Strona 3 z 6
: wtorek 02 sty 2007, 21:38
autor: pawel559
Mam tu kolejny screen :

: wtorek 02 sty 2007, 23:44
autor: Kropek_
No widzę ,że nie jeden projekt zaczyna się rozwijać dynamicznie

Oby tak dalej chłopaki może będą z tego ludzie kiedyś.
: środa 03 sty 2007, 00:03
autor: Juri
Buttony i Menu z Icewind Dale ??
Panowie, nie powiem - zaczyna wyglądać apetycznie \:D/
: środa 03 sty 2007, 15:24
autor: pawel559
Juri pisze:Buttony i Menu z Icewind Dale ??
Panowie, nie powiem - zaczyna wyglądać apetycznie \:D/
Menu i buttony sa zrobione z wycinkuw z Icewind Dale ,ale za to kostka jest moja
,zrobił mi ją kumpel.
: czwartek 04 sty 2007, 19:51
autor: Kropek_
Niepowiem kosteczka całkiem przyjemnie wygląda lecz grafika to dopiero 1/3 sukcesu. Jak stoi ten projekt jeśli chodzi o sprawy techniczne w czym to jest pisane ?? Jak tam wygląda hierarchia klas ?? Ogarneliście ten temat ??
: czwartek 04 sty 2007, 20:03
autor: SeSim
Oho ten post to delikatny szpan pt: My mamy wszystko w UML'u a Wy?

: piątek 05 sty 2007, 16:10
autor: pawel559
Kropek_ pisze:Niepowiem kosteczka całkiem przyjemnie wygląda lecz grafika to dopiero 1/3 sukcesu. Jak stoi ten projekt jeśli chodzi o sprawy techniczne w czym to jest pisane ?? Jak tam wygląda hierarchia klas ?? Ogarneliście ten temat ??
C++ , DirectDraw , IDE Code::Blocks .
PS: Programuje sam nie ma żadnej grupy ,więc pisz w liczbie pojedynczej.

: piątek 05 sty 2007, 19:32
autor: Kropek_
SeSim tu nie chodziło o szpan

byłem poprostu ciekawy jak On rozwiazał czy tam rozwiązuje problemy jakie pojawiają już w fazie projektowania a jest tego troszkę. Powodzenia przy klepaniu !!!
: sobota 06 sty 2007, 13:20
autor: pawel559
Kropek_ pisze:SeSim tu nie chodziło o szpan

byłem poprostu ciekawy jak On rozwiazał czy tam rozwiązuje problemy jakie pojawiają już w fazie projektowania a jest tego troszkę. Powodzenia przy klepaniu !!!
Dzięki i nawzajem.A co do spraw technicznych myślałem o przesiadce na allegro ,ale to się
jeszcze zobaczy.

: sobota 06 sty 2007, 20:02
autor: Kropek_
Proponował bym się zastanowić szybciej bo jeśli naklepiesz masę kodu a nadle zobaczysz ,że jednak tamta opcja jest leprza to będzie bolało

. Nie twierdzę ,że allegro jest super piekne ale na tą grę to jest OK.
: niedziela 07 sty 2007, 20:58
autor: pawel559
Mógłby ktoś to przetestować i napisać jak to u niego działa ,chodzi mi o to czy jakość jest poprawna i czy niema żadnych skoków .Potrzebuje dużo testów tego.
.
http://emugames.cba.pl/sample3.7z
.
http://emugames.cba.pl/dll.7z
: piątek 12 sty 2007, 21:39
autor: WindyIndy
Stestowałem - u mnie działa i ładnie się scrolluje (czy jakoś tak to się pisze).
: piątek 12 sty 2007, 21:51
autor: pawel559
A o to taki mały kolejny screen (a co sobie będe żałował).

: piątek 12 sty 2007, 21:58
autor: SeSim

Trochę marnie ta postać wcięta z pudełka

: piątek 12 sty 2007, 22:00
autor: MAXtoon
Eee no fajnie to wygląda

Chociaz nie jestem fanem tej podróby musze powiedzieć że werjsa pecetowa bedzie naprawde ciekawa

A przynajmniej na to wygląda w tej fazie rozwoju
![winking face ;]](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
: piątek 12 sty 2007, 22:00
autor: pawel559
SeSim pisze:
Trochę marnie ta postać wcięta z pudełka

No ,to fakt ,ale nie jestem grafikiem i niewiem jak takie rzeczy się robi.

