Strona 3 z 14
: sobota 21 sty 2006, 16:22
autor: HunteR
Kurde, faktycznie w krainie środkowej nic się nie da robić, ani ciągnąć kart, ani zbadać obszaru, ani nawet wrócić do krainy zewnętrznej...
: sobota 21 sty 2006, 16:42
autor: Kufir
U mnie po kliknięciu "zakończ turę" coś sie stało i nie moge się ponownie ruszać. Dzieje się to samo nawet gdy zrobie nową grę.
: niedziela 22 sty 2006, 08:46
autor: MistrzDzwonow
Kufir masz stworzoną gre dla 2 graczy. I chce się do niej dołączyć nijaki Polopeg. Gdy kończysz turę przechodzi ona na niego. W dziale Administracja nic nie pisze u ciebie na ten temt?? Gdybyś mógł to sprawdź to bo nie wiem czy dochodzenie do sesji działa na 100%
: niedziela 22 sty 2006, 13:51
autor: plazmonik
Z dzia³u: Testy gry na 2 osoby:
Po skoñczeniu tury w momencie, gdy kto¶ siê próbuje do³±czyæ nie mam ¿adnej informacji; ale w dziale Administracja dochodzi nowy u¿ytkownik, którego mo¿na przyj±æ b±d¼ odrzuciæ.
Po przyjêciu pojawia siê na planszy nowa Amazonka
Ale niestety osob± "do³±czaj±ca siê" nie mo¿e graæ - tzn. ma ci±gle tylko 4 linki do wyboru, nie ma tych "z gry".
tyle uwag co do gry na 2 osoby

: niedziela 22 sty 2006, 14:48
autor: Kufir
MistrzDzwonow pisze:Kufir masz stworzoną gre dla 2 graczy. I chce się do niej dołączyć nijaki Polopeg. Gdy kończysz turę przechodzi ona na niego. W dziale Administracja nic nie pisze u ciebie na ten temt?? Gdybyś mógł to sprawdź to bo nie wiem czy dochodzenie do sesji działa na 100%
Hmmm faktycznie, gapa ze mnie. Dzięki

: niedziela 22 sty 2006, 15:09
autor: MistrzDzwonow
Kufir pisze:
Hmmm faktycznie, gapa ze mnie. Dzięki

Spoko jeszcze nie ma sygnalizacji o tym że ktoś chce się przyłączyć.
plazmonik - poprawiłem już tę "drobnostkę" teraz działa.
właśnie zauważyłem jednego buraka - kiedy jest włączona gra na 2 osoby i drugiej nie ma kojejka powinna ją przeskakiwać automatycznie a tego nie robi właśnie to naprawiam
: niedziela 22 sty 2006, 15:57
autor: Pablito
MistrzDzwonow pisze:Kufir masz stworzoną gre dla 2 graczy. I chce się do niej dołączyć nijaki Polopeg. Gdy kończysz turę przechodzi ona na niego. W dziale Administracja nic nie pisze u ciebie na ten temt?? Gdybyś mógł to sprawdź to bo nie wiem czy dochodzenie do sesji działa na 100%
Rzeknę wprost
Nich mnie ktoś uwolni :roll:
bo niestety ni w tą ni w tamtą wyjść się nie da
(dodam że polopeg to ja)
: niedziela 22 sty 2006, 16:06
autor: SeSim
Będzie możliwość savowania sesji?
: niedziela 22 sty 2006, 16:16
autor: MistrzDzwonow
Pablito - zobacze co da się zrobić już za chwilkę będziesz wolny

SeSim - :lol: twoja sesja jest zapisywana na bieżąco kiedy kończysz grać wyłanczasz kompa, idziesz sobie gdzieś, wracasz, logujesz się i widzisz swoją sesje (w administracji zakańcza się sesje definitywnie)
Problem z przeskakiwaniem kolejki już załatwiony

szkoda tylko że nikt tego nie wie

: niedziela 22 sty 2006, 16:35
autor: SeSim
no to coś nie bardzo... bo włąśnie chciałem popastwić się dalej a tu taki kwiatek... nie mogę założyć nowej sesji, nie mogę zamknąć tej co tu jest. to nawet nie moja sesja, nie poznaje żebym ja te karty wylosowywał... nie mogę skończyć tury... nie mogę rzucić kostką... jednym słowem coś się zjordoliło totalnie
http://www.pjwstk.edu.pl/~s2608/mim.jpg
EDIT:
A i spójrz jaką mam siłę

: niedziela 22 sty 2006, 17:37
autor: HunteR
Chyba granie na dwóch dalej nie działa :roll: Widzę że Kufir ma sesję na dwóch to sobie myślę że się przyłączę a tu nic, nie dość że nie mogę grać to nie mogę teraz nawet osobnej sesji założyć...
: niedziela 22 sty 2006, 18:01
autor: MistrzDzwonow
Dorzuciłem właśnie kilka zabezpieczeń chroniących sesje SeSim więcej takich kwiatków nie będzie. HunteR musisz poczekać aż cię Kufir zaakceptuje w swojej sesji. A Kufir za często na necie nie gra

