Strona 12 z 13

: sobota 06 lis 2010, 09:56
autor: Kaktus+
Chodzi mi tylko jakość. Nawet te ze Starcafta czy Descenta są dużo lepszej jakości, bez odlewów i znacznie przewyższają szegółowością. Tutaj po prostu widać, że są robione na sztukę, a szkoda bo sam projekt figsa jest rewelacyjny....
Chińczyków chyba też zaczyna kryzys dotykać...

: sobota 06 lis 2010, 10:10
autor: Valdi
Kaktus+ pisze:Chodzi mi tylko jakość.
Znaczy sie? Bo dlamnie jakość czyli szczegółowość figurek (zęby u konia czy na czaszkach) jest wystarczająca, nie muszę liczyć ile tych zębów ma być. Możliwe że zdjęcie togo nie odzwierciedla - w końcu było robione aparatem komórkowym. Jakość - materiału. Jest taki sam jak w każdych innych fig. talismanowych, zresztą jak by zmienili teraz materiał to by ludzie sie oburzyli. W sumie może lepiej zobaczyć na własne oczy?

: sobota 06 lis 2010, 10:24
autor: Kaktus+
Zobaczę na własne oczy V. jak tylko pojawi się wersja PL. Wszystkie dodatki mam w wersji PL i nie chcę psuć sobie całego zestawu mieszając z kartami ang.
Poza tym, Talisman jest jednym z nielicznych pewniaków Galakty, że dodatki do niego będą polonizowane.

: sobota 06 lis 2010, 10:27
autor: Valdi
Kaktus+ pisze:Talisman jest jednym z nielicznych pewniaków Galakty, że dodatki do niego będą polonizowane.
Dzięki nam :D
A miałem na myśli że możesz zobaczyć u kogoś, np. tj Misiek widział Talismana jak był na posiadówie u Arta.

: sobota 06 lis 2010, 11:00
autor: Kaktus+
Poczeka, cierpliwość ponoć jest cnotą :)

Czy Scred Pool rzeczywiście jest tak dobre jak wynika z tego tematu?

: sobota 06 lis 2010, 18:39
autor: Roland
Kaktus+ pisze:Chodzi mi tylko jakość. Nawet te ze Starcafta czy Descenta są dużo lepszej jakości, bez odlewów i znacznie przewyższają szegółowością.
Wg mnie sa wystarczająco dobre, jedynie te z Podziemi są troche gorsze jakościowo (miękki, gorszy plastik). Moze nie mam porównania z figurkami z innych gier ale wydaje mi sie, ze jakas idealna szczegółowość jesli chodzi o figurki postaci nie jest akurat w Talismanie najwazniejsza. Gdyby były takie super jakościowo to i cena gry znacznie by wzrosła. Ważniejsza w tej grze jest jakość kart, ich odporność na zuzycie, a te są wykonane porządnie, podobnie jak plansze. Figurki są na tyle dobrze wykonane i szczegółowe, ze bez problemu rozróznia sie je na planszy w trakcie rozgrywki i to wystarczy

: wtorek 09 lis 2010, 20:30
autor: HunteR
Tak odrobinkę odbiegając od tematu jako że omawiany tu dodatek już wyszedł mam pytanko. Ile mniej więcej czasu mija od wydania nowego rozszerzenia do pierwszej oficjalnej zapowiedzi następnego? Tak patrząc po poprzednich, wszak doczekaliśmy już pięciu dodatków. Jestem ciekaw czy dowiemy się co będzie następne jeszcze w tym roku czy raczej poczekamy do przyszłego.

: wtorek 09 lis 2010, 21:57
autor: Roland
Ja myśle, ze spokojnie w tym roku jeszcze w grudniu zdradzą co bedzie nastepnym dodatkiem. Pewnie bedzie jakas wstepna zapowiedz czyli pokaza grafike pudełka, potem długa cisza zanim ogłoszą jakies szczegóły a nastepnie po kawałeczku co jakis czas beda kolejne odsłony co do jego zawartości. Zawsze tak robili chyba...

: wtorek 09 lis 2010, 22:24
autor: Mały Nemo
Najwcześniej w lutym IMO.

