Strona 4 z 4
: niedziela 14 lut 2010, 20:28
autor: hulkster
: poniedziałek 15 lut 2010, 13:27
autor: Terk
Zrobiłem reupload, linki w pierwszym poście. Niestety aktualnie prace nad grą stoją i nie ruszą wcześniej niż za tydzień. Khuzuk, nie martw się, Twoja robota na pewno nie pójdzie na marne.
: poniedziałek 15 lut 2010, 23:13
autor: Khuzuk
Nie martwie sie. Jeszcze mysle nad dodaniem Jaskini, bo tego dodatku na razie nie zrobilem. Potem moze jakies dodatki nieoficjalne? Mam na uwasze Przedpola piekieł, Zapomniane pustkowia, Lodową krainę itd. Ale na razie mam sporo pracy, wiec wszystko sie odwleka.
: poniedziałek 01 mar 2010, 20:13
autor: xxart
chyba padł nam kolejny z projektów mineło już 2 tygodnie a tu ani widu ani słychu :?
: poniedziałek 01 mar 2010, 22:47
autor: Terk
Sporo roboty mam, całość była pisana w pythonie26, który jak się okazało był wyjątkowo nietrafionym wyborem, ponieważ przez to kolosalnie obciążony jest procesor. Ogólnie to ja nigdy nic większego nie programowałem, poza jakimiś śmiesznymi programami do porządkowania plików i jakiś małych zabawek. To była pierwsza próba stworzenia czegoś sensowniejszego. W ogóle nigdy mi nie było dane uczyć się na poważnie jakiegokolwiek języka programowania. Zawsze, tak i w tym wypadku douczałem się na bieżąco. Dopiero teraz zaczynam na studiach naukę javy, więc bardzo możliwe że za jakiś czas, raczej dłuższy, pojawi się MM, czy MiM napisany od podstaw, byłoby to o tyle dobre, że wtedy otrzymałbym dużą pomoc od znajomych w postaci modułu do gry przez internet.
: poniedziałek 01 mar 2010, 23:59
autor: hulkster
Ja bym proponował, żebyś przeszedł na C++ lub C#. Java ma to do siebie, że poza jBuilderem nie ma dobrego środowiska (netbeans ma swoje ograniczenia) natomiast języki C posiadają znakomite Visual Studio, którym można prawie wszystko robić. Jakbyś potrzebował pomocy przeniesienia projektu na któryś z tych języków daj znać. Oczywiście zaznaczam, że sam jestem programistą języków C więc moja opinia nie jest obiektywna, niemniej słyszałem, że Java nadaje się jedynie do komórek, aplikacji web-owych oraz po pewnych modyfikacjach do systemów Unix
: poniedziałek 08 mar 2010, 07:07
autor: xxart
tak mi się wydawało kolejny DETH
: poniedziałek 08 mar 2010, 07:44
autor: Rogo
xxart, ROTFL. Czytasz Ty w ogóle co pisze autor?
Terk pisze:Dopiero teraz zaczynam na studiach naukę javy, więc bardzo możliwe że za jakiś czas, raczej dłuższy, pojawi się MM, czy MiM napisany od podstaw, byłoby to o tyle dobre, że wtedy otrzymałbym dużą pomoc od znajomych w postaci modułu do gry przez internet.
Na naszym forum też zalęgły się internetowe trolle? ](*,)
: poniedziałek 08 mar 2010, 17:46
autor: pacnutek
Terk pisze:Sporo roboty mam, całość była pisana w pythonie26, który jak się okazało był wyjątkowo nietrafionym wyborem, ponieważ przez to kolosalnie obciążony jest procesor. Ogólnie to ja nigdy nic większego nie programowałem, poza jakimiś śmiesznymi programami do porządkowania plików i jakiś małych zabawek. To była pierwsza próba stworzenia czegoś sensowniejszego. W ogóle nigdy mi nie było dane uczyć się na poważnie jakiegokolwiek języka programowania. Zawsze, tak i w tym wypadku douczałem się na bieżąco. Dopiero teraz zaczynam na studiach naukę javy, więc bardzo możliwe że za jakiś czas, raczej dłuższy, pojawi się MM, czy MiM napisany od podstaw, byłoby to o tyle dobre, że wtedy otrzymałbym dużą pomoc od znajomych w postaci modułu do gry przez internet.
Czy istaniałą by szansa zobaczyć ten kod w Pytonie?
I nie narzekajcie na tą Javę. Eclipse przerasta VS w pewnych aspektach, a już na pewno w aspekcie finansowym.
: wtorek 09 mar 2010, 10:21
autor: Misiek
Powinieneś jednak dokończyć TEN projekt, doprowadzić go do grywalnej wersji bez możliwości gry przez internet. Niby programiści często porzucają projekty widząc, że można coś napisać lepiej, ale jeśli sam nie będziesz przełamywał błędów, które wyszły w programowaniu, to może się zdarzyć, że i późniejsze projekty będą nastręczały ci te same trudności.
Prośba jeszcze o udostępnienie kodu źródłowego. Do tematu zagląda sporo osób i ktoś może kiedyś to pociągnąć lub wykorzystać w części aby nie pisać wciąż wszystkiego od początku.
Ogromny zawód, że nie chcesz tego dokończyć w tej formie. Jak się jest starym prykiem, to nie ma gdzie rozkładać planszy, a na monitorze częściej pykałem w tę grę, bo łatwiej.
Pozostaje czekać na efekty przesiadki na nową platformę. Mam głęboką nadzieję, że efekty poznam szybciej niż finalną wersję Trolli [-o<
: czwartek 11 mar 2010, 09:30
autor: Terk
Projekt zawiesiłem, bo nie widzę możliwości napisania grywalnej wersji w sposób w jaki została rozpoczęta. Widzieliśmy jak wieloma błędami to owocuje i jak nieoptymalna jest gra, zużywa naprawdę ogromne ilości zasobów. Kod udostępnię, może ktoś będzie miał ochotę go przejrzeć, poprawić.
A więc, aby zawstydzić wszystkich, którzy co nieco znają się na programowaniu, tutaj dowód jak daleko da się doprowadzić projekt korzystając z prymitywnych narzędzi. Enjoy!
http://www.scirra.com/construct/
http://wyslijto.pl/plik/uxn0xazh8g
Jeśli ktoś będzie chciał to rozwijać, to w miarę możliwości mogę posłużyć pomocą.
: czwartek 11 mar 2010, 10:25
autor: Misiek
Nie było aż tak wiele tych błędów, M&B Ogniem i Mieczem miał wiele :twisted: Twoja wersja jest i tak najbardziej grywalna z wszystkich jakie pojawiły się na forum. Mam nadzieję, że wśród użytkowników znajdą się osoby programujące w javie i dzięki udostępnieniu kodu będą mogły więcej powiedzieć niż przy ocenianiu skompilowanego już programu.
: czwartek 11 mar 2010, 14:35
autor: Comodo
Ja bym się tam nie łamał błędami. Każda gra przechodzi przez fazę poprawiania tony błędów. To normalne

