Bo za pierwszym razem Talisman nie był w naszych rękach, gdy już w nie wpadł, to poprawiliśmy. Zresztą ja zawsze uważałem, iż trza grać tak, jak jest napisane, dlatego w moim TMiMie są i karty niepoprawione oraz poprawione - w zależności na jaką kartę Poszukiwacz trafi, z taką będzie się bujał.Rogo pisze:no jak sam napisałeś: początkowa wartość, a w kartach już Value nie tlumaczą jako "początkowa wartość" tylko jako "wartość" i taki Cios Psioniczny to dopiero w dodruku poprawili W zdolności Mnicha jest napisane "początkowa wartość"? Pytam bo nie wiem Ale jeśli nie, to jednak powinieneś przyznać mi rację, że chłopaki tłumacze zje... popsuli sprawę
Frostmarch - nowy dodatek do Talisman 4th Revised Edition
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23521
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23521
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Kod: Zaznacz cały
Nemomon 23:17:51
za dużo jest tych keywordów czasami i trudno, by pamiętać je wszystkie
Nemomon 23:18:02
zwłaszcza, że tłumacz tłumaczy wiele gier, nie tylko jedną
Nemomon 23:18:20
a do jakiejś gry z jej keywordami wraca raz na pół roku
Nemomon 23:19:04
ludzie, to myślą, że tłumacz tłumaczy, że pstryknie palcami i już ma wsio perfekcyjnie przetłumaczone
Nemomon 23:19:34
a druga sprawa jest taka, iż nawet święty turecki by chyba się nie połapał, że "craft value" jest keywordem
Nemomon 23:19:47
a nie tylko wartość mocy
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Rogo
-
- Posty: 6198
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Fobie
• The Wildlands PL - Posty: 459
- Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 33
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23521
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
http://feliciacano.deviantart.com/gallery/#Talisman8janek8 pisze:Można poprosić o jakieś źródło tych artów?
[ Dodano: Sob Lis 07, 2009 7:47 pm ]
Celestial Bauble
Frostbite
Basilisk
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23521
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
(((((((((
Z tak dobrej karty jaką w trzeciej Edycji był Howl of the Wendingo:
"It is said he who hears the Howl of the Wendigo, will be dead before morning.
If you lose a battle or psychic combat, either this turn or next turn, unstead of losing just one life, your character is killed !"
zrobili oni coś takiego:
"All characters, no matter what Region they are in, must attack a character they land on. If a character defeats another character, he must choose to take a life as his reward. Once this happens, the Howl then echoes to the discard pile."
Znajomy Velhart ma zamiar grać na house rule tej karty, ja chyba jednak dorobię sobie oryginalną, z oryginalną trzecioedycyjną grafiką :
Z tak dobrej karty jaką w trzeciej Edycji był Howl of the Wendingo:
"It is said he who hears the Howl of the Wendigo, will be dead before morning.
If you lose a battle or psychic combat, either this turn or next turn, unstead of losing just one life, your character is killed !"
zrobili oni coś takiego:
"All characters, no matter what Region they are in, must attack a character they land on. If a character defeats another character, he must choose to take a life as his reward. Once this happens, the Howl then echoes to the discard pile."
Znajomy Velhart ma zamiar grać na house rule tej karty, ja chyba jednak dorobię sobie oryginalną, z oryginalną trzecioedycyjną grafiką :
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23521
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Oryginalnej karty efekt, to "Jeżeli w tej albo w następnej turze przegrasz jakąkolwiek walkę lub walkę psychiczną, to zamiast tracić tylko 1 punkt Życia, od razu giniesz". Teraz zmienili na "Wszyscy Poszukiwacze bez względu na Krainę w której się znajdują, muszą zaatakować Poszukiwacza którego napotkają. Gdy jeden Poszukiwacz pokona drugiego Poszukiwacza, musi odebrać mu 1 punkt Życia, zamiast normalnej nagrody. Gdy raz się tak stanie, ta karta wędruje na stos kart odrzuconych."
