Strona 2 z 2

Re: Gry przygodowe: pytania do graczy

: niedziela 29 lis 2009, 00:13
autor: poooq
Myslalem o cytatach i wypowiedziach rozmaitych postaci dostepnych w grze. Taki patent z bestariusza WH2Ed, po pierwsze opisywalyby charakter rozmaitych bohaterow a po drugie moze nie brzmialyby smiesznie i patetycznie kiedy wiemy ze slowa te padly z ust Wielkiego Ksiecia Spheris.

Co do punktow doswiadczenia to chyba musi wyjsc to w testach. Nie widze innej rady...

Re: Gry przygodowe: pytania do graczy

: poniedziałek 28 gru 2009, 12:38
autor: poooq
Szybkie pytanie: mysle nad tutorialem do Miedzianki (pierwsza prosta przygoda z dokladnum opisaniem zasad) i czy lepiej zrobic to w formie klasycznej talii kart czy raczej flashowej prezentacji do odpalenia na kompie? Jak to widzicie?

Re: Gry przygodowe: pytania do graczy

: wtorek 29 gru 2009, 09:22
autor: Wagnard
Jesli tutorial to moze lepszy bedzie flash... niby wiecej roboty z przygotowaniem, ale prawdopodobnie wiecej osob na niego zerknie.

Re: Gry przygodowe: pytania do graczy

: środa 30 gru 2009, 09:35
autor: sirafin
Teraz kazdy ma w domu komputer, wiec tutorial-animacja to calkiem fajny bajer. Do tego znacznie latwiej zainteresowac potencjalnego nabywce udostepniajac taki tutorial w sieci. By zyskac ogole pojecie na temat gry, na pewno latwiej obejrzec animacje, niz studiowac cala instrukcje i zaglebiajac w kazdy mechaniczny detal.

Re: Gry przygodowe: pytania do graczy

: środa 03 lut 2010, 16:14
autor: poooq
takie pytanie, siedze nad mechanizmem starc, czy spotkaliscie sie z nastepujacymi rozwiazaniami w innych tytulach i czy bedzie to czytelne:

Pancerze maja okreslona ilosc punktow wytrzymalosci, symbolizowane przez zetony, im ma ich wiecej tym jest ciezszy, kazdy pancerz wyparowuje tez odpowiednia ilosc obrazen. Kiedy zadawane rany sa wieksze niz wyparowania, wtedy postac uzywajaca go traci punkty wytrzymalosci.

Jednak kiedy sa zadawane obrazenia krytyczne, pancerz otrzymuje je rowniez (odrzuca sie zetony z karty pancerza). Kiedy zetonow juz nie bedzie pancerz rozsypuje sie.

Pancerze mozna naprawiac podczas obozowiska posiadajac umiejetnosc lub skorzystac zz zasad lokacji.

Rezygnuje z uszkodzen broni, mozna bedzie ja stracic tylko podczas walki ze specjalnymi kwasowymi potworami (przy udanym ataku niszcza dowolnie wybrany element ekwipunku)
oraz spotkan..

Ataki kwasowe zanim zaczna odbierac punkty postaci odbieraja je pancerzowi, az zostanier zniszczony.

Ataki ogniste ignoruja pancerz (z wyjatkiem ognioodpornych).

Ataki elektryczne zawsze stopuja walczacych (szok po porazeniu).

Czytelne?

Re: Gry przygodowe: pytania do graczy

: środa 03 lut 2010, 20:54
autor: Wagnard
Wyglada dosc przejrzyscie.

Re: Gry przygodowe: pytania do graczy

: środa 03 lut 2010, 22:55
autor: bartas
jasne jak slonce :-)

Re: Gry przygodowe: pytania do graczy

: czwartek 04 lut 2010, 07:59
autor: poooq
Ekstra, teraz musze cos zrobic z kumulacja punktow, z roznych elementow pancerza. Chyba bedzie tak, ze kazdy bohater sam bedzie wybieral na ktora jego czesc przyjmuje ciosy i ktory element bedzie ulegal uszkodzeniom.
Domyslnie pancerz podzielony jest na lokacje: glowa, korpus, rekawice i buty. Punkty pancerza beda dawaly oslony na klacie. Helmy beda chronily przed efektami: oslepienia lub zagazowaniem. Rekawice i buty beda po to, aby w niektorych lokacjach nie tracic zycia przez np. chodzenie po wyciekach z reaktorow nuklearnych lub zeby moc uzyc palacych artefaktow. Do tego dojda jeszcze tarcze energetyczne z mozliwoscia ladowania.