Strona 12 z 14

: niedziela 17 cze 2007, 09:40
autor: HunteR
MiM nie opiera się na wyborze kierunku ruchu, walczyć/nie walczyć, podnieść/zostawić, ale przede wszystkim na planowaniu taktyki do przodu, czyli stawianiu sobie celów sięgających dalej niż turę do przodu.
A także (a może raczej przede wszystkim) na dobrej zabawie w miłym towarzystwie. Wszak po to są planszówki żeby grać z ludźmi na żywo :wink: To tak jak spotkanie przy piwku tyle że oprócz popijania, pogryzania i gadki czasem ktoś rzuci kostką czy wylosuje kartę \:D/

Ostatnio jak grałem (chyba z sześć osób nas grało), większość nawet nie zwracała uwagi na to co dzieje się na planszy a zabawa i tak była spora :mrgreen:

Ale faktem jest że nie zawsze wszyscy znajomi mają czas żeby się zebrać w jednym miejscu i pograć kilka godzin, dlatego MiMOnline to fajna alternatywa choćby dlatego że można by pograć z ludźmi z tego forum czy znajomymi którzy wyjechali na jakiś czas. Jednak wersja single z super sztuczną inteligencją jakoś mi nie podchodzi.

: czwartek 19 lip 2007, 12:57
autor: Eralto
Teraz to działa i nawet bardzo dobrze!!! Oby tak dalej Mistrzu a wszystko bedzie coraz lepsze, chociaz nie podoba mi sie sposob informowania o graczu ktory chce dolaczyc do sesji. NIe wiadomo kiedy ktos chce sie przylaczyc. trzeba w takim wypadku caly czas klikac na administracje i patrzec a to przeszkadza troche w grze. Nie miej mi tego za zle ale takie jest moje zdanie :)

: piątek 03 sie 2007, 22:40
autor: MaxDamage
Witam wszystkich,
otóż rozmawiałem z MistrzemDzwonów i zgodził się aby mu pomóc w kontynuowaniu tego projektu, tak więc MiM Online sie bedzie nadal rozwijał.

Jest też nowy serwer do tego bez reklam, można próbować tam grać. Zobaczymy jak się będzie spisywać.

http://83.14.3.45/~mim/

Narazie przed kolejnymi widocznymi zmianami pewnie minie troche czasu bo sporo kodu jest do przepisania.

: wtorek 07 sie 2007, 13:22
autor: Lehlerex
Serwer bez tych reklam to dobry pomysł, a kontynuacja prac jeszcze lepszym.

: wtorek 07 sie 2007, 17:51
autor: MaxDamage
wkrotce bedzie maly update, bo narazie jeszcze na nowym serwie sie nieda grac

: wtorek 07 sie 2007, 19:23
autor: Emil
Jak to miło słyszeć tak wspaniałe wiadomości :D
Trzymam kciuki [-o<

: czwartek 22 lis 2007, 13:11
autor: loleq80
czy może mi ktoś powiedzieć czemu jak wchodzę na http://www.mimonline.prv.pl/ to wywala mi jedynie zakładkę z PIANO i jakąś reklamę a poza tym nic?

: czwartek 22 lis 2007, 13:20
autor: Katiusha
loleq80,

Rozmawiałam z MistrzemDzwonów w Niedziele chyba i poinformowałam go że jego MiM on-line zniknął z serwera. A raczej cały serwer z nim wcieło. Troche sie tym zdziwił, popatrzył tam i odpisał że sprawdzi co się stało.
Widocznie to jakaś poważniejsza awaria skoro do tej pory nic się nie zmieniło.
Poza tym to jest nowy adres o ile wiem:

http://83.14.3.45/~mim/

: czwartek 22 lis 2007, 13:58
autor: HunteR
Ten link też chyba nie działa :-k

: czwartek 22 lis 2007, 15:18
autor: Katiusha
Ano obydwa nie działają. Tylko go podałam, bo to był najnowszy adres MiMa on-line.

: poniedziałek 26 lis 2007, 17:33
autor: loleq80
Czyli muszę czekać aż MistrzDzwonów sprawdzi serwer?. No cóż poczekam jeszcze trochę thnx Katiusha

Czy ktoś zna adres MiM online, PC?

: środa 19 gru 2007, 16:52
autor: dawildo1
Witam wszystkich. Olądam od jakiegoś czasu forum i dochodzą mnie słuchy o MiM na PC i online. Czy ktoś może mi podać adres strony z tym MiMem (jeśli istnieje). Z góry dzięki

: środa 19 gru 2007, 22:11
autor: Katiusha
dawildo1,

Dwa tematy niżej w tym samym dziale. Trzy czy cztery ostatnie posty na tej stronie.

http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.p ... &start=270

Tak ciężko poszukać, że trzeba nowy temat zakładać?

: wtorek 25 gru 2007, 19:12
autor: MaxDamage
Witajcie, dawno tu niezagladalem, a tu sie okazuje ze wciaz sa jacys zapaleni gracze mima. Otoż nie jest tak źle ponieważ gra została przeniesiona na inny serwer. To prawda że przez jakiś miesiac niedziałała ale niedawno odezwał się do mnie właściciel serwera z informacją o przeniesieniu.

Oto nowy adres:
http://91.121.89.188/~mim/

natomiast link z prv prowadzi dalej na tamten stary dlatego tez niedziala i dopiero Mistrz Dzwonow musi go poprawic.

