Strona 15 z 16

: wtorek 01 cze 2010, 21:37
autor: Kufir
Battle Royale jest w pytę

Zapodaj tekst :)

Narrow path - identyczny efekt jak Przepaść (Atak Orłów Kufira już chyba niepotrzebny)

Ooo super, a jest jakieś karty w wyniku której tracimy złoto oraz Przedmioty?


P.S Jest szansa na udostępnienie skanów kart aby zapoznać się z dodatkiem na PM ?

: wtorek 01 cze 2010, 21:57
autor: budzo
Kufir pisze:
Battle Royale jest w pytę

Zapodaj tekst :)
W wolnym tłumaczeniu:

Wszyscy nie posiadający Talizmanu giną (z wyjątkiem gracza będącego na KW) Pozostali są teleportowani na KW.

Gracz, który pierwszy znalazł się na Koronie Władzy wybiera gracza, którego zaatakuje. Zwycięzca musi odebrać przeciwnikowi Życie, nie może wziąć złota ani przedmiotu. Następnie zwycięzca wybiera następnego gracza, którego zatakuje (nie może to być gracz, pokonany w tej walce, chyba że tylko on już pozostał). W przypadku remisu powtarzamy walkę.

Poszukiwacze walczą dopóki na planszy nie pozostanie jeden poszukiwacz, który wygrywa grę

Atakujący może wybrać walkę wręcz lub psychiczną.

wszystko :)

Tak se myślę, że wszelkiego rodzaju zbroje zyskają na wartości, podobnie jak te 2 relikty.
Narrow path - identyczny efekt jak Przepaść (Atak Orłów Kufira już chyba niepotrzebny)

Ooo super, a jest jakieś karty w wyniku której tracimy złoto oraz Przedmioty?
Raczej nie. U Leprechauna można stracić całe złoto jak się wyrzuci 2. Poza tym tylko Cyklop


P.S Jest szansa na udostępnienie skanów kart aby zapoznać się z dodatkiem na PM ?[/quote]

Niestety nie mam skanera :(

: wtorek 01 cze 2010, 22:13
autor: Mały Nemo
Nah, po mojemu najlepsze póki co Zakończenie, to Hand of Doom:

Poszukiwacz na KW podczas swej tury musi rzucić 1 kością:

1) Wszyscy Poszukiwacze giną, nikt nie wygrywa gry.
2-3) Tracisz 1 Życie
4-5) Wybierz 1 Poszukiwacza. Zostaje zabity. Jeżeli pozostali Poszukiwacze także nie żyją, wygrywasz grę.
6) Wszyscy Poszukiwacze giną, a ty wygrywasz grę.


Szybkie zakończenie i bez bólu, czy dłużyzny.

: wtorek 01 cze 2010, 22:23
autor: budzo
A także w pełni losowe i nudne :P

Poza tym co to ma być, że nikt nie wygrywa?

: wtorek 01 cze 2010, 23:08
autor: Roland
A jak figurki? nie były uszkodzone czy zdeformowane?

: środa 02 cze 2010, 00:39
autor: Draugnimir
Ano, te Alternatywne Zakończenia w Talismanie jakieś takie przeciętne są, może za wyjątkiem Danse Macabre, ale to tylko w formie elektronicznej, więc się nie liczy. To już wolałbym chyba konwersję tych z 2. edycji...

A jeśli o same Góry chodzi, to rozczarowują też trochę Zaklęcia. Nie dość, że 10 to w ogóle niewielka liczba, to jeszcze okazuje się, że różnych typów jest tak naprawdę tylko 5...

Ale sam klimat planszy i kart wydaje się nadal, zgodnie z dawniejszymi proroctwami, świetny. Wciąż jest na co czekać z niecierpliwością. :)

: środa 02 cze 2010, 00:56
autor: Mały Nemo
Draugnimir pisze:Nie dość, że 10 to w ogóle niewielka liczba, to jeszcze okazuje się, że różnych typów jest tak naprawdę tylko 5...
Albo jeszcze mniej. Otrzymujemy Dotyk Śmierci, ale na walkę psychiczną. A w zasadzie, to 2 takie Dotyki Śmierci, a na walkę (na Siłę) mamy tylko jedno takie Zaklęcie.

