: piątek 13 maja 2011, 07:35
Czy chodzi ci o Diablo? Jeśli tak to oczywiście, atakują ją dosyć często. Darmowa dostawa ekwipunku i psi-coś tam, które z tego co zauważyłem nie tracą na wartości. No i poza tym żołnierze szybko się szkoląw takich akcjach. A nie trzeba marnować wiele amunicji, wystarczy kilka granatów ogłuszających 
To "niebieskie gówno" to Poppery. Jak już masz ToxicGuny to już nie wybuchają po trafieniu.
Jesli chodzi o Terror, to ja robię tak:
Pierwszy miesiąc to postawienie kwater dla personelu, Alien Containment, ulepszonego Sonaru i magazynów.
Wywalam DartPistols i inne gówno - zostawiam i kupuję Jet Harpoon i coś tam jeszcze zapomniałem jak się nazywa, byle nie Torpedo Launchers, kupuję więcej granatów zwykłych i zbliżeniowych oraz Therma Tasers. Od 1 do 5 pierwszych misjii występuję z takim uzbrojeniem. Przezbrajam Barracudy w DUP Head Torpedoes.
Dokupuję 10-20 naukowców (w zalezności od miejsca w kwaterach) i wynajdują Gauss Pistols i Gauss Rifle, budując po 10 sztuk jednych i drugich. Po wynalezieniu ich oczywiście dokupuję 10 inżynierów (jeśli pozwalają na to miejsca). Przezbrajam na bieżąco swoich ludzi w Gaussy.
Jeśli chodzi o żołnierzy to na początku zostawiam tylko tych, którzy mają celność powyżej 50, resztę wywalam i dokupuję w ich miejsce kolejnych (do liczby 10) i tak jeszcze ze dwa razy. Na misje wysyłam po 4-6 ludzi na raz, na terror Sites już staram się więcej.
Kolejnym krokiem jest złapanie żywych Deep One i chyba Aquatoid Leaders (wbrew pozorom nie jest to takie trucne) i jak najszybsze wynalezienie MC Lab. Wtedy po prostu dodajesz nowych ludzi do szkolenia i zostawiasz tylko tych, którzy mają MC powyżej 80 (a jeszcze lepiej 90). Przydałoby się zwiększyć też ilosć naukowców i budynków dla nich, co zresztą nie jest aż tak kosztowne. Sprzedając ciała obcych i zalegający sprzęt (wystarczy jak zostawisz po 1 szt do badań) szybko zarobisz kasę.
W drugim miesiącu stawiam drugą bazę, gdzie buduję dodatkowe warsztaty i z 5 hangarów. To będzie w przyszłości baza służąca do budowy sprzętu, pojazdów itd.
Kolejny miesiąc to na ogół nowa baza, w każdej powinieneś mieć przynajmniej po 1 dodatkowej Barracudzie. Po drodze powinno się wynaleźć przynajmniej Plasma Pistol.
Oczywiście to wszystko ulega jeszcze pewnej modyfikacji, w zalezności od tego jak często będą pojawiać się ufole itd.
To "niebieskie gówno" to Poppery. Jak już masz ToxicGuny to już nie wybuchają po trafieniu.
Jesli chodzi o Terror, to ja robię tak:
Pierwszy miesiąc to postawienie kwater dla personelu, Alien Containment, ulepszonego Sonaru i magazynów.
Wywalam DartPistols i inne gówno - zostawiam i kupuję Jet Harpoon i coś tam jeszcze zapomniałem jak się nazywa, byle nie Torpedo Launchers, kupuję więcej granatów zwykłych i zbliżeniowych oraz Therma Tasers. Od 1 do 5 pierwszych misjii występuję z takim uzbrojeniem. Przezbrajam Barracudy w DUP Head Torpedoes.
Dokupuję 10-20 naukowców (w zalezności od miejsca w kwaterach) i wynajdują Gauss Pistols i Gauss Rifle, budując po 10 sztuk jednych i drugich. Po wynalezieniu ich oczywiście dokupuję 10 inżynierów (jeśli pozwalają na to miejsca). Przezbrajam na bieżąco swoich ludzi w Gaussy.
Jeśli chodzi o żołnierzy to na początku zostawiam tylko tych, którzy mają celność powyżej 50, resztę wywalam i dokupuję w ich miejsce kolejnych (do liczby 10) i tak jeszcze ze dwa razy. Na misje wysyłam po 4-6 ludzi na raz, na terror Sites już staram się więcej.
Kolejnym krokiem jest złapanie żywych Deep One i chyba Aquatoid Leaders (wbrew pozorom nie jest to takie trucne) i jak najszybsze wynalezienie MC Lab. Wtedy po prostu dodajesz nowych ludzi do szkolenia i zostawiasz tylko tych, którzy mają MC powyżej 80 (a jeszcze lepiej 90). Przydałoby się zwiększyć też ilosć naukowców i budynków dla nich, co zresztą nie jest aż tak kosztowne. Sprzedając ciała obcych i zalegający sprzęt (wystarczy jak zostawisz po 1 szt do badań) szybko zarobisz kasę.
W drugim miesiącu stawiam drugą bazę, gdzie buduję dodatkowe warsztaty i z 5 hangarów. To będzie w przyszłości baza służąca do budowy sprzętu, pojazdów itd.
Kolejny miesiąc to na ogół nowa baza, w każdej powinieneś mieć przynajmniej po 1 dodatkowej Barracudzie. Po drodze powinno się wynaleźć przynajmniej Plasma Pistol.
Oczywiście to wszystko ulega jeszcze pewnej modyfikacji, w zalezności od tego jak często będą pojawiać się ufole itd.