Strona 1 z 1

Szukam dodatku!

: poniedziałek 08 sty 2007, 17:29
autor: .McCzarny.
Wydrukowałem już sobie podstawową wersję MiM'a prawie do końca (zabrakło tuszu na koszulki. Cały tusz poszedł w tydzień =]). I trochę się zdołowałem że tak mało ekwipunku jest w niej i dość mało wrogów. Czy jest jakiś dodatek który się skupia(tzn. gdzie jest ich dużo) właśnie na ekwipunku i przeciwnikach, bo właśnie taki chciałbym sobie dodatek wydrukować jako następny? Nie ważne czy to będzie oryginalny czy autorski. Myślałem nad tym by samemu dorobić karty z lepszym ekwipunkiem np. który dawałby +3 do siły ale żeby go nosić byłaby wymagana jakaś tam ilość siły, albo różdżka która by jednorazowo dawała 3 dodatkowe czary (tu też wymagania). Jak nie będzie jakiegoś takiego dodatku to chyba sam zacznę robić, a to że dopiero zaczynam przygodę z MiM to nie ma co się spodziewać, że coś wypasionego wyjdzie =] no ale kiedyś się wprawię.

: poniedziałek 08 sty 2007, 17:37
autor: Valdi
.McCzarny. pisze:Myślałem nad tym by samemu dorobić karty z lepszym ekwipunkiem np. który dawałby +3 do siły ale żeby go nosić byłaby wymagana jakaś tam ilość siły, albo różdżka która by jednorazowo dawała 3 dodatkowe czary (tu też wymagania). Jak nie będzie jakiegoś takiego dodatku to chyba sam zacznę robić, a to że dopiero zaczynam przygodę z MiM to nie ma co się spodziewać, że coś wypasionego wyjdzie =]
Niema żadnego takiego dodatku:P (żart) więc rób własny (będziemy mieli następny dodatek i oto tu chodzi) Także jak zaczniesz prace to daj znać ;)

Ps. Według mnie następny jaki bym polecił to Miasto

: poniedziałek 08 sty 2007, 17:44
autor: .McCzarny.
Noto chyba sam zrobię na razie se przygotuje "matryce". Dziś może z 1 kartę zrobię jak zrobię z 10 to pokażę i napiszecie czy nie będą one za mocne/za słabe, bo jeszcze się do końca nie orientuje =].

: poniedziałek 08 sty 2007, 18:45
autor: SeSim
lepszym ekwipunkiem np. który dawałby +3 do siły
No nie... to przesada moim zdaniem. Dorabiać zwykły ekwipunek +3 do siły to naprawdę przegięcie. Nie na darmo w podstawce nie ma takich przedmiotów :> W samej podstawce nie masz praktycznie aż tak silnych przeciwników żeby taki ekwipunek był potrzebny.

: poniedziałek 08 sty 2007, 18:56
autor: gural
Popieram SeSima. Rozumiem...do PP, ale do samej podstawki mija się to z celem.

: wtorek 09 sty 2007, 16:24
autor: MAXtoon
Morning Star dodaje +3 do Siły :D Jedyny przedmiot i.. niech tak zosatnie. Jeśli przykładowo może go używac postać posiadająca 6 punktów siły to potem w walce będzie miala 9. Dalsze pakowanie się nie ma większego sensu (tudziez juz naprawde 2, 3 punkty). Artefakty niestety niektóre są zbyt przegięte, i w tym momencie nagroda w dodatkach w postaci świetnych artefaktów jest niezbyt atrakcyjna(a dlaczego? Bo pocąc się mniej, czyli szukając w kartach przygód, można znaleść niekiedy dużo lepsze karty). Ale tworzyć warto ;) Nawet jeśli nie wszyscy to wykorzystają. Dodatki i nowe karty są na tyle piękne, że nie każdemu muszą się podobać ;) W każdym razie zastanów się, bo to może kompletnie zmienić sposób grania w MiMa.

