Strona 4 z 13

: środa 08 cze 2011, 21:46
autor: Arbaal
Ta smocza kobieta jest średnia. Nie jest najgorsza ale też nie jest jakaś zachwycająca. Pozycje przyjechała można powiedzieć chwilową i zakładamy że zaraz rzuci jakiś czas albo gdzieś sobie pójdzie :D

Co do łowcy smoków. Kompletnie nie podoba mi się ta grafika. Zakładam ze postań na niej wcale nie zabiła tego smoka którego głowa leży obok. Gdyby to on to zrobił pewnie nie był by taki czysty, miał by jakieś rany oraz na jego megasiekierce znajdowała by się krew lub jakieś wyszczerbienia po twardych łuskach smoka. Brakuje mu też oparzeń. Smoki zieją ogniem a on ma jedynie blizny które wyglądają raczej jak blizny otrzymane po walce z gladiatorem a nie bestią. Spodnie też ma kiepskie, widać że nie jest trendy :D
Zgadzam się z Rogo. Gość wygląda jak część moich znajomych na FB. apropos fb i dragon hunter :D
http://statichg.demotywatory.pl/uploads ... ro_500.jpg

: środa 08 cze 2011, 22:45
autor: guciomir
Grafiki ok. To co w tej chwili mnie interesuje najbardziej to zdolności i statystyki. Na forum FFG fani dopatrzyli się rzeczy hmm niepokojących...

: środa 08 cze 2011, 22:47
autor: Mały Nemo
guciomir pisze:hmm niepokojących...
Znaczy?

: czwartek 09 cze 2011, 19:06
autor: guciomir
NA forum FFG dopatrzyli się, że topornik zaczyna grę z toporem, a podczas walki rzuca dwoma kośćmi i sumuje wynik. No i ma jeszcze jakąś trzecią umiejętność. BARDZO silne to się wydaje...

: czwartek 09 cze 2011, 21:19
autor: Bludgeon
Dopatrzyli się a może nie. Zobaczymy poszukiwacza w całości to będziemy panikować, nie wcześniej.

: czwartek 09 cze 2011, 21:26
autor: Mały Nemo
Bludgeon pisze:Dopatrzyli się a może nie. Zobaczymy poszukiwacza w całości to będziemy panikować, nie wcześniej.
*popieram*

: czwartek 09 cze 2011, 21:59
autor: Draugnimir
Tym bardziej, że druga zdolność może być równie dobrze ułomnością

: czwartek 09 cze 2011, 22:54
autor: guciomir
Ano, wszyscy czekamy z niecierpliwością

: czwartek 09 cze 2011, 23:00
autor: Arbaal
Ja jeszcze czekam z niecierpliwością na Posiadłość Szaleństwa oraz na Gears of War PL :D
Ale faktycznie sumowanie kości to bardzo mocna umiejętność i oby kolejna nie była bardzo przypakowana. (dobrze że nie mnoży xD)

: czwartek 09 cze 2011, 23:13
autor: Bludgeon
Arbaal pisze:Ale faktycznie sumowanie kości to bardzo mocna umiejętność
Fakt, ale nie mocniejsza niż zdolność zabójcy.

: piątek 10 cze 2011, 01:09
autor: Astropata
Zabójca to nie od dziś wiadomo, że pomimo wielu dodatków wciąż pozostaje w ścisłej czołówce poszukiwaczy i nawet wobec Sage'a i Kultystki jest silną opozycją

: piątek 10 cze 2011, 18:22
autor: Battonsson
Jakby ktoś nie czytał forum FGG to pojawił się tam link do grafiki z planszą do Smoków (autor: Jake Murray) - niestety bez instrukcji nazw i obszarów, więc o mechanice gry niczego nie wywnioskujemy :). Ale zawsze miło zerknąć, tym bardziej, że jak mi się zdaje, ten autor jeszcze nie tworzył do Talismana.

http://jakemurrayart.blogspot.com/2011/ ... ragon.html

: piątek 10 cze 2011, 18:26
autor: Mały Nemo
Azoic z FFG zaprezentował to: http://jakemurrayart.blogspot.com/2011/ ... ragon.html

Artworki planszy do Smoków.

