Pomysł na to jak ułatwić tworzenie komputerowej wersji MiMa
: piątek 02 sty 2009, 15:14
Kiedyś, podobnie jak niejeden z Was, wpadłem na uroczo szalony pomysł stworzenia samodzielnie od podstaw komputerowego MiMa. Oczywiście projekt upadł bardzo szybko.
Może zatem coś innego? Inaczej podejść do sprawy? Proponuję, żeby po pierwsze połączyć ludzi, którzy tworzyli osobne wersje gry, a po drugie żeby otworzyć kod, to znaczy udostępnić go dla wszystkich, w formie Open Source. Założę się, że gdyby zabrało się za to kilka osób, projekt ukończono by względnie szybko.
Wyobraźcie sobie taką wersję MiMa, która jest łatwo modyfikowalna, tzn. łatwo można dodać nową planszę, poszukiwaczy i karty. A więc silnik (w miarę możliwości) jest elastyczny.
Oczywiście nic od zera - najlepiej użyć już tworzonej wersji. Od siebie mogę dodać, że programuję w Delphi, obecnie uczę się JavaFX, ale mogę się poduczyć innego języka.
Może zatem coś innego? Inaczej podejść do sprawy? Proponuję, żeby po pierwsze połączyć ludzi, którzy tworzyli osobne wersje gry, a po drugie żeby otworzyć kod, to znaczy udostępnić go dla wszystkich, w formie Open Source. Założę się, że gdyby zabrało się za to kilka osób, projekt ukończono by względnie szybko.
Wyobraźcie sobie taką wersję MiMa, która jest łatwo modyfikowalna, tzn. łatwo można dodać nową planszę, poszukiwaczy i karty. A więc silnik (w miarę możliwości) jest elastyczny.
Oczywiście nic od zera - najlepiej użyć już tworzonej wersji. Od siebie mogę dodać, że programuję w Delphi, obecnie uczę się JavaFX, ale mogę się poduczyć innego języka.