: wtorek 09 sty 2007, 16:59
autor: .McCzarny.
.McCzarny. pisze:właśnie na ekwipunku i przeciwnikach
Przeciwników też zamierzam zrobić trochę. Co do przedmiotów to będą w miarę rozsądne wymagania. Bohater który ma siłę załóżmy 7 i ma miecz +1 ma siłę 8 a jak weźmie jakąś broń +3 np. z wymaganą siłą równą 7 będzie miał 10, czyli tylko 2 punkty więcej niż jak miał ten słabszy miecz. Potwory które będą bardzo silne będą miały jakąś opcję która będzie dawała szansę ucieczki dla graczy niepewnych swojego zwycięstwa. Mam tylko jeszcze 1 pytanie: jak się ma zbroję i hełm to jak przegra walkę rzuca oddzielnie kostką za zbroję i za hełm czy trzeba sobie wybrać czym się bronimy przed utratą wytrzymałości.

: wtorek 09 sty 2007, 18:32
autor: czeski_
Ja gram tak, że rzucam na to co mam najlepsze (czyli zwykle zbroja).
Jednego nie rozumiem - chcesz zrobić dodatek a nie grałeś jeszcze w MiMa ?

: wtorek 09 sty 2007, 18:41
autor: .McCzarny.
Tak wiem to może wydawać się głupie =/, mam podrukowane karty i instrukcję którą przeczytałem nie mam tylko jeszcze koszulek i nie mam poco wycinać kart bo będę musiał je poskejać z koszulkami. Jak jakąś konkretną ilość kart zrobię to spytam o zdanie i jakby coś to poprawię. Myślę że na feriach(19styczeń-5luty) już będę miał jak zagrać i wtedy będę mógł sam pomyśleć czy karty są OK.

: wtorek 09 sty 2007, 18:50
autor: Arek
.McCzarny. pisze:czyli tylko 2 punkty więcej niż jak miał ten słabszy miecz
jak zagrasz to zobaczysz ze te 2 pkt wiecej to kolosalna roznica. ;)

: wtorek 09 sty 2007, 18:52
autor: SeSim
Ja również rzucam za jedno. Ciekawą opcją jest podzielenie postaci na 3 strefy i przy obrażeniach losowanie co dostało. Np 1-2 kask, 3-4 zbroja, 5-6 tarcza. Polecam kartę postaci Lukasa ode mnie z ftpa jeżeli chcesz się zapoznać z tym rozszerzeniem ;)

: wtorek 09 sty 2007, 18:57
autor: .McCzarny.
Mam już tą karte postaci wydrukowaną ale nie wiedziałem do czego są te cyferki. Mam kolejne pytanie: ile ma siły postać już pod koniec gry? Tak na oko.

: wtorek 09 sty 2007, 19:05
autor: SeSim
Dziwne, że masz tą kartę poszukiwacza i nie wiedziałeś do czego służą cyferki ;). Jeżeli zasysałeś ode mnie to w tym samym katalogu jest też instrukcja do tej karty.

Ile siły ma się pod koniec... Trudno powiedzieć. To zależy. Czy grasz z PP czy nie. Czy grasz ze smokami czy nie? Żeby przejść PP potrzeba te naście minimalnie a na smokach się później klepie sporo siły ;) Możesz też farcić przez podziemia i wtedy siły może być 3 :D Nie ma idealnej odpowiedzi. Nawet tak na oko.

: wtorek 09 sty 2007, 19:07
autor: Arek
zalezy jak dlugo sobie smigasz po krainach. ja lubie jak najszybciej dojsc do Korony. czyli mam sily jakies 15 pkt + przedmioty i przyjaciele i licze na szczescie w wewnetrznej krainie.

jezeli chodzi o pancerze to ja rzucam na te pancerze ktore mam (jak mam kaskowke i tarcze to wykonuje dwa rzuty)

: środa 10 sty 2007, 11:20
autor: czeski_
Arek pisze:czyli mam sily jakies 15 pkt + przedmioty i przyjaciele i licze na szczescie w wewnetrznej krainie.
I to jest szybko ?! [-X

Ja zaczynam się z zbierać przy 9 punktach siły. Nawet przyjaciół nie muszę mieć. Wtedy dopiero jest zabawa jak inni, równie bojowi zaczynają mnie gonić i z 6 czy 7 pkt siły wchodzą za mną do Krainy Wewnętrznej :-)

"Morning Star dodaje +3 do Siły"

szajse. Nie mam tej karty !