: wtorek 21 cze 2011, 07:38
autor: Arbaal
Ktoś pewnie powie że się czepiam ale właśnie się obudziłem i co do nazwy...
Czy nie było takich założeń że duże dodatki miały nosić nazwy krain a małe dodatki postaci które się na nich znajdują? Trzymając się tego zamiast Smoków moglibyśmy mieć Smocza Wieże albo coś w tym stylu bo przecież widnieje na nowej planszy :D

: wtorek 21 cze 2011, 16:08
autor: Draugnimir
To już byłby, jak mi się zdaje, konflikt między starą tradycją (nazwy nawiązujące do klasyki) a nową tradycją (tytuł każdego dużego dodatku jest nazwą Krainy). W którym raczej bezapelacyjnie zwycięża tradycja stara ;)

: wtorek 21 cze 2011, 17:02
autor: Rogo
Draugnimir pisze:(tytuł każdego dużego dodatku jest nazwą Krainy)
To w takim razie ten dodatek nazywamy Kraina Wewnętrzna, a nie żadna Smocza Wieża ani tym bardziej nie Smoki :P

: wtorek 21 cze 2011, 19:21
autor: Arbaal
Draugnimir pisze:To już byłby, jak mi się zdaje, konflikt między starą tradycją (nazwy nawiązujące do klasyki) a nową tradycją (tytuł każdego dużego dodatku jest nazwą Krainy). W którym raczej bezapelacyjnie zwycięża tradycja stara ;)
Właśnie dlatego że ja nie jestem tradycjonalistą nazwa Smoki nie jest i nie będzie dla mnie nazwą idealną :) aczkolwiek nie mówię że jest zła(kwestia gustu). Ważniejsze jest tłumaczenie zawartości choć na tym się pewnie nie zawiodę bo jak dotąd wszystko było super :)

: środa 22 cze 2011, 20:15
autor: Battonsson
W końcu się pojawiła okładka do Smoków w dużej rozdzielczości na Deviancie:
http://ralphhorsley.deviantart.com/art/ ... -214438155
autor: Ralph Horsley

Przewidywania co do tego, że babka z prawej może być Iluzjonistką zdają się potwierdzać, bo w dużej rozdzielczości widać wyraźnie, że ma kapelusz i wyskakuje z niego królik (czyli najbardziej typowe atrybuty iluzjonisty).

Jeżeli zaś chodzi o przewidywania dotyczące Jeźdźca smoków, to grafika na okładce ich nie potwierdza, bo widać wyraźnie, że na grzbiecie smoka nikt nie siedzi :).

Warto zwrócić też uwagę na jeden z komentarzy na Deviancie zamieszczony pod tą grafiką:
~talismanamsilat 4 minutes ago
I've already had lots of fun playing the new characters as part of the playtest procedure! Kickass Dragon Hunter, but I love the Minotaur

: sobota 25 cze 2011, 11:38
autor: Mały Nemo
Battonsson pisze:~talismanamsilat 4 minutes ago
I've already had lots of fun playing the new characters as part of the playtest procedure! Kickass Dragon Hunter, but I love the Minotaur
...

===

Niemniej, na Talisman Island pojawiła się informacja, iż zgodnie z wpisem na BoardGameGeek, Dragon planowany jest na Wrzesień.

: wtorek 28 cze 2011, 23:00
autor: Mały Nemo

: wtorek 28 cze 2011, 23:22
autor: guciomir
Nie wiem czy nowa mechanika wypali, coś mi w niej nie leży, ale wierzę że FFG zna się na rzeczy i że efekt będzie dobry

: wtorek 28 cze 2011, 23:24
autor: Mały Nemo
A co Ci w niej nie leży konkretnie?

: środa 29 cze 2011, 07:43
autor: guciomir
Wydaje mi się, że każdy gracz na początku swojego ruchu ma wylosować żetona. Nie wiem czy zda to egzamin, bo w ten sposób wydłuży się każdy ruch i gra zmieni swoje oblicze dość znacznie. Podchodzę więc do tego sceptycznie, bo na papierze nie wygląda to imo dobrze, ale z werdyktem poczekam aż będę miał to okazję przetestować.

Oprócz tego, The Dragon brzmi w tej chwili jak jeden wielki alternatywny scenariusz, którego nie da rady łączyć na przykład z alternatywnymi zakończeniami gry. Mam nadzieję, że nowe karty będzie można wykorzystać, nie bawiąc się w te wszystkie żetony

: środa 29 cze 2011, 10:52
autor: HunteR
A to nie będzie czasem tylko opcja z tymi żetonami że można ale nie trzeba? Tak samo jak z traktowaniem dodatku jako osobnej mini kampanii, można jeśli ktoś szuka odskoczni od podstawowej gry ale nie trzeba i można po prostu zasilić zbiór kart i poszukiwaczy nowymi rzeczami i grać tak jak do tej pory.

: środa 29 cze 2011, 11:05
autor: Arbaal
No na pewno nowi poszukiwacze, jakieś 10 kart przygód, trochę zaklęć to na stałe dojdzie do gry. Karty i żetony smoków to chyba takie alternatywne zakończenie które jest znane od początku rozgrywki(bo nie może być inaczej). Gram w dużo różnych gier i jak już kiedyś mówiłem nie jestem tradycjonalistą więc jak na razie nowy system mi się podoba z tego co do tej pory o nim wiadomo. Chyba nie wydłuży nam rozgrywki, gracze będą elastyczni i poradzą sobie z tymi żetonami :) żeby tylko ta wewnętrzna kraina była ciekawa i jednocześnie trudna :)