: środa 10 lis 2010, 23:53
autor: guciomir
z kombosa gladiator + muł wiele osób bardzo się cieszyło, a jakoś nikt nie odkrył potencjału Magus + Muł , Magus + Koń z wozem itp :) ciekawe jak bardzo poprawia Magusowi inteligencję więź psychiczna z mułem :) albo inaczej: 4 muły razem wzięte są tak samo mądre jak Magus :)

// to taki offtop humorystyczny był, nie poszukuję tutaj realizmu

[ Dodano: Pią Lis 12, 2010 11:32 pm ]
kilka nowych kart:

-Sword of Truth: This magic object is pretty decent: It cannot be wielded by evil characters, give +1 STR in battle and whenever your attack roll is lower than your opponents, you may change it into a 6. This means you auto-win against monsters with less craft/strength than you and in case of equality, you cannot lose.
-Warthborn Wand/Sword of Truth: This magic objects is a true killer. It may not be wielded by good characters and (unsurprisingly) is more powerful than its Sword of Truth counterpart (not strictly speaking though). It grants +1 CFT during psychic combat and if your attack roll is lower than your craft value, you roll one extra die and add the result to your attack score.
WHATEXCSUSEME?! A little side-effect: If your craft is high enough (7) you roll automatically two dice during any combat. Demonprince, here I come!
-Spiteful Imp: Event that lets you teleport to any other character and encounter him, regardless of region. I smell some dirty win-steals here.

: sobota 13 lis 2010, 14:49
autor: guciomir
a więc może od nowa, bo na poprzedniej stronie pewnie te informacje zginą


-Sword of Truth: This magic object is pretty decent: It cannot be wielded by evil characters, give +1 STR in battle and whenever your attack roll is lower than your opponents, you may change it into a 6. This means you auto-win against monsters with less craft/strength than you and in case of equality, you cannot lose.
-Warthborn Wand/Sword of Truth: This magic objects is a true killer. It may not be wielded by good characters and (unsurprisingly) is more powerful than its Sword of Truth counterpart (not strictly speaking though). It grants +1 CFT during psychic combat and if your attack roll is lower than your craft value, you roll one extra die and add the result to your attack score.
WHATEXCSUSEME?! A little side-effect: If your craft is high enough (7) you roll automatically two dice during any combat. Demonprince, here I come!
-Spiteful Imp: Event that lets you teleport to any other character and encounter him, regardless of region. I smell some dirty win-steals here.

sword of truth - źli nie mogą. +1 siła w walce. Jak rzucisz mniej niż przeciwnik, możesz zamienić swój wynik w 6.

-Warthborn Wand - dobrzy nie mogą, + 1 moc w walce. Jeśli rzucisz mniej niż twoja bazowa moc, rzucasz drugi raz i dodajesz wyniki.

- spitful imp - event, teleportujesz się do dowolnej postaci niezależnie od regionu i ją spotykasz

: sobota 20 lis 2010, 19:32
autor: HunteR
Z innej beczki, domyślam się że nie ma szans aby ten dodatek ukazał się w Polsce jeszcze w tym roku ale kiedy najwcześniej może to nastąpić? Styczeń-luty czy raczej później?

: sobota 20 lis 2010, 20:20
autor: guciomir
Sacred Pool pojawił się przed polskimi Górami. Więc polski sacred pool pojawi się pewnie w okolicach kolejnego planszowego dodatku w wersji angielskiej.

: sobota 20 lis 2010, 22:56
autor: Roland
Pewnie bedzie to maj/czerwiec. Póki co Góry umilają nieco oczekiwanie na Sacred Pool ale i tak trudno bedzie wytrzymać. Wygląda na to, ze jest to najlepszy dodatek do Talismana, napewno najlepszy z małych dodatków. Zdecydowanie najwiecej wnosi do gry na chwilę obecną. Mam taka cicha nadzieje, ze polska wersja pojawi sie wczesniej niz dopiero za pół roku.

: niedziela 21 lis 2010, 10:15
autor: guciomir
nikt na to jeszcze nie zwrócił uwagi, ale Demon Lord to prawdziwy killer. Jeśli grać na ukryte zakończenie, to trafienie na niego = śmierć dla postaci siłowych.

