Magia składa się z 80 kart. Po 20 kart: Zaklęć, Grodu, Krypty Upiorów i Labiryntu Magów.
Skany powinieneś znaleźć na
www.magiaimiecz.eu
Co do Smoka i księżniczki:
1 Każda talia do gry w „Smoka i Księżniczkę” składa się z 5 Kart:
Miłości, Księżniczki, Smoka, Rycerza i Śmierci. Hierarchia Kart
jest następująca:
Śmierć przegrywa z Miłością (wygrywa z pozostałymi 3 Kartami)
Rycerz przegrywa ze Śmiercią (wygrywa z pozostałymi 3 Kartami)
Smok przegrywa z Rycerzem i Śmiercią (wygrywa z pozostałymi 2
Kartami)
Księżniczka przegrywa ze Smokiem, Rycerzem i Śmiercią
(wygrywa z Kartą Miłości)
Miłość przegrywa z Księżniczką, Smokiem i Rycerzem (wygrywa
ze Śmiercią)
2 Gra w „Smoka i Księżniczkę” ma zastosowanie w Komnacie
Demona Wiecznej Gry i przy Sarkofagu Sfinksa.
3 Komnata Demona Wiecznej Gry.
Jeżeli Poszukiwacz zakończył ruch w Komnacie Demona Wiecznej
Gry, musi wziąć udział w grze w „Smoka i Księżniczkę”. Jeżeli na
planszy Krypty znajduje się tylko jeden Poszukiwacz, pierwszą
czynnością gracza jest wykonanie rzutu kostką, w celu ustalenia
stawki zgodnie z instrukcją na planszy, którą mogą być Punkty Siły,
punkty Mocy albo Mieszki Złota. Następnie gracz prosi jednego z
pozostałych uczestników, by reprezentował Demona, który jest jego
partnerem w grze. Gracz reprezentujący Demona nie ponosi
żadnych konsekwencji gry. Obaj gracze tasują swoje talie i układają
je (w formie zakrytej, koszulkami do góry), w dwóch rzędach obok
siebie. Następnie gracze odkrywają sąsiadujące pary Kart obu talii i
zakrywają ją do połowy Kartę niższą Kartą, która stoi wyżej w
hierarchii (jeżeli odkryte są takie same, nie należy przemieszczać
żadnej z nich). Za każdą podbitą Kartę przeciwnika, gracz
otrzymuje (pobiera spoza planszy) 1 punkt albo Mieszek Złota,
zgodnie z ustaloną stawką. Za każdą własną Kartę podbitą przez
przeciwnika, gracz odkłada poza planszę 1 punkt albo Mieszek
Złota (zgodnie z ustaloną wcześniej stawką). Przy remisie, żadna ze
stron nie zyskuje ani nie ponosi strat. Rzecz jasna, Poszukiwacz nie
może utracić punktów Siły i Mocy, z którymi rozpoczynała grę
(straty powyżej tego limitu należy po prostu darować). Jeżeli na planszy „Krypty” znajduje się więcej niż jeden
Poszukiwacz, gracz musi zapytać innych uczestników, czy któryś z
nich ma ochotę być jego partnerem w grze. Jeżeli żaden z graczy nie wyrazi takiej chęci, gra będzie toczyć się zgodnie z opisanymi
wyżej regułami. Jeżeli jeden z graczy zgłosi chęć zagrania partii, ma
prawo wybrać stawkę w grze. Ponosi jednak wszystkie
konsekwencje rozgrywki (zdobywa punkty lub Mieszki złota, albo
oddaje przegraną stawkę przeciwnikowi. Gracz ten nie może jednak
wybrać parametru Mocy, czy też Siły, jeśli nie posiada w tym
parametrze przynajmniej jednopunktowej nadwyżki (czyli 1 punkt
ponad poziom, z którym rozpoczynał grę). W przypadku, gdy chęć
rozegrania partii „Smoka i Księżniczki” zgłosi więcej niż jeden
uczestnik, o tym, kto weźmie udział w grze decyduje rzut kostką.