Strona 4 z 16

: czwartek 11 mar 2010, 00:53
autor: yt1300
wg mnie to dobra, jeżeli nie bardzo dobra postać. w tmim zdobywa sie dużo złota nawet bez sprzedaży przedmiotow. na pewno nie bedzie narzekał na jego brak. daje tez to naprawde ogromne mozliwosci jezeli chodzi o leczenie. wchodzimy do dungeonu i nie martwimy sie jezeli przegramy walke, dwie czy nawet trzy.

: czwartek 11 mar 2010, 14:48
autor: Bludgeon
Boże jaka ochydna grafika. Widać że rob..rysują tych poszukiwaczy na odwal się. [-X

Sam poszukiwacz nie wiem czy potężny ale na pewno fajnie by się nim grało :) Z jednej strony zaczyna z 2 siły i nie może atakować na moc, ale ma na starcie 5 dodatkowych żyć albo powtórek rzutu, albo zaklęć. :)

: czwartek 11 mar 2010, 14:53
autor: Arkon
Bludgeon pisze:Boże jaka ochydna grafika. Widać że robią tych poszukiwaczy na odwal się
No własnie, co dodatek to coraz gorzej. O ile Żniwiarz i Frostmarch trzymają poziom (przynajmniej wg mnie) to Podziemia i Highland to już lipa.

: czwartek 11 mar 2010, 14:54
autor: Bludgeon
Arkon pisze:
Bludgeon pisze:Boże jaka ochydna grafika. Widać że robią tych poszukiwaczy na odwal się
No własnie, co dodatek to coraz gorzej. O ile Żniwiarz i Frostmarch trzymają poziom (przynajmniej wg mnie) to Podziemia i Highland to już lipa.
Zauwazyliście że na początku się starali? Każdy poszukiwacz miał swoją unikalną grafikę podłoża. Elf stał na pniaku, druid miał głazy w tle. Teraz wszyscy łażą po jakiejś podłodze ze złotem, co raz że nie ma większego sensu a 2 że graficznie nawet nie pasuje, po prostu widać różne style.

[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 2:57 pm ]
W podziemiach jedynie filozof całkiem ładnie wygląda. Frostmarch i reaper rzeczywiście trzymają poziom. Czyżby jakaś klątwa kazała FFG wydawać planszowe dodatki z wymiocinami zamiast grafik?

[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 3:02 pm ]
qwertyuiopp pisze:Poniżej podaje przybliżone tłumaczenie postaci:

Alchemik (Alchemist)

Rozpoczynasz grę posiadając 5 sztuk złota.

Podczas swojej tury możesz przemienić w złoto dowolną ilość posiadanych Przedmiotów. Za każdy odrzucony Przedmiot otrzymujesz jedną sztukę złota, a za Magiczny Przedmiot - trzy sztuki złota.

Podczas swojej tury możesz przyrządzić mikstury z posiadanego złota. Za każdą odzrzuconą sztukę złota możesz odzyskać 1 punkt Życia, odzyskać 1 punkt Losu lub otrzymać 1 Zaklęcie (jeśli pozwala ci na to Moc). Możesz przemieniać przedmioty w złoto i przyrządzać mikstury podczas tej samej tury.
Ciekawe czy można zrobić tak: mam alchemika i 1 Życie. Wdaję się w walkę z kimśtam, przegrywam i deklaruję że przed utratą życia przemieniam przedmiot w złoto a złoto w życie.

: czwartek 11 mar 2010, 15:23
autor: Kaktus+
zwróciłem już na to uwagę w temacie Podziemi, że Poszukiwacze wyglądają tragicznie to nikt mnie nie słuchał :P
Obawiam się, że będzie coraz gorzej...

: czwartek 11 mar 2010, 16:42
autor: Hellhound
Bludgeon pisze:Ciekawe czy można zrobić tak: mam alchemika i 1 Życie. Wdaję się w walkę z kimśtam, przegrywam i deklaruję że przed utratą życia przemieniam przedmiot w złoto a złoto w życie.
Nie no to już by była patologia. Jak tracisz ostatni punkt to już koniec. Chociaż nie zdziwię się jak FFG wyda jakiś FAQ w którym dopuści do takiej sytuacji.