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
-
-
- Posty: 41
- Rejestracja: niedziela 22 lut 2009, 00:41
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
pojawił się już Frostmarch w Rebelu.
http://www.rebel.pl/product.php/1,1295/ ... nsion.html
ja już się pofatygowałem i zakupiłem. generalnie wszystko ok, ale kilkanaście (doliczyłem się 18) kart przygód było krzywo wyciętych trochę słabo to wygląda, ale na szczęście nic nie jest ucięte. figurka ogre chieftain'a wbrew zapowiedziom niestety nie jest wyższa od trolla ani o milimetr (może gdyby się wyprostował )
http://www.rebel.pl/product.php/1,1295/ ... nsion.html
ja już się pofatygowałem i zakupiłem. generalnie wszystko ok, ale kilkanaście (doliczyłem się 18) kart przygód było krzywo wyciętych trochę słabo to wygląda, ale na szczęście nic nie jest ucięte. figurka ogre chieftain'a wbrew zapowiedziom niestety nie jest wyższa od trolla ani o milimetr (może gdyby się wyprostował )
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
-
-
- Posty: 41
- Rejestracja: niedziela 22 lut 2009, 00:41
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
-
-
- Posty: 83
- Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
ja też kupiłem sprawdzałem u siebie i jest ok.
A co do jakości samego dodatku...w sumie kupiłem zobaczyłem pomyślałem ok, w końcu wiedziałem co będzie w środku, wszystko jest i w ok. Ale tak sobie przed snem myślałem o tym i kurde... płacę 70 zł za kilkadziesiąt kart, które tak naprawdę niewiele wnoszą. Po cholerę tyle tych questów jest? Alternatywne zakończenia w sumie ok są, ciekawe nie powiem, choć też mogłoby być ich więcej, no i ta królewna cała mogłaby być silniejsza. No ale ok. 4 poszukiwaczy też ok, nawet mi się to podoba, że nie ma ich tak wielu. Choć za grafikę Nekromancera ktoś powinien dostać Nobla. Wzięli rysunek Gandalfa dorysowali 2 czaszki, zmienili kolorystykę i gra Karty przygód pobieżnie przeglądnąłem, ale siła wrogów aż rzuca się w oczy, co już tu ktoś słusznie zauważył. Rozumiem argument, że gra ma nie być za trudna, żeby se rodziny mogły w nią grać do obiadu, ale kurde tam większość wrogów ma siłę w przedziale 1-2. No sory. No i nomen omen tyle. Trochę to mało jak na dodatek, nie jest to w porządku. No ale przecież ludzie i tak kupią... ja na przykład kupiłem.
A co do jakości samego dodatku...w sumie kupiłem zobaczyłem pomyślałem ok, w końcu wiedziałem co będzie w środku, wszystko jest i w ok. Ale tak sobie przed snem myślałem o tym i kurde... płacę 70 zł za kilkadziesiąt kart, które tak naprawdę niewiele wnoszą. Po cholerę tyle tych questów jest? Alternatywne zakończenia w sumie ok są, ciekawe nie powiem, choć też mogłoby być ich więcej, no i ta królewna cała mogłaby być silniejsza. No ale ok. 4 poszukiwaczy też ok, nawet mi się to podoba, że nie ma ich tak wielu. Choć za grafikę Nekromancera ktoś powinien dostać Nobla. Wzięli rysunek Gandalfa dorysowali 2 czaszki, zmienili kolorystykę i gra Karty przygód pobieżnie przeglądnąłem, ale siła wrogów aż rzuca się w oczy, co już tu ktoś słusznie zauważył. Rozumiem argument, że gra ma nie być za trudna, żeby se rodziny mogły w nią grać do obiadu, ale kurde tam większość wrogów ma siłę w przedziale 1-2. No sory. No i nomen omen tyle. Trochę to mało jak na dodatek, nie jest to w porządku. No ale przecież ludzie i tak kupią... ja na przykład kupiłem.
Karramba!
- Qxa
-
- Posty: 232
- Rejestracja: poniedziałek 23 lis 2009, 20:57
- Lokalizacja: Żywiec
- Płeć:
- Wiek: 36
Jakby na to nie patrzeć gry są robione po to żeby się sprzedawały i wydawnictwo na tym zarabiało. Tacy miłośnicy czy kolekcjonerzy i tak kupią wszystko. A 13 latek nie kupi bo będzie przegrywał.
Równie dobrze można by by było strzelić sobie własny autorski i też było by dobrze a nawet lepiej.
Zależy jak kto do wszystkiego podchodzi.
Z doświadczenia wiem że ilekroć grałem w jakąś planszówkę z kumplami po parti, a nawet w trakcie myśleliśmy co by mogło być lepiej, co jest źle i jak to zmienić, poprawić.
ps. Wiadomo też że nie kupujemy produktu jako takiego tylko pomysł patent czy prawa autorskie w przenośni. Przecież na taką skalę kosz wyprodukowania całego pudełka nie jest większy niż parę złotych.
Równie dobrze można by by było strzelić sobie własny autorski i też było by dobrze a nawet lepiej.
