Strona 11 z 12

: piątek 25 sty 2013, 09:22
autor: Rogo
Moim zdaniem zaczynają za bardzo kombinować z tymi zdolnościami.

: piątek 25 sty 2013, 09:28
autor: HunteR
To chyba dobrze, że dają coś nowego? :-s Lepiej tak niż jakby mieli dawać poszukiwaczy z umiejętnościami, które już były. Zawsze można zdecydować, że tym razem gramy tylko z poszukiwaczami z danego dodatku :wink:

: piątek 25 sty 2013, 09:36
autor: Rogo
Ale popadają w przesadę. Choćby Tinkerer ze zmienianiem przedmiotów w transformersy. Nie wliczają się w limit przedmiotów, nie można ich zabrać jako przedmioty (bo już nimi nie są), jako przyjaciół bodajże też nie (bo dla innych przyjaciółmi nie są). Może je co najwyżej stracić na normalnych warunkach straty przyjaciół, ale to się często nie zdarza.

: piątek 25 sty 2013, 10:18
autor: Mały Nemo
No tak, wszystko się zgadza, ale czy wpływa to jakoś szczególnie na jego możliwości bojowe? Owszem, ma mniejszą szansę na stratę Przedmiotów, ale nic ponad to.

Ja się tam cieszę, że innowacyjne zdolności się pojawiają.

: sobota 26 sty 2013, 14:39
autor: Mały Nemo
Dwie nowe grafiki od JB Casacopa:

- Sellsword
- City Watch

: niedziela 27 sty 2013, 23:55
autor: Xan
Poszukiwacze z Miasta w komplecie ;)

Obrazek

PS Podoba mi się design Elementalisty ;>

: poniedziałek 28 sty 2013, 17:29
autor: Andur
Elementalist fajny, Bounty Hunter też (wąsik a'la Freddie Mercury ;-) ), za to Tinkerer nie bardzo do mnie przemawia.
A przy okazji, to mamy kolejne 2 postaci o elfim wyglądzie, wcześniej był Alchemik, Iluzjonistka, a krasnolud do tej pory tylko jeden! To jakaś dyskryminacja ;-)

: poniedziałek 28 sty 2013, 17:54
autor: HunteR
To taki ukryty rasizm na zasadzie 'niech mają, niech się cieszą, i tak nikt ich nie lubi' Obrazek

A i mnie się elementalista podoba jak większości, fajny motyw z tymi żywiołami w formie yin i yang :)

: wtorek 29 sty 2013, 16:12
autor: Mały Nemo
Elliott Eastoe uzupełnił swój spis kart do <s>MtG</s>Talismana. Dostępny jest on tutaj: http://www.boardgamegeek.com/thread/921 ... y-contents

: sobota 02 lut 2013, 15:00
autor: Mały Nemo

: sobota 02 lut 2013, 17:47
autor: Xan
Dzięki Nemo za twą czujność ;)

: niedziela 03 lut 2013, 13:55
autor: Mały Nemo
Stara grafika, ale nie przypominam sobie, bym prezentował:

Temporal Mage

: wtorek 05 lut 2013, 14:40
autor: Andur

: poniedziałek 11 lut 2013, 13:15
autor: Mały Nemo
Andur wyżej zapodał "dzienną" wersję okładki do Miasta, a tutaj znajduje się jej wersja "nocna": http://ralphhorsley.deviantart.com/art/ ... -353672742

Tutaj znajduje się link jak plansza powstawała:

Part I: http://ralphhorsley.blogspot.co.uk/2013 ... art-i.html
Part II: http://ralphhorsley.blogspot.co.uk/2013 ... rt-ii.html
Part III: http://ralphhorsley.blogspot.co.uk/2013 ... t-iii.html

: poniedziałek 11 lut 2013, 18:48
autor: Bludgeon
Nemomon pisze:Tutaj znajduje się link jak plansza powstawała:
chyba okładka
wee, tylko mi smaku narobiłeś :roll:

: piątek 15 lut 2013, 15:28
autor: Mały Nemo
Bruno Balixa zaprezentował swoją ilustrację do Miasta:

Lottery - http://jumpei.deviantart.com/art/Lottery-354415171

: piątek 15 lut 2013, 18:22
autor: sardo
A spotkał się ktoś może z 3 zakończeniem?

: piątek 15 lut 2013, 23:59
autor: Battonsson
Pewien użytkownik na forum BGG twierdzi, że grając Alchemikiem i korzystając z Magic Emporium w Mieście można dorobić się fortuny w krótkim czasie:
http://boardgamegeek.com/thread/924052/ ... bo-in-city

Według mnie faktycznie ma rację jeśli dobrze rozumiem zasady poruszania się w mieście:
Characters may enter a shop from the adjacent
street space for one point of movement. Char-
acters may enter a shop as long as they have
sufficient movement to enter the shop; any
remaining points of movement are lost.