: czwartek 11 mar 2010, 16:55
autor: Kufir
Poszukiwacz ma bardzo fajne umiejętności, pewnie będzie się nim ciekawie grało, ilustracja ujdzie, od piersi w górę jest OK, czym schodzimy niżej tym większa tragedia ;)

: czwartek 11 mar 2010, 17:33
autor: Rogo
Bludgeon pisze:Ciekawe czy można zrobić tak: mam alchemika i 1 Życie. Wdaję się w walkę z kimśtam, przegrywam i deklaruję że przed utratą życia przemieniam przedmiot w złoto a złoto w życie.
Jak na moje w takiej sytuacji może uratować Cię tylko i wyłącznie Ocalenie - wszelkie próby leczenia się nie wchodzą ju w grę :P Ale co za problem leczyć się, żeby mieć zawsze 2 punkty Życia? ;)

: czwartek 11 mar 2010, 19:53
autor: Bludgeon
Rogo pisze:
Bludgeon pisze:Ciekawe czy można zrobić tak: mam alchemika i 1 Życie. Wdaję się w walkę z kimśtam, przegrywam i deklaruję że przed utratą życia przemieniam przedmiot w złoto a złoto w życie.
Jak na moje w takiej sytuacji może uratować Cię tylko i wyłącznie Ocalenie - wszelkie próby leczenia się nie wchodzą ju w grę :P Ale co za problem leczyć się, żeby mieć zawsze 2 punkty Życia? ;)
Teoretycznie możesz chcieć oszczędzać złoto do ostatniego możliwego momentu bo można je wymieniać na różne rzeczy, więc powód jest.

Ale generalnie to chodziło mi tylko o regułę czy coś takiego jest dopuszczalne. Za dużo chyba grałem w Magica gdzie na praktycznie każdą sytuację można "odpowiadać" i nasza odpowiedź dzieje się na moment przed tą akcją.

: czwartek 11 mar 2010, 20:36
autor: Hellhound
Wydaje mi się, że uleczyć może się on w dowolnym momencie ale przed rzutem kostką (czy to podczas walki czy odwiedzania jakiegoś miejsca). Po rzucie kostką jest już za późno.

: piątek 12 mar 2010, 17:05
autor: Kufir

: piątek 12 mar 2010, 21:10
autor: Artownik
Bludgeon pisze:
Arkon pisze:
Bludgeon pisze: Boże jaka ochydna grafika. Widać że robią tych poszukiwaczy na odwal się
No własnie, co dodatek to coraz gorzej. O ile Żniwiarz i Frostmarch trzymają poziom (przynajmniej wg mnie) to Podziemia i Highland to już lipa.
Zauwazyliście że na początku się starali? Każdy poszukiwacz miał swoją unikalną grafikę podłoża. Elf stał na pniaku, druid miał głazy w tle. Teraz wszyscy łażą po jakiejś podłodze ze złotem, co raz że nie ma większego sensu a 2 że graficznie nawet nie pasuje, po prostu widać różne style.
No właśnie, mam identyczne odczucie jak Arkon.

Natomiast należy jednak rozróżnić podstawkę, od dodatków, bo to dodatki przygotowywało FFG.
Fajne w MiMie było to, że nawiązywali grafikami do różnych motywów, jak widać pod wodzą FFG robi się to po prostu zupełnie abstrakcyjne. Ten rysunek idealnie to obrazuje - jakiś dziwny elf, niby alchemik, ubrany niewiadomo jak, do tego z zupełnie kosmiczną laską.

