Poszukiwacz-złoczyńca: odłożenie karty
: niedziela 08 gru 2024, 20:57
Cześć,
Mam pytanie związane ze zwrotem "odłożenie karty" Poszukiwacza-złoczyńcy.
W zasadach gry jest napisane:
"Gdy wylosujesz lub odłożysz kartę Poszukiwacza-złoczyńcy, natychmiast rozpocznij Zdarzenie podczas Próby". Należy to robić także, jeżeli karta zostanie odłożona w wyniku działania Zaklęcia, Przedmiotu lub specjalnej zdolności, np. zdolności Wieszczki".
Pytam, ponieważ jeśli tak (a to sugeruje wpis @Mały Nemo w innym temacie), to przejście próby jest praktycznie niemożliwe moim zdaniem. Druga sprawa, że kiedy odrzucam/odkładam karty przygód, które w ramach różnych działań/poleceń mają zostać odrzucone, nie sprawdzam, co się kryło na karcie. Odkładam zakrytą kartę.
A przy okazji, rozegrałem partię z T4.5. Ogólnie tryb kooperacji jest całkiem ciekawą koncepcją, do tego posuwający się znacznik zagłady, wymusza na graczach zagęszczanie ruchów.
Mam pytanie związane ze zwrotem "odłożenie karty" Poszukiwacza-złoczyńcy.
W zasadach gry jest napisane:
"Gdy wylosujesz lub odłożysz kartę Poszukiwacza-złoczyńcy, natychmiast rozpocznij Zdarzenie podczas Próby". Należy to robić także, jeżeli karta zostanie odłożona w wyniku działania Zaklęcia, Przedmiotu lub specjalnej zdolności, np. zdolności Wieszczki".
► Pokaż Spoiler
A przy okazji, rozegrałem partię z T4.5. Ogólnie tryb kooperacji jest całkiem ciekawą koncepcją, do tego posuwający się znacznik zagłady, wymusza na graczach zagęszczanie ruchów.