Strona 23 z 87

: piątek 07 wrz 2012, 22:00
autor: Mały Nemo
Ja wyznaję zasadę, iż logika jest jak --CENZURA-- - każdy ma swoją. Dlatego wolę grać zgodnie z instrukcją.

: piątek 07 wrz 2012, 22:47
autor: Rogo
Tak, a racja jest jak penis - kobiety jej nie mają ^^

A jak się Nemo odniesiesz do tego, co przed chwilą przytoczyłem z instrukcji? Czy przyznasz zatem, że grałeś z błędem? Bo sam pisałeś:
Nemomon pisze:Jak się pokonało wroga w walce psychicznej, to raczej można go wymienić jedynie na punkty Mocy. Karty punkty Siły się ignoruje.
A pokonany Wróg staje się Trofeum i KAŻDE (znowu to powtarzam) 7 punktów Siły/Mocy z Trofeów można wymienić na punkt danej cechy - a jak Wróg ma obie cechy to tylko się cieszyć ;)

: piątek 07 wrz 2012, 22:57
autor: Mały Nemo
Rogo pisze:A jak się Nemo odniesiesz do tego, co przed chwilą przytoczyłem z instrukcji? Czy przyznasz zatem, że grałeś z błędem?
Przyznam się, iż grałem z błędem :). Pewnie dlatego, iż prawdopodobnie ostatni raz instrukcję czytałem, kiedy jeszcze Amerykę zamieszkiwali tylko Najstarsi Indianie ;).

: sobota 08 wrz 2012, 11:20
autor: wowarz
Śmiem twierdzić, że i tak będziecie nadal Panowie grali zgodnie z zasadami logiki ;-)

: sobota 08 wrz 2012, 12:22
autor: Mały Nemo
Pewnie dlatego, iż żeśmy się do tych zasad, z którymi gramy, przyzwyczaili. Gdybyś Rogo wcześniej z tym wyskoczył... to może by się coś zmieniło :P.

: sobota 08 wrz 2012, 12:34
autor: Rogo
Wiesz, sam gram, jak już wcześniej wspominałem, że Wrogowie pokonani na Siłę są wymieniani na Siłę itd. Założony temat zmotywował mnie do zajrzenia do instrukcji, a tam taki psikus :D I tak w ramach podsumowania:
Ja wyznaję zasadę, iż logika jest jak --CENZURA-- - każdy ma swoją. Dlatego wolę grać zgodnie z instrukcją.
Ktoś tu jest niesłowny ^^

: sobota 08 wrz 2012, 12:40
autor: Mały Nemo
Rogo pisze:Ktoś tu jest niesłowny ^^
Już w antycznych czasach Cyceron powiadał: consuetudo altera natura est ;)

: niedziela 09 wrz 2012, 15:30
autor: wowarz
Haha, miło się też czasem poprzekomarzać w miłym towarzystwie ;-)

: poniedziałek 10 wrz 2012, 00:48
autor: arai
A ja też będę grała dalej po swojemu jeśli inni współgracze nie będą mieć co do tego obiekcji ;)

: środa 12 wrz 2012, 17:11
autor: sardo
Przy wczytaniu się w jedną kartę podczas ostatniej rozgrywki mieliśmy sporą zagwozdkę. Chodzi o Zmorę chłodu. Karta została wylosowana na obszarze gdzie znajdował się już inny Poszukiwacz. Co należy rozumieć przez "atakuje wszystkich na tym obszarze"? Atakuje ich po kolei? Walczą z nim wszyscy na raz?
Zmora chłodu
Moc: 6
Straszliwa zmora chłodu
atakuje wszystkich na
tym obszarze. Pozostanie
tu, dopóki ktoś jej
nie pokona.
I jeszcze kolejne pytanie. Czy można Zaklęciem Alchemia, które mamy na Pierścieniu Zaklęć zamienić ten właśnie Pierścień w mieszek złota?
Alchemia
Możesz rzucić to Zaklęcie na po-
czątku swojej tury, przed wyko-
naniem ruchu. Zamień dowolną
liczbę posiadanych Przedmiotów
w złoto. Odłóż karty zamienio-
nych Przedmiotów, a za każdą
z nic weź 1 sztukę złota.
Pierścień Zaklęć
Pierścień zawiera 1 Zaklęcie
(wylosuje je z talii Zaklęć,
obejrzyj, a następnie połóż
na tej karcie). Pierścień może
rzucić swoje Zaklęcie, kiedy
tylko zechcesz (Zaklęcie traktuj
tak, jakbyś sam je rzucał).
Kiedy pierścień wykorzysta
swoje Zaklęcie, zniknie w
stosie kart odrzuconych.

