Strona 13 z 14

: wtorek 22 sty 2008, 01:07
autor: MaxDamage
No coż, oczywiscie rozumiem wasze ubolewanie nad tym ze jest tyle bugow. Wiec generalnie powtorze jeszcze raz, że obecna wersja jaka widzicie jest to wersja w 90% napisana przez MistrzaDzwonow i niestety niebyla najlepiej napisana dlatego postanowilem to przepisac na nowo, prawie że od zera, tak aby kod byl w miarę czytelny i latwy do dalszego rozwoju. Niestety to musi troche potrwac. Nowa wersja powinna byc znacznie mniej zbugowana i bardzie trzymajaca sie zasad gry.
To są generalne założenia do nowej wersji:
-znacznie usprawniony system zakladania gier, i zarzadzania grami. W planach jest ustawienie limitu czasu na ture. Mozliwosc zastapienia graczy ktorzy nagle znikneli z gry i powoduja zablokowanie kolejki. Statystyki szybkosci wykonywania tur, aby dalo sie rozpoznac graczy ktorzy czesto znikaja z gry i ja blokuja.
-powiadamiacz na gg o twojej turze, czyli jesli np zaczela sie tura danego gracza dostaje powiadomienie na gg o tym, dzieki czemu niemusi co chwile odswiezac strony zeby sprawdzac czy jest juz jego tura
-dokladne logi calego przebiegu gry zeby inni gracze mogli wiedziec co sie miedzy czasie dzialo
-dokladniejsze trzymanie sie zasad gry, np nietrzeba bedzie stawac na polu ze straznikiem zeby moc z nim walczyc, bedzie mozliwosc walki po drodze, jaskinia czarownika bedzie dzialac, walki z innymi poszukiwaczami - bedzie mozna zabierac przedmioty a nie tylko wt

Jak narazie juz jest gotowe:
-system zakladania gier w okolo 60%
-poruszanie sie po planszy w krainie srodkowej i zewnetrzenj
-poszczegolne etapy pojedynczej tury w okolo 60%
-obsluga talii kart przygody w okolo 50% (tasowanie, losowanie kart)
-interfejs w okolo 50%, zblizony do poprzedniego

Jak juz bedzie gotowe poszczegolne etapy pojedynczej tury, czyli najpierw rzucenie kostka, ruch, badanie obszaru, walka, to juz bedzie mozna zaczac testowac to co juz jest. Po skonczeniu tego elementu potem bede implementowal poszczegolne karty przygody, i poszczegolne pola inne niz ciagniecie 1 karty.

Do konca jeszcze daleka droga ale mam nadzieje ze efekt bedzie zadowalajacy.

ps. naprawilem kodowanie

: wtorek 22 sty 2008, 12:34
autor: mriswith
A czy chociaż możnaby zmienić w tej wersji co jest, by po utracie ostatniego punktu wytrzymalosci losowala sie nowa postac? To chyba takie czasochlonne by nie bylo bo macie juzporcedure losowania postaci dla gracz uzywana na samym poczatku gry. To, że można mieć na minusie wytrzymalość psuje klimat, można się porwać na silniejsze potwory bez tego dreszczyku, czy wygram czy przegram, bo jak przegram to i tak nic mi sie nie stanie.

: wtorek 22 sty 2008, 14:02
autor: MaxDamage
Wbrew pozorom wylosowanie nowej postaci niejest takie latwe gdyz wypadalo by przy okazji cos zrobic z calym ekwipunkiem tej postaci, a biorac pod uwage wielce zagmatwana strukture danych w tej wersji moze niebyc to takie szybkie do wprowadzenia.
Ale spoko, jeszcze pomysle, moze jednak cos z tym zrobie. A puki co to jest niestety sesja wiec i tak niemam czasu grzebac sie z kodem.

: niedziela 06 kwie 2008, 16:54
autor: Rebelix
MaxDamage i jak pracujesz jeszcze nad tym kodem czy już przestałeś?

: poniedziałek 07 kwie 2008, 23:40
autor: MaxDamage
chwilowo przestalem, praca, magisterka, i ciezko z czasem, ale badzcie dobrej mysli :)

a moze by tez ktos chcial pomoc? kod jestem w stanie udostepnic

: wtorek 08 kwie 2008, 13:01
autor: Katiusha
MaxDamage pisze:a moze by tez ktos chcial pomoc? kod jestem w stanie udostepnic
Ciekawe ilu 'ojców' będzie miał MiM On-line po skończeniu pisania kodu? ;)
MistrzDzwonów, MaxDamage i ....
Ale chyba najważniejsze aby działał tak jak trzeba. :biggrin:

: środa 09 kwie 2008, 17:43
autor: MaxDamage
narazie tylko 2, to niejest wcale dużo

w mojej wizji to bedzie naprawde spory i udany projekt, jednak to wymaga sporo czasu, oraz takze chęci, których czasami brakuje, no bo w końcu nierobimy tego dla pieniędzy

: środa 09 kwie 2008, 19:10
autor: SeSim
MaxDamage pisze:w mojej wizji to bedzie naprawde spory i udany projekt, jednak to wymaga sporo czasu, oraz takze chęci, których czasami brakuje, no bo w końcu nierobimy tego dla pieniędzy
Wieczna chwała to za mała motywacja? :P

: piątek 02 maja 2008, 15:56
autor: ROBALHC
Witam! jak tam idą prace nad mim on line :D jakim językiem jest pisany kod?

: sobota 03 maja 2008, 23:53
autor: Lehlerex
W Logo.

