Strona 1 z 1
					
				[MiM+TMiM] Rumak i Kelpie karta z lasu.
				: sobota 06 sty 2024, 19:38
				autor: mari1910
				Czy 
Rumak łączy się z przyjacielem 
Kelpie (karta z dodatku Las) oboje dodają początkową wartość mocy do siły podczas walki, pytanie czy to się sumuje?
 
			 
			
					
				Re: [MiM+TMiM] Rumak i Kelpie karta z lasu.
				: sobota 06 sty 2024, 19:55
				autor: Mały Nemo
				Tak, sumują się.
Temat przeniesiony i nazwa karty poprawiona z Klepie na Kelpie.
			 
			
					
				Re: [MiM+TMiM] Rumak i Kelpie karta z lasu.
				: czwartek 11 sty 2024, 20:54
				autor: Martek
				A czy jak mam dwa Rumaki to się sumują?
			 
			
					
				Re: [MiM+TMiM] Rumak i Kelpie karta z lasu.
				: czwartek 11 sty 2024, 21:18
				autor: Mały Nemo
				Martek pisze: ↑czwartek 11 sty 2024, 20:54
A czy jak mam dwa Rumaki to się sumują?
 

 
			 
			
					
				Re: [MiM+TMiM] Rumak i Kelpie karta z lasu.
				: czwartek 11 sty 2024, 21:30
				autor: Martek
				
			 
			
					
				Re: [MiM+TMiM] Rumak i Kelpie karta z lasu.
				: czwartek 11 sty 2024, 21:54
				autor: Rogo
				Interpretując zapis dosłownie, czyli tak, jak powinno się to robić, tak. I w przypadku straty punktu życia w jakiejkolwiek walce tracisz rumaka. jednego. Chyba, że którakolwiek instrukcja wprowadza zapis, który na to nie pozwala, a ja o tym nie wiem, to wtedy nie.
			 
			
					
				Re: [MiM+TMiM] Rumak i Kelpie karta z lasu.
				: czwartek 11 sty 2024, 22:03
				autor: Mały Nemo
				Rogo pisze: ↑czwartek 11 sty 2024, 21:54
tracisz rumaka. jednego.
 
Nie całkiem. Tracisz obu rumaków, bo każdy z nich triggeruje oddzielnie. Co więcej, w danej walce nie musisz nawet używać tego rumaka - i tak go stracisz, jeśli stracisz Życie. Ponadto, możesz stracić rumaka nawet wygrywając walkę, jeśli np. walczyłeś przeciwko 
Heroldowi Śmierci.
 
			 
			
					
				Re: [MiM+TMiM] Rumak i Kelpie karta z lasu.
				: czwartek 11 sty 2024, 22:38
				autor: Rogo
				Mały Nemo pisze: ↑czwartek 11 sty 2024, 22:03
Nie całkiem. Tracisz obu rumaków, bo każdy z nich triggeruje oddzielnie.
 
Oddzielnie ale jednocześnie, a oba mówią o jednym rumaku i nic nie broni, żeby to był ten sam.
Tak samo jak wróżka z różdżką może mieć dwa zaklęcia, bo jej zdolność i przedmiot triggrrują oddzielnie, czy raz, bo oba mówią o jednym zaklęciu? (Tak, wiem, argument trochę na siłę)
Pomijam szczegół, że gdyby ktoś grał tak, jak to opisałem (czyli wg mnie zgodnie z zasadami), to bym już nie chciał z nim grać 