Kolejna sprawa jest taka że ostatnio to głownie ja sie zajmowałem rozwijaniem gry i doszedłem w końcu do wniosku, że trzeba to przepisać na nowo. A zatem kolejna zmiana w grze to będzie całkiem nowy mim, ale niestety dluga droga jeszcze do tego.

: wtorek 25 gru 2007, 22:17
autor: Katiusha
Ooo, fajnie, że w końcu jest jakiś odzew, bo troche ludzi kołatało pod stary link i pytało sie co z nim.
Miło, że można sobie znowu pograć ponieważ lubiałam tam sie zawieszać na pare godzin. :biggrin:
Konta pewno poleciały w niebyt i będzie trzeba od nowa się zarejestrować?

Edit:

Jestem pod wrażeniem i zaskoczona.
Nie tylko konta nie poleciały, ale nawet uchowała się moja nie skończona poprzednio sesja. Super, bo mam już nieźle napakowanego Elfa i chyba zaraz uderze po KW. :mrgreen:

: środa 26 gru 2007, 11:14
autor: Lehlerex
Dobre wieści szybko się rozchodzą :> czy przy przepisywaniu zmieni się ogólny wygląd?

: piątek 28 gru 2007, 21:42
autor: Katiusha
No i znowu wcieło MiMa on-line... :doubt:
Kolejna przeprowadzka?

: piątek 28 gru 2007, 23:28
autor: MaxDamage
coż, trudno powiedziec, nieznam tej osoby ktora jest wlascicielem serwera

w sumie to jesli żeczywiście jest tylu graczy mima to moglbym wykupic jakis najtanszy hosting i bylby spokoj

jak do jutra niewstanie to cos wymysle, ale gry beda skasowane

: wtorek 01 sty 2008, 17:45
autor: Katiusha
MaxDamage,

No i co tam? Wiesz coś w związku z MiMem on line? Mistrz Dzwonów przestał się interesować w ogóle projektem? :-k
Szkoda by było na takim etapie rozwoju (prawie koniec) go porzucić i nie dokończyć... :doubt:

: wtorek 01 sty 2008, 22:56
autor: MaxDamage
w weeknd wykupie jakis tani hosting i uruchomie gre, i pogadam z MistrzemDzwonow

a etap rowoju wbrew pozorom nie jest "praiwe koniec", ale niemartwcie sie, przez swieta troche przy tym grzebalem wiec sa postepy nad nowa wersja

nowa wersja jak juz powstanie bedzie znacznie bardziej stabilna i wolna od jakis roznych dziwnych bledow, ale na oko to ze 2 miechy jeszcze potrwa

: czwartek 03 sty 2008, 02:43
autor: MaxDamage
nowy link:

http://student.agh.edu.pl/~etagh/mimonline/

niestety narazie niemam starej bazy

: czwartek 03 sty 2008, 23:25
autor: Katiusha
MaxDamage pisze:niestety narazie niemam starej bazy
Że, stare sesje i konta się nie zachowały, to już pestka w/g mnie. Ważne, że można sobie znowu popykać samemu albo z kimś przez kabelek w MiMa. :biggrin:

: niedziela 20 sty 2008, 23:19
autor: Kufir
Wow niezle postepy! Nie mam jednak polskich znakow, dlaczego ?

: poniedziałek 21 sty 2008, 15:17
autor: Katiusha
Kufir pisze:Nie mam jednak polskich znakow, dlaczego ?
U mnie w Operce jest tak, jak ustawie 'Kodowanie Znaków' na 'Środkowoeuropejski' 'Windows 1250', to są, ale wystarczy np rzucić kostką i strona jakby się zmienia i znowu nie ma.
Poprostu nie da się ustawić na stałe tylko wraca po zmianie strony do starych ustawień.
A na poprzednim serwerze było wszystko normalnie.

: poniedziałek 21 sty 2008, 23:48
autor: Kufir
Gralismy dzis w 3 osoby w MiM On-line

Obecni byli:
Kufir (Elf)
mriswith (Tez Elf)
Avatt (Troll)


Nazwa gry: Zapraszam Wszystkich

Po 30 minutach gry znalezione bledy to:

- Postac moze posiadac 0 punktow wytrzymalosc i nie ginie!!! Malo tego, udalo mi sie zejsc do poziomu nawet - 11 punktow doswiadczenia i ciagle moglem grac! OGROMNY BLAD

- Troll atakuje postac kilka razy! Avatt zaatakowal mnie nawet 11 razy z rzedu w tej samej turze! Kolejny duzy blad!!

- Elf moze teleportowac sie z puszczy do puszczy bo taka ma umiejetnsc, szkoda tylko ze moze sie teleportowac z tej samej puszczy do tej samej. Np. Z wschodniej do wschodniej i nadal moze ja badac. Kolejny blad.

- Po wygranej walce z innym poszukiwaczem mozna zabrac mu punkt wytrzymalosci (Oczywiscie przegrany moze obronic sie tarczam helmem ,zbroja) badz zabrac mu jeden przedmiot w tym magiczny. W grze nie mozna zabrac przedmiotu w ten sposob gdyz nie ma takiej opcji.

- W karczmie walczymy z osilkiem o sile 3 jesli go wylosujemy. Niestety zmiejsza nam sie wtedy sila na skutek opicia, co jest nie zgodne z zasadami gry. Sila nie powinna sie zmniejszac. Taka sytuacja miala miejsce przy Trollu.


Prosilbym o ich usuniecie wtedy na pewno znowu z checia pogramy ! :)