku ja po prostu lubię, gdy Poszukiwacze mają jeszcze jakąś zdolność o negatywnym na nich wpływieArtownik pisze:Niby racja z tym co mówisz Tristan. Tyle że:
1) wcale nie tak często dochodzi do konfrontacji pomiędzy Poszukiwaczami;
2) łażenie za kimś tylko po to żeby coś wyciągnąć mija się nieco z celem - bo w ten sposób omijamy możliwości walki / przypakowania się.
Sprzęt zawsze łatwo stracić.
Istnieją duuużo potężniejsi Poszukiwacze, wpływający na walkę, poruszanie się, także majstrujący przy pomocy Zaklęć.
Nie wyobrażam sobie żeby ktoś notorycznie polował nią na innych Poszukiwaczy.
Rycerz fortuny mi się strasznie podoba Zwłaszcza z tymi ryzykanckimi sztuczkami +1 , -1 I w ogóle klimat tej postaci
[ Dodano: Nie Sty 17, 2010 2:59 pm ]
Zarzucasz mi, że przedstawiam wyrywkowe sytuacje, a sam stosujesz uproszczenia, żeby pokazać mi ,że masz rację. (np porównując kradzież złodzieja tylko do kradzieży kurtyzany ,a nie biorąc możliwości kombowania jej zdolności, co daje większe pole manewru) Dlatego też taka dyskusja nie ma sensu. Podsumowując: nie przekonałeś mnie do swoich racji, jeżeli to było Twoim zamiarem i zostaję przy swoim.
Ps co to za argument ,że lepsze przedmioty się otrzymuje z czasem? Myślałem ,że TMiM jest na tyle losowy ,że mogę wyciągnąć koronę salomona (albo inny fajny przedmiot) w pierwszej turze...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23876
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18