: niedziela 21 lis 2010, 11:05
autor: Roland
Dlatego dobrze jest sie zabezpieczyc na kazdą ewentualność zanim wyruszy sie po korone i podpakować obie cechy. Zresztą z moją modyfikacja krainy wewnetrznej i tak trzeba to zrobic bo inaczej sie jej nie przejdzie :mrgreen: Wydłuza to rozgrywke i jest swego rodzaju wyzwaniem dla graczy. Świetnym przykładem jest tu poszukiwacz Troll czy Wódz Ogrów. Rozwiniecie siły tymi postaciami to zaden problem bo juz na starcie są bardzo mocne i bez wiekszych problemów kładą wiekszość wrogów na siłe a co za tym idzie ta cecha szybko im rośnie. Za to podpakowanie mocy u takich postaci to juz cięzka sprawa. Wymaga to sporo czasu i trzeba troche pokombinować, szukać miejsc gdzie mozna zdobyc pkt mocy, wykorzystać duzą siłe tych postaci i atakowac innych poszukiwaczy aby odbierac im przedmioty zwiekszające moc. Czasem potrzeba tez troche szczescia. Analogicznie sytuacja ma sie z postaciami typowo magicznymi o wysokiej bazowej mocy, jak np. Czarownik. Tymi z kolei cięzej urosnąć w siłe, warto wiec posiłkować sie zakleciami i szukac sposobów na zwiekszenie siły dzieki zaklęciom własnie lub korzystać z mozliwości ataku psychicznego (jeśli taka sie ma) przy spotkaniach z tymi typowo siłowymi poszukiwaczami. Taka rywalizacja uatrakcyjnia rozgrywke. Zawsze sie ciesze, gdy w grze pojawiają sie poszukiwacze o przeciwstawnej sobie naturze bo wtedy wiem, ze ta rozgrywka bedzie ciekawsza gdyz bedzie wiecej interakcji miedzy graczami. Gdy w grze biora udział dwie postacie typowo siłowe lub dwie typowo magiczne tej interakcji jest zwyczajnie mniej. Wiadomo, ze nie bedzie sie ryzykowac i atakowac kogoś gdy szanse na zwyciestwo są nikłe bo siły są mniej wiecej wyrównane. A tak mamy rywalizacje dwóch przeciwstawnych sobie żywiołów i nikt nie moze czuć sie zbyt pewnie :smile:

: niedziela 28 lis 2010, 21:44
autor: guciomir
Oathsworn Oracle: The Oracle will only become your Follower if you have a quest. You must discard the Oracle if you complete a quest.
Whenever you draw Adventure Cards, you may discard one card of your choice that you do not wish to encounter and draw one more card to replace it, which you must encounter.

jupi !

: poniedziałek 27 gru 2010, 11:29
autor: guciomir
czy ktoś mógłby się podzielić informacjami na temat wszystkich nagród za zadania ?

ritual master itp nieznajomi, którzy zostali przedstawieni w zapowiedziach sacred pool... myślałem, że działają tak: "jak tego nieznajmego odwiedzi dobry/neutralny to traci punkt życia i kładzie go tutaj. Jak wejdzie zły to zabiera wszystkie żetony, a nieznajomy odchodzi". Na forum ffg znalazłem jednak takie coś http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... idt=420822 i wychodzi, że błędnie rozumiałem tę kartę. Kiedy karta zostaje odkryta wszyscy dobzi/neutralni tracą punkt życia, niezależnie od tego gdzie się znajdują. Zgadzacie się z tą interpretacją?

: poniedziałek 27 gru 2010, 11:56
autor: Mały Nemo
Później może zrobię zbiorczą listę nagród za zadania jak i znajdę Ritual Mastera. Aczkolwiek, z tego co pamiętam, to własnie jest "jak ktoś go odwiedzi".

: poniedziałek 27 gru 2010, 13:49
autor: Mały Nemo
Spis kart Nagród za zadania znajduje się tutaj.

: poniedziałek 03 sty 2011, 11:05
autor: guciomir
ten ritual master chyba faktycznie działa tak że zabiera życie od wszystkich dobrych/neutralnych postaci a nie tylko od tego kto do niego zawita

http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ?eidn=1662

: poniedziałek 03 sty 2011, 18:32
autor: Roland
Hmm, gdyby był kartą Zdarzenia to z pewnościa zabierałby wszystkim. Ale skoro to Nieznajomy wiec raczej tylko tym, którzy stana na tym obszarze i go spotkają...

: poniedziałek 03 sty 2011, 18:42
autor: guciomir
kilku ekspertów na forum FFG (link powyżej) twierdzi że odbiera wszystkim

: poniedziałek 03 sty 2011, 18:50
autor: Roland
To mamy kolejną karte, która rózni gracze zinterpretuja w rózny sposób. Zapis nie jest w 100% jasny i mozna to dwojako tłumaczyć i w zasadzie cięzko ocenić, która interpretacja jest własciwsza. To samo Redeemer i Renegade.
Ciekawiej jesli odbiera wszystkim, bo inaczej to mało przydatna karta gdyż kazdy bedzie ja omijał poprostu

: poniedziałek 03 sty 2011, 19:06
autor: guciomir
Podejrzewam, że kluczowe jest zdanie Nemo :) mi też wydaje się że ciekawiej jeśli działa na wszystkich