If a character begins his turn in a shop, he
must spend one movement point to move into
the adjacent street space. A character in a shop
cannot move directly to a neighbouring shop. He must first
exit the shop he is in by moving into the adjacent street space,
and then he may travel to the neighbouring shop if he has
sufficient movement.

If a character begins his turn in a shop, he cannot re-enter
that shop during that turn. However, the character may enter
any other shop if he has sufficient movement.
Czyli jeśli dobrze rozumiem powyższe zasady, to jeśli Alchemik jest w tym Magicznym Sklepie i wyrzuci kostką z ruch 1 to wychodzi na ulicę (Town Square) ciągnie kartę i kończy turę, po czym w następnym ruchu niezależnie ile wyrzuci na ruch może znowu wejść do Magicznego Sklepu. Jeżeli natomiast będąc w Magicznym Sklepie wyrzuci za ruch od 2 do 6, to może pójść do Wróżki (żeby nie musieć okrążać miasta dookoła jak nakazują strzałki) i w następnej turze jeśli wyrzuci więcej niż 1 może z powrotem udać się do Magicznego Sklepu. Czyli prawie co turę (co dwie jeśli ma pecha i wyrzuci dwa razy 1 pod rząd) może wchodzić do Magic Emporium, kupować Zwój (który jest magicznym przedmiotem) za 1mz i zamieniać go przy użyciu swojej zdolności na 3mz. Ponadto zważywszy, że w talii "Magic Emporium" są trzy Zwoje i jeżeli są akurat aktualnie dostępne, to Alchemik może bogacenie się jeszcze przyspieszyć kupując za każdym razem po trzy Zwoje.

Może gdzieś w tym rozumowaniu jest błąd? Co o tym myślicie?

: sobota 16 lut 2013, 11:27
autor: Bludgeon
Tra strategia wydaje się działać, co niestety oznacza że alchemik jest bhrooooken.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to pytanie, czy można wejść do soothsayera jeśli mamy komplet punktów losu (na podobnej zasadzie jak nie można na planszy głównej wejść do kowala w wiosce i nic nie kupić). Jeśli tak, to trochę spowolni to alchemika bo będzie musiał zużywać złoto na kupowanie losu (który oczywiście wyda na powtarzanie rzutów za ruch).

: sobota 16 lut 2013, 16:47
autor: Battonsson
Masz rację, że wchodzenie do Wróżki (czy jak ją tam nazwą w polskiej wersji) spowolni proces bogacenia się Alchemika. Bowiem instrukcja Miasta głosi:
If a character enters a shop, he must either encounter the shop
or a character in that space. If a character encounters the
shop, he must follow the instructions on the space, such as
purchasing a card or performing an action. Characters cannot
enter a shop and “do nothing.”
A jedyne co można robić u Wróżki to "odzyskać los do początkowej wartości płacąc 1mz". A żeby to zrobić trzeba mieć mniej losu niż początkowa wartość. Czyli tak jak mówisz Alchemik zużyje los na powtórzenie rzutów za ruch i cały mechanizm bogacenia się działa nadal tylko trochę wolniej :).

Ciekawe czy projektanci z FFG już wiedzą o tym bug'u i czy zamiarują coś w tym zrobić np. wyjaśniając jakieś sprawy w następnym FAQ'u? Chociaż moim zdaniem nie ma tu czego wyjaśniać, bo sprawa jest oczywista i na 100% legalna moim zdaniem.

PS.
Ciekawe co Nemo o tym sądzi jako Krajowy Konsultant w przedmiotowej dziedzinie (a także tester tego dodatku jak głosi instrukcja) ;)

: sobota 16 lut 2013, 18:10
autor: Mały Nemo
Ja nie chcę nic mówić, bo jak zobaczyłem jak na Galakcie się biją na noże w tym temacie, to wolałem ugryźć się w język, a zamilczeć..

: sobota 16 lut 2013, 20:21
autor: Battonsson
eee... dobry jestem bo przegapiłem ten wątek forum Galakty :) (bo rzadko zaglądam na Galaktę)

Widzę, że tam też ktoś Cię wywołał do tablicy. Sorry nie wiedziałem o tym. Myślałem, że to po prostu jeszcze nie było wałkowane. Ale skoro było (jest) na Galakcie to nie ma co tu się na nowo ekscytować :)

: poniedziałek 18 lut 2013, 14:37
autor: aduko

: poniedziałek 18 lut 2013, 14:54
autor: Mały Nemo
Mam nadzieję, że wam się podoba, w szczególności ten Don Pedro ;).

: poniedziałek 18 lut 2013, 16:14
autor: HunteR
Miło, że mamy oficjalną zapowiedź (choć wydanie Miasta przez Galaktę było oczywiste :P ), szkoda natomiast, że dopiero III kwartał i to pewnie końcówka, albo w ogóle przesuną na święta :(