: środa 02 cze 2010, 16:47
autor: budzo
Roland pisze:A jak figurki? nie były uszkodzone czy zdeformowane?
Nie no u mnie nie. Wszystko spoko. Za to jak kupowałem podstawkę to zamiast Mnicha otrzymałem drugiego Zabójcę.

: środa 02 cze 2010, 16:55
autor: Draugnimir
budzo pisze: Za to jak kupowałem podstawkę to zamiast Mnicha otrzymałem drugiego Zabójcę.
Ha, widzę zatem, że nie jestem osamotniony. Ja zamiast Kapłana dostałem dwóch Wojowników. :D

: środa 02 cze 2010, 17:39
autor: budzo
Może jest w tym jakaś logika... Mnich i Kapłan to najbardziej leciwe postaci w całej grze, więc twórcy stwierdzili, że szkoda ich dawać, bo i tak nikt nie będzie nimi grał... a że chcieli być uczciwi wobec graczy to dali 2 figurki postaci, którymi gra się często na wypadek gdyby się zużyły :)

A wracając do zaklęć...rzeczywiście ich mało. Jak osobiście jestem zawiedziony brakiem jakiegoś rozproszenia magii lub odbicia. Teraz mamy już około 100 zaklęć i szansa wylosowania ich jest znikoma. A zawsze dodają rozgrywce pikanterii :)

Mamy poza lajtning boltem mamy: Mind Steal (kradzież sybranego czaru), Simulacrum (walczysz normalnie a jak przegrasz to nic sie nie dzieje i Eyes of the Hawk (taki jednorazowy Clockrowrk Owl, czyli Mechaniczna Sowa)

: środa 02 cze 2010, 19:23
autor: Roland
budzo pisze:A wracając do zaklęć...rzeczywiście ich mało. Jak osobiście jestem zawiedziony brakiem jakiegoś rozproszenia magii lub odbicia.
Rzeczywiście jakies rozproszenie magii czy odbicie by sie jeszcze przydało. A co do liczby zaklec w Highlands to nie ma co az tak narzekac bo ogólnie i tak juz jest bardzo duzo zakleć, nie spodziewajmy sie, ze w kazdym dodatku bedzie 20 lub wiecej zupełnie nowych. Te, które są do tej pory i tak juz stanowia spory stosik, który podczas gry ciezko wykorzystac w całosci. Grunt, ze karty przygody gór są bardzo dobre, plansza jest świetna i Poszukiwacze fajni.

[ Dodano: Sro Cze 02, 2010 7:32 pm ]
Draugnimir pisze:Ano, te Alternatywne Zakończenia w Talismanie jakieś takie przeciętne są, może za wyjątkiem Danse Macabre, ale to tylko w formie elektronicznej, więc się nie liczy.
Własnie Danse Macabre, najciekawsze alternatywne zakonczenie a oni je wypuscili tylko w wersji elektronicznej [-(

: środa 02 cze 2010, 19:51
autor: YoJin
jakby tak Stave zorientował sie na jakim papierze sa drukowane karty poszukiwaczy to moze dalby rade zrobic identyczne, sprawa jest chyba prostsza niz z kartami przygód "laminowanymi" ? :)

: piątek 04 cze 2010, 16:24
autor: 8janek8
budzo pisze:Astrolog - bierzesz 3 karty przygód (właśnie nie wiem czy chodzi o przygody czy o karty gór, ale pisze Adventure Cards
instrukcja Highland pisze:When a card is encountered in the Highland Region and has
instructions or effects that refers to Adventure Cards, it affects
Highland cards instead.

: piątek 04 cze 2010, 16:45
autor: budzo
To w takim razie znów niekonsekwencja rażąca, bo w podziemiach na kartach pisało Dungeon Cards. Bądź tu mądry...

: piątek 04 cze 2010, 17:26
autor: Mały Nemo
Mylisz się, w Podziemiach był identyczny zapis, co Janek podał, z tą tylko różnicą, że zamiast wyraz "Highland" był "Dungeon".

: sobota 05 cze 2010, 16:30
autor: budzo
Chodzi mi o zapis na kartach. Np w karcie o nazwie "Oracle":

Draw the top 5 cards from the Dungeon deck"

a tu nie ma, że highland deck tylko jest adventure cards.

