Strona 1 z 1

[MiM+TMiM] 2 karty przygód na jednym polu [np. Ruiny]

: piątek 04 paź 2024, 15:41
autor: bedroom_gangsta
Cześć
Mam pytanie do zasad.
1. Jeśli staję na ruinach i ciągnę np. smoka z siłą 7 i przedmiot. Smok ma niższy numer więc walczę z nim i przegrywam. czy mogę nadal wziąć przedmiot czy moja tura się kończy kiedy przegrywam i pozostawiam wyciągnięty przedmiot dla przyszłego pogromcy smoka?

Re: [MiM+TMiM] 2 karty przygód na jednym polu [np. Ruiny]

: piątek 04 paź 2024, 15:45
autor: Rogo
Cześć,
Przegrana walka i remis kończą turę, a więc nie możesz rozpatrzyć kart o wyższych numerach spotkania.

Re: [MiM+TMiM] 2 karty przygód na jednym polu [np. Ruiny]

: czwartek 08 maja 2025, 14:47
autor: grzebyk
W grze Magia i Miecz, jeśli stajesz na polu Ruin i ciągniesz np. smoka (Siła 7) oraz przedmiot, to rozpatrujesz karty w kolejności rosnących numerów, czyli najpierw walczysz ze smokiem; jeśli przegrasz, twoja tura natychmiast się kończy i nie możesz podnieść przedmiotu, który pozostaje na polu razem ze smokiem dla przyszłego gracza, który ewentualnie zdoła go pokonać i zabrać pozostawione karty.


*snip*

Re: [MiM+TMiM] 2 karty przygód na jednym polu [np. Ruiny]

: czwartek 08 maja 2025, 16:17
autor: JollyRoger
Tak właśnie jest