Twój projekt jest naprawdę świetny i szkoda, że go zawieszasz. Gdybyś go jeszcze pociągnął na pewno większość rzeczy udało by się poprawić i doprowadzić do stanu, w którym sami gracze zadbali by o rozbudowę programu
Podsumowując - dobra robota człowieku! Programuj jak najwięcej

: czwartek 11 mar 2010, 17:41
autor: Rogo
Ja myślę, że cel (nowa, doskonalsza wersja napisana w Javie, z pomocą uprzejmych kolegów
Terka) uświęca środki (zawieszenie projektu na jakiś czas)

Przeżyliśmy tyle upadających projektów, tyle lat bez komputerowej wersji gry, że teraz nie powinno być problemem poczekać jakieś pół roku, aż
Terk zacznie szaleć i stworzy arcydzieło

A widząc poprzedni projekt chyba nie ma co wątpić w jego następną wersję

No tylko niektózy myślą, że mamy kolejny "
DETH" xD
: niedziela 26 wrz 2010, 20:58
autor: Pruchy
Mam bardzo głupie pytanie. Jak to w ogóle odpalić na kompie bo coś nie bardzo wiem jak.
Wielkie dzięki
: poniedziałek 16 lip 2012, 02:10
autor: Michał Adam
a czy ktoś może zamieścić nowicjuszowi na forum linki nowe z uploadem? Z góry dziękuję!