Z kolei na "Crypt Keeper" jest:

Take the top 5 Adventure Cards.

I to jest właśnie niekonsekwencja.

: sobota 05 cze 2010, 16:59
autor: Mały Nemo
Znane jest to od dłuższego czasu. Oracle najprawdopodobniej jest kartą z błędem, powinno na niej być "Adventure", nie "Dungeon", aczkolwiek oficjalny FAQ tego jeszcze nie potwierdził.

: niedziela 06 cze 2010, 11:00
autor: 8janek8
Nie koniecznie jest to błąd ani niekonskekwencja. W tym momencie wygląda to w ten sposób:
-karty z treścią "Dungeon Cards"/"Highland Cards" itd: niezależnie w której Krainie wylosujesz taką kartę, jej instrukcja odnosi się zawsze do talii kart Podziemi/Gór itd.
-karty z treścią "Adventure Cards": w zależności, od krainy w której wylosujesz taką kartę, jej instrukcja odnosi się do talii danej krainy (jeśli wylosujesz ją na planszy głównej, należy korzystać z talii Przygód, jeśli w Podziemiach - z talii Podziemi itd.)

: niedziela 06 cze 2010, 12:44
autor: Mały Nemo
Ale co jak co, to Oracle jak najbardziej powinno się odnosić do kart Przygód, nie Podziemi.

: niedziela 06 cze 2010, 13:32
autor: 8janek8
Czyżbyś kierował się logiką... ;)

: niedziela 06 cze 2010, 13:42
autor: Mały Nemo
:mrgreen:

Kieruję się tym, że to rodzynek wśród kart, które jawnie wszędzie mają Adventure Card.

: niedziela 06 cze 2010, 16:21
autor: budzo
Refleksje po pierwszych partiach z górami:

Można spokojnie iść już w pierwszych turach gry. Zwłaszcza jak się ma postać z wysoką siłą/mocą. Po drodze dostajemy jakąś broń/zaklęcie/przyjaciela i orła spokojnie rozbijamy. Poza tym pójście w góry to zawsze jakaś alternatywa szczególnie jak się chce przed kimś uciec :) No i dużo złota się zdobywa, więc jak Miasto wydadzą to będzie pierwszy punkt na szlaku do miasta.

A co do Poszukiwaczy to mocny jest Alchemik: życie i fejta odzyskuje na zawolanie, z zaklęciami też nie ma problemu. Podobnie Rogue, ale to wymaga nudnego stylu gry czyt. ciągłego odwiedzania czarodziejki.

: środa 09 cze 2010, 11:28
autor: the MackaN
Jak czytałem karty poszukiwaczy na angielskich serwisach, to Alchemik wydawał mi się drugą najmocniejszą po przegiętej Mrocznej Kultystce postaci. Acz najsympatyczniejszą i klimatyczną postacią wydaje mi się Vampiria, czy jak ją tam przetłumaczą odpowiedzialni za wersje PL i nią chciałbym rozegrać swoją pierwszą partię z Górami. Szkot też niczego sobie, ale ta krata nie modna już. :)

: środa 09 cze 2010, 14:30
autor: Kufir
A ja mam nadzieję że ten szkot zostanie przetłumaczony nie inaczej jak Góral.

[ Dodano: Nie Lip 25, 2010 2:40 pm ]
Są już gdzieś dostępne skany kart, bądź też spis kart (z instrukcjami) jakie otrzymujemy w tym dodatku?

: czwartek 26 sie 2010, 21:09
autor: Roland
Kilka pytan do tych, którzy Highland posiadają i do tych, którzy z Highland juz grali. Nie pytam o pierwsze wrazenia bo o tym juz było, od premiery juz troche czasu minęło wiec chciałbym sie dowiedziec:
Jak sprawdza sie ten dodatek po kilku rozgrywkach?
Jak wypada w porównaniu z Podziemiami? Czy rzeczywiście jest lepszy, bardziej grywalny, ciekawszy?
Czy po iluś tam rozgrywkach nadal chce sie wchodzic do tej krainy?
Jak w grze sprawdzaja sie Trinkety?
Jak wypadaja nowi Poszukiwacze?