Do tego czasu jesteś jakby w próżni.
OGŁOSZENIE:
Dziś o 19.00 Wszystkie sesje zostaną zamknięte a ich lista zresetowana. To z powodu kilku błędów które się wkradły do kodu i które tego wymagają. Konta graczy nie będą usówane
: niedziela 22 sty 2006, 18:48
autor: HunteR
Aha, szkoda że mnie nikt nie uprzedził

Dobra ale w takim razie czy nie pasowałoby dorobić jakiejś opcji żeby samemu można było rezygnować z sesji? Bo jak sam napisałeś zostałęm zawieszony w próżni i teraz muszę czekać aż mnie Kufir albo przyjmie albo wywali

: niedziela 22 sty 2006, 18:58
autor: MistrzDzwonow
Taka opcja będzie na 100% tylko że ten budżek też zauważyłem dopiero kiedy ludzie zaczeli się logować do sesji Kufira
Tak czy siak już po resecie i jesteś "wolny"
: niedziela 22 sty 2006, 19:57
autor: skwaru
Jestem w trakie testu, będe uaktualniał(czyt. edytował) post na bierząco
Jaskinia - można "Eksplorować" do momentu, gdy pokarze ci się wiadomość: "Przegrałeś walkę fizyczną z Jaskinia"
Kapliczka - Jak się na nią stanie i kliknie na ikonke kapliczki to automatycznie odejmuje x mieszków złotai i x pkt. wytrz. (x liczba straconych pkt. wytrz.)
: niedziela 22 sty 2006, 20:25
autor: HunteR
Heh ja sobie grałem i dokładnie przed wyciągnięciem karty targu dostałem nie wiadomo skąd 4mz! Poza tym kiedy kliknąłem na jaskinię żeby eksplorował nie dość że nic się nie stało to jeszcze nie mogę zakończyć tury
Przy okazji, czy przyjaciele poprostu jeszcze nie mogą udostępniać umiejetności czy to też jakiś bug? No i czy poszukiwacze będą mogli używać swoich zdolności? Kiedy pojawi się opcja czarowania? Kiedy jestem w mieście albo wiosce zawsze jedna ikonka sie nie wyświetla poza tym kiedy na którąś klikam nic się nie dzieje. I jeszcze jedno, znalazłem magiczny miecz ale o ile pamiętam on dodawał zdrówko tylko od innych poszukiwaczy a ten dodaje od wszystkich, trochę to za łatwe że pokonam jakiegoś trepa i dostaję punkt zdrówka.
Heh wiem że to spore wymagania ale fajnie by było gdyby się już dało pograć bardziej na serio.
: niedziela 22 sty 2006, 21:28
autor: MistrzDzwonow
HunteR pisze:Heh ja sobie grałem i dokładnie przed wyciągnięciem karty targu dostałem nie wiadomo skąd 4mz!
Możesz to opisać dokładniej. Czy ciągnołeś jakąś kartę wcześniej, czy z kimś walczyłeś, czy tylko się poruszyłeś.
Ikonki się nie wyświetlają bo mój talent twórczo-plastyczny jest mocno ograniczony i krwawo to idzie
Magiczny miecz zostanie ograniczony. (u mnie grywało się na przyjaźniejszych zasadach