: poniedziałek 15 sty 2007, 14:47
autor: HunteR
No, screen ładny choć ta postać troszkę zamazana :-k Ostatnio istny boom na komputerowe adaptacje MiMa i MM, super, tak trzymać

>
: poniedziałek 15 sty 2007, 22:56
autor: Kropek_
Miałem się nie wypowiadać ale jak już potestowałem to powiem jakie widzę problemy. pawel559 scrollowanie samo w sobie nie jest problemem zaimplementować ale zastanawiałeś się jak mają podczas tego scrollowania zachowywać się obiekty które będą na planszy (karty,pionek) ?? Na samym początku w naszej grze też był taki bajer wszystko pięknie się przesuwało itp. itd. ale problemy zaczeły się rodzić kiedy chcieliśmy zaimlementować podgląd danego pola, kart na danym polu itp. Nie mówię ,że nie da się tego zrobić ale nie jest to proste strasznie dużo parametrów będziesz musiał przeliczać typu obecna pozycja planszy i karty na każdym polu potem po przesunięciu kolenje przeliczenie obecnej pozycji. Radzę się nad tym zastanowić, chyba ,że znalazłeś jakieś inne magiczne rozwiązanie jeśli tak to czy mógł bym je poznać ?? Widze ,że też allegro

Powodzenia w klepaniu !!!
: wtorek 16 sty 2007, 18:52
autor: pawel559
WindyIndy: Plansza którą mi przysłałeś jest jakaś taka ostra ?
Da się coś z tym zrobić ?
Kropek_:Ja poprostu chciałem sprawdzić czy to się dobrze scroluje i czy niema skoków ,
czytałem że funkcja vsync którą wykorzystuje niedziała na wszystkich kartach graficznych .
A co do kart na polu to ich pozycje wyliczam sobie normalnie x i y a potem odejmuje
od tego przesunięcie mapy i wszystko mam dokładne.Allegro to niejest ostateczna decyzja
myślałem jescze o SDL albo HGE .
: wtorek 16 sty 2007, 19:27
autor: Kropek_
pawel559 domyślam się jak chcesz to zrobić, bo na początku też tak myśleliśmy ale później zaczeły się krzaki więc chciałem Cię tylko uczulić na taką ewentualność. Może troszkę inne podejście do sprawy będzie lekarstwem

: środa 17 sty 2007, 21:03
autor: pawel559
Menu wejściowe może jeszcze ulec zmianie ,i przygotowałem drugie.
Które lepsze ?
WindyIndy: Wielkie dzięki za plansze .

: środa 17 sty 2007, 21:28
autor: Isztwan
Mi bardziej podoba sie to pierwsze. ta brązowa deska ma klimat, a i logo Magicznego Miecza wygląda lepiej niż napis z pudełka. poniżej umieściłem link do krasnoluda z pudelka bo mój wygląda chyba lepiej niż ten z twojego screena:
http://img180.imageshack.us/img180/783/dwarfrm8.jpg
: środa 17 sty 2007, 21:35
autor: WindyIndy
Proszę bardzo

Jeśli chodzi o ostrość tej planszy to rzeczywiście podbijałem ją żeby napisy były bardziej czytelne, ogólnie trudniej pracuje się na mapach z małą rozdzielczością. Jak masz photoshopa to pokombinuj z blurem jeśli uważasz że wyszło za ostro. Jak nie to daj znać, w wolnej chwili się rozmiękcze mapkę i podeśle.
: czwartek 18 sty 2007, 15:44
autor: pawel559
Isztwan DZięki za krasnoluda napewno się przyda.
Mam takie pytanie do wszystkich grafików w jaki sposób da się nałożyć np. krasnoluda
na jakąś inną grafike tak żeby niepowstawały przy tym białe kwadraciki .
Da się coś takiego zrobić ? Używam Paint Shop Pro 7.
: czwartek 18 sty 2007, 16:16
autor: SeSim
Najprościej to wycinasz tło tego obrazka. Skoro mówisz, że są białe kwadraciki to rozumiem, że tło jest białe. Weź toolsa zwanego Magic Wond (różdżka) i kilknij na tle. Jak się zaznaczy całe tło naciśnij guzik delete. Później zrób odwrotną selekcję żeby zamiast tła było zaznaczone to co zostało. Następnie copy, później paste tam gdzie chcesz to wkleić i wsio
