Strona 1 z 1
Labirynt Śmierci
: wtorek 19 paź 2004, 22:15
autor: ziomal
Jestem bardzo ciekawy jakie modyfikacje zasad wprowadzaliście. Chodzi mi o kilka elementów:
1. Ograniczenie rzutów kością i zdynamizowanie rozgrywki
2. Korekta elementów, które waszym zdaniem były złe
3. Wzbogacenie: np. systemu walki, wydarzeń itd.
4. ... całkowita zmiana rozgrywki: np --> wprowadzenie MG, rozbicie drużyny na 6 przeciwników itd.
Chodzą mi różne koncepcje po głowie, które tutaj wrzuce, jak uznam, że są warte zgłoszenia. Czekam na wasze sugestie ----> ja z grą mam do czynienia od niedawna. Pozdrawiam.
: środa 20 paź 2004, 04:03
autor: ambar0
Słyszałem coś o dodatku do gry, który był robiony i... umarł. A w samej rozgrywce trudno wprowadzić zmiany, bo gra ma całkiem przyzwoite zasady. Punkt numer 3 jest najłatwiejszy do osiągnięcia, ale już 4-ty to pomyłka. Jeżeli chcesz grać w RPG, to droga wolna, ale graj w jakiegoś porządnego - np. Warhammera.
: środa 20 paź 2004, 18:17
autor: Juri
http://labirynt.ath.cx/
Labirynt Śmierci - Miasto.
Niestety jak widac R.I.P.

: piątek 22 paź 2004, 15:08
autor: ziomal
Przyznam, że punkt 4 przyszedł mi do głowy jak przypomniałem sobie zabawę w gry z serii DarkWorld. Jeden gracz rozmieszczał potworki i atakował, inni gracze prowadzili bohaterów. Może coś na kształt tego: jeden gracz myśli jak sprzątnąć grupę 1-6 herosów..
: piątek 22 paź 2004, 18:30
autor: Oley
ambar0 pisze:Ktoś wie o co chodzi Oleyemu?
może mniejsza ilość textu będzie bardziej zrozumiała dla niektórych
to taki hmmm inny rodzaj rozgrywki ... wyobraź sobie, że mim to taka talia kart, ale to jaką grę wybierzesz by rozegrać tą talią jest tylko i wyłącznie kwestią Twojej wyobraźni ... może po prostu jesteś strasznym ortodoxem ... Twoje prawo ...
Dla mnie zasady (szczególnie w mimie) są po to by je rozwijać:
1) mianowicie gracze normalnie sobie grają, aż tu jeden z nich nie wygra
2) następnie gdy znów po kilku dniach zasiadają do rozgrywki to ten, który zdobył Koronę stawia swojego Poszukiwacza na Obszarze Korony Władzy. Obszar ten (lub dodatkową planszę) traktujemy jako Zamek Władcy. Z niego może on rzucać Czary i wysyłać potwory celem udaremnienia innym poszukiwaczom dojścia do końca i odebrania mu Korony Władzy ... oczywiście nie działa wtedy Czar rozkaz.
to jest sedno ...
Zwyciężca poprzedniej rozgrywki BRONI swojej Zdobyczy i używa do tego wszystkiego co Ci do głowy przyjdzie.
jak ktoś ma dostatecznie dużo wyobraźni to sqma, a jak ktoś ma na tyle otwary umysł by nie przycinać swoich wizji do kulejących zasad MiMa to problemów ze zrozumieniem tego tym bardziej nie powinno być
:twisted:
: piątek 22 paź 2004, 22:32
autor: ambar0
Ktoś wie o co chodzi Oleyemu? 8)
@ziomal: Warto byłoby zapoznać się z projektem tego upadłego dodatku. Pomolestuj Juriego o namiary na autorów...
: niedziela 24 paź 2004, 13:37
autor: ziomal
Jak myślałem o wprowadzeniu gracza na kształt MG...
Chodziło mi także między innymi o uproszczenie walki:
Np:--> z momentem rozpoczęcia walki przenosimy się na mini-planszę z heksami: tu "MG" umieszcza szybko 1k6 czy ile tam trzeba bestyjek i rusza nimi do ataku na graczy.
Dotychczas walka była może trochę męcząca: wiele, wiele rzutów kośćmi.
Hmmm, próbowałem wejść na stronę tego projektu, ale niestety nie mogłem. Będę jeszcze próbowac.
: niedziela 24 paź 2004, 16:33
autor: ambar0
Hmmm, próbowałem wejść na stronę tego projektu, ale niestety nie mogłem. Będę jeszcze próbowac.
Chodziło mi o wyciągnięcie od Juriego namiarów (adresów mejlowych) na twórców dodatku. Może zgodziliby się oddać nieukończony dodatek w "dobre ręce"? Może pomogę:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22 ... Szukaj&lr=
Jak myślałem o wprowadzeniu gracza na kształt MG...
To jest gra jednoosobowa.
Chodziło mi także między innymi o uproszczenie walki:
Np:--> z momentem rozpoczęcia walki przenosimy się na mini-planszę z heksami: tu "MG" umieszcza szybko 1k6 czy ile tam trzeba bestyjek i rusza nimi do ataku na graczy.
Dotychczas walka była może trochę męcząca: wiele, wiele rzutów kośćmi.
Problemem jest "inteligencja" (inaczej taktyka walki) tych potworów. W grze dla jednej osoby, takie eksperymenty są niewskazane...
: poniedziałek 25 paź 2004, 00:38
autor: ziomal
Na razie są to moje dywagacje

, dlatego mogą budzić wątpliwości

.
Możliwe, że drastyczne zmiany mogą wydać się bluźnierstwem dla zwolenników orginalnej rozgrywki, jednak uważam, że sama gra jest na tyle elastyczna, że możliwe jest tworzenie prawie całkowicie innej gry - z klimatem i charakterem oryginału. Na razie zbieram pomysly. Przy tym poziomie rozbudowania zasad dobre skompletowanie gry będzie wymagało czasu.