: środa 12 wrz 2012, 17:21
autor: Mały Nemo
sardo pisze: Co należy rozumieć przez "atakuje wszystkich na tym obszarze"? Atakuje ich po kolei? Walczą z nim wszyscy na raz?
Nic. To flavor text.
sardo pisze:Czy można Zaklęciem Alchemia, które mamy na Pierścieniu Zaklęć możemy zamienić ten właśnie Pierścień w mieszek złota?
Tak. Pierścień jest odrzucany po wykorzystaniu Zaklęcia, dopóki więc Zaklęcie znajduje się w grze, to i Pierścień znajduje się w grze. Dlatego też możesz Alchemią targetować w Pierścień.

: środa 19 wrz 2012, 00:16
autor: sardo
To kolejne pytanko:
Czy zaklęciem Przywrócenie można się uratować przed śmiercią od Żniwiarza?
Ponury Żniwiwarz
1) "Już czas." Tracisz wszystkie punkty Życia, zostajesz zabity.
Przywrócenie
Możesz rzucić to Zaklęcie
w dowolnym momencie na
któregokolwiek Poszukiwacza lub
Przyjaciela. Zapobiegasz utracie
przez Poszukiwacza punktów
Życia lub śmierci Przyjaciela.

: środa 19 wrz 2012, 01:39
autor: Mały Nemo
Tak.

: środa 26 wrz 2012, 15:22
autor: Revix
Graliśmy wczoraj w magie i miecz i pojawiła się dość trudna sytuacja, którą postaram sie wam przedstawić prosząc o rozstrzygniecie problemu.
Mój poszukiwacz wdał się w walkę, wykorzystał to Błędny Rycerz i postanowił mnie wspomóc. Pokonaliśmy razem wroga i BR jako kartę nagrody wylosował Magiczne drzwi
Odrzuć natychmiast tę kartę. Przenieś się na dowolny obszar w dowolnej krainie ( z wyjątkiem KW)
BR posiadał zadanie czarownika, którego wykonanie wymagało spotkania z Mistykiem z wioski.
Teraz pojawia się pytanie czy BR może przenieść się na obszar wioski i spotkać Mistyka co sprawi, że wykona zadanie i przeniesie się na obszar jaskini itd... pomimo tego ze to jest moja tura? Czy może powinien przenieść się na dowolny obszar ale z racji braku tury nic tam nie robić? Myslę, że karty nagród nie uwzględniają tej postaci w swoich instrukcjach.
Na koniec zdolność BR a właściwie jej kluczowy fragment
Jeśli wróg zostanie zabity, otrzymujesz 1 Nagrodę za zadanie i tracisz następną turę.

: środa 26 wrz 2012, 15:25
autor: Rogo
Nie bada obszaru, bo to nie jego tura, a więc nie może odwiedzić Mistyka. Wyjątkowo słabo trafił z "nagrodą".

: środa 26 wrz 2012, 15:30
autor: Revix
Ale musi natychmiast się przenieść na jakikolwiek inny obszar?