Zależy jak kto do wszystkiego podchodzi.
Z doświadczenia wiem że ilekroć grałem w jakąś planszówkę z kumplami po parti, a nawet w trakcie myśleliśmy co by mogło być lepiej, co jest źle i jak to zmienić, poprawić.
ps. Wiadomo też że nie kupujemy produktu jako takiego tylko pomysł patent czy prawa autorskie w przenośni. Przecież na taką skalę kosz wyprodukowania całego pudełka nie jest większy niż parę złotych.
"Ptaki w jej warkoczach drzemią,
Gdy spękana słońcem ziemia"
Gdy spękana słońcem ziemia"
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23521
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Trzynastolatek nie kupi, bo go nie będzie stać ;>Qxa pisze:A 13 latek nie kupi bo będzie przegrywał.
Co kto lubi, czy strategiczny MiM, czy MiM-Monopol, czy też MiM prosty, ewentualnie Epic MiM, ale generalnie o wiele lepiej.Równie dobrze można by by było strzelić sobie własny autorski i też było by dobrze a nawet lepiej.
By były lekko trudniejsze niż poprzednie. Stań na uszach, podskocz i wypełnij np. Give Another Character One Gold No i po to, by zadanie Warlock Quests miało większy sens w grze.budzo pisze:Po cholerę tyle tych questów jest?
Wiesz, to dopiero jest początkujący nekromanta, jeszcze nie nabawił się trupozy ani grobowej zgnilizny ;>budzo pisze:Choć za grafikę Nekromancera ktoś powinien dostać Nobla. Wzięli rysunek Gandalfa dorysowali 2 czaszki, zmienili kolorystykę i gra
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
W dodatku mamy Poszukiwacza:
oraz:
Leprechaun
Necromancer
Ogre Chieftain
Czy ktoś mógłby podać ich umiejętności i i statystyki (PL) ?
Dziękuje!
[ Dodano: Nie Gru 13, 2009 11:02 am ]
Mam pytanie odnośnie zaklęcia:
Czy ten rzut kostką wykonuje rzucający zaklęcie?
W takim wypadku była by olbrzymia szansa iż przy udziale losu, uda się nam wyrzucić to 4-6 na kostce. :-k
Warlock:
Siła: 2
Moc: 5
Życie: 4
Los: 1
Charakter: Neutralny
Start: Jaskinia Czarownika
1) Rozpoczynasz grę posiadając 2 Zaklęcia
2) Na początku każdej tury możesz wziąć tyle Zaklęć, na ile pozwala ci twoja Moc.
3) Za każdym razem, gdy wykonasz Zadanie Czarownika, możesz wziąć dowolną kartę Ekwipunku za darmo, zamiast Talizman.
oraz:
Leprechaun
Necromancer
Ogre Chieftain
Czy ktoś mógłby podać ich umiejętności i i statystyki (PL) ?
Dziękuje!
[ Dodano: Nie Gru 13, 2009 11:02 am ]
Mam pytanie odnośnie zaklęcia:
Toadify!
Rzucamy na Istotę lub Poszukiwacza, z którym mamy walczyć (wręcz), następnie rzucamy 1 kością:
1) Zaklęcie skupia się na nas - zostajemy zamienieni w ropuchę na 3 tury
2-3) Nic się nie dzieje
4-6) Jeżeli rzucaliśmy na Istotę, to jego Siłą zostaje zredukowana do 1 do końca tej tury. Jeżeli na Poszukiwacza, to zamienia się on w ropuchę na 3 tury.
Czy ten rzut kostką wykonuje rzucający zaklęcie?
W takim wypadku była by olbrzymia szansa iż przy udziale losu, uda się nam wyrzucić to 4-6 na kostce. :-k
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23521
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Co do reszty Poszukiwaczy, to dam sobie obie me głowy uciąć, że wszystkie tłumaczyłem w tym temacie, musisz go trochę przekopać, Kufir. Jeżeli jednak nie, to jak będę miał chwilę czasu, to przetłumaczę.
Co do Toadify, to rzucający Zaklęcie wykonuje rzut kością, tak więc jest możliwe użycie losu co przerzucenia tego Zaklęcia.
