: środa 31 sie 2011, 11:58
Karty wyglądają super! Jaki rozmiar wydruku planujesz?
Ogólnopolskie forum miłośników gier planszowych i ich twórczości fanowskiej
https://forum.magiaimiecz.eu/
Eee tam. Np. w MiMie na planszy pisze "Wyciągnij"Kaktus+ pisze:Wyciągnąć generalnie można coś jak gdzieś wpadło, utkwiło.
Albo np. wnioski można wyciągaćWyciągnąć generalnie można coś jak gdzieś wpadło, utkwiło.
Mhm :mrgreen:Sorcery+k8 vs t/s...
Okej, może palnąłem jakąś głupotę. Nie grałem w ten sposób, żeby była jakakolwiek obrona przed czarami. (Jeśli chodzi o niezrozumiały zapis: Sorcery + k8 Gracza musi być większe od Sorcery +k8 celu (potworka/innego Gracza)).Cytat:
Sorcery+k8 vs t/s...
Mhm
Chyba różnica 6+ wystarczy, żeby wygrać bez rzutówLagi pisze:Zamiast tego graliśmy wg. zasady, iż doświadczenie dostaje się za każdym razem kiedy walczymy z przeciwnikiem, bez względu na to czy wygraliśmy, przegraliśmy czy był remis, chyba że do pokonania przeciwnika nie potrzeba było rzucać kostką (czyli różnica Sił wynosiła +7 na korzyść Gracza).
A może by tak po prostu rzut kostką + jakieś modyfikatory zależne od różnicy Magii rzucającego/celu i górne ograniczenie (np. że szansa na obronę przed magią nigdy nie może przekroczyć 50%)Bojar pisze:Obrona przed czarami
Witam serdecznie!Witam (to mój pierwszy post na forum).
W Djarhun'a grałem całkiem sporo na studiach
Zastanówmy się, jak by to wyglądało z puntu widzenia bohatera, który żyje w takim magicznym świecie...Jak zmierzy się np. z orkiem i przegra, to wyniesie już jakieś doświadczenie. Następnym razem użyje już takiej taktyki, w której wykorzysta wcześniej nabyte doświadczenie, itd. Tak więc Twoja propozycja jest dobra. Zastanawiam się tylko, czy nie zrobić tak, że bohater po przegranej walce otrzymywałby tylko 1/2 expa. Hmm...graliśmy wg. zasady, iż doświadczenie dostaje się za każdym razem kiedy walczymy z przeciwnikiem, bez względu na to czy wygraliśmy, przegraliśmy czy był remis
Co do tej kwestii, to dzięki uprzejmości autora mam już usprawnioną wersję "Djarhun 4th Anniversary Pack", która zawiera to, o czym piszeszDo oficjalnych zasad gdzieś była "łatka"
Dobrze, że zwracasz uwagę. Może zmienię jego staty i skille. Przemyślę to.Mechaniczny golem (czy coś takiego), miał za dobre statystyki
Pełna zgoda. Myślę, że strzelać będzie można do wroga/gracza znajdujących się na sąsiednim obszarze.Strzelanie
Jeśli nie będzie żadnego systemu obronnego przed zaklęciami, to nie wiem czy postacie "niemagiczne" nie będą zbyt słabe. Ciekawa jest koncepcja z tymi przedmiotami.Obrona przed czarami
Tutaj nie wiem... kwestia chyba pozostanie do wyboru. Ja osobiście wolę oryginalną zasadę. Jakoś "potomek" mnie nie przekonuje."Śmierć dla każdego"