: poniedziałek 04 gru 2006, 10:13
Głosy w tej dyskusji zaczynają się powtarzać.
:idea: Najważniejszy wniosek: traci się końcówkę bieżącej tury i następną.
:idea: Najważniejszy wniosek: traci się końcówkę bieżącej tury i następną.
Ogólnopolskie forum miłośników gier planszowych i ich twórczości fanowskiej
https://forum.magiaimiecz.eu/
Poczytaj dokladnie instrukcje bo piszesz straszne głupoty.HunteR pisze:Dla mnie to bezsens, przechodzisz obok strażnika a nagle okazuje się że go nie pokonałeś więc się cofasz spowrotem, to samo przy wrotach przez które przechodzisz zanim je otworzysz :roll:
Co do ciągnięcia kart na ww. obszarach, gracz sam decyduje co robi: jeśli ma ochotę iść dalej wykonuje instrukcję obszaru, jeśli nie ciągnie kartę. Cytat z obszaru ze strażnikiem: "Nie ciągniesz karty jeśli jakaś już tu jest lub chcesz przejść przez most do środkowej krainy(...)", cytat z wrót "Nie ciągniesz karty jeśli jakaś już tu jest lub jeżeli masz zamiar przejść na równinę grozy(...)". Tak więc pomysł że nie ciągniesz kart jeśli masz więcej oczek niż potrzeba i przechodzisz do krainy wyżej, a ciągniesz jeśli zatrzymasz się dokładnie na obszarze kłóci się z tym co napisano na planszy.
Tak może sie bronić, zaatakowana może uzywac przedmiotów i rzucac czary oraz uzywac swoich specjalnych zdolnosci. Pisze o tym w instrukcji (tak mi sie wydaje)czeski_ pisze:Doleję trochę oliwy do ognia.
Kiedy traci się turę to dzieje się coś w rodzaju obezwładnienia, zagubienia gdzieś czy zaśnięcia. W takim razie czy wolno w tym czasie podjąć jakiekolwiek działania ? Np. rzucić obronny czar, skorzystać z działania jakiegoś przedmiotu ?
Ja sam gram tak, że Czar można rzucić zawsze w takiej sytuacji ale postać, która traci turę nie może zostać zaatakowana przez innego Poszukiwacza. Czasem może zostać okradnięta (w przypadku karty 'usypiający nektar').
czyli krótko mówiąc - grasz niezgodnie z instrukcją.Ja sam gram tak, że Czar można rzucić zawsze w takiej sytuacji ale postać, która traci turę nie może zostać zaatakowana przez innego Poszukiwacza.
może u ciebie.Ale wiele zasad ulega zmianie ze względu na logikę.
Hmm... nie wszyscy gramy zgodnie z instrukcją. Niektóre zasady ulegają zmianie na nasze potrzeby i nie sądze, że by to było wielkie zło.PoKrAk pisze:Cytat:
Ja sam gram tak, że Czar można rzucić zawsze w takiej sytuacji ale postać, która traci turę nie może zostać zaatakowana przez innego Poszukiwacza.
czyli krótko mówiąc - grasz niezgodnie z instrukcją.
Tamtą twoją wypowiedź można było rozumieć na oba sposoby, choć bliższy był jednak stwierdzeniu faktuPoKrAk pisze:czeski & Piecho >>> naprawde nie widzicie róznicy między ocenianiem czyjegoś postępowania a prostym stwierdzeniem faktu?
Więc pisz sobie swoje urojenia w dziale "Twórczość Graczy", a nie w dziale "Zasady" bo przeglądających forum wprowadzacie w błąd.Piecho pisze:Tamtą twoją wypowiedź można było rozumieć na oba sposoby, choć bliższy był jednak stwierdzeniu faktuPoKrAk pisze:czeski & Piecho >>> naprawde nie widzicie róznicy między ocenianiem czyjegoś postępowania a prostym stwierdzeniem faktu?PoKrAk ja się nie czepiam tego co napisałeś, tylko po prostu piszę jak ja uważam i że jeśli chce grać niezgodnie z instrukcją to niech gra
/respekt
To po co w ogóle piszesz ? Głupi post to głupi post niezależnie od tego czy był 'oceną postępowania' czy 'stwierdzeniem faktu'. Poza tym co to za tłumaczenie ? Wciąż nie powiedziałeś nic w temacie.PoKrAk pisze:czeski & Piecho >>> naprawde nie widzicie róznicy między ocenianiem czyjegoś postępowania a prostym stwierdzeniem faktu?
Nie rozumiem dlaczego mam pisać o stracie tury i wyrażanie tak jak inni swojej opini w dziale Twórczość Graczy, jeśli dyskusja jest o zasadach? :-sKufir pisze:Więc pisz sobie swoje urojenia w dziale "Twórczość Graczy", a nie w dziale "Zasady" bo przeglądających forum wprowadzacie w błąd.
Temat dotyczy straty tury i tego też dotyczył mój post. Skoro nie mogę pytać o to o co pytałem to po co w ogóle ten dział ? Lepiej przepisz tutaj całą instrukcję i będziesz miał z głowy problemy z niepotrzebnymi pytaniami.Kufir pisze:A nie to fantazjach graczy, którzy zdają sobie sprawę, że grają nie zgodnie z zasadami, a mimo to zabierają głos i wprowadzają świadomie zamieszanie w temacie.