: piątek 12 mar 2010, 21:28
autor: Arkon
Artownik pisze:Natomiast należy jednak rozróżnić podstawkę, od dodatków, bo to dodatki przygotowywało FFG.
Właśnie dlatego podstawkę pominąłem, chociaż uważam, tak jak ktoś już to napisał, że są zbyt idealne. Świetne natomiast były grafiki poszukiwaczy w naszym MiMie.
Abstrakcyjne.... - szukałem tego słowa ;-)
Kaktus+ pisze:zwróciłem już na to uwagę w temacie Podziemi, że Poszukiwacze wyglądają tragicznie to nikt mnie nie słuchał
Żebym to ja o tym pamiętał :?:

: piątek 12 mar 2010, 22:23
autor: truchel
Niestety ilustracja Alchemika badziewna. Jednak najbardziej syfiasto-kalowy malunek to Amazonka. Beznadzieja!!! No i - jak ktos zdazyl zauwazyc - to beznadziejne podloze z monetami!

: piątek 12 mar 2010, 23:58
autor: Freeasy
Zgadzam się. Grafiki staczają się po równi pochyłej. Te opublikowane na Talisman Island to już żenada. Podłoże też jest żenujące. Dodatek zapowiadał się interesująco ale wykonanie może być frustrujące

: sobota 13 mar 2010, 00:47
autor: Misiek
Czytałem i czekałem, aż wyświetli mi się stronka z alchemikiem. Wciąż jeszcze się turlam ze śmiechu :mrgreen: , a te proporcje nóg... bezcenne. Tylko tekst karty broni się, grafika taka, że wstyd pokazać ją ludziom.

: sobota 13 mar 2010, 01:17
autor: Artownik
Kufir pisze:Dwie nowe foty:

http://www.talismanisland.com/
Uhuhu, ta druga to mi wygląda na coś w stylu Tarana Pradawnych :mrgreen:

: sobota 13 mar 2010, 13:38
autor: Bludgeon
Hehe taran pradawnych. Klasyk :mrgreen:

: sobota 13 mar 2010, 22:07
autor: truchel
Hmm.. orientujecie sie jakie sa szanse na to, by FFG wrzucilo w ktoryms z przyszlych dodatkow nowe ilustracje co poniektorych poszukiwaczy? Oczywiscie na prosbe rzeszy fanow. Ostatnio gram tylko w TMiM 4.5 (w kolekcji posiadam tez komplet 1-szego MiMa) ale przy losowaniu szlag mnie jasny trafia gdy widze te bazgroly nazywane ilustracjami poszukiwaczy. :?

: sobota 13 mar 2010, 22:19
autor: Hellhound
Jeśli mówisz o poszukiwaczach którzy się już ukazali to obawiam się, że żadne.

: niedziela 14 mar 2010, 00:08
autor: Valdi
Wydruk poszukiwaczy to niewielki problem zawsze możesz stworzyć ich erratę-graficzną i podesłać do Stava będziesz miał profesjonalny wydruk i ładnych poszukiwaczy. Przy minimalnym koszcie i robocie. A Poszukiwacze to nie karty przygód i jak będziesz miał wszystkich (niewielu ich jest) nowo wydrukowanych to nie będą się odróżniali.

Na FFG niema co liczyć - wydają żeby sprzedać a nie żeby było to super.

: czwartek 18 mar 2010, 00:19
autor: Mały Nemo
Na Talisman Island pojawiły się kolejne dwie grafiki. Tym razem Jon ukazał nam:

Flight Potion:

Obrazek

Thundercrest:

Obrazek

Credits: Talisman Island

: czwartek 18 mar 2010, 18:59
autor: Artownik
Średnio nieciekawie, tak w mojej prywatnej ocenie.

Ten Potion to już naprawdę przesadzony :biggrin:

: czwartek 18 mar 2010, 19:38
autor: Mały Nemo
Obrazek

: czwartek 18 mar 2010, 22:08
autor: Freeasy
Lepsze od tego rycerza co ucieka przed kulą którą z łapek wypuścił chrząszcz gnojarz. Nawiasem mówiąc taki chrząszcz to ma klawe życie. Zero stresu tylko toczy tą swoją kulę