: środa 26 wrz 2012, 15:41
autor: Rogo
No tak mówi karta nagrody. Przenosi się, nie bada obszaru i do tego raci następną turę :mrgreen: To się nazywa pech :D

: środa 26 wrz 2012, 16:04
autor: Revix
Jeszcze mam jedno pytanie:
Jeśli postać posiada zdolność która pozwala jej na uzyskiwanie jakichś bonusów na danym obszarze np. Wampirzyca może na cmentarzu odzyskać życie to czy jeśli się na to zdecyduje bada dalej cmentarz? Tzn czy może odzyskać też los albo się modlić? Oraz co w sytuacji kiedy Wampirzyca o dobrym charakterze wejdzie na cmentarz?
a) odzyska PŻ do maksimum
b) odzyska PŻ do max-1 ( bo od razu straci jeden ze względu na swój charakter )
jeśli b) to czy najpierw traci punkt życia czy najpierw odzyskuje punkty?

: środa 26 wrz 2012, 18:52
autor: Rogo
Cytat zdolności by się przydał. Ale jeśli nie jest napisane "Zamiast badać obszar" to może i badać i odzyskać.
Co do dobrej wampirzycy - instrukcja chyba tego nie mówi, a więc pozostawia to dla wampirzycy dowolność.
Przynajmniej taka jest moja skromna opinia ;)

: środa 26 wrz 2012, 18:56
autor: Revix
Pytanie z ostatniej chwili, czy postac która ma dwa zadania czarownika (zakonczenie z zadaniami) pt. "Udaj się do miasta" i "Odwiedź czarodziejkę" moze je wykonać jednocześnie podczas jednej wizyty w mieście?

: środa 26 wrz 2012, 19:08
autor: Mały Nemo
Tak.


A ja będę złym Modem i przypomnę koledze Revixowi, że do pytań nie tyle "przydaje się" dokładać treści kart, o które się pyta, co trzeba to robić, zgodnie z Regulaminem (coby ułatwić nam życie i przyspieszyć czas, w jakim uzyska się odpowiedź) ;) //Draugnimir

: sobota 06 paź 2012, 13:00
autor: Solmath
Mam pytanie odnośnie specjalnej zdolności Kleryka.

1. "Może automatycznie niszczyć duchy (bez konieczności uciekania się do walki psychicznej). Jeśli to zrobisz, nie możesz zatrzymać jego karty jako trofeum, możesz za to otrzymać 1 punkt Losu."

Czy dzięki tej umiejętności można powiększyć ilość punktów losu ponad wartość startową (3)?

: sobota 06 paź 2012, 13:06
autor: sardo
Solmath pisze:Mam pytanie odnośnie specjalnej zdolności Kleryka.

1. "Może automatycznie niszczyć duchy (bez konieczności uciekania się do walki psychicznej). Jeśli to zrobisz, nie możesz zatrzymać jego karty jako trofeum, możesz za to otrzymać 1 punkt Losu."

Czy dzięki tej umiejętności można powiększyć ilość punktów losu ponad wartość startową (3)?
Tak, otrzymać możesz ponad limit. Odzyskać możesz do podstawowej wartości ;)

A ja przy okazji się spytam. Czy tą umiejętnością możemy zniszczyć Mroźną Nimfę (nie pamiętam dokładnie nazwy), która ucieka przed rozpoczęciem walki (bo mamy za dużo mocy)?

: sobota 06 paź 2012, 13:08
autor: Mały Nemo
A ja przy okazji się spytam. Czy tą umiejętnością możemy zniszczyć Mroźną Nimfę (nie pamiętam dokładnie nazwy), która ucieka przed rozpoczęciem walki (bo mamy za dużo mocy)?
Jeżeli normalnie i tak by doszło do walki - tak. Jeżeli miałaby Ci uciec, to nie.

: niedziela 11 lis 2012, 01:19
autor: gadgett
cześć

Jestem tu nowy a grę kupiłem dzisiaj :mrgreen:
Mam pytanie , czy jak sie rzuci czar to trzeba go odłożyć? czy nadal jest do dyspozycji w następnych walkach?Je dnym zdaniem czy zaklecia są jednorazowe?