Co do Toadify, to rzucający Zaklęcie wykonuje rzut kością, tak więc jest możliwe użycie losu co przerzucenia tego Zaklęcia.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23521
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
- Posty: 20
- Rejestracja: niedziela 13 gru 2009, 18:05
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Płeć:
- Wiek: 29
Witam wszystkim na forum, jestem tu nowy
Postanowiłem wyręczyć Nemomona i przetłumaczyć Poszukiwaczy z Frostmarch'u, niestety nie udało mi się znaleść czytelnego skanu Nekromanty
Leprokonus (Leprechaun)
Siła: 2 Moc: 4 Los: 3 Życie: 4
Obszar startowy: Las
Charakter: Neutralny
Rozpoczynasz grę posiadając dwa Zaklęcia.
Nie musisz rzucać kością przebywając w lesie chyba, że sam tego zapragniesz. Jeśli zdecydujesz się rzucać, musisz zaakceptować uzyskany wynik.
Kiedy znajdziesz się na obszarze Puszczy, możesz otrzymać 3 sztuki złota.
Za każdym razem, kiedy w rzucie ruchu wypadnie 6, możesz zamiast ruchu teleportować się na dowolny obszar w tej krainie.
Ogr-Herszt (Ogre Chieftain)
Siła: 5 Moc: 2 Los: 1 Życie: 6
Obszar startowy: Skały
Charakter: Neutralny
Nie atakują cię Potwory, chociaż ty, jeśli chcesz, możesz je zaatakować.
Możesz zdominować pokonane w walce Potwory i zatrzymywać ich karty jako Przyjaciół, a nie trofea. Zdominowany Potwór może dodawać w walce swoją siłę do twojej, po czym odchodzi na stos kart odrzuconych. Podczas walki możesz wykorzystywać dowolną liczbę zdominowanych Potworów.
Czarownik (Warlock)
Siła: 2 Moc: 5 Los: 1 Życie: 4
Obszar startowy: Jaskinia Czarownika
Charakter: Neutralny
Rozpoczynasz grę posiadając dwa Zaklęcia.
Na początku twojej tury, możesz dobrać tyle Zaklęć, na ile pozwala ci wartość twojej Mocy.
Za każdym razem, kiedy ukończysz Zadanie Czarownika, możesz, zamiast otrzymywania w nagrodę Talizmanu, wziąć jedną, dowolną kartę z talii Ekwipunku.
To by było na tyle Kufir. Jeśli chcesz żebym coś jeszcze przetłumaczył, musisz załatwić skany
Postanowiłem wyręczyć Nemomona i przetłumaczyć Poszukiwaczy z Frostmarch'u, niestety nie udało mi się znaleść czytelnego skanu Nekromanty
Leprokonus (Leprechaun)
Siła: 2 Moc: 4 Los: 3 Życie: 4
Obszar startowy: Las
Charakter: Neutralny
Rozpoczynasz grę posiadając dwa Zaklęcia.
Nie musisz rzucać kością przebywając w lesie chyba, że sam tego zapragniesz. Jeśli zdecydujesz się rzucać, musisz zaakceptować uzyskany wynik.
Kiedy znajdziesz się na obszarze Puszczy, możesz otrzymać 3 sztuki złota.
Za każdym razem, kiedy w rzucie ruchu wypadnie 6, możesz zamiast ruchu teleportować się na dowolny obszar w tej krainie.
Ogr-Herszt (Ogre Chieftain)
Siła: 5 Moc: 2 Los: 1 Życie: 6
Obszar startowy: Skały
Charakter: Neutralny
Nie atakują cię Potwory, chociaż ty, jeśli chcesz, możesz je zaatakować.
Możesz zdominować pokonane w walce Potwory i zatrzymywać ich karty jako Przyjaciół, a nie trofea. Zdominowany Potwór może dodawać w walce swoją siłę do twojej, po czym odchodzi na stos kart odrzuconych. Podczas walki możesz wykorzystywać dowolną liczbę zdominowanych Potworów.
Czarownik (Warlock)
Siła: 2 Moc: 5 Los: 1 Życie: 4
Obszar startowy: Jaskinia Czarownika
Charakter: Neutralny
Rozpoczynasz grę posiadając dwa Zaklęcia.
Na początku twojej tury, możesz dobrać tyle Zaklęć, na ile pozwala ci wartość twojej Mocy.
Za każdym razem, kiedy ukończysz Zadanie Czarownika, możesz, zamiast otrzymywania w nagrodę Talizmanu, wziąć jedną, dowolną kartę z talii Ekwipunku.
To by było na tyle Kufir. Jeśli chcesz żebym coś jeszcze przetłumaczył, musisz załatwić skany
Ostatnio zmieniony niedziela 13 gru 2009, 19:34 przez qwertyuiopp, łącznie zmieniany 1 raz.