)
W kapliczce odejmuje punkty wytrzymałości?? Sprawdze.
A miasto już było chyba skończone. Przynajmniej u mnie alchemik i medyk działali. Chyba że już mi się we łbie kitwasi coś.
Dodałem chat w dziale Gry. Kiedy jesteś zalogowany "mówisz swoim głosem" a gdy nie jesteś jesteś gościem
: niedziela 22 sty 2006, 21:34
autor: plazmonik
ej, ja my¶la³em, ¿e magiczny miecz daj 1pw za ka¿d± walkê w "której zabiera wytrzyma³o¶æ" czyli jak wygram z Wrogiem albo z poszukiwaczem i nie biorê od niego np. z³ota! W koñcu to magiczny miecz!
: niedziela 22 sty 2006, 22:05
autor: HunteR
No wiesz, wkońcu wrogowie nie posiadają wytrzymałości, albo żyją albo nie. Poza tym to by było za proste gdyby za kazdego dzika o sile 1 dostawało się punkt wytrzymałości.
Możesz to opisać dokładniej. Czy ciągnołeś jakąś kartę wcześniej, czy z kimś walczyłeś, czy tylko się poruszyłeś.
No cóż, teraz to już zaczęło mi się mieszać ale pamiętam że było tak: chodziłem sobie spokojnie jak na Amazonkę przystało z jednym woreczkiem złota. Kiedy wylosowałem kartę targu i zobaczyłem że jest opcja zakupy a także ceny pomyślałem że to fajnie ale potem zacząłem się zastanawiać za co ja coś kupię i wtedy zrezygnowany podjechałem stronką do góry i moim oczom ukazała się 4 przy ilości złota :shock: Kupiełm więc coś (chyba tarczę) i ubyło mi 3mz a więc postanowiłem przetestować czy coś jeszcze da się kupić i kliknąłem na coś za 2mz (chyba butelka z wodą albo hełm) pomimo że miałem już tylko 1mz. Wtedy straciłem ostatni mieszek ale towar juz się nie pojawił...
Wcześniej co prawda odwiedziłem alchemika w mieście ale nic mi nie zmienił w złoto. Nie umiem tego wyjaśnić.
: niedziela 22 sty 2006, 22:48
autor: skwaru
ciąg dalszy:
Magiczny strumień/ Fontanna Mądrości - za pierwszym razem dodał mi pkt. siły/ mocy, a jak stanołem na nim drugi raz, po okrążeni planszy to już siły/ mocy niedostałem.
Gospoda - w gospodzie wyświetla się tylko wiadmości jak przegrałeś walke, a jak wygrałeś albo przegrałeś mz to niema żadnej wiadomości
Kapliczka - po stanięciu i włączeniu Kapliczki charakter zmienił mi sią na zły, straciłem pkt. wytrzymałości i dostałem 1 pkt mocy :roll:
Z tego co wiem to jest tylko jedna Fontanna Mądrości w grze, a tu właśnie moja Amazonka wyciągneła drugą fontanne
Pegaz - przeniosłem sie na pole nr 16 i mimo że był tam Golem to i tak wyciągnołem kolejna karte: Upiór. Walke z Upiorem zremisowałem, ale w następnej turze na tym polu niebyło żadnej z tych kart(Golem i Upiór)..............Dwie tury później wyciągam Upiora daje walcz i nic, niema komunikatu, niema Upiora
I jeszcze błędy typu - Gral czasami daje 1pkt M czasami 3pkt, albo Moja Siła wygląda tak Siła 6(7), pokonałem Małpe(S-3) i Rzygacza(S-5), dodało mi pkt siły i teraz moja siła wygląda następująco: Siła 7(9) :roll:
KONIEC SESJI
: niedziela 22 sty 2006, 22:53
autor: SeSim
Z tą fontanną to jest tak, że karty są losowe a nie wyciągane z "kupki"
EDIT:
— Patrol straży (tak to się nazywa?) wcale nie cofnął mnie do miejsca startu.
: wtorek 24 sty 2006, 12:13
autor: MistrzDzwonow
SeSim pisze:
— Patrol straży (tak to się nazywa?) wcale nie cofnął mnie do miejsca startu.
Przeoczenie - poprawione
Na ruinach ciągnie się już 2 karty.
Pracuje nad opisami w 2 dni powinna być skończona więkrzość opisów.
EDIT (jestem chyba ich mistrzem

):
To co zrobić z Magicznym Mieczem ma dodawać punkt wytrzymałości po każdej wygranej walce czy tylko po wygranej z poszukiwaczem ???
Alchemik w mieśćie działa tak: zamienia przedmioty z działu odrzuć w ekwipunku w złoto
: wtorek 24 sty 2006, 12:35
autor: HunteR
No cóż, wygrzebałem ze swoich kart przygód kartę Magicznego Miecza i faktycznie jest tam napisane że dostajesz jeden punkt wytrzymałości po zwycięstwie z każdym przeciwniekiem (zakłądem ze chodzi o walkę wręcz) jendak zwróciłem na to uwagę ponieważ podczas gry Online mając 4 punkty zdrówka i Magiczny Miecz w ciągu kilku tur zwiękrzyłem wytrzymałośc do 8 punktów pokonując słabiaki mające od 1-4 punktów siły... to trochę za proste. Ale to już zależy od tego co zdecyduje większość.
Ponadto co z tymi czarami? Trochę to wkurza że zdobywam taki pzredmiot ka księga czarów albo różdżka czy spotykam nieznajomego-maga i nie dostaję żadnych czarów. No i co z tą środkową krainą? Czemu nie mogę ciągnąć tam kart i nie mogłę też wrucić? Kiedy dopracowane zostaną obszary na których się rzuca kostą (skały, kapliczka itd.)?
: wtorek 24 sty 2006, 17:59
autor: Kufir
Dziś chwilkę pograłem ale musze powiedzieć że nadal gra posiada mnóstwo błedów. To te ktore zapamietalem:
- Po przegranej walce z Upiorem (moc 4) straciłem wytrzymalosc ktora ze mnie wyssal. Upior dodal punkt do swojej wytrzymalosci i wtedy jego karta na planszy nie zaladowała sie. Po przegranej walce wyskoczyl mi napisz ze przegralem walke z hmmm Pustelnikiem ?
- Zbroja w kilku przypadkach chroni tez przez walka psychiczną
- Karta "przygoda" jest nie proporcjonalna, sugeruje zmnic obrazek na jakies ladniej obciety (Orginalny z gry)
: wtorek 24 sty 2006, 18:10
autor: SeSim
Taa-a też uważam, że karta przygody powinna być poprostu orginalnym skanem. Ewentualnie taką odświeżoną wersją jaką Gamemaster wrzucił na płytkę