: środa 10 sty 2007, 11:27
autor: Łudi
czeski_ pisze: Ja zaczynam się z zbierać przy 9 punktach siły. Nawet przyjaciół nie muszę mieć. Wtedy dopiero jest zabawa jak inni, równie bojowi zaczynają mnie gonić i z 6 czy 7 pkt siły wchodzą za mną do Krainy Wewnętrznej :-)
Może samobójcy? Tak się spieszyć? Przy 9pkt jest szansa na szybkie zejście... ;-)

: środa 10 sty 2007, 11:28
autor: czeski_
Właśnie dlatego jest wesoło.

: środa 10 sty 2007, 16:56
autor: MAXtoon
Mr.Czarny pisze:czyli tylko 2 punkty więcej
Jak zaczniesz grać zobaczysz że jest to aż 2 punkty więcej ;)
SeSim pisze:a również rzucam za jedno. Ciekawą opcją jest podzielenie postaci na 3 strefy i przy obrażeniach losowanie co dostało. Np 1-2 kask, 3-4 zbroja, 5-6 tarcza. Polecam kartę postaci Lukasa ode mnie z ftpa jeżeli chcesz się zapoznać z tym rozszerzeniem ;)
no mi ten rzut nie przypadl do gustu(nie lubie jak w jednej kolejce musze 5 razy rzucać kostką :P). Ale każdy gra jak mu sie podoba. Ja również gram z tym, że rzucam za jednen rodzaj uzbrojenia. I tak btw, karty Lukasowskiej używam ;)
Mam kolejne pytanie: ile ma siły postać już pod koniec gry?
Bardzo różnie ;) wykorzystując Podziemia całkiem niewiele. Aczkolkwiek ja zwykle jeśli przy walce mam okolo 12(czyli z przedmiotami i przyjaciółmi) to już staram się kończyć grę.
czeski pisze:"Morning Star dodaje +3 do Siły"

szajse. Nie mam tej karty !
Być może po prostu nie grasz ze Smokami ;)

[quote="Łudi']
Może samobójcy? Tak się spieszyć? Przy 9pkt jest szansa na szybkie zejście... ;-)[/quote]

Ale fajnie się tak gra :D Jak Ty ruszasz to za Tobą chmara ludu pełznie i wszyscy giną :D Troche zależy od szczęścia, właściwie całkiem sporo ;)

: środa 10 sty 2007, 21:27
autor: .McCzarny.
No to faktycznie te 2 punkty to dużo jest. Co do karty poszukiwacza to ściągnąłem ją z torrenta chyba, bo jeszcze wtedy nie dałem rady się wbić na ftp'a SeSima. I w tej karcie chodzi o ilość wyrzuconych oczek podczas ataku więc nie trzeba rzucać 5 razy :p. Chwilowo muszę zastopować pomysł, bo z tego co tu piszecie ciężko będzie zrobić różnorodne przedmioty jak max dodanych pkt. siły nie powinno przekraczać 2, a poza tym mam problemy z dobraniem grafik. Może na ferie wrócę do tego.

: czwartek 11 sty 2007, 15:31
autor: MAXtoon
Wiem o co chodzi w tej karcie, jednak pomysł wg. mnie nietrafiony.

Z rzucaniem 5 razy chodzi o to, że podczas swojej kolejki możesz rzucać wielokrotnie, co jest niekiedy denerwujące. Zawsze na ruch, czasem na walke. Ale jak dostaje instrukcje "rzuć za każdego przyjaciela, przedmiot i mieszek złota" to mnie trafia :D

: poniedziałek 05 lut 2007, 19:20
autor: Leviathan
Łudi pisze:oże samobójcy? Tak się spieszyć? Przy 9pkt jest szansa na szybkie zejście... ;-)
Ostatnio udało mi się przejść przez PP z siłą 6.

Nie ma reguły. Wystarczy, że jeden z graczy ma szczęście i w łeb biorą wszystkie wyliczenia i utarte schematy.