: niedziela 04 maja 2008, 20:44
autor: MaxDamage
Prace aktualnie stoja niestety. trochu brak mi aktualnie motywacji i checi, i oczywiscie czasu, a do tego masa ważniejszych spraw na głowie. wznowienie prac przewiduje na wakacje dopiero.

Kod jest pisany w php, co zresztą widać.

Aktualnie utknołem na odpowiednim zaprojektowaniu przebiegu pojedynczej tury, czyli zasadniczo najbardziej krytyczny element. Aby sie dobrze grało musi to być naprawde dobrze zaplanowane. A do tego chciałbym aby jak najbardziej przypominało wersje planszową, czyli musza być przewidziane wszystkie etapy ruchu, czyli na poczatku rzut kostka, przesuwanie pionka, decyzja czy explorowac pole czy atakowac gracza. Jest tez duzo wariantów przy exploracji pola bo moze to byc pole do ciagniecia lub pole inne, moga byc tam wrogowie ktorych trzeba pokonac najpierw. Wiec ogolnie jest to dosyc zlozone, calosc musi byc odpowiednio podzielona na pewne momenty decyzyjne, dodajac do tego jeszcze walke i czary itp robi sie to mocno zagmatwane. No i tez trzeba wyelmiminowac wszystkie momenty niedecyzyjne zeby niepotrzebnie niedodwac zbednego klikania.

: piątek 01 sie 2008, 10:49
autor: Wojtix
Mam pytanie: czy można opuścić rozgrywkę w czasie jej trwania?

: poniedziałek 15 cze 2009, 18:15
autor: Maciek
Mam identyczne pytanie co przedmówca. Rozgrywka czsami trwa dość długo (nie chodzi mi ,że jest nudna - wręcz przeciwnie) nie mówiąc już o graczach którzy zwlekają z wykonaniem ruchu.

[ Dodano: Pon Cze 15, 2009 6:16 pm ]
Mam identyczne pytanie co przedmówca. Rozgrywka czsami trwa dość długo (nie chodzi mi o to ,że jest nudna - wręcz przeciwnie) nie mówiąc już o graczach którzy zwlekają z wykonaniem ruchu.

: poniedziałek 06 lip 2009, 20:21
autor: czeski_
Można prosić o adres strony z grą? Znalazłem w wątku z 10 linków ale wszystkie nieaktywne.

: poniedziałek 06 lip 2009, 21:45
autor: Katiusha
To jest ostatni adres pod którym był MiM on-line, ale chyba znów padł serwer.

http://83.14.3.45/~mim/

To już czwarty z tego co pamiętam... Chyba, że to tylko chwilowe i za jakiś czas naprawią.

Magia i Miecz Online

: czwartek 06 sie 2009, 14:30
autor: yabollo
Witajcie,

czy ktoś z Was posiada aktualny link z możliwością pobrania Magii i Miecza on-line? Niestety poniższe linki już są chyba nieaktualne...

http://83.14.3.45/~mim/
http://91.121.89.188/~mim/
http://www.mimonline.yoyo.pl/
http://student.agh.edu.pl/~etagh/mimonline/


Chętnie zobaczyłbym wersję elektroniczną Magii :)
Pozdrawiam z Krakowa i równocześnie witam się z Wami moim pierwszym postem,
Sławek

: czwartek 13 sie 2009, 12:38
autor: doctorec
dołączam się pokornie do prośby i proszę o jakies aktualne linki lub ich uaktulanienie jeśliby kto takowe posiadał
D>CH>

: poniedziałek 31 sie 2009, 14:39
autor: MaxDamage
Witam,
Jak widze, wciąż są chętni na rozgrywki Mim Online. Sytuacja aktualnie wygląda tak, że niema aktywnego żadnego serwera z mimem. Dobrze by było pousuwać te wszystkie linki które sie przewijały, bo nie będą już nigdy aktywne.

Puki co wymyśliłem, że będe hostował mima na moim własnym kompie. Moj komp jest wylaczany jedynie na noc, wiec strona byla by dostepna raczej przez wiekszosc czasu. Linka podam jak juz bedzie gotowe.

Co do kontynuacji prac nad nowa wersja, to przewiduje wznowienie prac za okolo 2 miesiace. Jak już będzie jakas grywalna nowa wresja to wtedy wykupie jakis niedrogi hosting.

: wtorek 18 maja 2010, 02:09
autor: arai
Czy aktualnie jest jakiś działający serwer online z MiMem?

: środa 19 maja 2010, 00:39
autor: MaxDamage
niestety nie, wszystkie linki są nieaktualne

projekt wciąż czeka na lepsze czasy

ale jeśli nadal są jacyś chętni moge gdzieś wrzucić starą wersję

: środa 19 maja 2010, 01:18
autor: arai
Hmm chciałabym zobaczyć z czym to się je;)

: środa 26 maja 2010, 14:56
autor: Xerad
Mnie też zaciekawilo :)

: czwartek 27 maja 2010, 09:56
autor: babaryba
wrzucaj mima online ja tez bym chetnie pograł nawet w starą wersję pliiiiiisssssssssss

[ Dodano: Pią Maj 28, 2010 12:54 pm ]
i co?
i cisza jak......
.... magiem zasiał

[ Dodano: Pią Maj 28, 2010 1:14 pm ]
ale jeśli nadal są jacyś chętni moge gdzieś wrzucić starą wersję

ilu musi byc chetnych?????

: piątek 28 maja 2010, 14:21
autor: MaxDamage
Mimonline jest znowu onlie:


Aktualny adres:
http://mimonline.net16.net

: piątek 28 maja 2010, 17:54
autor: arai
Dzięki śliczne;)

Już się zalogowałam i dołączyłam do gry. Czekam co dalej;p